Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

За бъдещите собственици!


Препоръчано мнение

Здравейте! Правя тази тема за бъдещите собственици, които искат да се допитат за колата и да получат съответно мнение от някой, който вече я има. Доста хора пишат в различни теми и според мен НЕ на място,за това реших и да я направя. Предлагам тук да се дискутират просто.

 

Изненадан бях, когато отидох на огледа на моето Mitsubishi. Не очаквах да се кача в толкова комфортна, тиха, бърза и динамична кола като Мицку-то. На огледа първото, за което се хванах бе външния вид/с леки забележки, които после отстраних/, следващото нещо, което ми направи впечатление бяха запазените зимни гуми на Good Year. Веднага го сметнах за голям + . Интериорът, типично японски и стегнат, без паразитни шумове, без захабени детайли и разбира се с цялостно работещ ел.пакет. Климатикът също духаше доста убедително ЛЕДЕНО :icon_clap: :rolleyes: Изчаках петнадесет минути двигателят да поработи и вдигне температурата, след което започнах да оглеждам за разни течове по него и т.н. Всичко беше изрядно, както и до ден днешен, двигателят е адски спокоен и тих, почти не се усеща, когато е на светофар например. :) По очакването нямаше никакви проблеми, вози доста меко и приятно. Това, бе за хората които могат да използват тази информация за евентуален оглед на тези Mitsubishi-та. Сега ще посоча личните си впечатления от колата.

 

Положителни впечатления

 

*Като на първо място, ще сложа разхода. Той е между 5,0 и 5,5 извънградски цикъл и не повече от 7.0 градски цикъл. /държа да отбележа, че колата кара доста разумно и внимателно/

*Работата на двигателя е спокойна

*Добър разход на гориво и с климатик 5,8 /извънградско/ 7,5 /градско/

*Климатикът се усеща, когато е включен, но лично според мен не усложнява чак толкова както някои казват ускорението на колата

*Колата има добри габарити-скосена предница, и права врата отзад, с която лесно може да прецениш как паркираш например.

*Стегнато окачване

*Наистина достъпни резервни части и консумативи.

*Лека скоростна кутия

*Удобно разположени прибори на таблото.

*Обемът на багажникът е задоволителен, и голямо предимство са падащите и движещите се напред задни седалки :icon_thumbup:

*Бордовият компютър, предлага информация за разхода, външната температура и времето. В комплект с оригиналното радио на Mitsubishi предлага още някои ЕКСТРИ.

 

Негативни впечатления

 

Както някои съфорумници казват- "Единственият минус, е че не е Galant" :icon_thumbup:

 

Наистина двете неща, за които бих могъл да се сетя е досадна лампа на SRS-a /въздушните възглавници/, която е причинена от грешка в компютъра.А другата, е капризната скоростна кутия, която за моя изненада /това е информация само от форума/ е френска. Четох, малко по-напред из темите, че някои хора имат проблеми, но пък аз лично се допитах с двама, които никога не са има ли такива проблеми. Така че, явно всичко е въпрос или на време или на късмет! :)

 

Такава тема търсих, преди да купя своето Space Star 1.3 - с мнения. Дано тази да бъде такава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 96
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Здравейте

Към мнението на колегата бих добавил- изключително здрав автомобилhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif.

Горещо препоръчвам на всеки който иска да управлява невероятен автомобил- Mitsubishi http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Към мнението на колегата бих добавил- изключително здрав автомобилhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif.

Горещо препоръчвам на всеки който иска да управлява невероятен автомобил- Mitsubishi http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

 

Точно за такива мнения правя темата! Бъдете свободни да пишете! :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

+1 глас за положителните впечатления. Такива още са перфектно бързо парно в зимата и отлична видимост през стъклата и страничните огледала, а в купето простор. Разходи за ремонт на турбо и демпФерен съединител няма. Икономична японска кола с широк спектър на експлоатация.

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте. Може ли още малко впечатления около 1.3 двигателя ? Отдавна оглеждам модела и единствено това ме притеснява. Не съм състезател, но това задъхване с включен климатик не ми харесва. Още повече, че се очертава редовно да се возим 4-5 човека вътре, а живея в хълмист регион.. :icon_hmm: От GDI двигателят ме е страх, а и данъкът не ми харесва.. :rolleyes:

Редактирано от Yavor_Sv
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Може ли още малко впечатления около 1.3 двигателя ? Отдавна оглеждам модела и единствено това ме притеснява. Не съм състезател, но това задъхване с включен климатик не ми харесва. Още повече, че се очертава редовно да се возим 4-5 човека вътре, а живея в хълмист регион...

