Anatoli Публикувано 18 юни 2013 Сподели Публикувано 18 юни 2013 (редакция) А то щото не е всяка 3-4 тема "Ще си купувам Галант" - и все едно и също се повтаря дъвчем от А до Я като първолацитеА по отношение на биогоривата нищо не бъркам, но стойността в левове е като на отпадъчното олио, ама това е друга тема.Говоря за бионафтата специално не за Е10 и т.н. SLX, закачи колата на един тестер и я покарай малко в движение, наблюдавай времето на дюзите, когато си на ППХ, после ще си говорим ;) Редактирано 18 юни 2013 от Anatoli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 юни 2013 Сподели Публикувано 18 юни 2013 SLX, закачи колата на един тестер и я покарай малко в движение, наблюдавай времето на дюзите, когато си на ППХ, после ще си говорим ;) :tooth: :tooth: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 18 юни 2013 Сподели Публикувано 18 юни 2013 Кво е смешното .. 0 са времената на дюзите при ППХ. SLX, тук мисля че си в грешка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 18 юни 2013 Сподели Публикувано 18 юни 2013 (редакция) Кво е смешното .. 0 са времената на дюзите при ППХ. SLX, тук мисля че си в грешка.Може ли и малко разяснение за незнаещите . Тя темата и без това стана необратимо колоритна Какво значи ППХ (принудителен празен ход)? Ако ускоря до 40 на трета, после включа на четвърта и отпусна съединителя и карам с 40 на четвърта и без да натискам газта, ППХ ли е това? Това всичко се случва на равен път.Значи излиза, че като карам на съединител (горе описаното), колата ми не харчи грам гориво? :icon_blush: Малко невероятно ми звучи...Мда, и това всичко се случва на загряла кола. На студен двигател няма как да не дърпа бензинче Редактирано 18 юни 2013 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 18 юни 2013 Сподели Публикувано 18 юни 2013 Може ли и малко разяснение за незнаещите . Тя темата и без това стана необратимо колоритна Какво значи ППХ (принудителен празен ход)? Най-общо казано когато автомобила се движи с включена коя да е предавка при напълно отпуснат педал на газта. Обикновенно това става при намаляване на скоростта на движение "на скорост" и при движение по наклон надолу. Тогава оборотите на двигателя задвижван от водещия мост са по-високи от оборотите на празен ход /на място или при изключена предавка/.При този режим ЕКУ-то не подава гориво. Обикновенно границата е около 1200 об/м. ориентировъчно. Над тези обороти - няма гориво, под тези обороти се включва системата за празен ход /каквато и да е/ и се подава гориво като за празен ход.Не мога да не отбележа, че "оплюваните" дизели съсвсем спокойно вървят на І и ІІ предавка дори и в лек наклон нагоре на празен ход с отпуснат педал без тласъци и придърпвания. Моя Галант на равен хубав път върви и на ІІІ без газ. Бензиновите придърпват и гаснат. Това разбира се е от стабилния въртящ момент на дизела. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 юни 2013 Сподели Публикувано 18 юни 2013 Кво е смешното .. 0 са времената на дюзите при ППХ. SLX, тук мисля че си в грешка.Смешното е точно това, че господина е отново в грешка.....ама така е защото всеки се пише спец по всичко....... :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 18 юни 2013 Сподели Публикувано 18 юни 2013 Най-общо казано когато автомобила се движи с включена коя да е предавка при напълно отпуснат педал на газта. Обикновенно това става при намаляване на скоростта на движение "на скорост" и при движение по наклон надолу. Тогава оборотите на двигателя задвижван от водещия мост са по-високи от оборотите на празен ход /на място или при изключена предавка/.При този режим ЕКУ-то не подава гориво. Обикновенно границата е около 1200 об/м. ориентировъчно. Над тези обороти - няма гориво, под тези обороти се включва системата за празен ход /каквато и да е/ и се подава гориво като за празен ход.Не мога да не отбележа, че "оплюваните" дизели съсвсем спокойно вървят на І и ІІ предавка дори и в лек наклон нагоре на празен ход с отпуснат педал без тласъци и придърпвания. Моя Галант на равен хубав път върви и на ІІІ без газ. Бензиновите придърпват и гаснат. Това разбира се е от стабилния въртящ момент на дизела. Добре казано колега , но бензинджийте са повече във форума и са скиптични към нас дизелджийте :icon_thumbup: :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 юни 2013 Сподели Публикувано 19 юни 2013 Смешното е точно това, че господина е отново в грешка.....ама така е защото всеки се пише спец по всичко....... :icon_bye:Изглежда съм сбъркал. Но дето се вика нека оставим професионалистите само да говорят по темата :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 19 юни 2013 Сподели Публикувано 19 юни 2013 В спора се ражда истината, макар че хората са стигнали до истината много преди нас! Извинявам се на колегата който питаше каква кола да си вземе, но с риск да се повторя.... всеки си обича модела и едвали ще кажа че дизела ми харесва повече от бензина, така както ще го направят и хората които карат дизел.