Премини към съдържание

Смятам да сменям Галант-а


Препоръчано мнение

Гледам Mitsubishi доста провали имат, пък за момента аз не виждам алтернатива за мен от друга марка :icon_hmm:

Провала е само един, на времето го нарекоха Бай Ганьо. Той е плъзнал навсякъде, но най-добре се забелязва при нас. Той няма да си купи нещо, защото му харесва и го иска, а ще си вземе нещо заради което останалите ще му се възхищават.

пак се сговни нещо разговора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 151
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Не знам какво ви харесва толкова тази Хонда... дървена е вътре, теснее, няма класа, скъпи на това отгоре. Имат no-name екстериор - като хубавички маратонки за 29,90 лева с оранжеви връзки.

Ей тук съм с двете ръце ЗА, няма нищо общо с цената,която и искат, тясна шумна и хич не върви ....поне толкова колкото изглежда :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

пак се сговни нещо разговора.

 

кво става с тия хора не е ясно... криза братче... :icon_hmm:

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тя темата още от 2-ра страница стана развлекателна :drinks:

 

Ми спри ти и останалите двама да пускате лумпенски кисели коментари де!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми спри ти и останалите двама да пускате лумпенски кисели коментари де!

 

Е пък ако не искаш спам и разяснения, една анкета само, и се избира мицубиши/субару, а после накрая човека пак сам ще си реши. Въпроси от тоя сорт са напълно безсмислени, няма по-добра кола, най-добрата кола е новата кола, останалото са само догадки и лични мнения.

Редактирано от CBeTHaX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
няма по-добра кола, най-добрата кола е новата кола

Tуй го бил рекнал "другаря" Хенри Форд........ама тогава руснаците не били почнали да правят коли http://gs106.rimg.info/4d91b36394e83571d5ff0ebae674762f.png
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

Tуй го бил рекнал "другаря" Хенри Форд........ама тогава руснаците не били почнали да правят коли http://gs106.rimg.info/4d91b36394e83571d5ff0ebae674762f.png

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
По-скоро няма по-хубава кола от служебната кола ама хайде http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_angel.gif.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

а точно тея паджерота харчат майка си и баща си .. дизел !!! не става на газ.. оправия няма. Инъче верно че са сериозни машини ама съм карал такова от 97-ма 3.5гди дълга база... усещането е че караш бус.

Аз имам Паджеро дълга база (дизел) и си го карам като лека кола, при това си харчи нормално като за кола 2,5 тона. Взех го на година и половина и вече 11 години е при мен без да пипна нищо по него, освен смяна на предни накладки и дискове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти нищо не разбиращ! След Галант (в горния сегмент на срения клас автомобили) правилната покупка е най-ниския клас на премиум марка автомобили! Нищо, че е по-малка от Дачия Логан, така е правилно :-) Трябва да се върви нагоре! За да си успешен! Какво разбираме ние от коли, от успехи и прагматизъм, по дяволите :-)

 

И за да ти обясня нагледно, че не знаеш за какво пишеш, сравни размерите:

 

Разстояние предни колела:

 

Галант ЕА - 1510/1740

БМВ F20 - 1535/1765

 

Разстояние задни колела:

 

Галант ЕА - 1505

БМВ F20 - 1569

 

Разстояние предни-задни колела:

 

Галант ЕА - 2635

БМВ F20 - 2690

 

Височина:

 

Галант ЕА - 1415

БМВ F20 - 1421

 

Трябва ли да обобщавам, че Галанта е доста по-тесен отвътре, и е стъпил с 6 сантиметра по-малко на ширина и дължина на пътя?

 

Другите параметри няма да коментирам, само ще повторя, че спрямо Галант ЕА 2.5 АТ е по-бавно с 1 секунда до 100км/ч, вдига 200км/ч колкото Галант, по еластичност на доускорение на магистрала уверено бие Галант, а и да не забравя, разхода е около 2-3 пъти по-нисък. 2-литров мотор, същата карантия вади 180 коня с друго ЕКУ.

