kalink223 Публикувано 14 Май 2012 Сподели Публикувано 14 Май 2012 Здравейте колеги,Имам галант 2.0 бензин 1998 автомат. Много я харесвам обаче ми се иска нещо 4х4 да си взема и съм се спрял на Субару Легаси 2.5 1999г. Обаче незнам дали няма да бъде грешка ако си сменя Мицубишито за Субару... вие кво ще кажете ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 14 Май 2012 Сподели Публикувано 14 Май 2012 Здравейте колеги,Имам галант 2.0 бензин 1998 автомат. Много я харесвам обаче ми се иска нещо 4х4 да си взема и съм се спрял на Субару Легаси 2.5 1999г. Обаче незнам дали няма да бъде грешка ако си сменя Мицубишито за Субару... вие кво ще кажете ? Такива въпроси не се задават на Мицубиши сектанти , като нас :DИма 4х4 и от любимата ни марка... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalink223 Публикувано 14 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 14 Май 2012 Верно е че има 4х4 Мицубиши ама е около 5-6 пъти по скъпо от това с предно. Ако имах парите нямаше да се замисля Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 14 Май 2012 Сподели Публикувано 14 Май 2012 Ами колега, аз не съм толко добре запознат с колите, но най-важното е на теб да ти е най-изгодно. Ако ти си доволен, останалото е без значение Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 14 Май 2012 Сподели Публикувано 14 Май 2012 Верно е че има 4х4 Мицубиши ама е около 5-6 пъти по скъпо от това с предно. Ако имах парите нямаше да се замисля Защо ти е кола 4х4, нали знаеш че разхода им на гориво е по-висок, отколкото ако е само с предно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 Май 2012 Сподели Публикувано 14 Май 2012 И кончетата не тичкат така волно както е при FWD и RWD. Не толкова при упражнението за удостоверяване на добра физическа кондиция 0-100 км/ч, колкото по принцип си не вървят кой знае колко.Тези субарута мисля че имаха пикап версия, която си е пак с 4 порти. Не знам дали те влече. Според мен ще харчи повече от галанта и ще върви колкото него някъде. Зимата в сняг е добре, на затревени наклони и кал пак е много добре, обаче в жегата да караш на климатик и с това 4х4 не е много оферта. Рядко се среща седан версията, но съдейки по аватара ти комбито е твоят избор.Проучи как стоят нещата с цените на частите, какви са разликите в ходовата част в сравнение с галанта и комфорта на какво ниво е. Естествено най-добре е да врътнеш един-два кръга (не буквално де) с такова и да вземеш решение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalink223 Публикувано 14 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 14 Май 2012 Аз ги разучих малко тези Субарута... по мнения на хората излиза че са едва ли не най-надеждните автомобили. Мен ми харесва че като цяло са малко по пригодени за черни пътища и пътната обстановка в бг. Галанта направо ми става жал като го карам по павета или като пресичам трамвайни линии или като мина по някой по разбит път. Инъче е мн хубава кола... разхода определено не е малък и съм сигурен и че на Субару няма да е малък.. но по книжка нещата доло горе се препокриват. На галанта му дават 11.4 градско а на легасито 11.6 градско. Частите със сигурност са по скъпи но честно казано колите са здрави и не се чупят много... Галанта го карам близо година и почти нищо не се е налагало да сменям..(може би съм попаднал на хубав) предполагам че и със събару ситуацията ше е подобна. Инъче .. към комби съм се насочил.. веднъж комби - винаги комби !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tunay Публикувано 14 Май 2012 Сподели Публикувано 14 Май 2012 Точно на такова което е 1999 не но тези които са след 2003~4 съм се возил. Бях доста очарован. Вози доста комфортно, безшумно, и стабилно. Колата е просторна, всички копчета и ръчки са разположени на места удобни за ръцете както при Галанта (и доста други японски автомобили) но за вървенето не мога да кажа много защото колата я караше една девойка която караше доста спокойно. Като я питах дали е доволна от колата ми отговори че единствено от данъкът не била доволна. Колата не е лоша и то никак , но пък Галанта си е Галант, колкото и сектантско да звучи :rolleyes: . Между другото освен ВР4, галант 4х4 им ли? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 14 Май 2012 Сподели Публикувано 14 Май 2012 Колега тоя модел на Субару ми беше 1 от 3те марки с които мислех да сменя Галанта,тук в Смолян го видях на живо даже и го карах,по тясно е вътре от Галанта,отпред определено е по грозен от :mitsu-smiley: ,иначе за возията и комфорта колата не е лоша,а за вървенето е определено по бавна от Галанта,а разхода градско е.......