Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

С какво да сменя Галант-а


Препоръчано мнение

Айде, понеже доста се запиляхме, а и да е пълна колекцията, предлагам това:

Моят сайт

Регистрирана, във Варна, под бюджета, само пусто му седан :). Иване, я кажи, пусна ли тази тема в други форуми и има ли по-либерален от нашия - с толкова много разностилни и колоритни предложения? :))

Иначе, ако трябва да обобщя от моята гледна точка, досега най-много ми харесаха:

1. предложенията на Манекена за Лексусите

2. предложенията на Тонино за Волвото (от него се сетих да обърна внимание към шведската сглобка)

Това е в случай, че предполагаме, че ще карам, без да чупя и ремонтирам. Понеже не съм запознат с цените на частите. Сигурно премиум марките няма да им е по-евтина подръжката от на тези. А ако трябва реално да гледам на нещата, връщам се на Мицубиши - здрави непретенциозни коли. И ако случайно нещо им се счупи - съвсем поносими като цени ремонти. Пример:

Моят сайт

С което мисля да привършвам с мненията си в темата :)

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 517
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

А ако трябва реално да гледам на нещата, връщам се на Мицубиши - здрави непретенциозни коли. И ако случайно нещо им се счупи - съвсем поносими като цени ремонти. Пример:

Моят сайт

 

А ако трябва още по реално да се гледа на нещата, при този пример дето си дал "семейният" автомобил побира по малко багаж даже от Галант седан, за коНбито изобщо няма да говорим ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....?-та кола отлично я познавам......но не приема бартери за сега, пък и аз нямам вече Грандис......

То Иван може да не си намери кола в тази тема, ама някой друг като нищо ще... Ще драснеш ли на лично каквото за знаеш за това нисанче http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо за другите форуми, във VW разбрах, че Пасат е премиум автомобил, а Гоуф е в класа на БМВ 3-та серия и Мерцедес Ц- класа. Във форума на БМВ останах с впечатление, че други коли не се произвеждат във вселената и т.н., това е причинита да продължа да чета и пиша само тук. Относно Грандис-а, просто е ми е твърде грозен този автомобил, а пък да кажем вече съм приел, че няма да си купя кола, която да ми е максимално евтина за поддръжка, а такава, която и да ме радва с вида си. За SAAB не знам абсолютно нищо, иначе много харесвам 9-3 и 9-5. Можете ли да ми кажете повече за този двигател и въобще за SAAB от тези години, защото знам че имат общо с Опел, но не знам колко.

Редактирано от Ivan1984
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, този двигател, с който е в обявата Саб-а, е на Опел. Ето тук пише ясно: Моят сайт. Макар че тук ги дават малко различни, може да имат различни глави, както и Саба е комънрейл, Опела е директно впр. (без комънрейл според мен е по-добре, но по-трудно се намира в по-нов автомобил): Моят сайтМоят сайт А колко друго общо имат с Опел, не знам. Един колега преди време (доста в час) беше казал, че е изцяло Опел, но бързо беше опроверган :). Но според мен, и изцяло Опел да е, даже по-добре :). Ето един Опел: Моят сайт

Тук сигурно пише чия е платформата и мотора (D223L): Моят сайт

А да не забравяме, че САБ се изпълняват с чудесни 1.8Т мотори, според мен.

А този двигател нищо чудно да си е на ГМ, май го имаха и някои Шевролети. Или там май са 2.0Д. Както и да е, не ми се рови повече :)

 

The 9-3 was originally based on the GM2900 platform and subsequently changed to the GM Epsilon platform. Other GM vehicles based on the same platforms include the Opel Vectra and Cadillac BLS

...The 9-3 and the Opel Vectra were the first of the global GM Epsilon platform, which was then lengthened to accommodate four new cousins, the Chevrolet Malibu/Malibu Maxx, the Pontiac G6, and the Saturn Aura

Доста са се разгърнали от ГМ :)