 

Децибелите шум в купето от вятър и изолация на пътните вибрации е много, ама много по-добре при "немската Дачия". В Галант се различава дали асфалтът е с малки или големи камъчета по отчетливия шум!

 

Да коментирам ли водимост, адаптивно сервоуправление, а спирачки да споменавам ли? Трябва ли на всяка цена да спомена, че Галант има най-неуверените спирачки от всички коли които съм карал и имал (на Колт спирачките са перфектни за сравнение). Различните системи за стабилност, безопасност, инфотейнмънт?

 

 

Хайде ходи ми обяснявай за класове, сегменти... специалисте по ракийка и салатка :)

 

Нека сме честни докрай с Галант - прекрасна, красива, магическа кола! Емоция неповторима за всеки допрял се за първи път до среден клас кола! Параметри - нищо особено - достижение на техниката от началото на 90-те. Нова опаковка на старата карантия.

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И за да ти обясня нагледно, че не знаеш за какво пишеш, сравни размерите:

 

Разстояние предни колела:

 

Галант ЕА - 1510/1740

БМВ F20 - 1535/1765

 

Разстояние задни колела:

 

Галант ЕА - 1505

БМВ F20 - 1569

 

Разстояние предни-задни колела:

 

Галант ЕА - 2635

БМВ F20 - 2690

 

Височина:

 

Галант ЕА - 1415

БМВ F20 - 1421

 

Трябва ли да обобщавам, че Галанта е доста по-тесен отвътре, и е стъпил с 6 сантиметра по-малко на ширина и дължина на пътя?

 

Другите параметри няма да коментирам, само ще повторя, че спрямо Галант ЕА 2.5 АТ е по-бавно с 1 секунда до 100км/ч, вдига 200км/ч колкото Галант, по еластичност на доускорение на магистрала уверено бие Галант, а и да не забравя, разхода е около 2-3 пъти по-нисък. 2-литров мотор, същата карантия вади 180 коня с друго ЕКУ.

 

Децибелите шум в купето от вятър и изолация на пътните вибрации е много, ама много по-добре при "немската Дачия". В Галант се различава дали асфалтът е с малки или големи камъчета по отчетливия шум!

 

Да коментирам ли водимост, адаптивно сервоуправление, а спирачки да споменавам ли? Трябва ли на всяка цена да спомена, че Галант има най-неуверените спирачки от всички коли които съм карал и имал (на Колт спирачките са перфектни за сравнение). Различните системи за стабилност, безопасност, инфотейнмънт?

 

 

Хайде ходи ми обяснявай за класове, сегменти... специалисте по ракийка и салатка :)

 

Нека сме честни докрай с Галант - прекрасна, красива, магическа кола! Емоция неповторима за всеки допрял се за първи път до среден клас кола! Параметри - нищо особено - достижение на техниката от началото на 90-те. Нова опаковка на старата карантия.

Нищо лично приятел, обаче мисля че това е форум на мицубиши, върви си пиши коментарчетата във BMW форума, там по ще ти се радват. Като гледам само негативите изпъкваш на дадения модел, я ми кажи защо си карал галант тогава. Твоите постове са чесане на езика и нищо повече, най добре ще е да спреш да пишеш тука.

Редактирано от seducer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aga, сравняваш бмв ф20 с галант, добре, но, пишат, че въпросното немско возило е пуснато в производство 2011г :icon_doh: Факта, че го сравняваш с 12 год. кола говори достатъчно, естествено е да има напредък автомобилната индустрия. Сравнявай го с 520 4 ген. колко да е по хубав от шестака на :mitsu-smiley: , по - малък разход ли дава, по - хубав интериор ли, екстериор ли, много повече екстри ли?! Събира 6 кила масло в мотора :icon_doh: С мицката го правя луд на пътя, ми...не ми харесва :rulez: По вкус и по цвет товарищи нет :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Децибелите шум в купето от вятър и изолация на пътните вибрации е много, ама много по-добре при "немската Дачия". В Галант се различава дали асфалтът е с малки или големи камъчета по отчетливия шум!