човека ми каза 14-15 при положение че Легасито е 156 коня,на мен ми се видя много за тия коне,та лятото им слагат някякъв бушон който изключва задното и карат само на предно,за подробности четох във техния форум ама така и не разбрах къде се слага. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 Май 2012 Сподели Публикувано 14 Май 2012 И аз съм на този път........съвсем скоро ще пускам Галанта за продан,който никак не ми се продаваше,но.......... :icon_blush: Тъй като подържам и много Субарута, знам какво ,що и т.н..........според мен най добрия заместител на Галанта е Аутбек 2003 година,но..........моторите не съответстват.....колкото и странно да звучи, на 4G63 мотора ,съотвества на EJ25 мотора на Субару........т.е. 2.0 срещу 2.5 мотора......това е само във вървенето........т.е. Субаруто е по тромаво.......иначе друго си е 4х4 и леко по повишената проходимост , точно за БГ пътищата......Това е и последния Аутбек, който може да замени Галант и по интериорната част,следващите ги правят много "пластмасови"....... :icon_blush: По виизия също, въпреки че Галанта по ме кефи....и действително е по красив........забелязвам ,че има една тенденция като слаба част да соча моторите им, тъй като повечето са с мотори, посочени по горе, дефектите са и по често повтарящи се,но като цчло аз не съм чувал някой да има Аутбек с неотварян мотор........то е същото като при Галантите със скоростните кутии........ :icon_hmm: Третото нещо е возията, по кофти е от на Галанта.......Като цяло обаче е доста надежна кола.......Бих казал ,че заместника на Галант ЕА серията е Хонда Акорд ....... :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 14 Май 2012 Сподели Публикувано 14 Май 2012 И аз съм на този път........съвсем скоро ще пускам Галанта за продан,който никак не ми се продаваше,но.......... :icon_blush: Тъй като подържам и много Субарута, знам какво ,що и т.н..........според мен най добрия заместител на Галанта е Аутбек 2003 година,но..........моторите не съответстват.....колкото и странно да звучи, на 4G63 мотора ,съотвества на EJ25 мотора на Субару........т.е. 2.0 срещу 2.5 мотора......това е само във вървенето........т.е. Субаруто е по тромаво.......иначе друго си е 4х4 и леко по повишената проходимост , точно за БГ пътищата......Това е и последния Аутбек, който може да замени Галант и по интериорната част,следващите ги правят много "пластмасови"....... :icon_blush: По виизия също, въпреки че Галанта по ме кефи....и действително е по красив........забелязвам ,че има една тенденция като слаба част да соча моторите им, тъй като повечето са с мотори, посочени по горе, дефектите са и по често повтарящи се,но като цчло аз не съм чувал някой да има Аутбек с неотварян мотор........то е същото като при Галантите със скоростните кутии........ :icon_hmm: Третото нещо е возията, по кофти е от на Галанта.......Като цяло обаче е доста надежна кола.......Бих казал ,че заместника на Галант ЕА серията е Хонда Акорд ....... :good: А бе Пламене да не си карал някакъв друг Акорд , това което съм карал и съм се возил 2007г беше е много по-зле и като шум и като возия от Галанта...Имах чувството,че паветата си бяха под задната седалка, както и за вървенето типично за Хонда, тръгва след 5000 оборота .... иначе са красиви да ..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 Май 2012 Сподели Публикувано 14 Май 2012 А бе Пламене да не си карал някакъв друг Акорд , това което съм карал и съм се возил 2007г беше е много по-зле и като шум и като возия от Галанта...Имах чувството,че паветата си бяха под задната седалка, както и за вървенето типично за Хонда, тръгва след 5000 оборота .... иначе са красиви да .....Ми не, карал съм 2.4 едновалка ,както и 2.2I-DTCI,малко ми е странно как се изказа по този въпрос че тръгвал след 5000 оборота, очевидно не си карал такава............иначе за возията си прав,както и за дизела че е по шумен от примерно 2.0 на Галант бензиновия мотор........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 14 Май 2012 Сподели Публикувано 14 Май 2012 .......според мен най добрия заместител на Галанта е Аутбек 2003 година.........Бих казал ,че заместника на Галант ЕА серията е Хонда Акорд ....... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 Май 2012 Сподели Публикувано 14 Май 2012 :icon_hmm:Едното е лично мнение, другото е мнение за външен вид от други хора,които са карали и имали и двете.........