Ivan1984 Публикувано 16 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2014 По въпроса към какво клоня. Винаги съм си представял, че ще сменя Мицубишито със Субаро Легаси(комби) , Хонда Акорд(седан) или Мазда 6(комби) в този ред и задължително с бензинов двигател, обаче към момента единствените автомобили, които ми влизат в бюджета( условно) и ми харесват са БМВ Е46( само комби), Е39( само седан) и Пасат Б5.5, така че фокусирам търсенето си върху тези модели. Замислям се и за Е-класа( очиларка), но за тях съм чувал почти само отрицателни отзиви, ако излезе читава С-класа след 2001 г. в бюджета ми също няма да я откажа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 17 януари 2014 Сподели Публикувано 17 януари 2014 От всички споменати марки и модели Пасата е фаворит: най-бърз, най-голям и най-икономичен, също така е добре обезшумен, вози много добре, и се кара готино и не е чак толкова трошлив колкото го изкарват кръчмарските коментари като се има и на предвид, че е може би най-достъпен, става конкуренция на бмв-то сериозна. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 19 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 19 януари 2014 Малко ъпдейт по темата. От няколко дни проверявам това и честно казано почти съм се навил да я купя. http://www.cars.bg/c414398 Двигателят е Пежо, окачването Форд Фокус, отзивите за модела са преобладаващо добри, видях и цените на частите( влизат ми в представите за обслужване). Колата е водена на пълен технотест в Мото Пфое на 03.12.2013 г. и всичко и е било в зелената зона, един приятел ходи да я гледа и остана очарован. Колата е купена преди година( внесена е от Италия), продавача е руснак, колата е обслужена преди 20 000 км., като масла и филтри са сменени преди 2000 км. По телефона ми каза, че крайната му цена е 7400 лв., след това обаче се разбра, че колата е с гражданска и преглед до 25.01.2014 г., само с летни гуми( които са направо свършили), както и няма каско, а е описана като напълно обслужена, та ще се опитам да сваля още някой лев и ще видим какво ще става. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 януари 2014 Сподели Публикувано 19 януари 2014 Малко ъпдейт по темата. От няколко дни проверявам това и честно казано почти съм се навил да я купя. http://www.cars.bg/c414398 Аз пък вече мислех, че си купил БМВ ..:DЧакай тогава да те пообъркам още малко, след такова лутане по марки и модели, да ти дам шах с пешката ..Щом си любител на БМВ моторите, виж в какъв лукс можеш да потънеш, за много по малко пари ... http://www.cars.bg/c490350 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 19 януари 2014 Сподели Публикувано 19 януари 2014 Не знам за Роувъра, аз съм карал в40 и беше предната ми кола преди галанта, дизел и т.н. Много хубаво вървеше, седалките бяха удобни, само дето климатика не работеше а в Мото-пфое ми искаха 1000лв за някакив чип и като цяло в Мотото си е резачка, частите са съпоставими като цена с тези на галант. Пък и си мисля, че един път карал Галант, ценово в този клас нищо не може да те бутне. Така, че +1 за В50 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 януари 2014 Сподели Публикувано 19 януари 2014 Не знам за Роувъра, аз съм карал в40 и беше предната ми кола преди галанта, дизел и т.н. Много хубаво вървеше, седалките бяха удобни, само дето климатика не работеше а в Мото-пфое ми искаха 1000лв за някакив чип и като цяло в Мотото си е резачка, частите са съпоставими като цена с тези на галант. Пък и си мисля, че един път карал Галант, ценово в този клас нищо не може да те бутне. Така, че +1 за В50Тясно, доста тясно. Но пък тя и тройката на баварците не е широка. Иначе е доста прилично волвото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 19 януари 2014 Сподели Публикувано 19 януари 2014 И на мен аристократа от Острова доста ми допада. Момчето, с което купих Колта, караше Ровър 75 седан, мисля 2.0Д БМВ мотор. Бегло ми е разказвал за колата: мотора железен, окачването кашкавал - прави го и след месец-два се чупи. Какво имаше предвид, не знам. И в това твърдение има много неизвестни - какво точно се е чупило, как е