 

Да коментирам ли водимост, адаптивно сервоуправление, а спирачки да споменавам ли? Трябва ли на всяка цена да спомена, че Галант има най-неуверените спирачки от всички коли които съм карал и имал (на Колт спирачките са перфектни за сравнение). Различните системи за стабилност, безопасност, инфотейнмънт?

 

 

Хайде ходи ми обяснявай за класове, сегменти... специалисте по ракийка и салатка :)

 

Нека сме честни докрай с Галант - прекрасна, красива, магическа кола! Емоция неповторима за всеки допрял се за първи път до среден клас кола! Параметри - нищо особено - достижение на техниката от началото на 90-те. Нова опаковка на старата карантия.

 

 

Абсолютно съм съгласен с всичко написано и бих добавил и почти неспасяемото положение с ръждата. :)

Не мога да разбера, защо много хора "подскачат", като си говорим за недостатъците на модела. Това, че сме фен клуб означава ли, че трябва да виждаме само положителните страни на модела?

Карам Галант седма година, този ми е втория и мисля да си го карам още, но не мога да бъда сляп, защото съм фен. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам нищо против разсъжденията ви, но не виждам да правите и анализ на цените. Ако е просто да си правим сравнения ще се появят и GTR и Viper. Аз за моя Галант съм дал 3600лв, доволен съм от това което ми предложи колата за тия пари и нямам основание да я сменям, пък и се съмнявам да ми предложите БМВ за тези пари, което да ме откаже от Галанта. Това е моят личен избор, това ми харесва, доволен съм от него, след като съм доволен.. защо трябва да сменям колата си?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Даже не е 12, а 15-16-годишна кола. БМВ-тата 3-та и 5-та серия на толкова години не са с по-хубав дизайн, нито интериор. Като предимства мога да посоча по-добрата антикорозионна защита и лично за мен - задното задвижване. Те пък повече от 10 години слагаха еднакви табла, двигателите им ставаха все по-трошливи и системата им Vanos във форумния фолклор има нарицателно, еднозначно насочващо мисълта към част от тялото на човека, разположена в идеалния център и в задната част.

Отделно най-некапризните автомобили са точно в години 92-97-ма. Галант, колкото и да е остарял (то и ние одъртяхме), си е съвсем прилична кола - има си визия, достатъчно голям интериор с добър дизайн (няма врътки като на печка Раховец, каквито може да се видят и в Е-класа 2003-та), багажник си има, седи достойно на пътя и не е скъп за това, което предлага.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо лично приятел, обаче мисля че това е форум на мицубиши, върви си пиши коментарчетата във BMW форума, там по ще ти се радват. Като гледам само негативите изпъкваш на дадения модел, я ми кажи защо си карал галант тогава. Твоите постове са чесане на езика и нищо повече, най добре ще е да спреш да пишеш тука.

 

Така е!!! Обясни на трима тука в този форум: Роско, Светльо (третия го забравих) да СПРАТ ДА пускат изневиделица кисели комементари за мен и една от колите ми, която не е Мицубиши.

 

От друга страна, дискутираме алтернативи на Галант. Щом може да се говори за Хонда и Субару, може и за БМВ. Нека да водим интелигентен разговор свободен от лумпенски елементи и простотия. И без драма - едно сравнение на Галант с друга марка, дори и да е с негативен изход, няма да накриви шапката на Галант! Позитивите съм ги описал в около 100 други теми, 5-6 години преди ти да си помирисал Галант. И става дума само за факти, публикувани, а не изфабрикувани, не субективни. Размери, числа, които всеки може да провери сам. Аз нямам вина, че Галант е по-малък от БМВ 1 серия, и също така че лумпена на форума ме гони на тази тема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Ако обичаш да спреш да категоризираш кой какъв е!

 

Малко сектанско изказване от мен по темата, но е истина.

Имах гости от Италия за една седмица.

Моят гост (на средна възраст) ме попита какъв е този модел на Мицубиши, защото в Италия няма Галант.

Казах му че това е модел, който е доста стар, а моя е на вече повече от 12 години.

