Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Аз не карам по инерция,а Анди е написал колко е разхода по принцип на празен ход,така за информация. Естествено,че не трябва да се кара с изключена скорост,особено през проходи и спускания със сериозни завои.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 101
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

А вие като искате да се убивате си карайте по инерция, не случайно на изпитите учат да не се изключва от скорост. Ако сте за 20ст. повече на 100 км. не знам защо изобщо сте хукнали галанти да купувате. Като искате икономия, има евтини колела в мобилето за 50лв.

 

Твърде остро колега, всеки сам преценява какво да си прави с парите и как да кара. По твоята логика, тези които слагат газ заради икономия, да ходят и те в мобилето за колела :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Твърде остро колега, всеки сам преценява какво да си прави с парите и как да кара. По твоята логика, тези които слагат газ заради икономия, да ходят и те в мобилето за колела :icon_thumbup:

 

Не искам да звуча нападателно/агресивно, но някой път издребняваме прекалено много и се отклоняваме от темата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми някой хора са с по-ограничени възможности затова питат кое е по-добре за техния случай,кой мотор гори по-малко и т.н. Да ти кажа мен не ме интересува дали ми гори 12 или 14 градско,няма никакво значение,но има колеги,за които това е важно,които нямат досег до Галант и не знаят какво да очакват,затова споменаваме и тези всеизвестни "пинизи".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

Винаги гледам да изключа от скорост по надолнище. Така знам от други, че на празен ход е най-икономично. За пръв път сега чувам, че не е най-икономично. А нали това беше май най-голямото предимство на ръчката пред автомата? Или по-точно възможността да си избереш обороти, с които да караш - 2000об. на пета с 90? Което е различно от инерцията. За опасното - знам, но аз рядко превишавам 90, със 100 вече скоростта ме плаши и гледам да намаля :D. Трудно обаче успявам да пусна по инерция, понеже по баир съм макс на 60-70 на пета. Докато набера до 80-90 и то следващия баир е дошъл :D. Дефакто надолнището го ползвам да "ускоря" и да не се "влача и сурна" по пътя :). Ако имам късмет да случа на "по-рахат" надолнище, изключвам и се пускам... но пак казвам, това се случва на 80, на 90 вече съм в долния екстремум и следва парабола нагоре.
За каране на пета без газ по надолнище съм пробвал. Понеже колата ми няма кой знае каква инерция, осезаемо се забавя... ама осезаемо, може би разликата в скоростта би станала към 20км/ч. Така че, не знам правилно или не, опасно или не, но на мен инерцията ми харесва :icon_blush:
Сега искате да ми кажете, че никога не карате по надолнище на инерция?
Да наречем този въпрос риторичен, понеже май ще се породят големи дебати :icon_blush:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

моето мнение е, че дизела на гланата е един от най немощните в класа си, изключително слаба динамика за турбо дизел 200Nm

 

Значи нещо не е бил редовен :)

Естествено не може да се ускорява като бензиновите Галанти, но разликата е само 2 секунди до 100, но пък е красота в баирите. Извънградско си е абсолютно пълноценен, изпреварвания, скорост и т.н.

С 20 лв. минавам 100-120 км. в Мездра, по магисктралата 5,7-6 нормално каране със спазване на ограниченията и ползване на климатик при нужда. Даже като го карах без датчик на коляновия вал повече от половин година не ми дигна забележимо разхода, само в баирите не беше той, не поддържаше скоростта, а леко спадаше.

Абе нека пробва, пък тогава да решава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

Винаги гледам да изключа от скорост по надолнище. Така знам от други, че на празен ход е най-икономично. За пръв път сега чувам, че не е най-икономично. А нали това беше май най-голямото предимство на ръчката пред автомата? Или по-точно възможността да си избереш обороти, с които да караш - 2000об. на пета с 90? Което е различно от инерцията. За опасното - знам, но аз рядко превишавам 90, със 100 вече скоростта ме плаши и гледам да намаля :D. Трудно обаче успявам да пусна по инерция, понеже по баир съм макс на 60-70 на пета. Докато набера до 80-90 и то следващия баир е дошъл :D. Дефакто надолнището го ползвам да "ускоря" и да не се "влача и сурна" по пътя :). Ако имам късмет да случа на "по-рахат" надолнище, изключвам и се пускам... но пак казвам, това се случва на 80, на 90 вече съм в долния екстремум и следва парабола нагоре.