правено (дали рециклирани носачи, дали нови, дали носачи...), не знам. Иначе вътре много удобно (много пъти ме е возил). Да, като си спомня сега, май наистина е една идея тясно... седалките също. В БМВ 330Д (след фейса) също съм се возил - точно толкова тясно, колкото в Ровъра и почти толкова широко, колкото в моя Колт :D. И въпросния приятел разкара Ровъра за година..., взе си БМВ 320Д. Много го хвалеше в началото, много здраво било. И обслужването не било скъпо. След година обаче ми разправяше как за амортисьор и носач ли (?).. са му взели хилядарка, и то във Враца. Правил го там, щото в столицата било много скъпо ........Волвото ми допада - млада красива кола. Но имам чувството, че гледам Форд Фокус Остана ли марка, неспомената в темата? :rofl:Аз бих взел СААБа - просто великолепна кола Разбира се, ако Субару не съществуваха :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 19 януари 2014 Сподели Публикувано 19 януари 2014 (редакция) Ровър 75 предния модел е много капризна и трошлива. Ако е типтроник, много от тях са на плета (в чужбина) заради кутия. Какво ли не му се троши... За по-новия не знам, но като му гледам цената, сигурно има защо да е толкова евтин - дизелова, 2005-та и за тези пари... аз не бих се заиграл с него. Гарантирано широки коли са Крайслер 300М. Това е 10 кв. м. автомобил. Една мацка ме вози из София преди 7-8 години. Нейният беше 3.5 V6, типтроник с 5 степени. Хубава кола, ама на предно. Широко е и в мерцедес S клас от старите - 91-94 година. Вчера и днес разглеждах един такъв S500, но и има и 6000 кубика с 12 цилиндъра - в случай че на някой пък му е слаба.Преди не много време в не знам коя тема един нов съфорумник (за кратко) влезе с ребра в лактите с думите - "абе тая кола (галанта) била много тясна бе!". Вземете една ролетка и премерете разстоянието от кора до кора на вратите, от таблото до облегалката на задната седалка и разстоянието за краката отзад. Вижте колко са те при някой градски миник, колко е в галант, колко са в тесните бмвета и ... където искате. Колко по-тясна е астра от първите в сравнение с галант? Ще кажете МНОГО. Доообре.Галант е с 4 см е по-широк от кора до кора, а за пътниците отзад разстоянието е с ШЕСТ сантиметра ... по-малко. Аз карам и двете, нагласил съм седалките в двете приблизително еднакво (така ми е удобно) и отзад в галанта има 22 см за краката, а в астрата 28. Това е при значително по-късо купе и по-тясно ... на хартия. Редактирано 19 януари 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 януари 2014 Сподели Публикувано 19 януари 2014 Ровър 75 предния модел е много капризна и трошлива. Ако е типтроник, много от тях са на плета (в чужбина) заради кутия. Какво ли не му се троши... За по-новия не знам, но като му гледам цената, сигурно има защо да е толкова евтин - дизелова, 2005-та и за тези пари... аз не бих се заиграл с него. Много ги чаткаш и ти ..Троши му се всичко колкото и при баварците, и двигателя и окачването е на БМВ, само салона е на Ровър и ако се заиграеш там с рулетката, ще се изненадаш колко са ти тесни и Галанта и Астрата ...Пък и цената не винаги е определяща за качествата на автомобила, той и Галант не е от скъпите в класа и годините си .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 януари 2014 Сподели Публикувано 19 януари 2014 .........баси темата.....7 страници дъвкане.......колега, купи си там БМВ ли , там Ровър или ако щеш и Калина, но спри да занимаваш форума с глупости.......че Грандиса бил грозен , че Хондата била не знам си ква и т.