Andy Van Der Drift Публикувано 20 януари 2014 Сподели Публикувано 20 януари 2014 (редакция) Аз пък бих ги дал, ама ги нямам :icon_n_king: Защо да ходи в червеното? През последния месец ~10 пъти стигА "прекъсвача" и мога да ти кажа, че освен едно горене на бензин и сигурно на масло, нищо като вървене. Чак култ не. Тук и във форум на тойота, хонда, субару и т.н., мненията ще са почти еднакви. Я има някой "облъчен" и харесва трибуквените, онази марка с емблема, която напомня че колата има 4 колелета и онези с мерника на капака, я няма. Бенвеата са си много подредени автомобили, не ръждясват, спират, завиват, возят, вътре не е виелица дори при 200+ и разбира се вървят и погорват. Едни само бензин, други и масло. Понякога и антифриз Най-безпроблемният им вариант в купе Е46 е най-слабият мотор 1.8 със 118 конски сили. Също 2.8, но го няма в годините, които той иска. С дизел лично аз ще съм на тръни - двумасов маховик - над 1000, турбина-едни 500 за рециклиране според как се счупи, демферна шайба (и тя лееФ), дюзи (?!?), дебитомер и още, и още... Моето мнение по темата (и последно) е Иван да събере още някой лев за авенсис, пък може и пасат. Оправдано е дори да вземе от автокъща на лизинг (към лизингова компания) за доплащане на разликата. Това разбира се ако колата го удовлетворява и наистина си заслужава. Редактирано 20 януари 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 20 януари 2014 Сподели Публикувано 20 януари 2014 Мда, проблемът е, че няма как една кола да е високопроходима, удобна за семейството, да вдига 100 за под 6 сек, евтина за покупка и за поддръжка. Има как, но ако колите са 2. Хубавото в тази тема е, че в даден бюджет се търси запазена кола. Също е добре, че отсъства значително сектантство, което би се чуло по другите форуми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 20 януари 2014 Сподели Публикувано 20 януари 2014 Аз пък бих ги дал, ама ги нямам :icon_n_king: Защо да ходи в червеното? През последния месец ~10 пъти стигА "прекъсвача" и мога да ти кажа, че освен едно горене на бензин и сигурно на масло, нищо като вървене. Чак култ не. Тук и във форум на тойота, хонда, субару и т.н., мненията ще са почти еднакви. Я има някой "облъчен" и харесва трибуквените, онази марка с емблема, която напомня че колата има 4 колелета и онези с мерника на капака, я няма. Бенвеата са си много подредени автомобили, не ръждясват, спират, завиват, возят, вътре не е виелица дори при 200+ и разбира се вървят и погорват. Едни само бензин, други и масло. Понякога и антифриз Най-безпроблемният им вариант в купе Е46 е най-слабият мотор 1.8 със 118 конски сили. Също 2.8, но го няма в годините, които той иска. С дизел лично аз ще съм на тръни - двумасов маховик - над 1000, турбина-едни 500 за рециклиране според как се счупи, демферна шайба (и тя лееФ), дюзи (?!?), дебитомер и още, и още... Моето мнение по темата (и последно) е Иван да събере още някой лев за авенсис, пък може и пасат. Оправдано е дори да вземе от автокъща на лизинг (към лизингова компания) за доплащане на разликата. Това разбира се ако колата го удовлетворява и наистина си заслужава.И все пак няма ДУША! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 януари 2014 Сподели Публикувано 20 януари 2014 Да си возиш душата бре. Не съм казал има душа. Душа, в смисъл на тяга, има много. На трета си не ще гумите, а те са доооста широчки и големи. 5 литра във V8 конфигурация, 400 коня, страхотен звук, много мъжка кола. Не е за всеки като каране и поддържане. И те имат навика да тракат като галанти :D , само че там е ваносът. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mit_slx Публикувано 20 януари 2014 Сподели Публикувано 20 януари 2014 Обявата за Волвото,е малко съмнителна...бегъл поглед ето тук,веднага се виждат малки разлики...да се чуди човек,каква му е печалбата на продавача....За кола със среден разход 5.7л/100,съмнително малко км пробег,емисионен клас....3 в повечето обяви,та да не и е дошло времето да се чупи само вече,ако е навъртяла едно 350-400к км... http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=243233827&cd=635250440620000000&asrc=st|fs Ако не е излязла примерната обява,въведи си данните на колата която търсиш...то тук при нас колите ...все до около 150к км са....тцтц...Успех в търсенето! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 20 януари 2014 Сподели Публикувано 20 януари 2014 Айде бре, за 8 страници още ли не си го сменил тоя куфтур Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 20 януари 2014 Сподели Публикувано 20 януари 2014 (редакция) Моето мнение по темата (и последно) е Иван да събере още някой лев за авенсис, пък може и пасат. Оправдано е дори да вземе от автокъща на лизинг (към лизингова компания) за доплащане на разликата. Това разбира се ако колата го удовлетворява и наистина си заслужава. Човека може и без да събира пари да си вземе Хонда Акорд комби след 2003 г. Личното ми мнение е, че това е един достоен заместител на Галант. Редактирано 20 януари 2014 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 20 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 20 януари 2014 (редакция) За да успокоя колегите, които вече нямат търпение да се затваря темата, ето три автомобила на които се спрях. Утре или в сряда ще се гледат и който най-много ми хареса ще се взема, пък после ще си блъскам главата http://www.cars.bg/c414398 крайна цена 7300 лв. http://www.cars.bg/c77048 крайна цена 7000 лв. http://www.cars.bg/c569775 крайна цена 6600 лв. Аз лично съм раздовен между Волво-то и БМВ-то, Пасат е вариант ако излязат некви грешки при другите две. Редактирано 20 януари 2014 от Ivan1984 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 20 януари 2014 Сподели Публикувано 20 януари 2014 Да си возиш душата бре. Не съм казал има душа. Душа, в смисъл на тяга, има много. На трета си не ще гумите, а те са доооста широчки и големи. 5 литра във V8 конфигурация, 400 коня, страхотен звук, много мъжка кола. Не е за всеки като каране и поддържане. И те имат навика да тракат като галанти :D , само че там е ваносът.Аз много добре те разбрах,само че в кола без душа,ква возия на мойта душа да правя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 20 януари 2014 Сподели Публикувано 20 януари 2014 (редакция) ...Аз лично съм раздовен между Волво-то и БМВ-то, Пасат е вариант ако излязат некви грешки при другите две.По принцип пасата - 1.9 130кс е един от най-добрите и икономични мотори на това поколение ... другите 2 коли ще са бая дърво за ремонти. Иначе и бмв-то и форда...тва де волвото според мен имат по-добра визия хаха ;)Но пък те са и различни волвото и бмв-то спадат към средно ниския клас пък пасата - високия.. Редактирано 20 януари 2014 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 20 януари 2014 Сподели Публикувано 20 януари 2014 По принцип пасата - 1.9 130кс е един от най-добрите и икономични мотори на това поколение ... другите 2 коли ще са бая дърво за ремонти. Иначе и бмв-то и форда...тва де волвото според мен имат по-добра визия хаха ;)Но пък те са и различни волвото и бмв-то спадат към средно ниския клас пък пасата - високия..Но на пасата оригиналните стелки са му ги хвърлили на 350к. Км преди 2 години. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 20 януари 2014 Сподели Публикувано 20 януари 2014 (редакция) От тези трите, аз съм за БМВто. Като ще е гарга, да е рошава Иначе, 1.9 на ВАГ наистина е доста добър двигател (по всеобщо мнение), но... ако хубавия мотор е приоритет, и не можем да се съберем в бюджета за Пасат този модел с този мотор, при това много запазен и на доказано реални км, що да не потърсим някоя Бора 1.9 комби? Или нещо друго от препълнената моделна гама?Един комшия преди... 2-3 години си взе Бора седан 1.9 130кс. Ей, тази кола не се чува, че работи... и той много я тачи - не я пришпорва, кара я разумно и внимателно. Просто много запазена кола. Взе я тогава за към 6000лв. Ако е такъв случая, аз спокойно бих си взел един дизелак - доказано добър, било той и на ВАГ.Знам, че на Иван по му харесва Пасата като дизайн, но все пак нека мислим рационално. И БМВто е вариант, 2.0Д е най-разпространения... но напоследък, колкото такива БМВта минат покрай мен, все ми се струва, че доста тракат... кое му фъска турбото, кое свири... не се знае. И Пасата не е по-арен от гледна точка на тракане. Преди време се качих в един от по-старите (дето приличат на яйце комби), сигурно да е бил 1.9 дизел (то кво друго ), направо ми се разтракаха мартинките. Едвам успях да си кажа две думи с човека, и бързо излезнах. Но той си е свикнал и не му прави впечатление. А може би не се е качвал в японски бензинов автомобил :DВозил съм се и във Венто 1.9 SDI. Там просто нямам думи да опиша. Шумът на вашите Галанти при 200 е сякаш есенни листа да падат нежно в тихата гора :DИване, БМВто ще е . Да знайш как ги взима завоите. Веднъж се качих в точно такова, но 3.0Д... добре, че не случихме коли наблизо, иначе щеше за секунди да му падне цената наполовина Хей го тоз фен кви ги вършее по аутобана:http://www.youtube.com/watch?v=Or7u3SLrA4c Ха, мнението и съвета в поста на Тонино, веднага след моя, е най-добрия, който прочетох в темата . Подкрепям напълно! Редактирано 20 януари 2014 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 20 януари 2014 Сподели Публикувано 20 януари 2014 2 дена не съм отварял и темата от шарена по-шарена е станала, аз няма акъл да давам, но един съвет само ще си позволя: Най-добре колегата Иван да спре да ни информира, да спре и да търси коли за около седмица поне, да си почине и да не бърза. След това да отвори пак нета и да започне да търси на ново, да не се ограничава само с 3 марки, а най-добре да си изгради един измислен модел (цена, купе, двигател и трансмисия, ниво на оборудване, км, ит.