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сааб са много хубави като купе, 150кс не е много бърз но става, 170 е оптималният за бензиновите а 150 за дизела е много бърз и икономичен. За лудите глави 210 аеро версията е супер. На една платформа с вектра но като дизайн материали и изработка е на класа ма БМВ. Някои от бензиновите двигатели по спомен мисля че са на алфа ромео. Като цяло колата е здрава но частите ако се купуват от дилър са като при Мазда ,. Ужасно скъпи. По-мощните модели пак по спомен имаха проблеми с коша, скъсване на ламарините, купето неиздържа на силата на двигателя , в английските форуми инфо много. Най-голямата екстра според мен е че може да си изключиш осветлението на таблото вечер и да остане да свети само километража до там до колкото е скоростта , например от 0-120 свети само и всичко друго е тъмно, .яко а:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен СААБ е колата на що годе нормална цена и е доста бърза,да не забравяме,че и държи много на тунинг,с малко пари става съвсем друга кола. Аз бих ти предложил бензиновите мотори(2.0Т, 2.3t, 2.3T),там е малка приликата с Опел,но по окачване и някой други елементи е еднакво.Екстри имат повече от достатъчно. Прочети техния форум и ще разбереш за болежките и слабите им места. Иначе дизелите са на Опел,май имаше и Фиатски,не съм сигурен,но има 3.0 на Исузо,който не го харесват,защото имал почти фабричен дефект. За мен това е следващата кола,но сега не ми се дават 20-30 000 лева за автомобил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

СААБ-а не е вариант и майстора ми и доставчика ми на части изпаднаха в ужас като им казах, даже не успях модела да кажа :)

 

Ако трябва да го цитирам: СААБ е за богати хора, ако се смяташ за такъв, вземай!

Доставчика ми каза: СААБ е най- новата екзотика в автомобилостроенето( предвид че фалираха и не е ясно какво ще става), нищо не мога да ти дам с отстъпки.

Редактирано от Ivan1984
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нормално,само за информация,в Перник има цяла автоморга само със автомобили СААБ,отделно колите,които се продават на части. Изглежда твоя майстор е от тия дето искат да правят само немските и френските бангии,че такива са виждали най-много и добре,че са те,че да не останат гладни и майсторите. За пример моя не се шашка като чуе името,но то си е вече до опита и до това какъв "контингент" коли посещават човека.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

СААБ-а не е вариант и майстора ми и доставчика ми на части изпаднаха в ужас като им казах, даже не успях модела да кажа :)

 

Ако трябва да го цитирам: СААБ е за богати хора, ако се смяташ за такъв, вземай!

Доставчика ми каза: СААБ е най- новата екзотика в автомобилостроенето( предвид че фалираха и не е ясно какво ще става), нищо не мога да ти дам с отстъпки.

Трудна е съдбата ти с доставчика и монтьора, с които работиш. Трудна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

СААБ-а не е вариант и майстора ми и доставчика ми на части изпаднаха в ужас като им казах, даже не успях модела да кажа :)

 

Ако трябва да го цитирам: СААБ е за богати хора, ако се смяташ за такъв, вземай!

Доставчика ми каза: СААБ е най- новата екзотика в автомобилостроенето( предвид че фалираха и не е ясно какво ще става), нищо не мога да ти дам с отстъпки.

И понеже BMW-то е за бедняци, вземи него :D

Истината е, че каквото и да вземеш, може да се счупи. И не се знае колко ще струва. Може САБа да ти е по-евтин от БМВто, може и обратното. Така че вземи това, което най-много ти харесва. Ако търсиш максимално евтино обслужване и това е приоритет за теб, ориентирай се към марка, прилична на Мицубиши. Но стана ясно вече, че не е приоритет, а искаш кола, която да ти харесва, и да е по-нова от Галанта, така че нека БМВ да е :)

Аз лично за себе си знам, че не бих карал (не бих дал пари) за 'масови' марки - ВАГ, Мерц, БМВ... хеле пък Ауди :). Понеже това са претенциозни марки, а аз не съм претенциозен :D. Предпочитам по-екзотична марка/кола (не твърде), защото искам да изразявам своята индивидуалност на пътя :)

А за намалението на частите - чисто търговкса стратегия. Още като купих Колта, не бях ориентиран за магазини и сервизи, един комшия ме закара в един сервиз, от който по телефона поръчаха части от 'един' магазин. Комшията ползва отстъпка от този магазин, т.е. аз ползвах неговата. И кво се оказа - по-късно разбрах, че не просто частите са ми доставени от най-големите търгаши в града, ами и отстъпката им е 'отстъпка', т.е. първоначално има една доста голяма надценка, и на нея - отстъпка :).

