Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

С какво да сменя Галант-а


Препоръчано мнение

По въпроса към какво клоня. Винаги съм си представял, че ще сменя Мицубишито със Субаро Легаси(комби) , Хонда Акорд(седан) или Мазда 6(комби) в този ред и задължително с бензинов двигател, обаче към момента единствените автомобили, които ми влизат в бюджета( условно) и ми харесват са БМВ Е46( само комби), Е39( само седан) и Пасат Б5.5, така че фокусирам търсенето си върху тези модели. Замислям се и за Е-класа( очиларка), но за тях съм чувал почти само отрицателни отзиви, ако излезе читава С-класа след 2001 г. в бюджета ми също няма да я откажа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 517
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

От всички споменати марки и модели Пасата е фаворит: най-бърз, най-голям и най-икономичен, също така е добре обезшумен, вози много добре, и се кара готино и не е чак толкова трошлив колкото го изкарват кръчмарските коментари като се има и на предвид, че е може би най-достъпен, става конкуренция на бмв-то сериозна. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъпдейт по темата.

 

От няколко дни проверявам това и честно казано почти съм се навил да я купя.

 

http://www.cars.bg/c414398

 

Двигателят е Пежо, окачването Форд Фокус, отзивите за модела са преобладаващо добри, видях и цените на частите( влизат ми в представите за обслужване). Колата е водена на пълен технотест в Мото Пфое на 03.12.2013 г. и всичко и е било в зелената зона, един приятел ходи да я гледа и остана очарован. Колата е купена преди година( внесена е от Италия), продавача е руснак, колата е обслужена преди 20 000 км., като масла и филтри са сменени преди 2000 км. По телефона ми каза, че крайната му цена е 7400 лв., след това обаче се разбра, че колата е с гражданска и преглед до 25.01.2014 г., само с летни гуми( които са направо свършили), както и няма каско, а е описана като напълно обслужена, та ще се опитам да сваля още някой лев и ще видим какво ще става.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъпдейт по темата.

 

От няколко дни проверявам това и честно казано почти съм се навил да я купя.

 

http://www.cars.bg/c414398

 

 

Аз пък вече мислех, че си купил БМВ ..:D

Чакай тогава да те пообъркам още малко, след такова лутане по марки и модели, да ти дам шах с пешката ..:)

Щом си любител на БМВ моторите, виж в какъв лукс можеш да потънеш, за много по малко пари ...

 

http://www.cars.bg/c490350

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за Роувъра, аз съм карал в40 и беше предната ми кола преди галанта, дизел и т.н. Много хубаво вървеше, седалките бяха удобни, само дето климатика не работеше а в Мото-пфое ми искаха 1000лв за някакив чип и като цяло в Мотото си е резачка, частите са съпоставими като цена с тези на галант. Пък и си мисля, че един път карал Галант, ценово в този клас нищо не може да те бутне. Така, че +1 за В50

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за Роувъра, аз съм карал в40 и беше предната ми кола преди галанта, дизел и т.н. Много хубаво вървеше, седалките бяха удобни, само дето климатика не работеше а в Мото-пфое ми искаха 1000лв за някакив чип и като цяло в Мотото си е резачка, частите са съпоставими като цена с тези на галант. Пък и си мисля, че един път карал Галант, ценово в този клас нищо не може да те бутне. Така, че +1 за В50

Тясно, доста тясно. Но пък тя и тройката на баварците не е широка. Иначе е доста прилично волвото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на мен аристократа от Острова доста ми допада. Момчето, с което купих Колта, караше Ровър 75 седан, мисля 2.0Д БМВ мотор. Бегло ми е разказвал за колата: мотора железен, окачването кашкавал - прави го и след месец-два се чупи. Какво имаше предвид, не знам. И в това твърдение има много неизвестни - какво точно се е чупило, как е правено (дали рециклирани носачи, дали нови, дали носачи...), не знам. Иначе вътре много удобно (много пъти ме е возил). Да, като си спомня сега, май наистина е една идея тясно... седалките също. В БМВ 330Д (след фейса) също съм се возил - точно толкова тясно, колкото в Ровъра и почти толкова широко, колкото в моя Колт :D. И въпросния приятел разкара Ровъра за година..., взе си БМВ 320Д. Много го хвалеше в началото, много здраво било. И обслужването не било скъпо. След година обаче ми разправяше как за амортисьор и носач ли (?).. са му взели хилядарка, и то във Враца. Правил го там, щото в столицата било много скъпо :)

........

