SLX Публикувано 16 Май 2012 Сподели Публикувано 16 Май 2012 Гледам Mitsubishi доста провали имат, пък за момента аз не виждам алтернатива за мен от друга марка :icon_hmm: Провала е само един, на времето го нарекоха Бай Ганьо. Той е плъзнал навсякъде, но най-добре се забелязва при нас. Той няма да си купи нещо, защото му харесва и го иска, а ще си вземе нещо заради което останалите ще му се възхищават.пак се сговни нещо разговора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 16 Май 2012 Сподели Публикувано 16 Май 2012 пак се сговни нещо разговора. Тя темата още от 2-ра страница стана развлекателна :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 16 Май 2012 Сподели Публикувано 16 Май 2012 Не знам какво ви харесва толкова тази Хонда... дървена е вътре, теснее, няма класа, скъпи на това отгоре. Имат no-name екстериор - като хубавички маратонки за 29,90 лева с оранжеви връзки.Ей тук съм с двете ръце ЗА, няма нищо общо с цената,която и искат, тясна шумна и хич не върви ....поне толкова колкото изглежда Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 16 Май 2012 Сподели Публикувано 16 Май 2012 (редакция) пак се сговни нещо разговора. кво става с тия хора не е ясно... криза братче... :icon_hmm: Редактирано 16 Май 2012 от aga Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 16 Май 2012 Сподели Публикувано 16 Май 2012 Тя темата още от 2-ра страница стана развлекателна :drinks: Ми спри ти и останалите двама да пускате лумпенски кисели коментари де! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CBeTHaX Публикувано 16 Май 2012 Сподели Публикувано 16 Май 2012 (редакция) Ми спри ти и останалите двама да пускате лумпенски кисели коментари де! Е пък ако не искаш спам и разяснения, една анкета само, и се избира мицубиши/субару, а после накрая човека пак сам ще си реши. Въпроси от тоя сорт са напълно безсмислени, няма по-добра кола, най-добрата кола е новата кола, останалото са само догадки и лични мнения. Редактирано 16 Май 2012 от CBeTHaX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 16 Май 2012 Сподели Публикувано 16 Май 2012 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifняма по-добра кола, най-добрата кола е новата колаTуй го бил рекнал "другаря" Хенри Форд........ама тогава руснаците не били почнали да правят коли http://gs106.rimg.info/4d91b36394e83571d5ff0ebae674762f.png Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 16 Май 2012 Сподели Публикувано 16 Май 2012 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifTуй го бил рекнал "другаря" Хенри Форд........ама тогава руснаците не били почнали да правят коли http://gs106.rimg.info/4d91b36394e83571d5ff0ebae674762f.png %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifПо-скоро няма по-хубава кола от служебната кола ама хайде http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_angel.gif. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 16 Май 2012 Сподели Публикувано 16 Май 2012 а точно тея паджерота харчат майка си и баща си .. дизел !!! не става на газ.. оправия няма. Инъче верно че са сериозни машини ама съм карал такова от 97-ма 3.5гди дълга база... усещането е че караш бус. Аз имам Паджеро дълга база (дизел) и си го карам като лека кола, при това си харчи нормално като за кола 2,5 тона. Взех го на година и половина и вече 11 години е при мен без да пипна нищо по него, освен смяна на предни накладки и дискове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 16 Май 2012 Сподели Публикувано 16 Май 2012 (редакция) Ти нищо не разбиращ! След Галант (в горния сегмент на срения клас автомобили) правилната покупка е най-ниския клас на премиум марка автомобили! Нищо, че е по-малка от Дачия Логан, така е правилно Трябва да се върви нагоре! За да си успешен! Какво разбираме ние от коли, от успехи и прагматизъм, по дяволите И за да ти обясня нагледно, че не знаеш за какво пишеш, сравни размерите: Разстояние предни колела: Галант ЕА - 1510/1740БМВ F20 - 1535/1765 Разстояние задни колела: Галант ЕА - 1505БМВ F20 - 1569 Разстояние предни-задни колела: Галант ЕА - 2635БМВ F20 - 2690 Височина: Галант ЕА - 1415БМВ F20 - 1421 Трябва ли да обобщавам, че Галанта е доста по-тесен отвътре, и е стъпил с 6 сантиметра по-малко на ширина и дължина на пътя? Другите параметри няма да коментирам, само ще повторя, че спрямо Галант ЕА 2.5 АТ е по-бавно с 1 секунда до 100км/ч, вдига 200км/ч колкото Галант, по еластичност на доускорение на магистрала уверено бие Галант, а и да не забравя, разхода е около 2-3 пъти по-нисък. 