При втория сериозен ремонт - лагери на ск. кутия, майстора ми каза: ще ти предложа цена за труд, и отделно за части, които аз ще ти намеря. Оказа се, че работи със същия магазин за части. Предложи ми цена, аз отказах и казах, че сам ще търся. Много разбран човек, каза 'няма проблем' и всичко точно. Частите, които намерих, бяха японски, добри марки, като цена ми излезе същото като неговото предложение, но неговите бяха немски части; съединител Лук, лагер не знам си кво..). Костваше ми два дни обикаляне по градовете. Та така :)

Мисълта ми е - части се намират, стига човек да има желание. И все пак, за САБ не знам... вярно е, че са фалирали и не се знае как стои въпроса с частите. Иначе много красива кола :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Доколкото съм запознат Сааб в момента са собственост на някакви китайци. Също някъде бях чел,че доставката на части ще бъде обезпечена. Гледал съм документален филм за Сааб-уникална марка. В него се казваше нещо от рода "човек не разбира защо Сааб е толкова скъп,докато не катастрофира" Яка шведска стомана. Било е изключително трудно Сааб да запази своята уникалност под шапката на GM-винаги нещо е било променяно от шведите въпреки GM-докато на вторите не им писва и така.Препоръчителен е бензинов мотор,задължително с турбо.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако тръгне да се чупи е ясно, че която и от обсъжданите да избера все ще се дават повечко пари. Доставчикът на части ми е бивш съученик и добър приятел, честнво казано досега не съм попадал на по- добри цени от неговите, а не е като да не съм тествал, дори ако искате може да опитаме, да видим какво ще излезе :) Майсторът ми пък е най- добрия приятел на зет ми и нееднократно ми е доказвал, че може да оправи на практика всичко, включително и разни доработки и "побългарявания"( в добрия смисъл), та мнението на тези двамата тежи доста. Разбира се крайното решение си е мое, защото всеки един от тях си има фаворити и разбирания. Още с Мицубишито бях предупреждаван, че е с много скъпа поддръжка(преди това имах Пежо 106), в момента дохода ми е два пъти по-висок от времето, когято си купувах Галант-а, така че освен като не уцеля някоя тоталка, мисля че ще се оправя с поддръжката на 12 годишно БМВ. Отново много ви благодаря за мненията!

 

P.S. Днес един приятел, на когото му "изпадат" оферти, ще ми докара една кола, която много щяла да ми хареса, та очаквайте новини :)

Редактирано от Ivan1984
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Баси грозотията :icon_doh:

 

Нали? А уж е замислено като разкрасено субару. Но е 270 коня, както се казва, трябва да оценяваме и вътрешната красота :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата наистина беше хубава, обаче БМВ Компакт, така че засега търсенето се връща на кота нула. Очаквам подробни снимки от Пловдивското комби, за да видим дали си струва, да се види наживо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Компакт са много грозни във всичките им тройки. Колкото и да е била слънчева добре си я отказал.

Това с дохода е добре. Моят е същият от 2008 година и честно казано поддръжката на всяко мпс ми е много, но обичам автомобилите и каквото изкарам го харча предимно по това...

Какво ти препоръчаха досега тези двама човека, за които спомена? Звъня ли за 5-ичката с М-бронята или не ти харесва?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Майстора ми препоръча Тойота Авенсис бензин, евентуално дизел, обаче Тойотите са или грозни( до 2002) или скъпи( от 2003). Доставчика ми ме подкрепя за Е46 независимо бензин или дизел. За 5-ицата може ли отново линк, че нещо не я намирам. Компакта наистина е железен и поддържан без да се жалят пари, обаче е много грозен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Майстора ми препоръча Тойота Авенсис бензин, евентуално дизел, обаче Тойотите са или грозни( до 2002) или скъпи( от 2003). Доставчика ми ме подкрепя за Е46 независимо бензин или дизел. За 5-ицата може ли отново линк, че нещо не я намирам. Компакта наистина е железен и поддържан без да се жалят пари, обаче е много грозен.

 

Тук има логическо противоречие:

 

1. Майсторът е добър, когато е опитен, но

 

2. Опитът се трупа с повторение на типични действия, в майсторуването на автомобили с поправянето на идентични или сходни проблеми

 

3. Следователно майсторите са най-добри в колите, чиито повреди най-често ремонтират

 

4. Следователно най-чупещите се коли са най-познати на майсторите

 

5. Следователно колкото по-здрава, толкова по-зле за майстора - веднъж финансово, втори път от гледна точка на опит

 