За каране на пета без газ по надолнище съм пробвал. Понеже колата ми няма кой знае каква инерция, осезаемо се забавя... ама осезаемо, може би разликата в скоростта би станала към 20км/ч. Така че, не знам правилно или не, опасно или не, но на мен инерцията ми харесва :icon_blush:

Сега искате да ми кажете, че никога не карате по надолнище на инерция?

Да наречем този въпрос риторичен, понеже май ще се породят големи дебати :icon_blush:

 

Магистрала "Хемус" посока Ботевград. Бензиновите Галанти ми вдигаха по инерция максимум 120 км/ч., дизела комби надхвърля 140. Враца - Мездра след Ромпетрол преди Руска бяла наклона "Кълни дол" също, 15 км/ч. повече по инерция. Лагери, спирачни апарати, въздушно съпротивление /като е комби/ - не знам, но инерцията е уникална, а това също има значение за разхода. Колата по-лесно ускорява, поддържа скорост и по-бавно я губи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А вие като искате да се убивате си карайте по инерция, не случайно на изпитите учат да не се изключва от скорост. Ако сте за 20ст. повече на 100 км. не знам защо изобщо сте хукнали галанти да купувате. Като искате икономия, има евтини колела в мобилето за 50лв.

То при каране по инерция ,мотора харчи гориво, а при каране на скорост без натисната газ , мотора не харчи нищо, тъй като тогава ЕКУ-то гаси инжекторите и на практика не влиза бензин в цилиндрите........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи нещо не е бил редовен :)

Естествено не може да се ускорява като бензиновите Галанти, но разликата е само 2 секунди до 100, но пък е красота в баирите. Извънградско си е абсолютно пълноценен, изпреварвания, скорост и т.н.

С 20 лв. минавам 100-120 км. в Мездра, по магисктралата 5,7-6 нормално каране със спазване на ограниченията и ползване на климатик при нужда. Даже като го карах без датчик на коляновия вал повече от половин година не ми дигна забележимо разхода, само в баирите не беше той, не поддържаше скоростта, а леко спадаше.

Абе нека пробва, пък тогава да решава.

 

Абе дизелчето си е добро сравнение с други тди-та направо си е ток :plane: turbo power :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук взехте много да издребнявате, кой му харчел 7.6......ама пък моя харчел 7.0 , ама пък на трети му давало 9 градско и т.н........Дали ще е 7.2 или 7.6 е все тая, и често зависи от други,различни от технчяеска гледна точка фактори..........

Да кажеш на ЕА6А ( 2.0TD - 4D63T мотор ) Галант че е скопостен или бавен в сравнение с други марки коли от този клас значи че или не си карал другите марки коли, или тази е нещо не у ред.........

Галант ЕА6А върви и доускорява много повече от Примера Р10,Р11,Р11-144 .......последната е уж с бошовската помпа и "умната" дюза ( т.е. технически е по модерна )и би трябжало да върви повече ,но не би...........единствено харчи малко повече от П11-144 ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато колата е на газ предполагам, че няма значение дали е на свободна или на скорост без газ?!?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато колата е на газ предполагам, че няма значение дали е на свободна или на скорост без газ?!?!

Ако е ГИ има значение........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги така не помагаме ,а по скоро пречим в избора на колегата за Галант.Толкова ли е просто всеки да напише колко разход му дава автомобила било то дизел,2.0;2,4;2,5 или ВР4 (всеки си има предпочитание и мнение) и колегата да се насочи сам към някой.Както казва Илия най-добре е да покара всеки един от автомобилите ако има възможност.

Колега аз мога да ти споделя моето мнение за дизела ,доста е пъргав за 90 кончета, разхода му е 8-9/100 градско и 6-7/100 извън града ,като аз в града го карам по често на кратки разстояния 5 до 7 км, извън града доста често върви със 120-140км/ч :icon_blush: .

