Премини към съдържание

Смятам да сменям Галант-а


Препоръчано мнение

  • Admin

Нито едно от горе изброените.

Отговора е passion!

Не ти ли е скучен живота с грозните иконки на Android дисплей на Samsung Galaxy или IPhone?

Или дизайна на пералня AEG с казан от карборан, постните плазми, ако щеш и безличния интериор на BMW 1 и разногледата предница на фаровете?

Ми на мен не ми е кеф да живея всичко да ми сухо, еднообразно и постно.

Това се опита да направи Таканори Наканиши (сегашния дизайнер на Мицубиши).

Опита се да убеди ръководството да върнат агресивните форми.

Мисля че успя.

Представи си Galant с нова агресивна визия и интериор, който се прави на компютър за часове от дизайнерите.

Даже да е с технология от 2000-та година.

Уверявам те, че по автомобилите с двигатели с вътрешно горене почти нищо не е променяно повече от век, с изключение на впръскването и електрониката.

Дори със стария 4g63 двигател. Може само блока да е от алуминий, колекторите - пластмасови и т.н.

Това трябва да направят от Мицубиши.

Другото е Super Amoled дисплей на таблото и евтини диоди.

И вече се представям как го купувам от шоу-рума на Мицубиши.

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 151
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Нито едно от горе изброените.

Отговора е passion!

Не ти ли е скучен живота с грозните иконки на Android дисплей на Samsung Galaxy или IPhone?

Или дизайна на пералня AEG с казан от карборан, постните плазми, ако щеш и безличния интериор на BMW 1 и разногледата предница на фаровете?

 

Ако идеята на такъв Галант е "бъди различен", вероятно ще има успех сред тясна ниша потребители...

 

Моята идея за Галант е подобна, но нека не го превръщаме в представите си на "iPad на колела". Това е подходът на китайците, корейците, така са Аудитата, Мерцедес... Аз тях не ги харесвам. Наблягат на шареното, евтин трик.

 

Дай ми на мен Галант със старото купе, с новия дизел 4N на ASX, с 4В на Ево10, 6 цилиндров с турбо и ГДИ, 300 к.с., нови скорости, нова електроника, нови спирачки. И нищо друго! Почти всичко това го имат.

 

На тема БМВ 1, има да поспорим на тема естетика. Това е друг вид красота, която иска осмисляне в първите години от представянето, така са им всичките модели. Това не е очевидна хардкор красота. Става дума за красота, кочто подлежи на дискусия, спорна красота. Това е стратегия. Всеки може да докара хардкор красота на Ауди, Хонда, Лансер Х, има и Шевролет с подобен дизайн. Относно интериор нз БМВ, не се подвеждай по базовите и не съди по старите модели. По избор се сменя всяка лайсничка, има много хубави, от зелено карбонче като на Авансите, до шлайфан алуминий, седалки 10 вида... Не можеш да ги барнеш новите, има подобрение спрямо предишното поколение преди 2011, което и аз не харесвам.

 

За 1 ден екстериор с компютър? 3 години се прави, рисунки и моделиране на ръка.

 

 

Загледай се внимателно в новата насока на тази марка в екстриора - копира стилистиката на Мицубиши Галант, специално муцуната! Което е пореден КОМПЛИМЕНТ за :mitsu-smiley: .

 

Мани ги тия БМВ, дай да си говорим за Галант. Стоп вече с тази марка.

 

Значи взимаме старото купе, слагаме дизела на АСХ, нови скорости и спирачки, нова гама модерни цветове (като перлен бял металик - това е моя избор), и това е новият ни Галант.

 

Ако бях мениджър в Мицубиши, щях да организирам спешно производство и тържествено харакири на виновниците затриващи марката!

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Значи взимаме старото купе, слагаме дизела на АСХ, нови скорости и спирачки, нова гама модерни цветове (като перлен бял металик - това е моя избор), и това е новият ни Галант.