 

Много просто. Нека с някой колега от твоя град и с такъв двигател да направите малко джиткане из обичайните пътища по които ще се возиш и ще разбереш сам. Че ще върви ще върви нагоре, въпроса е как? Аз не бих се притеснявал толкова от включеният климатик, колкото от теглото на самите пътници вътре и то само при тръгване докато набере и изкачване с остри завои. Все пак при 5 човека възрастни+деца това са около 300 кг, което в сравнение с ванчета на други марки коли, пак масата от сбора на колата 1070 кг + пътниците като константа от 300 кг е по-малка. За пример ще дам Daewoo Tacuma и Renault Scenic са 1250 кг, или Mazda Premacy и Citreon Xsara Picasso са 1315 кг, или тежката Opel Zafira 1450 кг. Щом инженерите от Mitsubishi са оборудвали ванче предвидено за семейни цели с такъв двигател, значи са изчислили че ще върви.

Е, да, на другите марки коли и двигателите са по-големи, което предполага всичките плюсове и минуси - по-голям данък, по-висок разход, повече литри в мазителната система, като цяло различна поддръжка и т.н. и т.н

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Щом инженерите от Mitsubishi са оборудвали ванче предвидено за семейни цели с такъв двигател, значи са изчислили че ще върви...

 

То всяка кола ще те закара от точка А до точка В - въпроса е КАК?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Това ми е първия пост тук, дори смятах да пускам тема, но авторът на тази ме е улеснил.

Първо да обясня как стигнах до тук: наскоро станах татко и се оказа, че един средностатистически седан с половин багажник (заради газовите бутилки) не е най-практичното купе когато трябва да качиш жена, бебе със столче, количка, един куп други бебешки аксесоари, баткото с колелото, два-три сака багаж и всичко друго необходимо на едно семейство извън къщи. А пътуването се превръща в кошмар с непредвидени спирания, ужасна врява, недоволни пасажери, изнервен шофьор и компромиси с личните вещи и личното пространство. :help:

Та така се замислих за по-голяма кола. Ограниченият бюджет не ми позволяваше много изисквания и ги сведох до: бензин, климатик, 6+1 места и започнах да се оглеждам. Първи бяха евровановете - Zafira, Sharan, Seat Alhambra, Espace, Ford Galaxy... но нищо не ме грабна така както Space Wagon. :rulez:

Беше идеален избор, но GDI двигателите ме отказаха с високия си разход, невъзможността си за газифициране и негативните отзиви. Оказа се, че 2,0 GLX в добро състояние и на прилична цена се намира много трудно. След кратко проучване установих, че причината всъщност е много проста - който има такова просто си го кара, кефи му се и не го продава. :icon_crying:

Това откритие ме мотивира да търся точно такава кола. В крайна сметка намерих. Е, не е първа младост, но е в доста добро състояние. А и останах с много добри впечатление при огледа. Очаквах да е голяма, тромава и некомфортна, още повече, че в момента карам френска кола и съм свикнал на седалка като фотьойл. Оказа се обаче, че се управлява много леко и приятно. Решение беше взето и ако всичко е наред след няколко дни ще мога да ви наричам "колеги"... :icon_dance:

 

На първо време искам да ви питам има ли нещо по-специфично, което трябва да знам за този модел от '93? Слаби места или чести грешки на новите собственици? Също за постоянното 4х4 - има ли негативи? Вдига ли разхода? Оскъпява ли поддръжката и ремонтите? Има ли как да се изключва?

За сега е това. Ако се сетя за друго ще питам пак

Редактирано от IvanS
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Това ми е първия пост тук, дори смятах да пускам тема, но авторът на тази ме е улеснил.