Данъкът на дизеловия Галант е най-нисък в сравнения с другите.Пример 90к.с - 40,21лв., 136к.с - 247,50 лв. и т.н.( данни за автомобили над 5 до 14 години)

Не знам защо това за данъците никъде не се споменава като разход.

Смятам че 2.0+ГИ и 2.0 дизел ще ти дават горе долу еднакъв разход в левове.

Може би предимството за 2.0+ГИ при тези цени на горивата.

Качи се покарай и сам си прецени.

Поздрави :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато колата е на газ предполагам, че няма значение дали е на свободна или на скорост без газ?!?!

 

Инжекциона взима времената от бензиновите дюзи,сам разбираш,че и газта трябва да спира ако се спускаш на скорост.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде рестарт на темата. Към питащия в първия пост - не знам коя е по-добрата опция, пич. Не разбираме какво значи това. Дизелов галант не съм карал. Само V6 съм яздил. По-добра от гледна точка на какво?

Ако е за икономия от разход на нафта и данък - дизеловия. Ако е за повече вървене, тиха работа на двигателя, повече тяга .... всичко изписано до момента ... и нулеви вибрации - V6. По средата е 2.0i с ГИ. Даже в този вариант ще е по-икономична от нафтата, особено на дълъг път.

В случай че ти се кара автоматик, дизеловия отпада, както и 2.0i, макар че от последния все пак може и да излезе някаква бройка с автоматик (типтроник). Иначе возят еднакво, спират еднакво и пускат по инерция еднакво. Това не зависи от двигателя толкова, колкото от съосие, напомпани гуми, товар, попътен вятър и др.

За мен лично по-добрата кола не е непременно по-икономичната, а по-ефективно използваща горивото. Лично аз съм направил грешен избор към момента - карам V6 в града, което не е особено умно, особено като се има предвид, че нямам газова. Вече пътувания не ми се налагат, но все пак не бих го продал и да вземе 2-литров, па бил и дизел. За икономия, ама наистина за икономия има едни 3-цилиндрови дизели, които ще бият галант до 100 (една кола не е само 0-100 м/у другото) и ще харчат наполовината на него - 3,2-3,5/100. Обаче като ги духне вятъра или поддържаш 150-60 и тя се чуди накъде върви....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук взехте много да издребнявате, кой му харчел 7.6......ама пък моя харчел 7.0 , ама пък на трети му давало 9 градско и т.н........Дали ще е 7.2 или 7.6 е все тая, и често зависи от други,различни от технчяеска гледна точка фактори..........

Да кажеш на ЕА6А ( 2.0TD - 4D63T мотор ) Галант че е скопостен или бавен в сравнение с други марки коли от този клас значи че или не си карал другите марки коли, или тази е нещо не у ред.........

 

Брейййй, един път да се говори за дизел и ти да кажеш нещо хубаво, :P какво ще пиеш, да те почерпя ..:D

4Д63 не съм карал (сигурно е някоя нова разработка) :P но 4Д68 съм го сравнявал с всички съществуващи 90 коньови ТДИ-та и смело мога да заявя, че няма кола от този клас и с тези килограми, дето да го бие на вървене ...:no2:

Та колегите дето писаха по темата, че нямал мощност, че трудно се изпреварвало искам да им дам един съвет .. Преди да давате отзиви за една кола, първо седнете и я покарайте, защото иначе отзивите изглеждат смешни ..;)

Иначе за издребняването не си прав, :) хубаво е човек да издребнява относно горенето, защото това си е най големия разход на средства по една кола, другото с поддръжката и данъците си е периодично, а средствата за гориво са всекидневни ..

Аз например обичам да издребнявам до 5/100 разход ..:icon_naughty:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Брейййй, един път да се говори за дизел и ти да кажеш нещо хубаво, :P какво ще пиеш, да те почерпя ..:D

4Д63 не съм карал (сигурно е някоя нова разработка) :P но 4Д68 съм го сравнявал с всички съществуващи 90 коньови ТДИ-та и смело мога да заявя, че няма кола от този клас и с тези килограми, дето да го бие на вървене ...:no2:

Та колегите дето писаха по темата, че нямал мощност, че трудно се изпреварвало искам да им дам един съвет .. Преди да давате отзиви за една кола, първо седнете и я покарайте, защото иначе отзивите изглеждат смешни ..;)

Иначе за издребняването не си прав, :) хубаво е човек да издребнява относно горенето, защото това си е най големия разход на средства по една кола, другото с поддръжката и данъците си е периодично, а средствата за гориво са всекидневни ..