 

 

Че ти си лесен бре ..:D Само да се откажеш от дизела на ASX и да го заменим с 6А13ТТ и ето я твоята бяла перла ..:)

 

http://media.snimka.bg/s1/0508/027259837.jpg?r=0

 

 

http://media.snimka.bg/s1/0508/027259839.jpg?r=0

 

 

http://media.snimka.bg/s1/0508/027259842.jpg?r=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че ти си лесен бре ..:D

 

Задачата мога да я улесня още. Искам старият Галант, както си е, без изменения, да влезе обратно в производство! :)

Ескстериорът отговаря на визията на премиум брандовете за 2016 и нататък :) :)

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали уж новата сигма щеше да е на една платформа с Infiniti M, защото щяло да излиза по-евтино http://www.automedia...icle_14275.html ?

 

http://www.youtube.com/watch?v=pl2t6q-0jSM http://www.youtube.com/watch?v=BP0-tqIsT8g&feature=endscreen&NR=1

 

Нали и това трябваше да е галанта, ама защо не го пуснаха, поради финансови причини или заради възникналата прилика с една друга марка...

 

А това е австралийската версия на галанта:

 

http://img193.imageshack.us/img193/4889/800px20072008mitsubishi.jpg

 

http://img16.imageshack.us/img16/2241/enginethumbnail.jpg

 

http://img600.imageshack.us/img600/9601/dashthumbnail.jpg

 

http://img252.imageshack.us/img252/4365/11326419903806thumbnail.jpg

 

След като си изплакнахме очите да споделя и личното си мнение - да слагат на ZT концепта някаква такава броня и да пускат серийно за Европа...

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Габор Фаркас им го предложи още миналата година.

 

http://www.youtube.com/watch?v=uaNX3YeEm3I

 

Чакаме ръководството от Мицубиши да умува.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, явно не им се правят хубави галанти на японците.

Тази кола ми прилича на модел 04-05`. Ако това е новия модел, според мен е грешка на фирмата и ще донесе само загуби. Дори в щатите не си представям изпаднала в истерия тичаща тълпа от клиенти да си го купи. А в Европа този сегмент предлага много, много по-добър избор на нов автомобил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето го и на живо:

 

Това е леко поуправената грозна американска версия и там ги купуват явно. Даже и окачването е на макферсон...

 

 

А ето я и истината - че 3-та серия на BMW вече си е стабилна кола и няма смисъл да се правят опити да се конкурират с нещо, което ще се оскъпи повече за крайния клиент в Европа - http://www.autocar.co.uk/car-news/industry/mitsubishi-cancels-3-series - всякакви надежди за галант са убити още 2008 година. (тук във форума даже има пример какво е по-разумното решение за там вместо лансъра)... В Япония и азиатския регион си имат модификация на лансъра наречена Galant Fortis. За другите пазари, където върви галанта се продава американската версия или нейни подобрени модификации базирани на основата на същата платформа (но с много разлики).

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много яка темичка се дръпна.. постоянно отварям да видя някое ново мнение.

Темата почна със "Смятам да сменям Галант-а" и предполагам на всички е ясно че кола от 97г. без наследник (ако изключим грозните американски творения) е нормално да и се намери заместник :)

При положение че Мицубиши Мотърс заложиха изцяло на електормобили до такава степен, че ако не успеят да ги реализират може да фалират... При положение че бензиновите им мотори се планува да стават електро мотори (дори не хибриди) от Колт та чак до Еволюшън (даже ево-то ако въобще го има в нов вариант няма да е с това име.. все пак се очаква да е електричка)... та какво остава за Галант.

Ако изключим факта, че Мицубиши вдигат вече яко цените на ОЕМ частите за галант (може би защото вече минават 15 години от производството им и намалят складовите наличности)... ако изключим и факта, че колите си одъртяват (следва ръжда, проблеми с гумени уплътнения и връзки и т.н.) и това че от марката няма реален заместител на Галант и няма и да има - остава въпроса наистина ли вярвате, че по другите марки няма заместител на Галант?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много яка темичка се дръпна.. постоянно отварям да видя някое ново мнение.