Реакцията му беше бурен и откровен смях.

След като затихна, каза че имам доста голямо чувство за хумор.

Оставих колата на Господина да си свърши работа за един ден.

След като ми я върна, каза че това е една прекрасна машина.

Самият той има Мерцедес Ц класа, мисля че е на не повече от 2-3 години модел, не зная точно.

След като му казах, че колата в момента струва 1500 евро отново изпадна в бурен смях....:rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И за да ти обясня нагледно, че не знаеш за какво пишеш, сравни размерите:

 

Разстояние предни колела:

 

Галант ЕА - 1510/1740

БМВ F20 - 1535/1765

 

Разстояние задни колела:

 

Галант ЕА - 1505

БМВ F20 - 1569

 

Разстояние предни-задни колела:

 

Галант ЕА - 2635

БМВ F20 - 2690

 

Височина:

 

Галант ЕА - 1415

БМВ F20 - 1421

 

Трябва ли да обобщавам, че Галанта е доста по-тесен отвътре, и е стъпил с 6 сантиметра по-малко на ширина и дължина на пътя?

 

Другите параметри няма да коментирам, само ще повторя, че спрямо Галант ЕА 2.5 АТ е по-бавно с 1 секунда до 100км/ч, вдига 200км/ч колкото Галант, по еластичност на доускорение на магистрала уверено бие Галант, а и да не забравя, разхода е около 2-3 пъти по-нисък. 2-литров мотор, същата карантия вади 180 коня с друго ЕКУ.

 

Децибелите шум в купето от вятър и изолация на пътните вибрации е много, ама много по-добре при "немската Дачия". В Галант се различава дали асфалтът е с малки или големи камъчета по отчетливия шум!

 

Да коментирам ли водимост, адаптивно сервоуправление, а спирачки да споменавам ли? Трябва ли на всяка цена да спомена, че Галант има най-неуверените спирачки от всички коли които съм карал и имал (на Колт спирачките са перфектни за сравнение). Различните системи за стабилност, безопасност, инфотейнмънт?

 

 

Хайде ходи ми обяснявай за класове, сегменти... специалисте по ракийка и салатка :)

 

Нека сме честни докрай с Галант - прекрасна, красива, магическа кола! Емоция неповторима за всеки допрял се за първи път до среден клас кола! Параметри - нищо особено - достижение на техниката от началото на 90-те. Нова опаковка на старата карантия.

 

 

Абсолютно си прав,колега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съм съгласен с всичко написано и бих добавил и почти неспасяемото положение с ръждата. :)

Не мога да разбера, защо много хора "подскачат", като си говорим за недостатъците на модела. Това, че сме фен клуб означава ли, че трябва да виждаме само положителните страни на модела?

Карам Галант седма година, този ми е втория и мисля да си го карам още, но не мога да бъда сляп, защото съм фен. :)

 

 

 

Баш така си е Ганец. :icon_clap: Галанта е само визия....край :)

Редактирано от atila
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Даже не е 12, а 15-16-годишна кола. БМВ-тата 3-та и 5-та серия на толкова години не са с по-хубав дизайн, нито интериор. Като предимства мога да посоча по-добрата антикорозионна защита и лично за мен - задното задвижване. Те пък повече от 10 години слагаха еднакви табла, двигателите им ставаха все по-трошливи и системата им Vanos във форумния фолклор има нарицателно, еднозначно насочващо мисълта към част от тялото на човека, разположена в идеалния център и в задната част.

Отделно най-некапризните автомобили са точно в години 92-97-ма. Галант, колкото и да е остарял (то и ние одъртяхме), си е съвсем прилична кола - има си визия, достатъчно голям интериор с добър дизайн (няма врътки като на печка Раховец, каквито може да се видят и в Е-класа 2003-та), багажник си има, седи достойно на пътя и не е скъп за това, което предлага.

 

Да, Галант е отличен автомобил с консервативни технически решения и е приличен, без съмнение. Изпитани във времето, надеждни... Галант е наистина по-красив (най-красив) от всякакви БМВ, Ауди и т.н. премиуми от периода 1997-2010. След това те дръпнаха. Паркиран Галант Аванс до тези след 2010 е не особено радостна гледка...