н.) и по него да се води и като се рови из нета все нещо ще намери и когато това е неговата кола той сам ще си е познае като отиде да я види, и да не казва на никой какво е харесал, да забере с него само един верен човек който разбира от коли и може да му помогне при огледа, от там на сетне всичко е късмет. Успех колега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 20 януари 2014 Сподели Публикувано 20 януари 2014 (редакция) От тея трите, никоя не може да се опре на един гледан авансов шестак, типтроник, ни от към екстри, ни от към ценово обслужване, ни от към возия, ни от към визия, ни от към кефа от карането. Редактирано 20 януари 2014 от mmotors 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 януари 2014 Сподели Публикувано 20 януари 2014 Арх. Пътко, аз съм забелязал обратното - 1.9 бомба дюза трака много повече от 1.9тди (като на яйцевидния пасат). Този пасат може да е бил за смяна двумасов маховик и затова да е звучал така, иначе мъркат тихо. Помпа дюзата обаче е тракалник. Аз на Марин казвах - все едно си сипал шепа гайки в цилиндрите, така звучи . Имам поглед над няколко автомобила с тези два двигателя и всички показват точно тази тенденция. Илийка, дано си прав, батенка. Ще взема да добавя авансови брони, кожа, парктроник ... тцл ми не требе, типтроник също ... и какво друга има аванса? А, прибиращи се огледала. На моя туч в талона му пише avance :icon_doh: Ма тя пак същата возия ще остане. Хм! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 януари 2014 Сподели Публикувано 20 януари 2014 ..........моето мнение е, че заместител на Галанта ЕА сериите са единствено Хонда Акорд и до някъде Мазда 6 след 2003 година...... Моя опит с :mitsu-smiley: е след като минах през седен генерации Галант,Еклипс 3Г, Грандис,Паджера, следващата ми кола няма да бъде вече :mitsu-smiley: :icon_blush: освен ако не направят нещо конкурентноспособно возило като Галанта, когато беше 1997 година......Има Акури, Инфинити,Лексус и т.н. други японски/корейски автомобили , които ловят окото много..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 21 януари 2014 Сподели Публикувано 21 януари 2014 ..........моето мнение е, че заместител на Галанта ЕА сериите са единствено Хонда Акорд и до някъде Мазда 6 след 2003 година...... Пламене, подкрепям мнението ти с двете си ръце! Аз също на два пъти споменавам като достоен заместител Хонда Акорд, но оставам незабелязан... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 21 януари 2014 Сподели Публикувано 21 януари 2014 Ако говорите за този Акорд за мен е едно от най-грозните комбита. Плюс това е доста тясно на задните седалки. Ако ставаше въпрос за седан вече е друго нещо.И аз предполагам след известно време ще съм пред този избор с какво да сменя Галанта, засега хвърлям око на Субару Аутбек, ама ще видим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 21 януари 2014 Сподели Публикувано 21 януари 2014 Хонда комби е адски грозна , по-зле е и от лансер комби ;( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 21 януари 2014 Сподели Публикувано 21 януари 2014 (редакция) Хонда комби е адски грозна , по-зле е и от лансер комби ;(На мен пък Лансер комби ми харесва много повече от седан, ако става въпрос за този модел:комбиседанКомбито е от Варна, на Иван ако му харесва... може да го види. Има ги и 2.0, ако 1.6 е слаб. Няма да разправям колко хубав е модела, знаем го всички . А седана малко ми напомня на Рено Клио с присадена задница... е, малко по-озаптена е, но пак стърчи някак като чужда...Акорд комби, противно на общото мнение, според мен е доста красива. Прилича на зализана мадама. Което има своя чар :D Редактирано 21 януари 2014 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 януари 2014 Сподели Публикувано 21 януари 2014 Не останах впечатлен от "возията" на тази генерация (след 2003г) Акорд и комби и седан, но това си е субективно.