Аз например обичам да издребнявам до 5/100 разход ..:icon_naughty:

 

За да е пълна картината :icon_thumbup: ще се наложи дори аз да призная, че 4D68 е двигател с изненадващо много динамика и жизнено пътно поведение. За недостатъци няма да говорим, нали и вие майсторите трябва да имате работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е как ще го сравниш с Нисан Примера 2.0 също TDI :icon_hmm:

 

Примерата е но1 по слабост най слабия и жалък ТД, веднага след него е галанта :) дизела не е силната страна на японците ;) дори трошльота с техните маслояди не стават за нищо, на хартия са много коне и нютони но на пътя са гола вода, всеки тракащ Вагенски дизел ги прави за смях, а за МБ и БМВ няма да коментирам дори :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...а за МБ и БМВ няма да коментирам дори :)

 

Колкото и да мразим BMW в тоя форум, от към дизеловите двигатели немците са големи магьосници. Карал съм дизелов баварец 143 коня, еми то се изстрелва по-бързо от бензиновия ми шестак. Как го правят не знам, но те не са база за сравнение в този контекст.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Примерата е но1 по слабост най слабия и жалък ТД, веднага след него е галанта :) дизела не е силната страна на японците ;) дори трошльота с техните маслояди не стават за нищо, на хартия са много коне и нютони но на пътя са гола вода, всеки тракащ Вагенски дизел ги прави за смях, а за МБ и БМВ няма да коментирам дори :)

 

1. Галант дизел е доста тих сред събратята си. Давам ти пример БМВ 320d и Галант - Галанта е по тих като мотор и не пуши толкова въпреки, че е голям батко на БМВ-то.

2. Намери дизел в класа на Галант, който да е тон и 300, 90 коня и да върви повече от Галанта. Малко са да ти кажа..

3. Примерата беше само един пример, колегите са писали още доста, по-добре да беше прочел, преди да пишеш този пост.

4. За смях ги правят "тракащи дизели" с доста повече коне или с много по-леки купета, което е нормално за всякаква кола.

 

Нека не пишем като децата в 6-ти клас: "Малиии, ако знаеш тоя гоуф колко е бърз, онзи ден изпревари 1 мерцедес.." пък мерцедеса не знаел..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2. Намери дизел в класа на Галант, който да е тон и 300, 90 коня и да върви повече от Галанта. Малко са да ти кажа..

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11355575403302240&f1=details&slink=38v7my

 

Edit: Да не си помисли някой че хваля БМВ - не всичко е мощност, но в конкретния случай няма нужда да бъдем нереални.

Редактирано от CBeTHaX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11355575403302240&f1=details&slink=38v7my

 

Edit: Да не си помисли някой че хваля БМВ - не всичко е мощност, но в конкретния случай няма нужда да бъдем нереални.

 

Хаха колега това със сигурност не върви повече от галанта! :D Говоря от личен отпит. А и да не казвам колко повече гори от него :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хаха колега това със сигурност не върви повече от галанта! :D Говоря от личен отпит. А и да не казвам колко повече гори от него :)

 

По принцип е по-лесно да уловиш златна рибка, от колкото да попаднеш на BMW с читав, несдухан двигател, така че това е малко относително :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип е по-лесно да уловиш златна рибка, от колкото да попаднеш на BMW с читав, несдухан двигател, така че това е малко относително :D

 

Спокойно, аз нямам проблеми с другите марки :)

Иначе да, доста от дизелите по родните ни пътища са доста сдухани, не искам да давам конкретно мнение, тъй като съм минал през 10ина дизела само. Но на японски сдухан, съм попадал само на един Нисан и то не турбиниран. Това ще е по-интересно да кажат майсторите, как стоят нещата с издухването на моторите :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...