Първо да обясня как стигнах до тук: наскоро станах татко и се оказа, че един средностатистически седан с половин багажник (заради газовите бутилки) не е най-практичното купе когато трябва да качиш жена, бебе със столче, количка, един куп други бебешки аксесоари, баткото с колелото, два-три сака багаж и всичко друго необходимо на едно семейство извън къщи. А пътуването се превръща в кошмар с непредвидени спирания, ужасна врява, недоволни пасажери, изнервен шофьор и компромиси с личните вещи и личното пространство. :help:

Та така се замислих за по-голяма кола. Ограниченият бюджет не ми позволяваше много изисквания и ги сведох до: бензин, климатик, 6+1 места и започнах да се оглеждам. Първи бяха евровановете - Zafira, Sharan, Seat Alhambra, Espace, Ford Galaxy... но нищо не ме грабна така както Space Wagon. :rulez:

Беше идеален избор, но GDI двигателите ме отказаха с високия си разход, невъзможността си за газифициране и негативните отзиви. Оказа се, че 2,0 GLX в добро състояние и на прилична цена се намира много трудно. След кратко проучване установих, че причината всъщност е много проста - който има такова просто си го кара, кефи му се и не го продава. :icon_crying:

Това откритие ме мотивира да търся точно такава кола. В крайна сметка намерих. Е, не е първа младост, но е в доста добро състояние. А и останах с много добри впечатление при огледа. Очаквах да е голяма, тромава и некомфортна, още повече, че в момента карам френска кола и съм свикнал на седалка като фотьойл. Оказа се обаче, че се управлява много леко и приятно. Решение беше взето и ако всичко е наред след няколко дни ще мога да ви наричам "колеги"... :icon_dance:

 

На първо време искам да ви питам има ли нещо по-специфично, което трябва да знам за този модел от '93? Слаби места или чести грешки на новите собственици? Също за постоянното 4х4 - има ли негативи? Вдига ли разхода? Оскъпява ли поддръжката и ремонтите? Има ли как да се изключва?

За сега е това. Ако се сетя за друго ще питам пак

Ако не качваш големи баири през зимата по-добре си вземи само с предно Вагонче, за твоите цели е идеалната кола. Но 4х4 версията е по-капризна, трябва ти майстор който разбира от раздатки и скорости, щото после трудно се намират читави за този модел втора употреба. Очаквай разход около 15-17 на газ градско, и 10-11 газ извън градско, ако е с ГИ. Поздрави и успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не качваш големи баири през зимата по-добре си вземи само с предно Вагонче, за твоите цели е идеалната кола. Но 4х4 версията е по-капризна, трябва ти майстор който разбира от раздатки и скорости, щото после трудно се намират читави за този модел втора употреба. Очаквай разход около 15-17 на газ градско, и 10-11 газ извън градско, ако е с ГИ. Поздрави и успех.

Да, с газ е и съм проучил и разхода. Колата ще се ползва главно за дълъг път, защото съм от Пловдив, но живея във Варна. Понякога и за товарене, че имам магазин и излизат добри оферти, които пропускам защото нямам транспорт, та се надявам Вагона да се изплати от там.

4х4-то ще ми е полезно на село, където понякога "път" е доста пресилено понятие. Не се съмнявам, че ще е полезно и през зимата по наклонените и влажни варненски улици, които замръзват заради гадния вятър. А и тук като паднат два пръста сняг и обявяват бедствено положение :icon_doh: И все пак няма ли чалъм да се изключва това 4х4?

Разполагам и с добър майстор, но за да не се виждаме често с него, засега смятам да запазя и другата си кола, която е с метан и ми е идеална за градско. Така няма да се налага да троша Вагона по градските дупки и паркирайки по тротоатите или да го рискувам по светофарите, където лятото всеки турист си кара както си знае по неговия край :mad:

 

Та така, други тънкости има ли покрай Вагона? И какви гуми ще ми препоръчате като размер, хем да е стабилен, хем да не ме уплаши с разхода?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Техническата информация за модела (доколко може да й се вярва) тук: Цък

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Чакам някой да кайе за изключването на 4х4

 

Привет колега! Аз карам :mitsu-smiley: Space Wagon но "първа генерация", така да се каже, и системата му е 4WD. Предполагам, но не съм сигурен, дали всички следващи Wagon-етки са със същата система - нека по-запознатите колеги споделят. Тази система с две думи представлява следното - автомобил с предно предаване/постоянно/, който има и заден диференциал. При определени условия /преплъзване на предните колела/ един елемент, наречен вискомуфа, предава част от въртящият момент /не съм сигурен какъв процент от него/ чрез кардан на задните колела. Т.е. при определени условия движещи са и четирите колела. Ако обаче двете леви или двете десни буксуват, отсрещната двойка колела не се върти. Същото се получава ако превърти примерно задно ляво - задно дясно спира. Това не означава че и предните спират. Когато преплъзването изчезне, спира и подаването на въртящ момент към задният диференциал. Преплъзването ми се случва най-често зимата, но в няколко пъти и лятото - заради износени предни гуми и много газ по завоите :icon_rock: .