Волвото ми допада - млада красива кола. Но имам чувството, че гледам Форд Фокус :)

Остана ли марка, неспомената в темата? :rofl:

Аз бих взел СААБа - просто великолепна кола :)

Разбира се, ако Субару не съществуваха :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ровър 75 предния модел е много капризна и трошлива. Ако е типтроник, много от тях са на плета (в чужбина) заради кутия. Какво ли не му се троши... За по-новия не знам, но като му гледам цената, сигурно има защо да е толкова евтин - дизелова, 2005-та и за тези пари... аз не бих се заиграл с него.

 

Гарантирано широки коли са Крайслер 300М. Това е 10 кв. м. автомобил. Една мацка ме вози из София преди 7-8 години. Нейният беше 3.5 V6, типтроник с 5 степени. Хубава кола, ама на предно. Широко е и в мерцедес S клас от старите - 91-94 година. Вчера и днес разглеждах един такъв S500, но и има и 6000 кубика с 12 цилиндъра - в случай че на някой пък му е слаба.

Преди не много време в не знам коя тема един нов съфорумник (за кратко) влезе с ребра в лактите с думите - "абе тая кола (галанта) била много тясна бе!".

Вземете една ролетка и премерете разстоянието от кора до кора на вратите, от таблото до облегалката на задната седалка и разстоянието за краката отзад. Вижте колко са те при някой градски миник, колко е в галант, колко са в тесните бмвета и ... където искате.

 

Колко по-тясна е астра от първите в сравнение с галант? Ще кажете МНОГО. Доообре.

Галант е с 4 см е по-широк от кора до кора, а за пътниците отзад разстоянието е с ШЕСТ сантиметра ... по-малко. Аз карам и двете, нагласил съм седалките в двете приблизително еднакво (така ми е удобно) и отзад в галанта има 22 см за краката, а в астрата 28. Това е при значително по-късо купе и по-тясно ... на хартия.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ровър 75 предния модел е много капризна и трошлива. Ако е типтроник, много от тях са на плета (в чужбина) заради кутия. Какво ли не му се троши... За по-новия не знам, но като му гледам цената, сигурно има защо да е толкова евтин - дизелова, 2005-та и за тези пари... аз не бих се заиграл с него.

 

 

Много ги чаткаш и ти ..:)

Троши му се всичко колкото и при баварците, и двигателя и окачването е на БМВ, само салона е на Ровър и ако се заиграеш там с рулетката, ще се изненадаш колко са ти тесни и Галанта и Астрата ...

Пък и цената не винаги е определяща за качествата на автомобила, той и Галант не е от скъпите в класа и годините си ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.........баси темата.....7 страници дъвкане.......колега, купи си там БМВ ли , там Ровър или ако щеш и Калина, но спри да занимаваш форума с глупости.......че Грандиса бил грозен , че Хондата била не знам си ква и т.н...... :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Последното нещо, което съм целял с темата си е да занимавам форума с глупости. Винаги съм се старал да изказвам аргументирани и премерени мнения. Извинявам се, че не съм фиксиран в една марка и че търсенето ми отнема време, просто в този форум намирах разбиране и интересни мнения до момента, затова и продължавах да ъпдейтвам темата. За мое съжаление работата ми не позволява безразборното обикаляне за автомобили и така ми остава, като основна търсачка интернет пространството. За всяка от колите, които съм посочил съм прочел всичко, което съм намерил по форуми и сайтове на български и английски. Досега 5 пъти щях да си взема автомобил, ако не бяха "безкрайно" коректните продавачи от другата страна на телефона( последният такъв е момчето с БМВ-то от Пловдив, което цяла седмица ме мотае за подробни снимки и ВИН, а днес обяснява на мой човек в града, как не му е удобно, да се огледа колата, днес и утре и няма как да му обясни къде се намира колата). Ако продавача на Волво-то излезе нормално коректен това ще бъде колата, ако не, търсенето продължава. Отново благодаря на всички за мненията и предложенията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аман от мошеници викаш...Тъй тя, отчайваща работа, отврат...Карам си кошника и си свиркам доволен кат прасе в тикви.

