Премини към съдържание

MuxoB

Член на клуба
  • От него общо

    477
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    5

MuxoB беше най-активен на 1 януари

MuxoB има най-харесвано съдържание!

1 проследяващ

За MuxoB

  • Рожден ден 07/01/1993

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    в момента Mitsubishi Outlander 4N14, преди Mitsubishi Grandis 4G69, Mitsubishi Space Star 4G13
  • Интереси
    Car repairs, Mitsubishis and JDM cars.

Посетили профила

1,344 посетили

MuxoB's Постижения

Опитен форумист

Опитен форумист (10/14)

  • Отдаден Rare
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

15

Репутация

  1. MuxoB

    Накладки Колт

    Точно това й е целта.
  2. Колегата в първия пост визира японския дизел 4N14.
  3. Здравейте, Това е полезна информация. Добре е да се систематизира за да се намира лесно. Ще си позволя да добавя някой допълнителни признаци: 1) Отопление на странични огледала. 2) Отопление на седалки. 3) Обороти на празен ход при изключен климатроник около 900/950. 4) Охлаждащи перки. 5) Завишен моментен разход, поради допълнително впръсвкване на дизел в ДПФ-а. 6) Промяна на звука на двигателя. Времетраенето за нормална и успешна регенерация е около 10мин. Според ръководството за употреба, се препоръчва колата да се движи с над 50/60км. до приключване цикъла на регенерацията. Хубаво е да се обръща внимание на нивото на маслото за възможно смесване на дизел към маслото при незавършена успешно регенерация.
  4. Здравейте, Купувам поотделно или заедно напречни греди и кутия (автобокс) за Аутлендър 2. Пишете ми на ЛС ако имате за продаване.
  5. Ако един от двата или и двата датчика не функционират и отчитат изрядно, няма как колата да работи правилно.
  6. Съдейки по сменените до момента части, проверени/сменени ли са датчици на разпределител и колянов вал?
  7. Здравейте, ако веригата не е сменяна до 200К е силно препоръчително да го направите. Почти сигурно на тези километри е че и привода от маслената помпа към балансираща група е повреден.
  8. Не споменавате какъв е пробегът на двата двигателя и по-важното - доказуем ли е и имате ли сервизна история. Също така, в какъв цикъл се кара колата? Стандартните интервали от 10хил. за смяна на масло не са особено препоръчителни - отговор ТУК. Ако нямате доказуема история и пробега е над 180 хиляди, разхода от 1л./9000км. само трябва да ви радва, защото може да е доста по-завишен.
  9. Какъв е пробегът на колата и имат ели сервизна история? Използвате ли правилното масло по спецификация?
  10. Най-добрия вариант е 3.0 V6, автомат на газ. 2.0 и 2.4 ще дават същия приблизително същия разход. 2.2 Di-D 4N14 е вариант но трябва да е подбран доста внимателно защото си има болежки, характерни за дизела и модела. При 2.0 и 2.4 може да случиш на недобре подържан CVT , от което следват скъпи ремонти. При 3.0 V6 мотора е с ангренажен ремък.
  11. Моделите след 2013-та до 2018/2019 са на една платформа, разлика както казвате е фейслифта, интериор и екстериор. Относно двигателите - 2.0 (4B11) , 2.4 (4B12) по-добре се усеща 2.4. Като цяло са надеждни, но е много важно да се подбере екземпляр който е около или под 100/130хил. километра и със сервизна история за да има някакъв оставащ ресурс в него. Относно трансмисиите - Има известни подобрения на фейслифта след 2018-та. Отново важи същото правило, малко километри и доказуема история за обслужването на този възел. Относно фейслифта - Има подобрения в шумоизолацията. Най-добрия вариант за това купе е 3.0 V6 (6B31). Доста надежден, с доста по-голям ресурс от горните два. Трансмисията е класически 6 степенен автомат, а не безстепенен (CVT) като горните два. Всички двигатели са годни за инсталиране на АГУ. Както много пъти е споменавано във форума е важно сервиза който газифицира да има опит с тези модели.
  12. Преди да ги смените, трябва да се уверите (майстора да ви увери) че друг механичен проблем не присътва в горната част на двигателя (главата).
  13. Ако наистина моторът е такава диагноза (хидравлични повдигачи), въпросната "профилактика" е обвързана с премахването на повдигачите и тяхното почистване чрез киснене и т.н. Проблемът е, че не винаги тя дава дълготраен ефект и отстраняване на проблема. Хубавое, ако се прави каквато и да е процедура да се направи и промивка на мотора с добавка за да излезе замърсеното масло. Като цяло, по-добрия вариант е подмяната на повдигачите с нови, поради причината която споменавам по-горе. Демонтаж/Монтаж :
  14. 4G63 (вашия двигател) е с хидравлични повдигачи. Има специална процедура по тяхната профилактика. Обикновено, когато не са пълни с масло е характерно да се чуват звуци в горната част на двигателя. Често се задръстват от рядката смяна масло или ако колата е преседяла. Това е само при положение, че колата е за такава профилактика и други проблеми са отстранени
  15. Мога да дам положителен отзив за продуктите на Konnwei. Аз използвам Konnwei KW850 , работи чудесно.
×
×
  • Създаване...