2-литров мотор, същата карантия вади 180 коня с друго ЕКУ. Децибелите шум в купето от вятър и изолация на пътните вибрации е много, ама много по-добре при "немската Дачия". В Галант се различава дали асфалтът е с малки или големи камъчета по отчетливия шум! Да коментирам ли водимост, адаптивно сервоуправление, а спирачки да споменавам ли? Трябва ли на всяка цена да спомена, че Галант има най-неуверените спирачки от всички коли които съм карал и имал (на Колт спирачките са перфектни за сравнение). Различните системи за стабилност, безопасност, инфотейнмънт? Хайде ходи ми обяснявай за класове, сегменти... специалисте по ракийка и салатка Нека сме честни докрай с Галант - прекрасна, красива, магическа кола! Емоция неповторима за всеки допрял се за първи път до среден клас кола! Параметри - нищо особено - достижение на техниката от началото на 90-те. Нова опаковка на старата карантия. Редактирано 16 Май 2012 от aga Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 17 Май 2012 Сподели Публикувано 17 Май 2012 (редакция) И за да ти обясня нагледно, че не знаеш за какво пишеш, сравни размерите: Разстояние предни колела: Галант ЕА - 1510/1740БМВ F20 - 1535/1765 Разстояние задни колела: Галант ЕА - 1505БМВ F20 - 1569 Разстояние предни-задни колела: Галант ЕА - 2635БМВ F20 - 2690 Височина: Галант ЕА - 1415БМВ F20 - 1421 Трябва ли да обобщавам, че Галанта е доста по-тесен отвътре, и е стъпил с 6 сантиметра по-малко на ширина и дължина на пътя? Другите параметри няма да коментирам, само ще повторя, че спрямо Галант ЕА 2.5 АТ е по-бавно с 1 секунда до 100км/ч, вдига 200км/ч колкото Галант, по еластичност на доускорение на магистрала уверено бие Галант, а и да не забравя, разхода е около 2-3 пъти по-нисък. 2-литров мотор, същата карантия вади 180 коня с друго ЕКУ. Децибелите шум в купето от вятър и изолация на пътните вибрации е много, ама много по-добре при "немската Дачия". В Галант се различава дали асфалтът е с малки или големи камъчета по отчетливия шум! Да коментирам ли водимост, адаптивно сервоуправление, а спирачки да споменавам ли? Трябва ли на всяка цена да спомена, че Галант има най-неуверените спирачки от всички коли които съм карал и имал (на Колт спирачките са перфектни за сравнение). Различните системи за стабилност, безопасност, инфотейнмънт? Хайде ходи ми обяснявай за класове, сегменти... специалисте по ракийка и салатка Нека сме честни докрай с Галант - прекрасна, красива, магическа кола! Емоция неповторима за всеки допрял се за първи път до среден клас кола! Параметри - нищо особено - достижение на техниката от началото на 90-те. Нова опаковка на старата карантия. Нищо лично приятел, обаче мисля че това е форум на мицубиши, върви си пиши коментарчетата във BMW форума, там по ще ти се радват. Като гледам само негативите изпъкваш на дадения модел, я ми кажи защо си карал галант тогава. Твоите постове са чесане на езика и нищо повече, най добре ще е да спреш да пишеш тука. Редактирано 17 Май 2012 от seducer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 17 Май 2012 Сподели Публикувано 17 Май 2012 Aga, сравняваш бмв ф20 с галант, добре, но, пишат, че въпросното немско возило е пуснато в производство 2011г :icon_doh: Факта, че го сравняваш с 12 год. кола говори достатъчно, естествено е да има напредък автомобилната индустрия. Сравнявай го с 520 4 ген. колко да е по хубав от шестака на :mitsu-smiley: , по - малък разход ли дава, по - хубав интериор ли, екстериор ли, много повече екстри ли?! Събира 6 кила масло в мотора :icon_doh: С мицката го правя луд на пътя, ми...