Темата почна със "Смятам да сменям Галант-а" и предполагам на всички е ясно че кола от 97г. без наследник (ако изключим грозните американски творения) е нормално да и се намери заместник :)

При положение че Мицубиши Мотърс заложиха изцяло на електормобили до такава степен, че ако не успеят да ги реализират може да фалират... При положение че бензиновите им мотори се планува да стават електро мотори (дори не хибриди) от Колт та чак до Еволюшън (даже ево-то ако въобще го има в нов вариант няма да е с това име.. все пак се очаква да е електричка)... та какво остава за Галант.

Ако изключим факта, че Мицубиши вдигат вече яко цените на ОЕМ частите за галант (може би защото вече минават 15 години от производството им и намалят складовите наличности)... ако изключим и факта, че колите си одъртяват (следва ръжда, проблеми с гумени уплътнения и връзки и т.н.) и това че от марката няма реален заместител на Галант и няма и да има - остава въпроса наистина ли вярвате, че по другите марки няма заместител на Галант?

 

Мицубиши трябва да стегнат продажбите на ниските класове. Там са печалбите! Първо да почнат да продават Колтове и Лансери в милионни бройки, и след това могат да си позволят да продават десетки хиляди бройки Галанти. Обратното няма как да стане, и затова е напълно логично да се спре пилеенето на ресурси за разработки във високия клас. За да ги продават обаче малките, номерът няма да мине с преопаковане на старата карантия с нови ламарини. Просто е уникално, че старата ми Каризма харчеше 7.5/100, а новият ми Колт 6.5/100 - двете коли са като кон vs. кокошка. Къде е ползата за мен като потребител от развойната им дейност в периода 1995-2010? Никаква, никакъв прогрес. Не ме интересуват концепт карове, а какво се продава в магазина. Трябва иновация, която да дава реални ползи на крайния потребител. Такава иновация тече нон-стоп в големите европейски ОЕМ-и, резултатите са видими и достъпни сега и веднага, а не в "близкото бъдеще"...

 

Оставете го Галант да почива в мир... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оставете го Галант да почива в мир... :)

 

Много депресарска взе да става тая тема, от мнения кой автомобил да си вземе човека, се стигна до лични предложения какво да направи Mitsubishi, те хората си имат 100 човека специализирани да мислят по техните идеи и решения, няма да откриете топлата вода.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много депресарска взе да става тая тема,

 

Да бе, депресарска е.

Има една причина за това - такъв Галант никога повече няма да има. И да се прави нов... няма да е такъв.

 

Прокрадват ми се едни мисли... мога да си прибера моя счупения... седи на един паркинг за стари коли... евентуално да си го откупя... и да се прави. За уикенд кола... трепна ми доста в корема като го видях...

 

А синът ми като разбра, че си седи така, вика, дай да си оправим Галанта, аз съм израснал с него! Тва беемве дай да го дадем на мама :) Той така казва за всякакви други неща със статус "не ми трябва", странно. Малък е, не разбира. Или в един момент децата разбират повече?? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Да бе, депресарска е.

Има една причина за това - такъв Галант никога повече няма да има. И да се прави нов... няма да е такъв.

 

Прокрадват ми се едни мисли... мога да си прибера моя счупения... седи на един паркинг за стари коли... евентуално да си го откупя... и да се прави. За уикенд кола... трепна ми доста в корема като го видях...

 

А синът ми като разбра, че си седи така, вика, дай да си оправим Галанта, аз съм израснал с него! Тва беемве дай да го дадем на мама :) Той така казва за всякакви други неща със статус "не ми трябва", странно. Малък е, не разбира. Или в един момент децата разбират повече?? :)

 

Те не разбират още много неща, но усещат повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Има една причина за това - такъв Галант никога повече няма да има. И да се прави нов... няма да е такъв.

 

 

Ей тука си адски прав, за съжаление ..:( Те не че не направиха 1- 2 Галанта след него, ама на това изобщо не може да се каже Галанти ..:)

Който карал такъв Галант - карал, повече няма да има ..За това послушай синът си и ходи си вземай колата обратно ..

Тези вече сигурно са разбрали, че в това състояние няма продаване и при един добър пазарлък, можеш да си я вземеш и за 200- 300 ойро ..:lol:

После си вземаш от Англия един цял Галант автоматик за много по малко пари, отколкото са ти искали за ремонта на кутията и пей сърце ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей тука си адски прав, за съжаление ..:( Те не че не направиха 1- 2 Галанта след него, ама на това изобщо не може да се каже Галанти ..:)

Който карал такъв Галант - карал, повече няма да има ..За това послушай синът си и ходи си вземай колата обратно ..