За времето, в което ползвам :mitsu-smiley: - ко, не съм "оставал" в кал или пряспа :icon_thumbup:. Буксува, играе и лопатата, но все пак при мен си е Балкан. Друго, за което се сещам, е че винаги ми казваха - за 4х4 - комплект 4 еднакви гуми! Не знам дали са само приказки на гумаджиите, но аз се съобразявам, поне със зимният ми комплект.

Дано съм бил полезен.

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Може ли още малко впечатления около 1.3 двигателя ? Отдавна оглеждам модела и единствено това ме притеснява. Не съм състезател, но това задъхване с включен климатик не ми харесва. Още повече, че се очертава редовно да се возим 4-5 човека вътре, а живея в хълмист регион.. :icon_hmm: От GDI двигателят ме е страх, а и данъкът не ми харесва.. :rolleyes:

 

Задъхва се, да. Карам 1.3 от 2005-а, возили сме се редовно 5 човека с багажи; често из планините лято и зима. Определено на климатик баирите с натоварена кола си е неприятно - за пример давам старопланинските проходи и пътя до Банско... определено не стига тази мощност, усеща се дори на баирите по Тракия и Хемус около София - често изключвам климатика там, дори да съм сам. Като разход в София - 8.3-8.9 без климатик, 9.1-9.4 с климатик.

Извънградско нормално каране (80-110) - 1 човек без климатик - 5.2-5.5, с климатик - 6.0-6.2. Извънградско натоварена - без климатик 6.8-7.0, с климатик - 7.8-8.3. След 140-150км/ч (което по GPS реално е 130-140) вече отиваме в двуцифрените числа. Това е на ОМВ100 бензин, с 95 не карам от много отдавна, защото разликата е жестоко осезаема, г/д един литър нагоре. Общо взето всичко е в рамките на показаното в книжката. Лошото е, че подобни параметри те карат да натискаш колата повече (особено в София), което естествено води след себе си и повишен разход. Положително е, че стръмните наклони не са предизвикателство дори с натоварена кола (катерил съм какви ли не чукари около Своге, където разни Фокуси и немци директно се отказваха), както и карането в сняг с хубави гуми. Иначе само за сведение - катализаторът си е съвсем наред.

Редактирано от Celeborn
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дано съм бил полезен.

Благодаря, определено ми беше полезен. Всичко това съм го чел, но ти успя да го събереш в няколко реда опростено и разбираемо.

И аз знаех, че за тези модели по принцип 4х4 се включва автоматично само при нужда т.е. като забуксува предното - включва и задно, но собственика каза, че е постоянно та се зачудих... и за това попитах няма ли някакъв чалъм да се прекъсва и пак да се пуска усилието към задните. Ако то само си знае и си го прави е ОК.

Това с превъртащото колело и спиране на предаване на усилие към другото, доколкото знам е нещо като "страничен ефект" от самото принципно устройство на кардана, който подава повече към по-лесно въртящото се (в случая забуксувалото) колело. Решението е блокаж на диференциала, но то е по-скоро за истинските офроудъри, а за нашите вагони едва ли е нужна чак такава глезотия.

Ама и аз вече "нашите"... :rolleyes: броя дните до другата седмица когато ще осъществяваме сделката

 

4 еднакви зимни гуми има. Летни какви ще ми препоръчате като размери? Може би малко по-широки, че да е по-стабилен?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=14523&view=findpost&p=218069

 

Ето как е при Галант-а, мисля че и при Вагон-а от това поколение е същото.

Постоянно зацепени 4 колела с разпределение 50/50 преден/заден мост.

Не се включва и изключва. Блокира се централния диф. от вискомуфа при превъртане на колело.

