Премини към съдържание

IvanS

Потребител
  • От него общо

    22
  • Регистрация

  • Беше тук

За IvanS

  • Рожден ден 11/20/1980

Местоживеене

  • Град
    Варна

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mazda MPV ; Renault Clio

IvanS's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Купувам преден ляв мигач за Колт купе 1996 г. тел 0899266611
  2. IvanS

    Продава се Space Star 1,9d

    Продадено! Можете да заключите темата!
  3. Колата е на моя позната. Малко е карана и е поддържана добре. Дата на производство юли 2001 г. Тип двигател Дизелов Мощност 102 к.с. Скоростна кутия Ръчна Категория Седан Пробег 146000 км Цвят Син Цена 3000 лв. и подлежи на коментар. Повече инфо, снимки и тел. за контакт: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11446709663064477&slink=bf9mnv
  4. За членове на форума цената е 2700
  5. За мое огромно съжаление се налага да се разделя с Вагона, с който се сдобих преди 3 месеца. Още не съм му се нарадвал, но спешно ми трябват пари :icon_crying: Ако има начин дори бих си го откупил обратно след няколко месеца Ето я обявата: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11349954377764949&f1=details Ако има заинтересовани - на ЛС или на 0899 266611
  6. Все пак вагона е 6+1 места и се предполага, че 7 души по 80 кг трябва да влязат + някакъв багаж евентуално. Аз на село качих 420 кг. жито + мен и майка ми ~570кг. общо. Така карах около 12 км. и не усетих да се мъчи. Като добавим газовата бутилка и останалото оборудване дето си го нося винаги в колата, излиза че 700 кила си ги поема без голям зор...
  7. Благодаря, колега, и при мен цифрите са сходни. Значи да си пълня флашката с хубава музика и бутилката с фалшива газ и да си карам спокойно
  8. Моторът е шумен над 3000 об... Колега, ами тя колата тогава започва да върви! На колко да я карам, на 800 ли? Т'ва да не дизелов мерцедес с 60 км/ч по надолнище Базата ми за сравнение е другата ми кола, която е отново на газ и отново с 2-литров мотор. Като пътувах и с двете по един и същи маршрут разликата е осезаема и в шума и в разхода, та за това питам да не би на моето вагонче да му има нещо, че да държи такива високи обороти. Някой, който е с обикновено газово да каже колко оборота държи на място, с 50, със 100 и със 150 км/ч съответно на газ и на бензин.
  9. Вагона е 2050 по талон. С газовата бутилка, оборудването и шофьора - пиши ги 2,2 тона. От тук нататък започваш да товариш - жената, децата, кучето, куфарите, колелетата и евентуално тъщата вързана на релсите на тавана... Между другото държи доста високи обороти и моторът е по-шумен отколкото се очаква. На светофарите реве и заглушава всички останали, а при по-висока скорост единственото спасение е копчето на "волумето" два оборота надясно... :icon_rock: Това по default ли си е на този модел (за сплашване на пишлеметата с пистовите мотори :D ) или нещо не му е в час на моя екземпляр? :icon_hmm:
  10. Това с малката бутилка е много неудобно наистина. Моята е 21 л. като понякога хваща и по-малко. Пълня я във Варна, до Пловдив 2 или 3 пъти спирам да допълвам и като стигна пак е почти празна. Единственият плюс е, че са запазени всички седалки и цялото пространство в багажника. Ако ще се кара главно градско и на къси разстояния не е кой-знае какъв проблем.