Тези вече сигурно са разбрали, че в това състояние няма продаване и при един добър пазарлък, можеш да си я вземеш и за 200- 300 ойро ..:lol:

После си вземаш от Англия един цял Галант автоматик за много по малко пари, отколкото са ти искали за ремонта на кутията и пей сърце ..:D

а тъй :good:

Ага, тичай с парите за галанта, кат го направиш ще видиш кой е по - убав, моя или твоя :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей тука си адски прав, за съжаление ..:( Те не че не направиха 1- 2 Галанта след него, ама на това изобщо не може да се каже Галанти ..:)

Който карал такъв Галант - карал, повече няма да има ..За това послушай синът си и ходи си вземай колата обратно ..

Тези вече сигурно са разбрали, че в това състояние няма продаване и при един добър пазарлък, можеш да си я вземеш и за 200- 300 ойро ..:lol:

После си вземаш от Англия един цял Галант автоматик за много по малко пари, отколкото са ти искали за ремонта на кутията и пей сърце ..:D

 

Хм... мда... Мисля усилено по въпроса. Няма спасение за лудите! :)

Да приемем хипотезата, че го прибера, както каза.

 

1. Колко излиза в България смяна на торк, с нов такъв, с труд?

 

2. Какво да го правя този Галант от Англия? Знам, че 2 са по-добре от един, но... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Ето от това мнение чети надолу.

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=25184&view=findpost&p=247334

И сложи газова в България, като го от ремонтираш.

За другото ще ти пише Марин, да не ви се бъркам в разговора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм... мда... Мисля усилено по въпроса. Няма спасение за лудите! :)

Да приемем хипотезата, че го прибера, както каза.

 

1. Колко излиза в България смяна на торк, с нов такъв, с труд?

 

2. Какво да го правя този Галант от Англия? Знам, че 2 са по-добре от един, но... :)

Точно 880 лв излиза целия ремонт на ск. кутия........преди дни издадох такъв........

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на този път........съвсем скоро ще пускам Галанта за продан,който никак не ми се продаваше,но.......... :icon_blush: Тъй като подържам и много Субарута, знам какво ,що и т.н..........според мен най добрия заместител на Галанта е Аутбек 2003 година,но..........моторите не съответстват.....колкото и странно да звучи, на 4G63 мотора ,съотвества на EJ25 мотора на Субару........т.е. 2.0 срещу 2.5 мотора......това е само във вървенето........т.е. Субаруто е по тромаво.......иначе друго си е 4х4 и леко по повишената проходимост , точно за БГ пътищата......Това е и последния Аутбек, който може да замени Галант и по интериорната част,следващите ги правят много "пластмасови"....... :icon_blush: По виизия също, въпреки че Галанта по ме кефи....и действително е по красив........

забелязвам ,че има една тенденция като слаба част да соча моторите им, тъй като повечето са с мотори, посочени по горе, дефектите са и по често повтарящи се,но като цчло аз не съм чувал някой да има Аутбек с неотварян мотор........то е същото като при Галантите със скоростните кутии........ :icon_hmm: Третото нещо е возията, по кофти е от на Галанта.......Като цяло обаче е доста надежна кола.......Бих казал ,че заместника на Галант ЕА серията е Хонда Акорд ....... :) :good:

 

Кой Аутбек имаш предвид 2003г. второ поколение, който е до тази година или трето поколение който е след 2003г? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно 880 лв излиза целия ремонт на ск. кутия........преди дни издадох такъв........

 

Ако го прибера, със 100% вероятност ставам твой клиент. Сами ми кажи, какъв е торкът, нов или рециклиран?

Цената предполагам е само труд. До определен праг на цената, резултатът е най-важен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

2. Какво да го правя този Галант от Англия?

Вземаш му кутията и си я слагаш на твоя ..:D Останалото продаваш на щоурума на БМВ при следващият лизинг ..:lol:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...