stevensgr Публикувано 16 юни 2013 Сподели Публикувано 16 юни 2013 Аз не карам по инерция,а Анди е написал колко е разхода по принцип на празен ход,така за информация. Естествено,че не трябва да се кара с изключена скорост,особено през проходи и спускания със сериозни завои. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 16 юни 2013 Сподели Публикувано 16 юни 2013 А вие като искате да се убивате си карайте по инерция, не случайно на изпитите учат да не се изключва от скорост. Ако сте за 20ст. повече на 100 км. не знам защо изобщо сте хукнали галанти да купувате. Като искате икономия, има евтини колела в мобилето за 50лв. Твърде остро колега, всеки сам преценява какво да си прави с парите и как да кара. По твоята логика, тези които слагат газ заради икономия, да ходят и те в мобилето за колела :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CBeTHaX Публикувано 16 юни 2013 Сподели Публикувано 16 юни 2013 Твърде остро колега, всеки сам преценява какво да си прави с парите и как да кара. По твоята логика, тези които слагат газ заради икономия, да ходят и те в мобилето за колела :icon_thumbup: Не искам да звуча нападателно/агресивно, но някой път издребняваме прекалено много и се отклоняваме от темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 16 юни 2013 Сподели Публикувано 16 юни 2013 Еми някой хора са с по-ограничени възможности затова питат кое е по-добре за техния случай,кой мотор гори по-малко и т.н. Да ти кажа мен не ме интересува дали ми гори 12 или 14 градско,няма никакво значение,но има колеги,за които това е важно,които нямат досег до Галант и не знаят какво да очакват,затова споменаваме и тези всеизвестни "пинизи". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 16 юни 2013 Сподели Публикувано 16 юни 2013 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifВинаги гледам да изключа от скорост по надолнище. Така знам от други, че на празен ход е най-икономично. За пръв път сега чувам, че не е най-икономично. А нали това беше май най-голямото предимство на ръчката пред автомата? Или по-точно възможността да си избереш обороти, с които да караш - 2000об. на пета с 90? Което е различно от инерцията. За опасното - знам, но аз рядко превишавам 90, със 100 вече скоростта ме плаши и гледам да намаля :D. Трудно обаче успявам да пусна по инерция, понеже по баир съм макс на 60-70 на пета. Докато набера до 80-90 и то следващия баир е дошъл :D. Дефакто надолнището го ползвам да "ускоря" и да не се "влача и сурна" по пътя . Ако имам късмет да случа на "по-рахат" надолнище, изключвам и се пускам... но пак казвам, това се случва на 80, на 90 вече съм в долния екстремум и следва парабола нагоре.За каране на пета без газ по надолнище съм пробвал. Понеже колата ми няма кой знае каква инерция, осезаемо се забавя... ама осезаемо, може би разликата в скоростта би станала към 20км/ч. Така че, не знам правилно или не, опасно или не, но на мен инерцията ми харесва :icon_blush: Сега искате да ми кажете, че никога не карате по надолнище на инерция? Да наречем този въпрос риторичен, понеже май ще се породят големи дебати :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 16 юни 2013 Сподели Публикувано 16 юни 2013 моето мнение е, че дизела на гланата е един от най немощните в класа си, изключително слаба динамика за турбо дизел 200Nm Значи нещо не е бил редовен Естествено не може да се ускорява като бензиновите Галанти, но разликата е само 2 секунди до 100, но пък е красота в баирите. Извънградско си е абсолютно пълноценен, изпреварвания, скорост и т.н.С 20 лв. минавам 100-120 км. в Мездра, по магисктралата 5,7-6 нормално каране със спазване на ограниченията и ползване на климатик при нужда. Даже като го карах без датчик на коляновия вал повече от половин година не ми дигна забележимо разхода, само в баирите не беше той, не поддържаше скоростта, а леко спадаше.Абе нека пробва, пък тогава да решава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 16 юни 2013 Сподели Публикувано 16 юни 2013 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifВинаги гледам да изключа от скорост по надолнище. Така знам от други, че на празен ход е най-икономично. За пръв път сега чувам, че не е най-икономично. А нали това беше май най-голямото предимство на ръчката пред автомата? Или по-точно възможността да си избереш обороти, с които да караш - 2000об. на пета с 90? Което е различно от инерцията. За опасното - знам, но аз рядко превишавам 90, със 100 вече скоростта ме плаши и гледам да намаля :D. Трудно обаче успявам да пусна по инерция, понеже по баир съм макс на 60-70 на пета. Докато набера до 80-90 и то следващия баир е дошъл :D. Дефакто надолнището го ползвам да "ускоря" и да не се "влача и сурна" по пътя . Ако имам късмет да случа на "по-рахат" надолнище, изключвам и се пускам... но пак казвам, това се случва на 80, на 90 вече съм в долния екстремум и следва парабола нагоре.