Трябва да караш и едното и другото за да разбереш разликата, моя брат например се качи от бензинка на дизел и е много доволен. Поне за сега! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 19 юни 2013 Сподели Публикувано 19 юни 2013 Дизелите вървят на първа без газ не заради стабилен в.м., а заради по-високото налягане в цилиндрите. Отделно един V6 се върти с ~650 об/мин, а 4Д68 с колко?... 850 сигурно. Ако вдигна с газта до 850 ще върви и той. Толкова са ефективни, че на дизеловите модели слагат повече степени на автоматите....Карал съм дизели 90-110 коня, 131 коня. 163 са си 163. Едните се ускоряват като за 90 коня, вторите като за 110 и третите като за 163. Ама дизелът имал момент, качвал не знам кой баир на четвърта (нищо че горе бере душа), значи повече върви. Ми не е точно така. Бензиновозите се въртят до 7000 оборота, а дизеловите да 4500 някъде - с 1/3 по-широк работен диапазон. Предавателните числа на бензиновите са по-малки, тоест по-дълги скорости (на първа 60, ІІ-110, ІІІ - 150, ІV-200...). Не е коректно прякото сравнение дизела на трета и бензина на трета. С бензина може да минеш на втора от 60-70 и да се изстреляш до 90 примерно. Дали има дизел да вдига 100 на втора, та бил и 4.2тди типтроник, С-троник или новия 8-степен... Ще ги вдигне ама в понеделник. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 19 юни 2013 Сподели Публикувано 19 юни 2013 Така е Анди понякога се получават доста интересни сравнения . Но пък за Галантите трудно може да се направи точно сравнение между дизел и бензин, защото разликата от 40 коня в най-добрия случай си казва думата. Затова човек сам избира какво му е нужно, както ти каза на бензинката при 60км връщаш втора, за да се изстреляш, аз предпочитам да натисна малко газта и на 80 да си мина на 4-та, без да се притеснявам дали има нагорнище или не(става дума за нормално нагорнище не байр на 60-70 градуса) Затова, кой каквото го влече, това да взима. Всяка кола си има и плюсове и минуси, затова е важно колегите да си казват предпочитанията преди да се почнат споровете по темите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 юни 2013 Сподели Публикувано 19 юни 2013 Дизелите вървят на първа без газ не заради стабилен в.м., а заради по-високото налягане в цилиндрите. Отделно един V6 се върти с ~650 об/мин, а 4Д68 с колко?... 850 сигурно. Ако вдигна с газта до 850 ще върви и той. Толкова са ефективни, че на дизеловите модели слагат повече степени на автоматите....Карал съм дизели 90-110 коня, 131 коня. 163 са си 163. Едните се ускоряват като за 90 коня, вторите като за 110 и третите като за 163. Ама дизелът имал момент, качвал не знам кой баир на четвърта (нищо че горе бере душа), значи повече върви. Ми не е точно така. Бензиновозите се въртят до 7000 оборота, а дизеловите да 4500 някъде - с 1/3 по-широк работен диапазон. Предавателните числа на бензиновите са по-малки, тоест по-дълги скорости (на първа 60, ІІ-110, ІІІ - 150, ІV-200...). Не е коректно прякото сравнение дизела на трета и бензина на трета. С бензина може да минеш на втора от 60-70 и да се изстреляш до 90 примерно. Дали има дизел да вдига 100 на втора, та бил и 4.2тди типтроник, С-троник или новия 8-степен... Ще ги вдигне ама в понеделник. 4,2 ТДИ типтроник, викаш. Нерде Ямбол, нерде Стамбул... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 юни 2013 Сподели Публикувано 19 юни 2013 Карал съм дизели 90-110 коня, 131 коня. 163 са си 163. Едните се ускоряват като за 90 коня, вторите като за 110 и третите като за 163. Ама дизелът имал момент, качвал не знам кой баир на четвърта (нищо че горе бере душа), значи повече върви. Ми не е точно така. Грешката ти е, че не си пробвал и дизел 163 коня, веднага ще запееш друга песен, особено горе в баира, където дизела си ги вдига 4500 оборота и на високите предавки, пък ти можеш да караш на 7000 оборота, ама на 2-ра ..:DАко не можеш да намериш дизел 163 коня, опитай с дизел 90 коня и бензинка 90 коня в баир, разликата е подобна .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 19 юни 2013 Сподели Публикувано 19 юни 2013 (редакция) 4,2 ТДИ типтроник, викаш. Нерде Ямбол, нерде Стамбул...Нереде, Роска, нереде :D Грешката ти е, че не си пробвал и дизел 163 коня, веднага ще запееш друга песен, особено горе в баира, където дизела си ги вдига 4500 оборота и на високите предавки, пък ти можеш да караш на 7000 оборота, ама на 2-ра ..:DАко не можеш да намериш дизел 163 коня, опитай с дизел 90 коня и бензинка 90 коня в баир, разликата е подобна ..