Мондео съм карал, 98г. модел, много доволен бях.

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

A бе след седем страници бих казал, като типичен шоп: от Искаро по-дълбоко нема, от Витоша по-високо нема и от Галанта по убав, нема! Карай си кошника и ги за@би тези капути автопродавачи! Извинявам се ама не се здържах :D :D :D :D :D :D

Редактирано от wonderwalker
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е ясно само как толкова бързо мина от БМВ на Волво? Волвото се появи в темата на 4-5та стр и то В70, а БМВто ти е мечта от малък :). Това Волво доста ми харесва, но едно е сигурно - вътре е тясно (всъщност ти пробва ли я на живо), по-тясно от Галанта. И няма как, това Волво е нисък клас, май от класа на Фокус. Но като говорим за Волво, за мен В70 (имам предвид това, само за пример го посочвам) е много повече кола от В50. Вярно, че е по-стара, но е Волво отвсякъде :). Тук според мен сентенцията "по-стар, но по-запазен автомобил е по-добре от по-нов, но по-счупен" важи, освен ако не търсим по-нова кола само за фасон :)

А за форума - щом като вече бъбрим седма страница, значи форумджиите проявяват интерес :). Моят рекорд обаче трудно можеш да биеш (преди време бях повдигнал една широкообсъждана тема, която завърши неприлично :))

Много е трудно да се избира нова кола, особено ако сменяш и марка, лутането е голямо. Не веднъж колегите са го казвали, така че нека влезем в положение, а на Иван да пожелаем скоро да се похвали с някое Кавазаки!

И да омилостивя старейшините, ще припомня, че по-угодна марка за нашите условия трудно се намира :mitsu-smiley:

Само да добавя, че винаги, когато съм изпадал в затруднено положение, се връщам в началната точка и не съм съжалявал. А щом и личния майстор те е насочил към Авенсис, що не го послушаш :). Това Волво го виж да няма ДПФ и съединителя как е...

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много ги чаткаш и ти ..:)

Троши му се всичко колкото и при баварците, и двигателя и окачването е на БМВ, само салона е на Ровър и ако се заиграеш там с рулетката, ще се изненадаш колко са ти тесни и Галанта и Астрата ...

Пък и цената не винаги е определяща за качествата на автомобила, той и Галант не е от скъпите в класа и годините си ..

Двигателят ако е като на 320д 136 ps, не ми го хвали.

Не знам, но на мен ми се струва че окачването на галант е по-здраво от на бмв 46.

Никъде не съм казал че са тесни, или широки. Аз съм 1 и 50 на 30 кила и дори във фиат чинкуеченто ми е супер.

За мен колата трябва да е със задно или 4х4, мощен двигател, да се крепи на пътя. Освен напред-назад, трябва да може да върви и настрани, докато саундът от кюнците отзадЕ създава настроение :icon_thumbup:

Всичко останало ми е почти безинтересно и го карам щото не мога да взема каквото искам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Волво хич не ми беше в сметките по принцип, както и БМВ, ако погледнеш началото на темата, но времената се менят, а винаги на първо място е била "гледана" кола( комби), която да ми хареса най-вече отвътре. Това Волво засега изпълнява изискванията на над 90%.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мощен двигател със задно не е за всеки, обикновенно тази комбинация води до "летни" автомобили.