Препоръчително е четирите гуми да са с еднакъв размер и степен на износеност. Това е така, защото ако не са ще се получава разлика във въртенето на "различното/те" колело и ще се товари вискомуфата.

 

Поздрави!

 

Иван

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Задъхва се, да. Карам 1.3 от 2005-а, возили сме се редовно 5 човека с багажи; често из планините лято и зима. Определено на климатик баирите с натоварена кола си е неприятно - за пример давам старопланинските проходи и пътя до Банско... определено не стига тази мощност, усеща се дори на баирите по Тракия и Хемус около София - често изключвам климатика там, дори да съм сам. Като разход в София - 8.3-8.9 без климатик, 9.1-9.4 с климатик.

Извънградско нормално каране (80-110) - 1 човек без климатик - 5.2-5.5, с климатик - 6.0-6.2. Извънградско натоварена - без климатик 6.8-7.0, с климатик - 7.8-8.3. След 140-150км/ч (което по GPS реално е 130-140) вече отиваме в двуцифрените числа. Това е на ОМВ100 бензин, с 95 не карам от много отдавна, защото разликата е жестоко осезаема, г/д един литър нагоре. Общо взето всичко е в рамките на показаното в книжката. Лошото е, че подобни параметри те карат да натискаш колата повече (особено в София), което естествено води след себе си и повишен разход. Положително е, че стръмните наклони не са предизвикателство дори с натоварена кола (катерил съм какви ли не чукари около Своге, където разни Фокуси и немци директно се отказваха), както и карането в сняг с хубави гуми. Иначе само за сведение - катализаторът си е съвсем наред.

 

Благодаря за отговорите. Явно ще трябва да направя някакъв компромис. Харесва ми Спейс Стар-а, ама с този двигател няма да го бъде май. Май е по-добре да го преглътна тоя данък и да взимам един Спейс Рънър с новата маска. Тая кола ми е легнала на сърцето. :)Какво мислите - http://www.cars.bg/u552468 . Планирам да отида да го видя. Ако някой русенец от Вас им разбира и предлага съдействие бих приел. :)

Редактирано от Yavor_Sv
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май е по-добре да го преглътна тоя данък:)

Какво толкова ви плаши данъкът, да не е милиони? На старата ми кола плащах 56 лв. годишно. На сегашната 136. Тези 80 лева разлика като ги разбиеш на 365 дни са си по 22 стотинки на ден. Една цигара ми струва 23 стотинки, а пуша по кутия на ден. Предпочитам да пуша по една по-малко и колата ми да върви, а не да се мъчи!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, определено ми беше полезен. Всичко това съм го чел, но ти успя да го събереш в няколко реда опростено и разбираемо.

И аз знаех, че за тези модели по принцип 4х4 се включва автоматично само при нужда т.е. като забуксува предното - включва и задно, но собственика каза, че е постоянно та се зачудих... и за това попитах няма ли някакъв чалъм да се прекъсва и пак да се пуска усилието към задните. Ако то само си знае и си го прави е ОК.

Това с превъртащото колело и спиране на предаване на усилие към другото, доколкото знам е нещо като "страничен ефект" от самото принципно устройство на кардана, който подава повече към по-лесно въртящото се (в случая забуксувалото) колело. Решението е блокаж на диференциала, но то е по-скоро за истинските офроудъри, а за нашите вагони едва ли е нужна чак такава глезотия.

Ама и аз вече "нашите"... :rolleyes: броя дните до другата седмица когато ще осъществяваме сделката

 

4 еднакви зимни гуми има. Летни какви ще ми препоръчате като размери? Може би малко по-широки, че да е по-стабилен?

 

Моите и летните и зимните са на един размер - 185х70 R14 - с такъв размер беше като я купих, с такъв я карам и сега. Зимата върви, лятото също е стабилна - все пак е доста високичка и като просвет и като купе. Малко труден размер е - не всички производители го предлагат. Хубаво е и че резервната ми гума - въпреки че е по-тясна, е със същата височина като посоченият размер и дори да ми се наложи по-дълъг преход при спукване, не е проблем за диференциалите /е, скоростта е ограничена до 80 км/час/. Ако сложиш друг размер гуми, и резервната ти не е с "нормални" размери, а от тесните, мисля че трудно ще намериш такава с нужната височина... :icon_hmm:

Относно данъка - моят щеше да е 36 лв. /1997 куб. см. 101 к.с. Габрово/, но стана 18 лв. - извадих си бележка за пред данъчното че ми работи катализатора - това преди 3 години - вече май не важи.