За каране на пета без газ по надолнище съм пробвал. Понеже колата ми няма кой знае каква инерция, осезаемо се забавя... ама осезаемо, може би разликата в скоростта би станала към 20км/ч. Така че, не знам правилно или не, опасно или не, но на мен инерцията ми харесва :icon_blush: Сега искате да ми кажете, че никога не карате по надолнище на инерция? Да наречем този въпрос риторичен, понеже май ще се породят големи дебати :icon_blush: Магистрала "Хемус" посока Ботевград. Бензиновите Галанти ми вдигаха по инерция максимум 120 км/ч., дизела комби надхвърля 140. Враца - Мездра след Ромпетрол преди Руска бяла наклона "Кълни дол" също, 15 км/ч. повече по инерция. Лагери, спирачни апарати, въздушно съпротивление /като е комби/ - не знам, но инерцията е уникална, а това също има значение за разхода. Колата по-лесно ускорява, поддържа скорост и по-бавно я губи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 юни 2013 Сподели Публикувано 16 юни 2013 А вие като искате да се убивате си карайте по инерция, не случайно на изпитите учат да не се изключва от скорост. Ако сте за 20ст. повече на 100 км. не знам защо изобщо сте хукнали галанти да купувате. Като искате икономия, има евтини колела в мобилето за 50лв.То при каране по инерция ,мотора харчи гориво, а при каране на скорост без натисната газ , мотора не харчи нищо, тъй като тогава ЕКУ-то гаси инжекторите и на практика не влиза бензин в цилиндрите........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 16 юни 2013 Сподели Публикувано 16 юни 2013 Значи нещо не е бил редовен Естествено не може да се ускорява като бензиновите Галанти, но разликата е само 2 секунди до 100, но пък е красота в баирите. Извънградско си е абсолютно пълноценен, изпреварвания, скорост и т.н.С 20 лв. минавам 100-120 км. в Мездра, по магисктралата 5,7-6 нормално каране със спазване на ограниченията и ползване на климатик при нужда. Даже като го карах без датчик на коляновия вал повече от половин година не ми дигна забележимо разхода, само в баирите не беше той, не поддържаше скоростта, а леко спадаше.Абе нека пробва, пък тогава да решава. Абе дизелчето си е добро сравнение с други тди-та направо си е ток :plane: turbo power :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 юни 2013 Сподели Публикувано 16 юни 2013 Тук взехте много да издребнявате, кой му харчел 7.6......ама пък моя харчел 7.0 , ама пък на трети му давало 9 градско и т.н........Дали ще е 7.2 или 7.6 е все тая, и често зависи от други,различни от технчяеска гледна точка фактори..........Да кажеш на ЕА6А ( 2.0TD - 4D63T мотор ) Галант че е скопостен или бавен в сравнение с други марки коли от този клас значи че или не си карал другите марки коли, или тази е нещо не у ред.........Галант ЕА6А върви и доускорява много повече от Примера Р10,Р11,Р11-144 .......последната е уж с бошовската помпа и "умната" дюза ( т.е. технически е по модерна )и би трябжало да върви повече ,но не би...........единствено харчи малко повече от П11-144 ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 16 юни 2013 Сподели Публикувано 16 юни 2013 Когато колата е на газ предполагам, че няма значение дали е на свободна или на скорост без газ?!?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 юни 2013 Сподели Публикувано 16 юни 2013 Когато колата е на газ предполагам, че няма значение дали е на свободна или на скорост без газ?!?!Ако е ГИ има значение........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 16 юни 2013 Сподели Публикувано 16 юни 2013 Колеги така не помагаме ,а по скоро пречим в избора на колегата за Галант.Толкова ли е просто всеки да напише колко разход му дава автомобила било то дизел,2.0;2,4;2,5 или ВР4 (всеки си има предпочитание и мнение) и колегата да се насочи сам към някой.Както казва Илия най-добре е да покара всеки един от автомобилите ако има възможност.