Туй твърдение трудно се оспорва :rulez: А що се отнася до темата, за повечето от нас тя отдааааавна е изчерпана Редактирано 19 юни 2013 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 19 юни 2013 Сподели Публикувано 19 юни 2013 И аз да оспамя,то се е видяло. Вчера се прехласвах по едно Авди А8 4.0 TDI,то не са кожи то не са глезотии,казвам на единия майстор: "Гледай го тоя малък самолет" и получавам насреща едно отрезвяване:"А,имаме едно такова в сервиза,бащата искал да покаже на сина си колко му върви скъпата кола,разбирай 200 и доста отгоре,но по думите на собственика,нещо направило изведнъж чат и спорта бил до там. 2 стопени бутала,счупени клапани и т.н." . Заключението оставям на вас. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 19 юни 2013 Сподели Публикувано 19 юни 2013 Аз като НЕмайстор мога да предположа какво е станало - откъснала се е "пеперудка" на смукателния колектор. Не знам дали така ги наричаха тези клапи, които се задвижват от моторчета. Понякога почва да клопа, но може да се добереш до сервиз. Трябва бавно да се отиде. Иначе в специализирания сервиз "оперирането" без упойка е ясно. Има едни профилактики, но много хора не ги правят от една страна заради "реалните километри", а от друга се предоверяват на "премиум" марката и мислят, че това не се чупи. Чупи се разбира се и най-евтино са ти мигачите. Тези пеперудки с моторчетата в Порше заедно с цената на ремонтната услуга прескача цената на 3-4 хубави двигателя за галант на старо (с изкл. на 6А13ТТ). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 юни 2013 Сподели Публикувано 19 юни 2013 И аз да оспамя,то се е видяло. Вчера се прехласвах по едно Авди А8 4.0 TDI,то не са кожи то не са глезотии,казвам на единия майстор: "Гледай го тоя малък самолет" и получавам насреща едно отрезвяване:"А,имаме едно такова в сервиза,бащата искал да покаже на сина си колко му върви скъпата кола,разбирай 200 и доста отгоре,но по думите на собственика,нещо направило изведнъж чат и спорта бил до там. 2 стопени бутала,счупени клапани и т.н." . Заключението оставям на вас. От което следва, че всички А 8 4,0 са кофти, а европейските коли - евробангии :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 19 юни 2013 Сподели Публикувано 19 юни 2013 Не, не значи Казвам го въпреки често използваното нарицателно "оризарник" и оплюването на качеството на материалите, ламарините и др. неща. Хубавото си е хубаво и добре повече хора да могат да си позволят такава крупна покупка. Не казвам да купуват скъпи лимузини или евтини разпадащи се бракми. За мен не е важно кой каква кола харесва и каква кара. Важно е да мисли трезво и с разум. Не да го качат на примерния европеец и утре да изтича за кредит да ги дозаглави и да купи и той. Просто е тъпо цялото имане да бъде съсредоточено пред блока. И старата ще те закара. Даже и ще те върне . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Миленов Публикувано 25 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 25 юни 2013 Благодаря за мениеята колеги :icon_clap:.Засега съм се ориентирал към V6 :mitsu-smiley: с ГИ.Но имам още малко време да реша.Очаквам още мнения по темата :icon_clap:.Иначе е ясно на 100% ще е :mitsu-smiley: Galant :icon_rock:.И :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Миленов Публикувано 16 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2013 Благодаря за мненията колеги купих Галант 2.5 V6 :mitsu-smiley: .Нов внос от Швейцария и съм много доволен :icon_thumbup: .Скоро ще кача и снимки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 16 октомври 2013 Сподели Публикувано 16 октомври 2013 Благодаря за мненията колеги купих Галант 2.5 V6 :mitsu-smiley: .Нов внос от Швейцария и съм много доволен :icon_thumbup: .Скоро ще кача и снимки Честито колега, направил си правилния избор. Ще чакаме снимки. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 октомври 2013 Сподели Публикувано 16 октомври 2013 Честито! Друго казва по-голямата кола, а Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Large Публикувано 16 октомври 2013 Сподели Публикувано 16 октомври 2013 Това трябва да се закачи като "Важна тема" :icon_thumbup: :mitsu-smiley: :icon_clap: V6 и това е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 17 октомври 2013 Сподели Публикувано 17 октомври 2013 Честито колега, хиляди безаварийни :mitsu-smiley: :icon_thumbup: На почитателите на дискусията дизел/бензин :icon_box: в тази тема ще вметна, че за да са изравнени критериите, и бензиновата трябва да е с турбина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 17 октомври 2013 Сподели Публикувано 17 октомври 2013 На почитателите на дискусията дизел/бензин :icon_box: в тази тема ще вметна, че за да са изравнени критериите, и бензиновата трябва да е с турбина. А конете на бензиновата да са като на дизела :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.