не ми харесва :rulez: По вкус и по цвет товарищи нет 2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 17 Май 2012 Сподели Публикувано 17 Май 2012 Децибелите шум в купето от вятър и изолация на пътните вибрации е много, ама много по-добре при "немската Дачия". В Галант се различава дали асфалтът е с малки или големи камъчета по отчетливия шум! Да коментирам ли водимост, адаптивно сервоуправление, а спирачки да споменавам ли? Трябва ли на всяка цена да спомена, че Галант има най-неуверените спирачки от всички коли които съм карал и имал (на Колт спирачките са перфектни за сравнение). Различните системи за стабилност, безопасност, инфотейнмънт? Хайде ходи ми обяснявай за класове, сегменти... специалисте по ракийка и салатка Нека сме честни докрай с Галант - прекрасна, красива, магическа кола! Емоция неповторима за всеки допрял се за първи път до среден клас кола! Параметри - нищо особено - достижение на техниката от началото на 90-те. Нова опаковка на старата карантия. Абсолютно съм съгласен с всичко написано и бих добавил и почти неспасяемото положение с ръждата. Не мога да разбера, защо много хора "подскачат", като си говорим за недостатъците на модела. Това, че сме фен клуб означава ли, че трябва да виждаме само положителните страни на модела?Карам Галант седма година, този ми е втория и мисля да си го карам още, но не мога да бъда сляп, защото съм фен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 17 Май 2012 Сподели Публикувано 17 Май 2012 Нямам нищо против разсъжденията ви, но не виждам да правите и анализ на цените. Ако е просто да си правим сравнения ще се появят и GTR и Viper. Аз за моя Галант съм дал 3600лв, доволен съм от това което ми предложи колата за тия пари и нямам основание да я сменям, пък и се съмнявам да ми предложите БМВ за тези пари, което да ме откаже от Галанта. Това е моят личен избор, това ми харесва, доволен съм от него, след като съм доволен.. защо трябва да сменям колата си? 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 17 Май 2012 Сподели Публикувано 17 Май 2012 Даже не е 12, а 15-16-годишна кола. БМВ-тата 3-та и 5-та серия на толкова години не са с по-хубав дизайн, нито интериор. Като предимства мога да посоча по-добрата антикорозионна защита и лично за мен - задното задвижване. Те пък повече от 10 години слагаха еднакви табла, двигателите им ставаха все по-трошливи и системата им Vanos във форумния фолклор има нарицателно, еднозначно насочващо мисълта към част от тялото на човека, разположена в идеалния център и в задната част.Отделно най-некапризните автомобили са точно в години 92-97-ма. Галант, колкото и да е остарял (то и ние одъртяхме), си е съвсем прилична кола - има си визия, достатъчно голям интериор с добър дизайн (няма врътки като на печка Раховец, каквито може да се видят и в Е-класа 2003-та), багажник си има, седи достойно на пътя и не е скъп за това, което предлага. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 17 Май 2012 Сподели Публикувано 17 Май 2012 Нищо лично приятел, обаче мисля че това е форум на мицубиши, върви си пиши коментарчетата във BMW форума, там по ще ти се радват. Като гледам само негативите изпъкваш на дадения модел, я ми кажи защо си карал галант тогава. Твоите постове са чесане на езика и нищо повече, най добре ще е да спреш да пишеш тука. Така е!!! Обясни на трима тука в този форум: Роско, Светльо (третия го забравих) да СПРАТ ДА пускат изневиделица кисели комементари за мен и една от колите ми, която не е Мицубиши. От друга страна, дискутираме алтернативи на Галант. Щом може да се говори за Хонда и Субару, може и за БМВ. Нека да водим интелигентен разговор свободен от лумпенски елементи и простотия. И без драма - едно сравнение на Галант с друга марка, дори и да е с негативен изход, няма да накриви шапката на Галант! Позитивите съм ги описал в около 100 други теми, 5-6 години преди ти да си помирисал Галант. И става дума само за факти, публикувани, а не изфабрикувани, не субективни. Размери, числа, които всеки може да провери сам. Аз нямам вина, че Галант е по-малък от БМВ 1 серия, и също така че лумпена на форума ме гони на тази тема. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 17 Май 2012 Admin Сподели Публикувано 17 Май 2012 Ако обичаш да спреш да категоризираш кой какъв е! Малко сектанско изказване от мен по темата, но е истина.Имах гости от Италия за една седмица.Моят гост (на средна възраст) ме попита какъв е този модел на Мицубиши, защото в Италия няма Галант.