Освен това има и друго логическо противоречие - красива, здрава и нескъпа. :icon_thumbup: Ако добавиш и изискването да е на под 123 000 реални километри ще е по-добре да си купиш колело и неопренов костюм. Между другото, и аз много харесвам БМВ-та.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За тази: http://www.cars.bg/c538288 ти казвах. Само че снимките му не са добри. Снимал е маслата, пък колата... Скоростният лост показва колко реални са тези 183 000. На живо ще се види по различен начин. Предполагам че през 2007-ма е била на горе-долу толкова. Възможно е да се засекат километрите със софтуер ... и хардуер естествено, но ако са върнати с акъл, нищо не може да се разбере. Макар че колата е важна, състоянието й, а не пробега. Поне е в града. По-добре на 300 000 със сменени скъпи части, отколкото на близо 200 000 и тепърва да предстои голямо изваждане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

СААБ-а не е вариант и майстора ми и доставчика ми на части изпаднаха в ужас като им казах, даже не успях модела да кажа :)

 

Ако трябва да го цитирам: СААБ е за богати хора, ако се смяташ за такъв, вземай!

Доставчика ми каза: СААБ е най- новата екзотика в автомобилостроенето( предвид че фалираха и не е ясно какво ще става), нищо не мога да ти дам с отстъпки.

Само да вметна за Сааба (9-3), че се заглеждам по тоя модел от година и повече: 2,2 мотора е на Опел и не е за препоръчване особенно много, по удачния и по икономичен мотор е 1.9 150 коня който е на фиат, но се вгражда и в по новите модели на Опел. Бензиновите пак са на Опел и са с турбо 1.8 и 2.0 съответно 150 коня и 175. Тези мотори се омагьосват много лесно и с лекота достигат 200 + коня. Дизеловия 1.9 и той може да достигне 180 кончета. Има и Аеро версия 209 и 280 коня. Изобщо не е вярно, че е скъпа поддръжката на този автомобил. Те Сааб фалират 2002 година и чак сега се възродиха. Може да си направиш една сферка за авточастите им и да се убедиш сам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен темата е ястна още от първа страница... колегата явно ще си вземе БМВ... всичко натам го дърпа :)

Само да вметна, че баш на нова година бяхме на планина с няколко приятели - единя с E46 m43 ... та баш горе колата му се развали в последствие се оказа изгоряла(стопена) бензинова пома. Понеделник тази седмица друг мой познат с E60 M54 М-пакет(525 2005г.) след 1 седмица каране с обилен бял пушек през ауспуха капълдиса напълно. За единя ходих с галанта да му купим бензинова помпа и да я сменим горе в балкана на място, а другия го издърпах до сервиз :) Всичките ми откровенни разговори с майстори, които съм имал признават бмв и мерцедес за най-доходоностни марки за тях (а може и просто на такива "честни" хора да попадам)...

Ествествено гореописаните проблеми може да се случат на всякаква кола и до някъде си е късмет.

 

Почти всички възможни вариянти за кола минаха през тази тема... аз лично продължавам да мисля, че дори да е спомената най-удачната кола покриваща всички параметри дето иска колегата той ще си вземе това, което си е наумил... Така че колега взимай нещо и да приключваме. Имаш бюджет замислен.. доли да излезе нещо голяма за ремонт след 1-2 години няма страшно до макс 3000лв сигурно ще те оправят... к'вато и кола да избереш всичките се чупят... здрава кола произведена след 2000г. не съществува! Избирай си ги на дизайн практичност и комфорт пък другото ... успех :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мен кефът от управлението на бмв е по-голям - по-директно управление, по-добри спирачки, по-добра странична устойчивост ... и като цяло много повече кола. Те са и много разпространени, особено през последните 2-3 години с падането на цените. Също така са харесвани от мъже и жени и са отдавнашна мечта за мнозина. Трябва да внимават как реализират тази си мечта, защото има бмв-та, които са били бмв-та преди -5-7 години и на реални 350000 км. Сега същите са на под 200 хил. по обявите.

Но аз съм пристрастен към тях, защото нямат модел на предно, а само задно и тук-там някое 4х4, което лично мен не ме радва.

Имам познат с две стари бмв-та - е36 и старата петица комби (не знам как се води), и двете бензинови. За една седмица се повредиха и двете в голям студ и не искаха да запалят. Един негов познат си беше оставил при него мазда 626 85-ти набор, купена преди дни за 500-600 лева, не знам точно. Маздата имаше за стягане, уморен вид, като я погледнеш се чудиш как е дошла до тук... Качи се в нея, врътна ключа и го чух да казва ти е*а беемветата .

Хубави са, искат повече гледане като поддържане, но пък доставят кеф. Но само за който ги харесва и го влече към тях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...