Премини към съдържание

MuxoB

Член на клуба
  • От него общо

    442
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    3

MuxoB беше най-активен на 16 март

MuxoB има най-харесвано съдържание!

За MuxoB

  • Рожден ден 07/01/1993

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    в момента Mitsubishi Grandis 2.4 MIVEC 165 HP LPG Manual, преди Mitsubishi Space Star 1.3 86 HP LPG
  • Интереси
    Car repairs, Mitsubishis and JDM cars.

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

MuxoB's Постижения

Опитен форумист

Опитен форумист (10/14)

  • Отдаден Rare
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

8

Репутация

  1. Ако вземете цял макферсон (горен тампон, пружина и амортесьор) си струва да се разберете с моргата да ги качите на колата и ако не станат да ги върнете. Правих подобни галимации с предишното ми Мицу и имах успех.
  2. MuxoB

    Изгнили греди

    Вземете малко чукче или нещо остро и започнете да почуквате около дупката ако звука се променя на "по-солиден" може да бъде спасено и да се завари. Задължително обработете вътрешността и материала отвън след като се завари.
  3. Здравейте, Когато натиснете и задържите бутона "CD" на вашето радио, изписва ли се на информационна дисплей над таблото "AUX" ? Поздрави
  4. MuxoB

    Дилема

    Определено хората които се интересуват от автомобили и тяхната подръжка, виждат проблемите в съвременните автомобили (след 2010/12) -> малки двигатели (кубатура и цилиндри), турбиниране, директно впръскване, слаби материали и още много. Ако оставим това на страна другия проблем е постоянно нарастващата цена на новите автомобили и обвързването със дилърския сервиз за обслужване (таксите са големи) -> пример е Дачия Сандеро, която вече хич не достъпна като нов автомобил както едно време. От друга страна е и моменталното обезценяване в момента на покупка на новия автомобил и това че ти вече си на загуба. Може би единствения голям плюс е надеждността на новия автомобил, която за поне 5 години ще е ОК. Преди 2 години закупихме нов автомобил Hyundai i20 1.25 Kappa 2020 , базово оборудване. Основната причина за покупката беше нуждата от нова НАДЕЖДНА ежедневна и градска кола разбира се, ниската цена, доказалия се в миналото, още от средата на 2000-та година двигател и простото му у-во. Именно тази причина ни накара да изберем точно такъв екземпляр -> Нова опаковка и стар изпитан двигател. Към момента малко компании работят със стари генерации двигатели които са инсталирани на нови платформи и модели. Пример -> Нисан / Рено / Дачия използваха атмосферен, много надежден 1.6 двигател на Нисан в много техни платформи който за жалост вече не се инсталира в новите модели и е заместен с турбиниран 3-цилиндриов с директно впръскване, миксер. Пример -> Хонда имаха страхотни 2.0 (К20) и 2.4 (К24) двигатели които вече не се използват в новите платформи. Пример -> Сузуки доскоро работеха с M13A и М16А който са изключително надеждни двигатели. Друг пример за това е Outlander с 4b11 (2.0) и 4b12 (2.4) двигателя, който е конструктивно прост (без излишни системи) и достатъчно надежден ако е поддържан добре. Което го прави доста добър кандидат за сравнително нова кола (2015-2020). Моят личен съвет при избора на нов автомобил към днешна дата е да бъде с максимално опростени агрегати -> без директно впръскване, без турбиниране, поне 4 цилиндров ДВГ и възможност за ръчна скоростна кутия и може би най-важното възможно най-малък пробег. Относно поддръжката на старите е много относително, в зависимост от текущата степен на амортизация на колата. Огромния плюс е че със сравнително малки инвестиции 500-600лв и при обслужване например на ангренажна група, аксесоарни ремъци и флуиди (моторно, трансмисионно масло) и едни накладки може изкараш едни безпроблемни 25-35 хиляди километра и да нямаш ангажимента да плащаш всеки месец на банката такса че караш "нов" автомобил. Ежедневно карам Грандис (2.4 бензин/газ) вече пета година и съм на почти 100 000км от както го карам аз. За това време по окачването се разби един шарнир, в следствие на което смених всички тампони отпред, без амортисьорите. Друго освен поддръжка за този пробег, не съм правил. Откъдето и да гледаме за 5 години не съм инвестирал големи суми за да се движа всеки ден. Докато при новия автомобил, всеки месец в продължение на 5 години си плащаш вноската, което понякога тежи.
