-
От него общо
442 -
Регистрация
-
Беше тук
-
Общо дни Първи
3
MuxoB беше най-активен на 16 март
MuxoB има най-харесвано съдържание!
За MuxoB
- Рожден ден 07/01/1993
Местоживеене
-
Град
София
Информация за профила
-
Пол
Мъж
-
Кара
в момента Mitsubishi Grandis 2.4 MIVEC 165 HP LPG Manual, преди Mitsubishi Space Star 1.3 86 HP LPG
-
Интереси
Car repairs, Mitsubishis and JDM cars.
Посетили профила
Този блок е изключен и не се вижда от други потребители
MuxoB's Постижения
-
Ако вземете цял макферсон (горен тампон, пружина и амортесьор) си струва да се разберете с моргата да ги качите на колата и ако не станат да ги върнете. Правих подобни галимации с предишното ми Мицу и имах успех.
-
Вземете малко чукче или нещо остро и започнете да почуквате около дупката ако звука се променя на "по-солиден" може да бъде спасено и да се завари. Задължително обработете вътрешността и материала отвън след като се завари.
-
Здравейте, Когато натиснете и задържите бутона "CD" на вашето радио, изписва ли се на информационна дисплей над таблото "AUX" ? Поздрави
-
Определено хората които се интересуват от автомобили и тяхната подръжка, виждат проблемите в съвременните автомобили (след 2010/12) -> малки двигатели (кубатура и цилиндри), турбиниране, директно впръскване, слаби материали и още много. Ако оставим това на страна другия проблем е постоянно нарастващата цена на новите автомобили и обвързването със дилърския сервиз за обслужване (таксите са големи) -> пример е Дачия Сандеро, която вече хич не достъпна като нов автомобил както едно време. От друга страна е и моменталното обезценяване в момента на покупка на новия автомобил и това че ти вече си на загуба. Може би единствения голям плюс е надеждността на новия автомобил, която за поне 5 години ще е ОК. Преди 2 години закупихме нов автомобил Hyundai i20 1.25 Kappa 2020 , базово оборудване. Основната причина за покупката беше нуждата от нова НАДЕЖДНА ежедневна и градска кола разбира се, ниската цена, доказалия се в миналото, още от средата на 2000-та година двигател и простото му у-во. Именно тази причина ни накара да изберем точно такъв екземпляр -> Нова опаковка и стар изпитан двигател. Към момента малко компании работят със стари генерации двигатели които са инсталирани на нови платформи и модели. Пример -> Нисан / Рено / Дачия използваха атмосферен, много надежден 1.6 двигател на Нисан в много техни платформи който за жалост вече не се инсталира в новите модели и е заместен с турбиниран 3-цилиндриов с директно впръскване, миксер. Пример -> Хонда имаха страхотни 2.0 (К20) и 2.4 (К24) двигатели които вече не се използват в новите платформи. Пример -> Сузуки доскоро работеха с M13A и М16А който са изключително надеждни двигатели. Друг пример за това е Outlander с 4b11 (2.0) и 4b12 (2.4) двигателя, който е конструктивно прост (без излишни системи) и достатъчно надежден ако е поддържан добре. Което го прави доста добър кандидат за сравнително нова кола (2015-2020). Моят личен съвет при избора на нов автомобил към днешна дата е да бъде с максимално опростени агрегати -> без директно впръскване, без турбиниране, поне 4 цилиндров ДВГ и възможност за ръчна скоростна кутия и може би най-важното възможно най-малък пробег. Относно поддръжката на старите е много относително, в зависимост от текущата степен на амортизация на колата. Огромния плюс е че със сравнително малки инвестиции 500-600лв и при обслужване например на ангренажна група, аксесоарни ремъци и флуиди (моторно, трансмисионно масло) и едни накладки може изкараш едни безпроблемни 25-35 хиляди километра и да нямаш ангажимента да плащаш всеки месец на банката такса че караш "нов" автомобил. Ежедневно карам Грандис (2.4 бензин/газ) вече пета година и съм на почти 100 000км от както го карам аз. За това време по окачването се разби един шарнир, в следствие на което смених всички тампони отпред, без амортисьорите. Друго освен поддръжка за този пробег, не съм правил. Откъдето и да гледаме за 5 години не съм инвестирал големи суми за да се движа всеки ден. Докато при новия автомобил, всеки месец в продължение на 5 години си плащаш вноската, което понякога тежи.
-
Във форума, с качествена диагностика в София -> https://japanautoservice.com/ Бих ви посъветвал, за да не влизате в излишни разходи, първо премерете компресията. Това ще ви насочи най-добре накъде в каква посока да тръгнете и дали вътрешностите на двигателя са добре. Във всеки "сервиз" могат да ви го направят а и достъпа на този двигател (4G92) е чудесен.
-
Здравейте, така описано е много трудно някой да ви даде отговор но като за начало ми звучи като неправилна диагностика и сменяне на части без да се знае какъв е проблема. - Ангренажа като е сменен, зацепен ли е правилно? При замяната на ангренажа, проверен/сменян ли е датчика за положение на коляновия вал? - Проверен ли е датчика за разпределителния вал? - Правено ли е замерване на компресията? Можете да имате проблем с компресията в следвствие на прогорен от карането на газ изпускателен клапан/и. - След като проблема е един и също на бензин и на газ следва да изключим двете инсталации по-отделно. Не сте споменали - на какъв пробег е колата и отколко време се кара на газ, както каква е инсталацията (газов инжекцион или обикновена). Лично аз на такъв автомобил, бих започнал с проверка на компресията.
-
Mitsubishi Grandis "Sport" 2005, 2.4 LPG, 18'' OEM джанти, OEM Remus Крайно Гърне.
-
Най-често се получава от приплъзване на фрикционния феродов диск, от износване. Препоръчва се смяна на целия възел - феродов диск, притискател, аксиален лагер. Тъй като се сваля кутията е хубаво да се обслужи и трансмисионно масло, семеринг на колянов вал, вилка и помпа на съединител, смазване на скоростните лостови механизми.
-
Здравейте, Над някой секции от изпускателната система има тъй наречените "топлинни щитове", който са разположени например над крайното гърне, катализатор или резонатор. С времето крепежите им увисват и започват да опират върху дадената секция и се чува такъв "резонанс". Не бих ви посъветвал, да правите корекции по оригиналната изпускателна с-ма, разбира се без да има причина. По мой съвет, нека да погледнат всички топлинни щитове на колата както и при натоварване от 2.5К оборота , за да се види дали това не е причината за вибрацията, защото това доста често срещано явления при Мицубиши. Поздрави.
-
Ами при тази експлоатация която описвате, мисля че това е съвсем нормално.
-
Здравейте, Предвид горенаписаното и от мой личен опит, бих ви посъветвал да сменяте маслото + масления филтър на 7500 - 8000 МАХ. километра. Ако има разход над 500/600мл на 7500/8000 тогава можете пак да потърсите съвет.
-
Аутлендър 1 гори масло
Тема е на MuxoB към темата на angel1223 PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
Няма как да няма положителен ефект след такава интервенция, както някъде бях писал по-горе. Мога само да посъветвам да следите маслото редовно и ако няма разход за идните няколко стотин/хиляда километра пак да го смените, защото вредните отлагания при тези интервенции могат да направят бели по маслени пътища/помпи/цедки и оттам нататък още по-големи разправии. Успех! Дръжте ни в течение с развитието на тази тема. -
Пробвахте ли Google? https://www.megaparts.bg/product/1861798293