Просто ми се струва, че не си заслужава парите, които трябва да платиш за такъв автомобил.Въобще избора става все по-сложен, колкото по-голям брой автомобили си тествал, толкова по-трудно може да си избереш........колкото е по нова колата, толкова по "дървена"возия има.......да не говорим, че и толкова по често дават дефекти..........най добрите и безпроблемни японски коли бяха през целите 90-те години на миналия век.....иначе за парите съм съгласен......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 януари 2014 Сподели Публикувано 21 януари 2014 Грозно кобми е фиат темпра. Най-красивите комбита са на ауди. Има разни а4-ки авант 1.9тди из Варна за продаване. А, сега се сещам че видях едно черно, много хищно автомобилче, комби и май беше хонда. Модел - нямам идея, но новичка беше, може би 2007++ година. ХаресА ми.Честно ви казвам, не знам къде видяхте тази прекрасна возия в галант. Аз ли съм крив, не мога да преценя ли, не знам, но в повечето по-нови коли комфортът е на по-високо ниво. Много пъти съм се чудел галант ли карам или съм взел някой префасониран москвич с тенекета на галант. Возията това, возията онова.... И тук говоря и за пежо 406, голф ІІІ, астра Г ... не за мерцедес Е, S и пр. Пружини - други, амортисьори - други, гуми - големи. Друго от какво зависи возията... Ако я пребоядисам дали ще се оправи :D За мен Иван търси в много тесен периметър и като цяло слабичко търси. Колата няма да го намери. Коли има много и плюс това говорим не просто за един модел, ами за няколко марки. Някои търсят точно определен модел, модификация, с точно опр. двигател, дори по цвят и ниво на оборудване, като минават естествено през джантите, има ли я оригиналната мрежичка в багажника на комбито и има ли сд ченджър, па нищо че не свири емпетрошки и няма да се ползва много, седалките и кормилото трябва да са без петънце, иначе се гледа следващата... Хубаво е човек да не бърза и май от ден на ден го объркваме повече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 22 януари 2014 Сподели Публикувано 22 януари 2014 ...... По принцип най-много искам Хонда Акорд около 2003-2004 г., обаче ми идват прекалено скъпи, просто 7500 лв. е максимума и това е..... Пламене, подкрепям мнението ти с двете си ръце! Аз също на два пъти споменавам като достоен заместител Хонда Акорд, но оставам незабелязан...Слави,Иван е споменал още в началото на темата,какво мнение има за Акорда. Не си останал незабелязан,просто за 7500,та дори и 8000 лв освен с десен волан,друг Акорд от това поколение не може да се намери. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 22 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 22 януари 2014 (редакция) Акорда винаги е бил на първо място, но смяната на Галант-а беше предвидена за следващата година.Не искам пак да вземам Галант, защото напрактика си имам, просто поради независещи от мен обстоятелства, нямам никакво желание да карам тази кола.Търся малко "лабаво", защото работата ми не позволява отсъствия и ако отида за кола, ще трябва да я вземам, днес трябваше да гледам трите коли, но БМВ-то се оказа на братовчед на тоя дето я продава, пък братовчеда бил на ски в Пампорово.В момента се колебая дали да си взема бензиново БМВ в горната граница на бюджета ми( 7000 + за кола без газово), или дизелово за около 6500, което да се надявам да не ме изненада с развалено турбо, маховик и т.н. наведнъж. Благодаря на всички за мненията и помощта! http://www.cars.bg/c493589 бензинов вариант( за този двигател знам, че е страхотен, като здравина и вървеж) Редактирано 22 януари 2014 от Ivan1984 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 22 януари 2014 Сподели Публикувано 22 януари 2014 (редакция) Бензиново е по-добре, но не и това. Пропусни го! Най-малко проблеми с 1.8 118 к.с. (доста анемичен е), след това 2.2i - 170 конски сили, 325i 192 к.с. и 330i с 231 к.с. Първият е 4-цилиндров, останалите три са 6-цилиндрови. Ако ще е дизел, само 330d със 184 к.с. По-новият с 204 к.с. е доста по-скъп. Само да питам - мислел ли си за авант 1.9тди или 1.8Т? С куатро ще е супер, но много рядко излизат добри на обяви и са по-скъпи. Точно тези с куатро са си рядкост по принцип де. По-горе споменатото комби, за което предположих че е някаква хонда, мисля че го гледах някъде и на обява (не точно то, а същото) за около 11500 лева. Това в случай че не изключваш варианта за доплащане чрез лизингова компания. Трябва да седна да намеря модела. Много, много хубава машина... Редактирано 22 януари 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.