Казах му че това е модел, който е доста стар, а моя е на вече повече от 12 години.Реакцията му беше бурен и откровен смях.След като затихна, каза че имам доста голямо чувство за хумор.Оставих колата на Господина да си свърши работа за един ден.След като ми я върна, каза че това е една прекрасна машина.Самият той има Мерцедес Ц класа, мисля че е на не повече от 2-3 години модел, не зная точно.След като му казах, че колата в момента струва 1500 евро отново изпадна в бурен смях....:rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 17 Май 2012 Сподели Публикувано 17 Май 2012 И за да ти обясня нагледно, че не знаеш за какво пишеш, сравни размерите: Разстояние предни колела: Галант ЕА - 1510/1740БМВ F20 - 1535/1765 Разстояние задни колела: Галант ЕА - 1505БМВ F20 - 1569 Разстояние предни-задни колела: Галант ЕА - 2635БМВ F20 - 2690 Височина: Галант ЕА - 1415БМВ F20 - 1421 Трябва ли да обобщавам, че Галанта е доста по-тесен отвътре, и е стъпил с 6 сантиметра по-малко на ширина и дължина на пътя? Другите параметри няма да коментирам, само ще повторя, че спрямо Галант ЕА 2.5 АТ е по-бавно с 1 секунда до 100км/ч, вдига 200км/ч колкото Галант, по еластичност на доускорение на магистрала уверено бие Галант, а и да не забравя, разхода е около 2-3 пъти по-нисък. 2-литров мотор, същата карантия вади 180 коня с друго ЕКУ. Децибелите шум в купето от вятър и изолация на пътните вибрации е много, ама много по-добре при "немската Дачия". В Галант се различава дали асфалтът е с малки или големи камъчета по отчетливия шум! Да коментирам ли водимост, адаптивно сервоуправление, а спирачки да споменавам ли? Трябва ли на всяка цена да спомена, че Галант има най-неуверените спирачки от всички коли които съм карал и имал (на Колт спирачките са перфектни за сравнение). Различните системи за стабилност, безопасност, инфотейнмънт? Хайде ходи ми обяснявай за класове, сегменти... специалисте по ракийка и салатка Нека сме честни докрай с Галант - прекрасна, красива, магическа кола! Емоция неповторима за всеки допрял се за първи път до среден клас кола! Параметри - нищо особено - достижение на техниката от началото на 90-те. Нова опаковка на старата карантия. Абсолютно си прав,колега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 17 Май 2012 Сподели Публикувано 17 Май 2012 (редакция) Абсолютно съм съгласен с всичко написано и бих добавил и почти неспасяемото положение с ръждата. Не мога да разбера, защо много хора "подскачат", като си говорим за недостатъците на модела. Това, че сме фен клуб означава ли, че трябва да виждаме само положителните страни на модела?Карам Галант седма година, този ми е втория и мисля да си го карам още, но не мога да бъда сляп, защото съм фен. Баш така си е Ганец. :icon_clap: Галанта е само визия....край Редактирано 17 Май 2012 от atila Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 17 Май 2012 Сподели Публикувано 17 Май 2012 Даже не е 12, а 15-16-годишна кола. БМВ-тата 3-та и 5-та серия на толкова години не са с по-хубав дизайн, нито интериор. Като предимства мога да посоча по-добрата антикорозионна защита и лично за мен - задното задвижване. Те пък повече от 10 години слагаха еднакви табла, двигателите им ставаха все по-трошливи и системата им Vanos във форумния фолклор има нарицателно, еднозначно насочващо мисълта към част от тялото на човека, разположена в идеалния център и в задната част.Отделно най-некапризните автомобили са точно в години 92-97-ма. Галант, колкото и да е остарял (то и ние одъртяхме), си е съвсем прилична кола - има си визия, достатъчно голям интериор с добър дизайн (няма врътки като на печка Раховец, каквито може да се видят и в Е-класа 2003-та), багажник си има, седи достойно на пътя и не е скъп за това, което предлага. Да, Галант е отличен автомобил с консервативни технически решения и е приличен, без съмнение. Изпитани във времето, надеждни... Галант е наистина по-красив (най-красив) от всякакви БМВ, Ауди и т.