н...... :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 19 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 19 януари 2014 Последното нещо, което съм целял с темата си е да занимавам форума с глупости. Винаги съм се старал да изказвам аргументирани и премерени мнения. Извинявам се, че не съм фиксиран в една марка и че търсенето ми отнема време, просто в този форум намирах разбиране и интересни мнения до момента, затова и продължавах да ъпдейтвам темата. За мое съжаление работата ми не позволява безразборното обикаляне за автомобили и така ми остава, като основна търсачка интернет пространството. За всяка от колите, които съм посочил съм прочел всичко, което съм намерил по форуми и сайтове на български и английски. Досега 5 пъти щях да си взема автомобил, ако не бяха "безкрайно" коректните продавачи от другата страна на телефона( последният такъв е момчето с БМВ-то от Пловдив, което цяла седмица ме мотае за подробни снимки и ВИН, а днес обяснява на мой човек в града, как не му е удобно, да се огледа колата, днес и утре и няма как да му обясни къде се намира колата). Ако продавача на Волво-то излезе нормално коректен това ще бъде колата, ако не, търсенето продължава. Отново благодаря на всички за мненията и предложенията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 19 януари 2014 Сподели Публикувано 19 януари 2014 (редакция) Аман от мошеници викаш...Тъй тя, отчайваща работа, отврат...Карам си кошника и си свиркам доволен кат прасе в тикви.Мондео съм карал, 98г. модел, много доволен бях. Редактирано 19 януари 2014 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 19 януари 2014 Сподели Публикувано 19 януари 2014 (редакция) A бе след седем страници бих казал, като типичен шоп: от Искаро по-дълбоко нема, от Витоша по-високо нема и от Галанта по убав, нема! Карай си кошника и ги за@би тези капути автопродавачи! Извинявам се ама не се здържах :D :D :D :D :D :D Редактирано 19 януари 2014 от wonderwalker Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 19 януари 2014 Сподели Публикувано 19 януари 2014 (редакция) Не ми е ясно само как толкова бързо мина от БМВ на Волво? Волвото се появи в темата на 4-5та стр и то В70, а БМВто ти е мечта от малък . Това Волво доста ми харесва, но едно е сигурно - вътре е тясно (всъщност ти пробва ли я на живо), по-тясно от Галанта. И няма как, това Волво е нисък клас, май от класа на Фокус. Но като говорим за Волво, за мен В70 (имам предвид това, само за пример го посочвам) е много повече кола от В50. Вярно, че е по-стара, но е Волво отвсякъде . Тук според мен сентенцията "по-стар, но по-запазен автомобил е по-добре от по-нов, но по-счупен" важи, освен ако не търсим по-нова кола само за фасон А за форума - щом като вече бъбрим седма страница, значи форумджиите проявяват интерес . Моят рекорд обаче трудно можеш да биеш (преди време бях повдигнал една широкообсъждана тема, която завърши неприлично )Много е трудно да се избира нова кола, особено ако сменяш и марка, лутането е голямо. Не веднъж колегите са го казвали, така че нека влезем в положение, а на Иван да пожелаем скоро да се похвали с някое Кавазаки!И да омилостивя старейшините, ще припомня, че по-угодна марка за нашите условия трудно се намира :mitsu-smiley:Само да добавя, че винаги, когато съм изпадал в затруднено положение, се връщам в началната точка и не съм съжалявал. А щом и личния майстор те е насочил към Авенсис, що не го послушаш . Това Волво го виж да няма ДПФ и съединителя как е... Редактирано 19 януари 2014 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 19 януари 2014 Сподели Публикувано 19 януари 2014 Много ги чаткаш и ти ..Троши му се всичко колкото и при баварците, и двигателя и окачването е на БМВ, само салона е на Ровър и ако се заиграеш там с рулетката, ще се изненадаш колко са ти тесни и Галанта и Астрата ...Пък и цената не винаги е определяща за качествата на автомобила, той и Галант не е от скъпите в класа и годините си ..Двигателят ако е като на 320д 136 ps, не ми го хвали. Не знам, но на мен ми се струва че окачването на галант е по-здраво от на бмв 46. Никъде не съм казал че са тесни, или широки. Аз съм 1 и 50 на 30 кила и дори във фиат чинкуеченто ми е супер.За мен колата трябва да е със задно или 4х4, мощен двигател, да се крепи на пътя. Освен напред-назад, трябва да може да върви и настрани, докато саундът от кюнците отзадЕ създава настроение :icon_thumbup: Всичко останало ми е почти безинтересно и го карам щото не мога да взема каквото искам. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 19 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 19 януари 2014 Волво хич не ми беше в сметките по принцип, както и БМВ, ако погледнеш началото на темата, но времената се менят, а винаги на първо място е била "гледана" кола( комби), която да ми хареса най-вече отвътре. Това Волво засега изпълнява изискванията на над 90%. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 19 януари 2014 Сподели Публикувано 19 януари 2014 (редакция) Мощен двигател със задно не е за всеки, обикновенно тази комбинация води до "летни" автомобили. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif Редактирано 19 януари 2014 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 януари 2014 Сподели Публикувано 20 януари 2014 Такива клипчета мога да ти покажа на ауди куатро.Супер спортните автомобили стават ужасни при каране в дъжд - ламборгини, ферари, пагани зонда, мазерати, додж вайпър, шеви корвет, зет ар едно и т.н. Те пък на сняг въобще не могат да мръднат. Не виждам това какво променя. Това че струват чувал с пари, не значи че могат да правят всичко. Те правят това, за което са създадени - страхотен кеф и несравними усещания. Може би присъствието на една лада нива във видеото щеше да засили впечатлението за безпомощност на возилото с магическото М на капака. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 20 януари 2014 Admin Сподели Публикувано 20 януари 2014 Тъй като сагата е безконечна в тази тема и се изредиха почти всички видове автомобили, аз лично не виждам коя кола за тези пари (за 8 хиляди без музиката) може да се опре на ТОЗИ Галант.Колата е познавам отлично, както и педантичния собственик. Абсолютно всичко по нея е сменяно с оригинални части. Който я купи, няма да съжалява за нито една дадена стотинка, защото няма да сменя нищо по нея близките години!Сменени са всички ремъци и лагери с оригинални, хубав акумулатор в гаранция, окачване в гаранция.Освен това колата е с безупречно работеща газова инсталация, също мисля още в гаранция, фабрично затъмнени стъкла, кожа с подгряване на седалките (ел.регулиране), без износвания и охлузвания. Воланът е като нов!Освен това има ксенон, огромен фабричен люк, ТCL, оправени вежди и боя без абсолютно никакви забележки, прибиращи се странични огледала, камера за задно виждане,автопилот...и какво ли още не...Колата е на истински 162 хиляди, а не на 380 хиляди, върнати по авто къщи. Има ясен произход.Никога не е удряна.Супер джанти + 4 бр. летни гуми с джанти, както и 4бр. зимни гуми с джанти.Регистрирана с български номера, което е много важно!И на всичкото отгоре - УНИКАЛНО красива кола! За какво говорим изобщо? 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 20 януари 2014 Сподели Публикувано 20 януари 2014 Тъй като сагата е безконечна в тази тема и се изредиха почти всички видове автомобили, аз лично не виждам коя кола за тези пари (за 8 хиляди без музиката) може да се опре на ТОЗИ Галант.Колата е познавам отлично, както и педантичния собственик. Абсолютно всичко по нея е сменяно с оригинални части. Който я купи, няма да съжалява за нито една дадена стотинка, защото няма да сменя нищо по нея близките години!Сменени са всички ремъци и лагери с оригинални, хубав акумулатор в гаранция, окачване в гаранция.Освен това колата е с безупречно работеща газова инсталация, също мисля още в гаранция, фабрично затъмнени стъкла, кожа с подгряване на седалките (ел.регулиране), без износвания и охлузвания. Воланът е като нов!Освен това има ксенон, огромен фабричен люк, ТCL, оправени вежди и боя без абсолютно никакви забележки, прибиращи се странични огледала, камера за задно виждане,автопилот...и какво ли още не...Колата е на истински 162 хиляди, а не на 380 хиляди, върнати по авто къщи. Има ясен произход.Никога не е удряна.Супер джанти + 4 бр. летни гуми с джанти, както и 4бр. зимни гуми с джанти.Регистрирана с български номера, което е много важно!