до някъде съм съгласен с тях........За тези пари обаче, бих си купил Паджеро същата година, има ги и по 10 хил. лв......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 14 Май 2012 Сподели Публикувано 14 Май 2012 (редакция) Ако ще сменям някой ден Галанта ще е за нещо подобно http://www.cars.bg/u618067...... пък нека да е и автоматик Редактирано 14 Май 2012 от KrumBo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 Май 2012 Сподели Публикувано 14 Май 2012 Ако ще сменям някой ден Галанта ще е за нещо подобно http://www.cars.bg/u618067...... пък нека да е и автоматик XНещо не ти се отваря страницата..........то говорим за настоящия момент, за в бъдеще може и един IX55 на Хюндай........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 14 Май 2012 Сподели Публикувано 14 Май 2012 (редакция) XНещо не ти се отваря страницата..........то говорим за настоящия момент, за в бъдеще може и един IX55 на Хюндай........http://www.cars.bg/u618067 Редактирано 14 Май 2012 от KrumBo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 Май 2012 Сподели Публикувано 14 Май 2012 http://www.cars.bg/u618067Да става, но на тази цена има и Паджерата........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CRS Публикувано 15 Май 2012 Сподели Публикувано 15 Май 2012 http://www.cars.bg/u618067 :icon_thumbup: В случай, че един ден ми се наложи да сменя галанта за кола с по-голям багажник и аз бих направил този избор, дори и за мотор 2,5 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 15 Май 2012 Сподели Публикувано 15 Май 2012 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif Чакам да паднат още цените им и си мечтая разбира се http://www.cars.bg/u601847 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalink223 Публикувано 15 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 15 Май 2012 DJ Tymbi кво ще кажеш за Subaru Legacy 2.5 от 2000 година - не outback. Аз също много искам outback-а но са по скъпи и по трудно ще намеря читава. Аз всъщност незнам освен малки детайли във външния вид и по големия просвет каква е разликата между двете ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 15 Май 2012 Сподели Публикувано 15 Май 2012 Аз ще кажа, че като ти гръмнат амортисьорите с регулиране на височина от купето и разбереш колко струват, ще тръгнеш да ги сменяш с окачване от аутбек и ще си дойдеш на цената пак :icon_bye: . Отделно тия коли горят много, адски много... 15-17 градско ако са автомат не ги замислят, да си знаете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalink223 Публикувано 15 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 15 Май 2012 Аз ще кажа, че като ти гръмнат амортисьорите с регулиране на височина от купето и разбереш колко струват, ще тръгнеш да ги сменяш с окачване от аутбек и ще си дойдеш на цената пак :icon_bye: . Отделно тия коли горят много, адски много... 15-17 градско ако са автомат не ги замислят, да си знаете. Аз доколкото знам има Легасита с окачване дето не се помпи... или се лъжа ? Колкото до разхода.. в София квото и да караш на бензин си ги хваща 13-14 градско Галанта ми под 14 градско не пада /карам основно в пикови часове/ имам и един Голф 3 гти 115кс и той толкова харчи.. то не е каране а чакане.. ама това е друга тема. Пък и като се газифицира автомобила.. всичко се оправя с разхода Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 15 Май 2012 Admin Сподели Публикувано 15 Май 2012 Аз предлагам да напишем ново протестно писмо до Мицубиши Мотърс за спирането на японската версия на Мицубиши Галант!Това не се търпи вече! :rtfm: 2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 15 Май 2012 Сподели Публикувано 15 Май 2012 (редакция) Аз предлагам да напишем ново протестно писмо до Мицубиши Мотърс за спирането на японската версия на Мицубиши Галант!Това не се търпи вече! :rtfm:Те го спряха и без протестно писмо ..:D То и за това са всичките тези дискусии, като реши някой да сменя галанта ..Иначе след Галанта е много труден изборът на друг автомобил, кой не го е минал, той не знае ..И аз в момента съм с 1 галант и с една кола която не харесвам :lol: ама пък е много икономична и почти без поддръжка ..Карам я по необходимост, иначе на който му е отеснял Галанта, истината е още един Галант ..:D Защото по хубаво от един Галант, са единствено 2 Галанта ..: Редактирано 15 Май 2012 от mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.