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

:)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такива клипчета мога да ти покажа на ауди куатро.

Супер спортните автомобили стават ужасни при каране в дъжд - ламборгини, ферари, пагани зонда, мазерати, додж вайпър, шеви корвет, зет ар едно и т.н. Те пък на сняг въобще не могат да мръднат. Не виждам това какво променя. Това че струват чувал с пари, не значи че могат да правят всичко. Те правят това, за което са създадени - страхотен кеф и несравними усещания.

Може би присъствието на една лада нива във видеото щеше да засили впечатлението за безпомощност на возилото с магическото М на капака.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Тъй като сагата е безконечна в тази тема и се изредиха почти всички видове автомобили, аз лично не виждам коя кола за тези пари (за 8 хиляди без музиката) може да се опре на ТОЗИ Галант.

Колата е познавам отлично, както и педантичния собственик.

Абсолютно всичко по нея е сменяно с оригинални части. Който я купи, няма да съжалява за нито една дадена стотинка, защото няма да сменя нищо по нея близките години!

Сменени са всички ремъци и лагери с оригинални, хубав акумулатор в гаранция, окачване в гаранция.

Освен това колата е с безупречно работеща газова инсталация, също мисля още в гаранция, фабрично затъмнени стъкла, кожа с подгряване на седалките (ел.регулиране), без износвания и охлузвания.

Воланът е като нов!

Освен това има ксенон, огромен фабричен люк, ТCL, оправени вежди и боя без абсолютно никакви забележки, прибиращи се странични огледала, камера за задно виждане,

автопилот...и какво ли още не...

Колата е на истински 162 хиляди, а не на 380 хиляди, върнати по авто къщи.

Има ясен произход.

Никога не е удряна.

Супер джанти + 4 бр. летни гуми с джанти, както и 4бр. зимни гуми с джанти.

Регистрирана с български номера, което е много важно!

И на всичкото отгоре - УНИКАЛНО красива кола!

 

За какво говорим изобщо?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като сагата е безконечна в тази тема и се изредиха почти всички видове автомобили, аз лично не виждам коя кола за тези пари (за 8 хиляди без музиката) може да се опре на ТОЗИ Галант.

Колата е познавам отлично, както и педантичния собственик.

Абсолютно всичко по нея е сменяно с оригинални части. Който я купи, няма да съжалява за нито една дадена стотинка, защото няма да сменя нищо по нея близките години!

Сменени са всички ремъци и лагери с оригинални, хубав акумулатор в гаранция, окачване в гаранция.

Освен това колата е с безупречно работеща газова инсталация, също мисля още в гаранция, фабрично затъмнени стъкла, кожа с подгряване на седалките (ел.регулиране), без износвания и охлузвания.

Воланът е като нов!

Освен това има ксенон, огромен фабричен люк, ТCL, оправени вежди и боя без абсолютно никакви забележки, прибиращи се странични огледала, камера за задно виждане,

автопилот...и какво ли още не...

Колата е на истински 162 хиляди, а не на 380 хиляди, върнати по авто къщи.

Има ясен произход.

Никога не е удряна.

Супер джанти + 4 бр. летни гуми с джанти, както и 4бр. зимни гуми с джанти.

Регистрирана с български номера, което е много важно!

И на всичкото отгоре - УНИКАЛНО красива кола!

 

За какво говорим изобщо?

