Премини към съдържание

Смятам да сменям Галант-а


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

Имам галант 2.0 бензин 1998 автомат. Много я харесвам обаче ми се иска нещо 4х4 да си взема и съм се спрял на Субару Легаси 2.5 1999г. Обаче незнам дали няма да бъде грешка ако си сменя Мицубишито за Субару... вие кво ще кажете ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 151
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Здравейте колеги,

Имам галант 2.0 бензин 1998 автомат. Много я харесвам обаче ми се иска нещо 4х4 да си взема и съм се спрял на Субару Легаси 2.5 1999г. Обаче незнам дали няма да бъде грешка ако си сменя Мицубишито за Субару... вие кво ще кажете ?

 

Такива въпроси не се задават на Мицубиши сектанти , като нас :D

Има 4х4 и от любимата ни марка... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Верно е че има 4х4 Мицубиши ама е около 5-6 пъти по скъпо от това с предно. Ако имах парите нямаше да се замисля :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега, аз не съм толко добре запознат с колите, но най-важното е на теб да ти е най-изгодно. Ако ти си доволен, останалото е без значение :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Верно е че има 4х4 Мицубиши ама е около 5-6 пъти по скъпо от това с предно. Ако имах парите нямаше да се замисля :)

Защо ти е кола 4х4, нали знаеш че разхода им на гориво е по-висок, отколкото ако е само с предно?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И кончетата не тичкат така волно както е при FWD и RWD. Не толкова при упражнението за удостоверяване на добра физическа кондиция 0-100 км/ч, колкото по принцип си не вървят кой знае колко.

Тези субарута мисля че имаха пикап версия, която си е пак с 4 порти. Не знам дали те влече. Според мен ще харчи повече от галанта и ще върви колкото него някъде. Зимата в сняг е добре, на затревени наклони и кал пак е много добре, обаче в жегата да караш на климатик и с това 4х4 не е много оферта. Рядко се среща седан версията, но съдейки по аватара ти комбито е твоят избор.

Проучи как стоят нещата с цените на частите, какви са разликите в ходовата част в сравнение с галанта и комфорта на какво ниво е. Естествено най-добре е да врътнеш един-два кръга (не буквално де) с такова и да вземеш решение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги разучих малко тези Субарута... по мнения на хората излиза че са едва ли не най-надеждните автомобили. Мен ми харесва че като цяло са малко по пригодени за черни пътища и пътната обстановка в бг. Галанта направо ми става жал като го карам по павета или като пресичам трамвайни линии или като мина по някой по разбит път. Инъче е мн хубава кола... разхода определено не е малък и съм сигурен и че на Субару няма да е малък.. но по книжка нещата доло горе се препокриват. На галанта му дават 11.4 градско а на легасито 11.6 градско. Частите със сигурност са по скъпи но честно казано колите са здрави и не се чупят много... Галанта го карам близо година и почти нищо не се е налагало да сменям..(може би съм попаднал на хубав) предполагам че и със събару ситуацията ше е подобна. Инъче .. към комби съм се насочил.. веднъж комби - винаги комби !!! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно на такова което е 1999 не но тези които са след 2003~4 съм се возил. Бях доста очарован. Вози доста комфортно, безшумно, и стабилно. Колата е просторна, всички копчета и ръчки са разположени на места удобни за ръцете както при Галанта (и доста други японски автомобили) но за вървенето не мога да кажа много защото колата я караше една девойка която караше доста спокойно. Като я питах дали е доволна от колата ми отговори че единствено от данъкът не била доволна. Колата не е лоша и то никак , но пък Галанта си е Галант, колкото и сектантско да звучи :rolleyes: . Между другото освен ВР4, галант 4х4 им ли? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега тоя модел на Субару ми беше 1 от 3те марки с които мислех да сменя Галанта,тук в Смолян го видях на живо даже и го карах,по тясно е вътре от Галанта,отпред определено е по грозен от :mitsu-smiley: ,иначе за возията и комфорта колата не е лоша,а за вървенето е определено по бавна от Галанта,а разхода градско е.......човека ми каза 14-15 при положение че Легасито е 156 коня,на мен ми се видя много за тия коне,та лятото им слагат някякъв бушон който изключва задното и карат само на предно,за подробности четох във техния форум ама така и не разбрах къде се слага.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на този път........съвсем скоро ще пускам Галанта за продан,който никак не ми се продаваше,но.......... :icon_blush: Тъй като подържам и много Субарута, знам какво ,що и т.н..........според мен най добрия заместител на Галанта е Аутбек 2003 година,но..........моторите не съответстват.....колкото и странно да звучи, на 4G63 мотора ,съотвества на EJ25 мотора на Субару........т.е. 2.0 срещу 2.5 мотора......това е само във вървенето........т.е. Субаруто е по тромаво.......иначе друго си е 4х4 и леко по повишената проходимост , точно за БГ пътищата......Това е и последния Аутбек, който може да замени Галант и по интериорната част,следващите ги правят много "пластмасови"....... :icon_blush: По виизия също, въпреки че Галанта по ме кефи....и действително е по красив........