  11. Така, дойде време и аз да изкажа впечатления след като вече 23 дни съм собственик на Спейс Вагон. Тези дни навъртях около 2000 км. и се опитах да си засека разхода на газ. Поне 10 пълнения направих с различно натоварване и скорост и не получих 2 еднакви резултата. Деля литрите на километрите и се блъскам по главата, колко аджеба харчи тази кола! Експеримент "Семейна ваканция": 3-ма души и багаж, климатик и каране "по табели" Пловдив-Варна ми даде 12/100. В обратната посока 15/100 :icon_hmm: Експеримент "Мешана скара": Каране в Пловдив градско, по околните села, до Асеновград и обратно. 3-ма души и клима през повечето време на икономичен режим ми даде веднъж 14, веднъж 16. Екперимент "40 км по светофарите": Във варна след 40 км. градско събра 3,7 л. това е под 10/100 Най-фрапиращият експеримент "Летящият холандец": с пълна бутилка (~21л.) на магистралата с почти постоянна скорост от над 150 км/ч, на 4500+ оборота, включен климатик и над 200 кг товар в багажника минах 90 км. което е разход от над 23/100. Ужас!!! Единствената ми утеха бяха физиономиите в аудитата и беемветата, които се чудеха какъв беше този голям сив буреносен облак, който мина покрай тях :icon_box: Не вярвайте много на тези цифри, защото другото което установих е, че по газстанциите си въртят номера както им падне. Бутилката ми събира 21+ литра. Един успя да вкара 23,5, а на Пертол в Шумен изтрака на пълно на 13,5. И в двата случая бях я изпразнил до последно, дори карах на бензин докато стигна до газстанцията. На ОМВ пък ми напълниха 17 литра. :icon_hmm: Псувам и си викам "що не си тръгнах с Мегана на метан" К'во му плащаш, 9 лева/100! Ама пусти багаж - не се събира в реното. Утре заминавам пак на същия преход и ще си правя експерименти докато получа два еднакви резултата. То бива климатик, бива 2 тона купе, бива 4х4, бива 15-ки всесезонни гуми, ама 14 литра газ са си колкото 7 литра дизел и май един бус на нафта щеше да ми излезе по-на кирия... Иначе съм много доволен. Не ме кефи само, че бавно ускорява от място и че като правиш обратен завой ти трябват 3 платна и за всеки случай бордюрът да не е много висок :D Иначе широка, висока, 6 човека могат белот да играят върте, един да кара и един да пише. Баири, изпреварвания, тирове, пернишки голфове - няма грешка. 170 ги минава на газ с климатик, за повече не я мъчих. За около 15 км. на село се наложи да кача 500+ килограма товар - не ги усети, само малко приклекна. Газя където си искам - излиза без да забуксува даже. И кафето даже не ми се разлива на ония поставки до лоста - толкова е стабилна. Днес за награда я заведох на козметика. Изкъпаха я срещу 10 кинта, свети като 100-ватова крушка. Малко си е грозничка ей така - заводско, ама то в това и е чарът сякаш.
  12. С обикновено газово съм. Но може би си въобразявам или просто като се кача от една кола в друга е нормално да усещам разлика. Мегана е и по-пъргав и по-маневрен и изобщо по-градски тип кола, докато Вагона е тежък и е правен да бъде мощен и да носи на товар и по-тежки условия, а не да ускорява от място по светофарите Утре отивам на "селски туризъм" и ще го пробвам на дълго по новата магистрала, на завои в прохода и на селски черен път. Ще опитам и да засека разхода, стига по газстанциите да не правят шмекерии.
  13. Не мисля, че има нижда от настройка - работи много спокойно и равномерно на газ. Влезе ли в обороти се държи отлично и си ускорява добре. Единствено на тръгване я усещам по-мудна, но щом казвате, че е нормално... а и да не забравяме климатика, който не се изключва в тия жеги
  14. Има ли някой с Вагон 2,0 на газ? Струва ми се, че много мудно ускорява. Разбирам, че не е такъв тип кола, но правя сравнение с реното ми, което е със същия двигател на метан и макар и с по-слабо гориво пили гуми по светофарите. Разликата по талон е 400 кг. Като отчетем, че Вагона е с малка газова бутилка, а реното с 2 тежки метанови, разликата пада на ~300 кг. Не би трябвало да го усещам така... 4х4-то играе ли роля тук?
×
×
  • Създаване...