Моделите след 2013-та до 2018/2019 са на една платформа, разлика както казвате е фейслифта, интериор и екстериор.
Относно двигателите - 2.0 (4B11) , 2.4 (4B12) по-добре се усеща 2.4. Като цяло са надеждни, но е много важно да се подбере екземпляр който е около или под 100/130хил. километра и със сервизна история за да има някакъв оставащ ресурс в него.
Относно трансмисиите - Има известни подобрения на фейслифта след 2018-та. Отново важи същото правило, малко километри и доказуема история за обслужването на този възел.
Относно фейслифта - Има подобрения в шумоизолацията.
Най-добрия вариант за това купе е 3.0 V6 (6B31). Доста надежден, с доста по-голям ресурс от горните два. Трансмисията е класически 6 степенен автомат, а не безстепенен (CVT) като горните два.
Всички двигатели са годни за инсталиране на АГУ. Както много пъти е споменавано във форума е важно сервиза който газифицира да има опит с тези модели.