Колега аз мога да ти споделя моето мнение за дизела ,доста е пъргав за 90 кончета, разхода му е 8-9/100 градско и 6-7/100 извън града ,като аз в града го карам по често на кратки разстояния 5 до 7 км, извън града доста често върви със 120-140км/ч :icon_blush: .Данъкът на дизеловия Галант е най-нисък в сравнения с другите.Пример 90к.с - 40,21лв., 136к.с - 247,50 лв. и т.н.( данни за автомобили над 5 до 14 години)Не знам защо това за данъците никъде не се споменава като разход.Смятам че 2.0+ГИ и 2.0 дизел ще ти дават горе долу еднакъв разход в левове.Може би предимството за 2.0+ГИ при тези цени на горивата.Качи се покарай и сам си прецени.Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 16 юни 2013 Сподели Публикувано 16 юни 2013 Когато колата е на газ предполагам, че няма значение дали е на свободна или на скорост без газ?!?! Инжекциона взима времената от бензиновите дюзи,сам разбираш,че и газта трябва да спира ако се спускаш на скорост. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 Айде рестарт на темата. Към питащия в първия пост - не знам коя е по-добрата опция, пич. Не разбираме какво значи това. Дизелов галант не съм карал. Само V6 съм яздил. По-добра от гледна точка на какво?Ако е за икономия от разход на нафта и данък - дизеловия. Ако е за повече вървене, тиха работа на двигателя, повече тяга .... всичко изписано до момента ... и нулеви вибрации - V6. По средата е 2.0i с ГИ. Даже в този вариант ще е по-икономична от нафтата, особено на дълъг път.В случай че ти се кара автоматик, дизеловия отпада, както и 2.0i, макар че от последния все пак може и да излезе някаква бройка с автоматик (типтроник). Иначе возят еднакво, спират еднакво и пускат по инерция еднакво. Това не зависи от двигателя толкова, колкото от съосие, напомпани гуми, товар, попътен вятър и др. За мен лично по-добрата кола не е непременно по-икономичната, а по-ефективно използваща горивото. Лично аз съм направил грешен избор към момента - карам V6 в града, което не е особено умно, особено като се има предвид, че нямам газова. Вече пътувания не ми се налагат, но все пак не бих го продал и да вземе 2-литров, па бил и дизел. За икономия, ама наистина за икономия има едни 3-цилиндрови дизели, които ще бият галант до 100 (една кола не е само 0-100 м/у другото) и ще харчат наполовината на него - 3,2-3,5/100. Обаче като ги духне вятъра или поддържаш 150-60 и тя се чуди накъде върви.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 Тук взехте много да издребнявате, кой му харчел 7.6......ама пък моя харчел 7.0 , ама пък на трети му давало 9 градско и т.н........Дали ще е 7.2 или 7.6 е все тая, и често зависи от други,различни от технчяеска гледна точка фактори..........Да кажеш на ЕА6А ( 2.0TD - 4D63T мотор ) Галант че е скопостен или бавен в сравнение с други марки коли от този клас значи че или не си карал другите марки коли, или тази е нещо не у ред......... Брейййй, един път да се говори за дизел и ти да кажеш нещо хубаво, :P какво ще пиеш, да те почерпя ..:D4Д63 не съм карал (сигурно е някоя нова разработка) :P но 4Д68 съм го сравнявал с всички съществуващи 90 коньови ТДИ-та и смело мога да заявя, че няма кола от този клас и с тези килограми, дето да го бие на вървене ...:no2:Та колегите дето писаха по темата, че нямал мощност, че трудно се изпреварвало искам да им дам един съвет .. Преди да давате отзиви за една кола, първо седнете и я покарайте, защото иначе отзивите изглеждат смешни ..;)Иначе за издребняването не си прав, хубаво е човек да издребнява относно горенето, защото това си е най големия разход на средства по една кола, другото с поддръжката и данъците си е периодично, а средствата за гориво са всекидневни ..Аз например обичам да издребнявам до 5/100 разход ..:icon_naughty: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 Тцтц така и не оставихте колегата да обясни твърдението си, даже му дадох пример за сравнение Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 Брейййй, един път да се говори за дизел и ти да кажеш нещо хубаво, :P какво ще пиеш, да те почерпя ..:D4Д63 не съм карал (сигурно е някоя нова разработка) :P но 4Д68 съм го сравнявал с всички съществуващи 90 коньови ТДИ-та и смело мога да заявя, че няма кола от този клас и с тези килограми, дето да го бие на вървене ...:no2:Та колегите дето писаха по темата, че нямал мощност, че трудно се изпреварвало искам да им дам един съвет .. Преди да давате отзиви за една кола, първо седнете и я покарайте, защото иначе отзивите изглеждат смешни ..;)Иначе за издребняването не си прав, хубаво е човек да издребнява относно горенето, защото това си е най големия разход на средства по една кола, другото с поддръжката и данъците си е периодично, а средствата за гориво са всекидневни ..