забелязвам ,че има една тенденция като слаба част да соча моторите им, тъй като повечето са с мотори, посочени по горе, дефектите са и по често повтарящи се,но като цчло аз не съм чувал някой да има Аутбек с неотварян мотор........то е същото като при Галантите със скоростните кутии........ :icon_hmm: Третото нещо е возията, по кофти е от на Галанта.......Като цяло обаче е доста надежна кола.......Бих казал ,че заместника на Галант ЕА серията е Хонда Акорд ....... :) :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на този път........съвсем скоро ще пускам Галанта за продан,който никак не ми се продаваше,но.......... :icon_blush: Тъй като подържам и много Субарута, знам какво ,що и т.н..........според мен най добрия заместител на Галанта е Аутбек 2003 година,но..........моторите не съответстват.....колкото и странно да звучи, на 4G63 мотора ,съотвества на EJ25 мотора на Субару........т.е. 2.0 срещу 2.5 мотора......това е само във вървенето........т.е. Субаруто е по тромаво.......иначе друго си е 4х4 и леко по повишената проходимост , точно за БГ пътищата......Това е и последния Аутбек, който може да замени Галант и по интериорната част,следващите ги правят много "пластмасови"....... :icon_blush: По виизия също, въпреки че Галанта по ме кефи....и действително е по красив........

забелязвам ,че има една тенденция като слаба част да соча моторите им, тъй като повечето са с мотори, посочени по горе, дефектите са и по често повтарящи се,но като цчло аз не съм чувал някой да има Аутбек с неотварян мотор........то е същото като при Галантите със скоростните кутии........ :icon_hmm: Третото нещо е возията, по кофти е от на Галанта.......Като цяло обаче е доста надежна кола.......Бих казал ,че заместника на Галант ЕА серията е Хонда Акорд ....... :) :good:

 

А бе Пламене да не си карал някакъв друг Акорд , това което съм карал и съм се возил 2007г беше е много по-зле и като шум и като возия от Галанта...Имах чувството,че паветата си бяха под задната седалка, както и за вървенето типично за Хонда, тръгва след 5000 оборота .... иначе са красиви да .....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А бе Пламене да не си карал някакъв друг Акорд , това което съм карал и съм се возил 2007г беше е много по-зле и като шум и като возия от Галанта...Имах чувството,че паветата си бяха под задната седалка, както и за вървенето типично за Хонда, тръгва след 5000 оборота .... иначе са красиви да .....

Ми не, карал съм 2.4 едновалка ,както и 2.2I-DTCI,малко ми е странно как се изказа по този въпрос че тръгвал след 5000 оборота, очевидно не си карал такава............иначе за возията си прав,както и за дизела че е по шумен от примерно 2.0 на Галант бензиновия мотор........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......според мен най добрия заместител на Галанта е Аутбек 2003 година

.........Бих казал ,че заместника на Галант ЕА серията е Хонда Акорд .......

 

:icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_hmm:

Едното е лично мнение, другото е мнение за външен вид от други хора,които са карали и имали и двете.........до някъде съм съгласен с тях........

За тези пари обаче, бих си купил Паджеро същата година, има ги и по 10 хил. лв.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще сменям някой ден Галанта ще е за нещо подобно http://www.cars.bg/u618067...... пък нека да е и автоматик :)

Редактирано от KrumBo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще сменям някой ден Галанта ще е за нещо подобно http://www.cars.bg/u618067...... пък нека да е и автоматик :)

X

Нещо не ти се отваря страницата..........то говорим за настоящия момент, за в бъдеще може и един IX55 на Хюндай........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

X

Нещо не ти се отваря страницата..........то говорим за настоящия момент, за в бъдеще може и един IX55 на Хюндай........

http://www.cars.bg/u618067

Редактирано от KrumBo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

:icon_thumbup:

 

В случай, че един ден ми се наложи да сменя галанта за кола с по-голям багажник и аз бих направил този избор, дори и за мотор 2,5

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Чакам да паднат още цените им и си мечтая разбира се :)http://www.cars.bg/u601847
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ Tymbi кво ще кажеш за Subaru Legacy 2.5 от 2000 година - не outback. Аз също много искам outback-а но са по скъпи и по трудно ще намеря читава. Аз всъщност незнам освен малки детайли във външния вид и по големия просвет каква е разликата между двете ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще кажа, че като ти гръмнат амортисьорите с регулиране на височина от купето и разбереш колко струват, ще тръгнеш да ги сменяш с окачване от аутбек и ще си дойдеш на цената пак :icon_bye: .

 

Отделно тия коли горят много, адски много... 15-17 градско ако са автомат не ги замислят, да си знаете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще кажа, че като ти гръмнат амортисьорите с регулиране на височина от купето и разбереш колко струват, ще тръгнеш да ги сменяш с окачване от аутбек и ще си дойдеш на цената пак :icon_bye: .

 

Отделно тия коли горят много, адски много... 15-17 градско ако са автомат не ги замислят, да си знаете.

 

Аз доколкото знам има Легасита с окачване дето не се помпи... или се лъжа ? Колкото до разхода.. в София квото и да караш на бензин си ги хваща 13-14 градско Галанта ми под 14 градско не пада /карам основно в пикови часове/ имам и един Голф 3 гти 115кс и той толкова харчи.. то не е каране а чакане.. ама това е друга тема. Пък и като се газифицира автомобила.. всичко се оправя с разхода :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Аз предлагам да напишем ново протестно писмо до Мицубиши Мотърс за спирането на японската версия на Мицубиши Галант!

Това не се търпи вече! :rtfm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз предлагам да напишем ново протестно писмо до Мицубиши Мотърс за спирането на японската версия на Мицубиши Галант!

Това не се търпи вече! :rtfm:

Те го спряха и без протестно писмо ..:D То и за това са всичките тези дискусии, като реши някой да сменя галанта ..:)

Иначе след Галанта е много труден изборът на друг автомобил, кой не го е минал, той не знае ..

И аз в момента съм с 1 галант и с една кола която не харесвам :lol: ама пък е много икономична и почти без поддръжка ..:)

Карам я по необходимост, иначе на който му е отеснял Галанта, истината е още един Галант ..:D Защото по хубаво от един Галант, са единствено 2 Галанта ..:eclipse::eclipse::

Редактирано от mario64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...