И на всичкото отгоре - УНИКАЛНО красива кола! За какво говорим изобщо? Изглежда има силен трафик от хиляди желаещи да разгледат обявата, че не може да се отвори. Съгласен съм с всичко, с изключение на малко крайната позиция "защото няма да сменя нищо по нея близките години!":icon_thumbup: Миналата седмица карах едно м3 от 2008 г. С летни гуми беше. 420 коня на задно. Бахти змея, поизпотих се. Иска му колегата 60 000 лв., на под 100 к. км. Ако някой се интересува, ще му дам координати.:rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 януари 2014 Сподели Публикувано 20 януари 2014 Хубав е, няма спор. И то много! Питаме се обаче с какво да сменим този модел и много от нас знаят колко трудно е това решение. Аз ако имах като този галант, въобще нямаше да мисля да го сменям. По-скоро щях да взема едно ... извинявай Светльо, но да отговоря на вметката за сезонните автомобили... Хайде сега честно кажете, ако имате така хубав галант и едни 23-24 000 за харч`лък за нещо да си вдигате адреналина и да се изкефите яко, няма ли да дадете ГАЗ на такова :icon_dance: С галанта си карате зимата, ходите на работа и за вестник, а с това... Ооо, с това ще возите Душата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 20 януари 2014 Сподели Публикувано 20 януари 2014 Хубав е, няма спор. И то много! Питаме се обаче с какво да сменим този модел и много от нас знаят колко трудно е това решение. Аз ако имах като този галант, въобще нямаше да мисля да го сменям. По-скоро щях да взема едно ... извинявай Светльо, но да отговоря на вметката за сезонните автомобили... Хайде сега честно кажете, ако имате така хубав галант и едни 23-24 000 за харч`лък за нещо да си вдигате адреналина и да се изкефите яко, няма ли да дадете ГАЗ на такова :icon_dance: С галанта си карате зимата, ходите на работа и за вестник, а с това... Ооо, с това ще возите Душата Анди, ако имах толкова пари за кеф, бих ги вложил за нещо бързо, но японско. Нямам влечение по БМВ-та, пък и имам съмнение, че за тези пари ще взема по-голяма бегачка от друга марка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 20 януари 2014 Сподели Публикувано 20 януари 2014 Хубав е, няма спор. И то много! Питаме се обаче с какво да сменим този модел и много от нас знаят колко трудно е това решение. Аз ако имах като този галант, въобще нямаше да мисля да го сменям. По-скоро щях да взема едно ... извинявай Светльо, но да отговоря на вметката за сезонните автомобили... Хайде сега честно кажете, ако имате така хубав галант и едни 23-24 000 за харч`лък за нещо да си вдигате адреналина и да се изкефите яко, няма ли да дадете ГАЗ на такова :icon_dance: С галанта си карате зимата, ходите на работа и за вестник, а с това... Ооо, с това ще возите Душата Ако имах пари за харч'лък изобщо нямаше да си правя с такава кола гаргара на душата ,просто защото няма ДУША!Има десетки други( в този ценови диапазон )с класи над това возило. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 20 януари 2014 Сподели Публикувано 20 януари 2014 Хубав е, няма спор. И то много! Питаме се обаче с какво да сменим този модел и много от нас знаят колко трудно е това решение. Аз ако имах като този галант, въобще нямаше да мисля да го сменям. По-скоро щях да взема едно ... извинявай Светльо, но да отговоря на вметката за сезонните автомобили... Хайде сега честно кажете, ако имате така хубав галант и едни 23-24 000 за харч`лък за нещо да си вдигате адреналина и да се изкефите яко, няма ли да дадете ГАЗ на такова :icon_dance: С галанта си карате зимата, ходите на работа и за вестник, а с това... Ооо, с това ще возите Душата О, тук мисля, че няма никакво съмнение, че колата за душата в диапазона до 30 000 лв. е мицубиши. Лансър еволюшън. Което си е, си е :icon_thumbup: Мицубиши имат два сериозни, дори легендарни пробива и това са именно ево и паджеро. Не мога да си изкривя душата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 20 януари 2014 Сподели Публикувано 20 януари 2014 ...едни 23-24 000 за харч`лък за нещо да си вдигате адреналина и да се изкефите яко, няма ли да дадете ГАЗ на такова :icon_dance: ...Абе Анди ти на Галанта не смееш да му видиш стрелката на оборотомера дали отива в червеното камо ли на тва дето през ауспуха вади по 5лв. в секунда да не говорим за гуми и всичко останало ;)В България като цяло има някакъв култ към немските автомобили... и аз бях преди години в него вече съм се измъкнал Иначе аз лично не бих дал толкова пари за BMW но то за това "за всеки влак си има пътници". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.