 

Изглежда има силен трафик от хиляди желаещи да разгледат обявата, че не може да се отвори. Съгласен съм с всичко, с изключение на малко крайната позиция

 

"защото няма да сменя нищо по нея близките години!":icon_thumbup:

 

Миналата седмица карах едно м3 от 2008 г. С летни гуми беше. 420 коня на задно. Бахти змея, поизпотих се. Иска му колегата 60 000 лв., на под 100 к. км. Ако някой се интересува, ще му дам координати.:rolleyes:

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хубав е, няма спор. И то много! Питаме се обаче с какво да сменим този модел и много от нас знаят колко трудно е това решение. Аз ако имах като този галант, въобще нямаше да мисля да го сменям. По-скоро щях да взема едно ... извинявай Светльо, но да отговоря на вметката за сезонните автомобили... Хайде сега честно кажете, ако имате така хубав галант и едни 23-24 000 за харч`лък за нещо да си вдигате адреналина и да се изкефите яко, няма ли да дадете ГАЗ на такова :icon_dance:

С галанта си карате зимата, ходите на работа и за вестник, а с това... Ооо, с това ще возите Душата :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хубав е, няма спор. И то много! Питаме се обаче с какво да сменим този модел и много от нас знаят колко трудно е това решение. Аз ако имах като този галант, въобще нямаше да мисля да го сменям. По-скоро щях да взема едно ... извинявай Светльо, но да отговоря на вметката за сезонните автомобили... Хайде сега честно кажете, ако имате така хубав галант и едни 23-24 000 за харч`лък за нещо да си вдигате адреналина и да се изкефите яко, няма ли да дадете ГАЗ на такова :icon_dance:

С галанта си карате зимата, ходите на работа и за вестник, а с това... Ооо, с това ще возите Душата :drive:

 

Анди, ако имах толкова пари за кеф, бих ги вложил за нещо бързо, но японско. Нямам влечение по БМВ-та, пък и имам съмнение, че за тези пари ще взема по-голяма бегачка от друга марка :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хубав е, няма спор. И то много! Питаме се обаче с какво да сменим този модел и много от нас знаят колко трудно е това решение. Аз ако имах като този галант, въобще нямаше да мисля да го сменям. По-скоро щях да взема едно ... извинявай Светльо, но да отговоря на вметката за сезонните автомобили... Хайде сега честно кажете, ако имате така хубав галант и едни 23-24 000 за харч`лък за нещо да си вдигате адреналина и да се изкефите яко, няма ли да дадете ГАЗ на такова :icon_dance:

С галанта си карате зимата, ходите на работа и за вестник, а с това... Ооо, с това ще возите Душата :drive:

Ако имах пари за харч'лък изобщо нямаше да си правя с такава кола гаргара на душата ,просто защото няма ДУША!

Има десетки други( в този ценови диапазон )с класи над това возило.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хубав е, няма спор. И то много! Питаме се обаче с какво да сменим този модел и много от нас знаят колко трудно е това решение. Аз ако имах като този галант, въобще нямаше да мисля да го сменям. По-скоро щях да взема едно ... извинявай Светльо, но да отговоря на вметката за сезонните автомобили... Хайде сега честно кажете, ако имате така хубав галант и едни 23-24 000 за харч`лък за нещо да си вдигате адреналина и да се изкефите яко, няма ли да дадете ГАЗ на такова :icon_dance:

С галанта си карате зимата, ходите на работа и за вестник, а с това... Ооо, с това ще возите Душата :drive:

О, тук мисля, че няма никакво съмнение, че колата за душата в диапазона до 30 000 лв. е мицубиши. Лансър еволюшън. Което си е, си е :icon_thumbup:

 

Мицубиши имат два сериозни, дори легендарни пробива и това са именно ево и паджеро. Не мога да си изкривя душата.

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...едни 23-24 000 за харч`лък за нещо да си вдигате адреналина и да се изкефите яко, няма ли да дадете ГАЗ на такова :icon_dance: ...

Абе Анди ти на Галанта не смееш да му видиш стрелката на оборотомера дали отива в червеното камо ли на тва дето през ауспуха вади по 5лв. в секунда да не говорим за гуми и всичко останало ;)

В България като цяло има някакъв култ към немските автомобили... и аз бях преди години в него вече съм се измъкнал :) Иначе аз лично не бих дал толкова пари за BMW но то за това "за всеки влак си има пътници".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...