 

Хайде да видим като дойде време да се разделите с Галантите, какво ще си купите. Пак Галант - става, за малко...

Няма много избор! Всичко ще е "не става" или "прекалено скъпо".

 

След Галант на човек му иде или да си вземе Колт и да миряса на тема коли, или да стане член на Китайската комунистическа партия, или да си вземе БМВ :)

 

Много си вдигнаха летвата :mitsu-smiley: с този Галант, много вдигнаха очакванията! След Галант имаше само една правилна маркетингова линия - подобрен нов Галант, ъпскейл!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега вече съм съгласен с колегата aga, като говорим за тези коли трябва да имаме предвид годините им. Не е много на място да ги сравняваме с коли в пъти по скъпи или с по 10 години по млади. На времето и на Памела Андерсън и се радваше мъжката аудитория, но годинките си казват думата :icon_thumbup:

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам нищо против разсъжденията ви, но не виждам да правите и анализ на цените. Ако е просто да си правим сравнения ще се появят и GTR и Viper. Аз за моя Галант съм дал 3600лв, доволен съм от това което ми предложи колата за тия пари и нямам основание да я сменям, пък и се съмнявам да ми предложите БМВ за тези пари, което да ме откаже от Галанта. Това е моят личен избор, това ми харесва, доволен съм от него, след като съм доволен.. защо трябва да сменям колата си?

 

Отчети реалността, че не ти, а Галанта ще се откаже от теб!

Няма друга кола за тези пари, така е. И какво следва след това? Или ще платиш повече за да няма компромис, или ще направиш компромис.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отчети реалността, че не ти, а Галанта ще се откаже от теб!

Няма друга кола за тези пари, така е. И какво следва след това? Или ще платиш повече за да няма компромис, или ще направиш компромис.

 

Винаги идва момент на промяна, но като дойде време да си взимам друга кола, не мисля да разкарвам Галанта(освен ако не го сменя с друг Галант). Честно казано в последно време хвърлям по 1 око на малките джипчета, АСХ-а ми прави добро впечатление(Други марки също не са изключени, но имам по-голяма склонност към японки). Ако майка ми не иска да кара Галанта, то ще си го оставя като втора кола(ще се продава само при нужда, така или иначе сериозни пари за него няма как да се вземат).

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Да, Галант е отличен автомобил с консервативни технически решения и е приличен, без съмнение. Изпитани във времето, надеждни... Галант е наистина по-красив (най-красив) от всякакви БМВ, Ауди и т.н. премиуми от периода 1997-2010. След това те дръпнаха. Паркиран Галант Аванс до тези след 2010 е не особено радостна гледка...

 

Хайде да видим като дойде време да се разделите с Галантите, какво ще си купите. Пак Галант - става, за малко...

Няма много избор! Всичко ще е "не става" или "прекалено скъпо".

 

След Галант на човек му иде или да си вземе Колт и да миряса на тема коли, или да стане член на Китайската комунистическа партия, или да си вземе БМВ :)

 

Много си вдигнаха летвата :mitsu-smiley: с този Галант, много вдигнаха очакванията! След Галант имаше само една правилна маркетингова линия - подобрен нов Галант, ъпскейл!

 

Адмирации за това мнение! :good:

 

П.П.

Но защо пък точно BMW, да не би да няма други коли на тази земя, които са много по-добри, като решение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Адмирации за това мнение! :good:

 

П.П.

Но защо пък точно BMW, да не би да няма други коли на тази земя, които са много по-добри, като решение.

 

Какво решение - техническо, естетическо, функционално, финансово, емоционално... няма отговор задачата, прекалено много неизвестни има...

 

Очевидно, ако си фен на :mitsu-smiley: , има брандове "приятели" и "врагове".

 

Хонда, Субару - приятелски.

БМВ, Ауди - врагове.

Ситроен, Рено - на умряло куче нож не вадим.

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...