н. премиуми от периода 1997-2010. След това те дръпнаха. Паркиран Галант Аванс до тези след 2010 е не особено радостна гледка... Хайде да видим като дойде време да се разделите с Галантите, какво ще си купите. Пак Галант - става, за малко... Няма много избор! Всичко ще е "не става" или "прекалено скъпо". След Галант на човек му иде или да си вземе Колт и да миряса на тема коли, или да стане член на Китайската комунистическа партия, или да си вземе БМВ Много си вдигнаха летвата :mitsu-smiley: с този Галант, много вдигнаха очакванията! След Галант имаше само една правилна маркетингова линия - подобрен нов Галант, ъпскейл! 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 17 Май 2012 Сподели Публикувано 17 Май 2012 (редакция) Сега вече съм съгласен с колегата aga, като говорим за тези коли трябва да имаме предвид годините им. Не е много на място да ги сравняваме с коли в пъти по скъпи или с по 10 години по млади. На времето и на Памела Андерсън и се радваше мъжката аудитория, но годинките си казват думата :icon_thumbup: Редактирано 17 Май 2012 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 17 Май 2012 Сподели Публикувано 17 Май 2012 Нямам нищо против разсъжденията ви, но не виждам да правите и анализ на цените. Ако е просто да си правим сравнения ще се появят и GTR и Viper. Аз за моя Галант съм дал 3600лв, доволен съм от това което ми предложи колата за тия пари и нямам основание да я сменям, пък и се съмнявам да ми предложите БМВ за тези пари, което да ме откаже от Галанта. Това е моят личен избор, това ми харесва, доволен съм от него, след като съм доволен.. защо трябва да сменям колата си? Отчети реалността, че не ти, а Галанта ще се откаже от теб! Няма друга кола за тези пари, така е. И какво следва след това? Или ще платиш повече за да няма компромис, или ще направиш компромис. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 17 Май 2012 Сподели Публикувано 17 Май 2012 (редакция) Отчети реалността, че не ти, а Галанта ще се откаже от теб! Няма друга кола за тези пари, така е. И какво следва след това? Или ще платиш повече за да няма компромис, или ще направиш компромис. Винаги идва момент на промяна, но като дойде време да си взимам друга кола, не мисля да разкарвам Галанта(освен ако не го сменя с друг Галант). Честно казано в последно време хвърлям по 1 око на малките джипчета, АСХ-а ми прави добро впечатление(Други марки също не са изключени, но имам по-голяма склонност към японки). Ако майка ми не иска да кара Галанта, то ще си го оставя като втора кола(ще се продава само при нужда, така или иначе сериозни пари за него няма как да се вземат). Редактирано 17 Май 2012 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 17 Май 2012 Admin Сподели Публикувано 17 Май 2012 Да, Галант е отличен автомобил с консервативни технически решения и е приличен, без съмнение. Изпитани във времето, надеждни... Галант е наистина по-красив (най-красив) от всякакви БМВ, Ауди и т.н. премиуми от периода 1997-2010. След това те дръпнаха. Паркиран Галант Аванс до тези след 2010 е не особено радостна гледка... Хайде да видим като дойде време да се разделите с Галантите, какво ще си купите. Пак Галант - става, за малко... Няма много избор! Всичко ще е "не става" или "прекалено скъпо". След Галант на човек му иде или да си вземе Колт и да миряса на тема коли, или да стане член на Китайската комунистическа партия, или да си вземе БМВ Много си вдигнаха летвата :mitsu-smiley: с този Галант, много вдигнаха очакванията! След Галант имаше само една правилна маркетингова линия - подобрен нов Галант, ъпскейл! Адмирации за това мнение! :good: П.П.Но защо пък точно BMW, да не би да няма други коли на тази земя, които са много по-добри, като решение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 17 Май 2012 Сподели Публикувано 17 Май 2012 (редакция) Адмирации за това мнение! :good: П.П.Но защо пък точно BMW, да не би да няма други коли на тази земя, които са много по-добри, като решение. Какво решение - техническо, естетическо, функционално, финансово, емоционално... няма отговор задачата, прекалено много неизвестни има... Очевидно, ако си фен на :mitsu-smiley: , има брандове "приятели" и "врагове". Хонда, Субару - приятелски.БМВ, Ауди - врагове.Ситроен, Рено - на умряло куче нож не вадим. Редактирано 17 Май 2012 от aga Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.