Колега Yavor_Sv - относно http://www.cars.bg/u552468 - и на мен ми харесва модела, а ако има и 4WD - :icon_rock: !!!

 

Поздрави!

Редактирано от sturm44
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. Явно ще трябва да направя някакъв компромис. Харесва ми Спейс Стар-а, ама с този двигател няма да го бъде май. Май е по-добре да го преглътна тоя данък и да взимам един Спейс Рънър с новата маска. Тая кола ми е легнала на сърцето. :)Какво мислите - http://www.cars.bg/u552468 . Планирам да отида да го видя. Ако някой русенец от Вас им разбира и предлага съдействие бих приел. :)

От няколко месеца карам същия автомобил (Space Runner 2,0К модел 2000 година). На снимката е предната. :rolleyes: Като гледам снимките тази в Русе не е с 1,8 двигател а с 2,0 4G63 - 136 кончета. Двигателя е добър.Търсех Runner от този модел точно с този двигател (мисля че е най-добрия вариант). Предната ми кола Wagon - 96 година, беше със същия двигател. Можеш спокойно да сложиш газ. По ходовата част не мога да дам становище. Карам я от скоро. Автомобилът като концепция изключително много ми допадна. Удобен, всичко в управлението е на 1 ръка разстояние. Маневрен, пъргав. С 1 плъзгаща задна врата е, но между предните и задни седалки мястото е достатъчно. Човек седнал зад шофьора може да се размени с другия и да слезе без да го вдига от мястото. Озвучаването също е добро. На пътя си малко по-високо от останалите и е сериозно предимство (от гледна точка на видимост). Виждаш без проблем какво става отсреща ако караш зад стандартен автомобил, по добра видимост при изпреварване. Предните места също са с голям простор. В началото скоростния лост (изнесен в предната конзола) ми беше малко неудобен. Сега се чудя защо производителите не са се сетили по-рано да го монтират там. Багажникът е д достатъчен обем според мен, въпреки че всеки си знае колко място му трябва.Ако колата е читава, вземай без да се чудиш. намери добър майстор да ти направи първоначалното обслужване. Ако е 2-ка е с 2 ангренажа.

Редактирано от Ivo Ru
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От няколко месеца карам същия автомобил (Space Runner 2,0К модел 2000 година). На снимката е предната. :rolleyes: Като гледам снимките тази в Русе не е с 1,8 двигател а с 2,0 4G63 - 136 кончета. Двигателя е добър.Търсех Runner от този модел точно с този двигател (мисля че е най-добрия вариант). Предната ми кола Wagon - 96 година, беше със същия двигател. Можеш спокойно да сложиш газ. По ходовата част не мога да дам становище. Карам я от скоро. Автомобилът като концепция изключително много ми допадна. Удобен, всичко в управлението е на 1 ръка разстояние. Маневрен, пъргав. С 1 плъзгаща задна врата е, но между предните и задни седалки мястото е достатъчно. Човек седнал зад шофьора може да се размени с другия и да слезе без да го вдига от мястото. Озвучаването също е добро. На пътя си малко по-високо от останалите и е сериозно предимство (от гледна точка на видимост). Виждаш без проблем какво става отсреща ако караш зад стандартен автомобил, по добра видимост при изпреварване. Предните места също са с голям простор. В началото скоростния лост (изнесен в предната конзола) ми беше малко неудобен. Сега се чудя защо производителите не са се сетили по-рано да го монтират там. Багажникът е д достатъчен обем според мен, въпреки че всеки си знае колко място му трябва.Ако колата е читава, вземай без да се чудиш. намери добър майстор да ти направи първоначалното обслужване. Ако е 2-ка е с 2 ангренажа.

 

Много благодаря за изчерпателният отговор. Как установи, че това на снимката не е 1.8 модела ? До сега съм карал японска кола с 1.8 двигател и ми е бил напълно достатъчен, затова го предпочитам. :)

Редактирано от Yavor_Sv
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...