  5. Във форума, с качествена диагностика в София -> https://japanautoservice.com/ Бих ви посъветвал, за да не влизате в излишни разходи, първо премерете компресията. Това ще ви насочи най-добре накъде в каква посока да тръгнете и дали вътрешностите на двигателя са добре. Във всеки "сервиз" могат да ви го направят а и достъпа на този двигател (4G92) е чудесен.
  6. Здравейте, така описано е много трудно някой да ви даде отговор но като за начало ми звучи като неправилна диагностика и сменяне на части без да се знае какъв е проблема. - Ангренажа като е сменен, зацепен ли е правилно? При замяната на ангренажа, проверен/сменян ли е датчика за положение на коляновия вал? - Проверен ли е датчика за разпределителния вал? - Правено ли е замерване на компресията? Можете да имате проблем с компресията в следвствие на прогорен от карането на газ изпускателен клапан/и. - След като проблема е един и също на бензин и на газ следва да изключим двете инсталации по-отделно. Не сте споменали - на какъв пробег е колата и отколко време се кара на газ, както каква е инсталацията (газов инжекцион или обикновена). Лично аз на такъв автомобил, бих започнал с проверка на компресията.
  7. Mitsubishi Grandis "Sport" 2005, 2.4 LPG, 18'' OEM джанти, OEM Remus Крайно Гърне.
  8. Най-често се получава от приплъзване на фрикционния феродов диск, от износване. Препоръчва се смяна на целия възел - феродов диск, притискател, аксиален лагер. Тъй като се сваля кутията е хубаво да се обслужи и трансмисионно масло, семеринг на колянов вал, вилка и помпа на съединител, смазване на скоростните лостови механизми.
  9. Здравейте, Над някой секции от изпускателната система има тъй наречените "топлинни щитове", който са разположени например над крайното гърне, катализатор или резонатор. С времето крепежите им увисват и започват да опират върху дадената секция и се чува такъв "резонанс". Не бих ви посъветвал, да правите корекции по оригиналната изпускателна с-ма, разбира се без да има причина. По мой съвет, нека да погледнат всички топлинни щитове на колата както и при натоварване от 2.5К оборота , за да се види дали това не е причината за вибрацията, защото това доста често срещано явления при Мицубиши. Поздрави.
  10. Ами при тази експлоатация която описвате, мисля че това е съвсем нормално.
  11. Здравейте, Предвид горенаписаното и от мой личен опит, бих ви посъветвал да сменяте маслото + масления филтър на 7500 - 8000 МАХ. километра. Ако има разход над 500/600мл на 7500/8000 тогава можете пак да потърсите съвет.
  12. И двата вариант 16/18см. ще ви върши работа. Аутлендъра е със сравнително високо отстояние и няма да имате проблем с ежедневна у-ба. Аз съм с Грандис, който е със сходна платформа и 18см бутилка, с която няма проблем. Има значение как е монитрана разбира се.
  13. Няма как да няма положителен ефект след такава интервенция, както някъде бях писал по-горе. Мога само да посъветвам да следите маслото редовно и ако няма разход за идните няколко стотин/хиляда километра пак да го смените, защото вредните отлагания при тези интервенции могат да направят бели по маслени пътища/помпи/цедки и оттам нататък още по-големи разправии. Успех! Дръжте ни в течение с развитието на тази тема.
  14. Пробвахте ли Google? https://www.megaparts.bg/product/1861798293
×
×
  • Създаване...