Аз например обичам да издребнявам до 5/100 разход ..:icon_naughty: За да е пълна картината :icon_thumbup: ще се наложи дори аз да призная, че 4D68 е двигател с изненадващо много динамика и жизнено пътно поведение. За недостатъци няма да говорим, нали и вие майсторите трябва да имате работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olele Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 Интересно ми е как ще го сравниш с Нисан Примера 2.0 също TDI :icon_hmm: Примерата е но1 по слабост най слабия и жалък ТД, веднага след него е галанта дизела не е силната страна на японците ;) дори трошльота с техните маслояди не стават за нищо, на хартия са много коне и нютони но на пътя са гола вода, всеки тракащ Вагенски дизел ги прави за смях, а за МБ и БМВ няма да коментирам дори Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CBeTHaX Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 ...а за МБ и БМВ няма да коментирам дори Колкото и да мразим BMW в тоя форум, от към дизеловите двигатели немците са големи магьосници. Карал съм дизелов баварец 143 коня, еми то се изстрелва по-бързо от бензиновия ми шестак. Как го правят не знам, но те не са база за сравнение в този контекст. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 Примерата е но1 по слабост най слабия и жалък ТД, веднага след него е галанта дизела не е силната страна на японците ;) дори трошльота с техните маслояди не стават за нищо, на хартия са много коне и нютони но на пътя са гола вода, всеки тракащ Вагенски дизел ги прави за смях, а за МБ и БМВ няма да коментирам дори 1. Галант дизел е доста тих сред събратята си. Давам ти пример БМВ 320d и Галант - Галанта е по тих като мотор и не пуши толкова въпреки, че е голям батко на БМВ-то.2. Намери дизел в класа на Галант, който да е тон и 300, 90 коня и да върви повече от Галанта. Малко са да ти кажа..3. Примерата беше само един пример, колегите са писали още доста, по-добре да беше прочел, преди да пишеш този пост.4. За смях ги правят "тракащи дизели" с доста повече коне или с много по-леки купета, което е нормално за всякаква кола. Нека не пишем като децата в 6-ти клас: "Малиии, ако знаеш тоя гоуф колко е бърз, онзи ден изпревари 1 мерцедес.." пък мерцедеса не знаел.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CBeTHaX Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 (редакция) 2. Намери дизел в класа на Галант, който да е тон и 300, 90 коня и да върви повече от Галанта. Малко са да ти кажа.. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11355575403302240&f1=details&slink=38v7my Edit: Да не си помисли някой че хваля БМВ - не всичко е мощност, но в конкретния случай няма нужда да бъдем нереални. Редактирано 17 юни 2013 от CBeTHaX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sashy Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11355575403302240&f1=details&slink=38v7my Edit: Да не си помисли някой че хваля БМВ - не всичко е мощност, но в конкретния случай няма нужда да бъдем нереални. Хаха колега това със сигурност не върви повече от галанта! :D Говоря от личен отпит. А и да не казвам колко повече гори от него Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CBeTHaX Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 Хаха колега това със сигурност не върви повече от галанта! :D Говоря от личен отпит. А и да не казвам колко повече гори от него По принцип е по-лесно да уловиш златна рибка, от колкото да попаднеш на BMW с читав, несдухан двигател, така че това е малко относително :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 По принцип е по-лесно да уловиш златна рибка, от колкото да попаднеш на BMW с читав, несдухан двигател, така че това е малко относително :D Спокойно, аз нямам проблеми с другите марки Иначе да, доста от дизелите по родните ни пътища са доста сдухани, не искам да давам конкретно мнение, тъй като съм минал през 10ина дизела само. Но на японски сдухан, съм попадал само на един Нисан и то не турбиниран. Това ще е по-интересно да кажат майсторите, как стоят нещата с издухването на моторите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.