Премини към съдържание

kalink223

Потребител
  • От него общо

    63
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София / Варна

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Galant 1998 2.0 GLS
  • Интереси
    Архитектура, Дизайн, Строителство, Фотография

Интернет контакт

  • Skype
    kalin_kirilov_

kalink223's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. А когато превключваше от един на друг режим самия режим включваше ли се въпреки че лампата си мига?
  2. Понеже не можах явно да обясня за коя лампа става въпрос http://i43.tinypic.com/169rrte.jpg Търсих и из не-български форуми относно проблема .. някои казват че трябва да се разкачи някаква връзка за да се изчисти грешка на ЕКУ-то, при други има проблем с Вакумна помпа , а при трети е проблем в 1 от 6 датчика на скоростната кутия. Поразрових се във форума но не можах да намеря някой сервиз във Варна в който имат опит с Паджеро за да я закарам за преглед преди да я купя. А Балканстар във Варна стават ли ? Имам предвид дали си вършат работата или само вземат пари както повечето по тези "официални" сервизи.
  3. Здравейте колеги, Смятам да сменям Галанта с Паджеро 3.2 DiD 2002г. Харесах си едно, днес го карах.. всичко супер , но тази лампичка която е на таблото - по средата на нарисуваната количка мига и не се променя/Съжалявам че така се изразявам но досега не съм имал джип и съм малко некомпетентен по темата/. Искам да кажа че при превключване на малкия лост на различните позиции само оранжевата лампа мига и нищо не се променя /не светват предните колела, както и всичките когато е на последната позиция/ Има един бутон пред лоста който също превключих /предполагам че това заключва диференциала/ и пак пробвах да сменям позициите на малкия лост но нищо не се променя. Струва ми се че и поведението на колата не се променяше при превключването. Искам да разбера какъв може да е проблема и колко може да струва да се оправи за да мога да се пазаря разумно с продавача.
  4. kalink223

    Check Engine ми премигва

    Започвам търсенето значи.. но сега тука чета във форума че можело да се почиства дроселовата клапа.. сътветно ако е заклеясал капака който я затваря и отваря това може да оказва влияние и върху датчика.. ама не знам това почистване сам дали мога да го направя (има ли достъп отгоре) или трябва да се ходи на сервиз.
  5. kalink223

    Check Engine ми премигва

    Оказа се че проблема е в ДАТЧИК ЗА ПОЛОЖЕНИЕ НА ДРОСЕЛОВАТА КЛАПА .... но, такъв не можаха да намерят в сервиза където ходих .. освен оригинален който е 500лв. :( Сега колата мога ли да я карам така ... въпреки че не върви много добре... докато си намеря отнякъде по-евтин датчик. ???
  6. kalink223

    Check Engine ми премигва

    Значи отивам на диагностика. Благодаря ви за отговорите. И аз предполагах че е ламбда сонда... надявам се че няма да ме остави някъде колата до утре. А някой може ли да ме ориентира в какво се състои ремонта.. нова ламбда сонда ли се слага.. маха ли се? нов катализатор ли трябва. и ориентировъчно около каква сума е подобен ремонт. и все пак .. аз катализатора го махнах преди 2-3 месеца и досега не съм имал абсолютно никакъв проблем.
  7. Здравейте, От вчера започна да ми премигва Check Engine лампата. (Оранжева лампа с двигателче вътре) Прави ми впечетление, че светва когато върна газта... а когато подам газ изгасва. Незнам на какво може да се дължи това. Колата ми не влиза в авариен режим ... върви си нормално..само незнам дали си втълпявам но ми се струва че оборотите малко паднаха и се усещат едни вибрации когато работи на място. Да поясня. Колата е Галант 1998г 2.0 GLS автоматик, комби. Преди 2 месеца махнах катализатора и го замених с резонантно гърне... но нищо не светеше. Също преди 5-6 дни смених пистовия ремък на алтернатора.. но.. и това не вярвам да оказва някакво влияние.. АА и най-важното колата се кара на бензин .. няма газова уредба и никога не е имала.. попринцип от газовото на друг автомобил ми е светила тази лампа. Та.. някой знае ли на какво се дължи това ... и дали ако отида да изчистят грешката на компютър няма пак да светне лампата?
  8. kalink223

    Незапали тази сутрин

    а... как се бута автоматик.. ??? не съм го пробвал досега
  9. kalink223

    Незапали тази сутрин

    Благодаря за отговорите колеги, но май се оказа стартера... защото тази нощ го заредих на зарядно акомулатора , сложих го ама пак не завъртя... само се чува едно жужене като въртя ключа.. което ме навежда на мисълта че е стартер... вие какво мислите ?
  10. Здравейте колеги, Галанта е 2.0 ГЛС комби автомат . на бензин . 1998г Тая сутрин не ми запали колата... и съм сигурен че има отечка някъде.. но не знам къде.. и къде и как да търся. Погледнах лампите .. нищо не свети... имам и Мицубиши чейнджър с Мицубиши касетофон.. /казвам го това защото често се случва от някакъв друг плейър да прави подобни проблеми / Аз го очаквах защото от няколко дни започна да върти малко мудно.. но си мислех че няма да се стигне чак да не запали. Моля Ви ако някой е имал подобен проблем да ми каже къде и как да търся отечката.. щото сега като заредя акумулатора почвам да махам клемата всеки ден.. все едно жигули.. :D
  11. а точно тея паджерота харчат майка си и баща си .. дизел !!! не става на газ.. оправия няма. Инъче верно че са сериозни машини ама съм карал такова от 97-ма 3.5гди дълга база... усещането е че караш бус.
  12. Аз доколкото знам има Легасита с окачване дето не се помпи... или се лъжа ? Колкото до разхода.. в София квото и да караш на бензин си ги хваща 13-14 градско Галанта ми под 14 градско не пада /карам основно в пикови часове/ имам и един Голф 3 гти 115кс и той толкова харчи.. то не е каране а чакане.. ама това е друга тема. Пък и като се газифицира автомобила.. всичко се оправя с разхода
  13. DJ Tymbi кво ще кажеш за Subaru Legacy 2.5 от 2000 година - не outback. Аз също много искам outback-а но са по скъпи и по трудно ще намеря читава. Аз всъщност незнам освен малки детайли във външния вид и по големия просвет каква е разликата между двете ?
  14. Аз ги разучих малко тези Субарута... по мнения на хората излиза че са едва ли не най-надеждните автомобили. Мен ми харесва че като цяло са малко по пригодени за черни пътища и пътната обстановка в бг. Галанта направо ми става жал като го карам по павета или като пресичам трамвайни линии или като мина по някой по разбит път. Инъче е мн хубава кола... разхода определено не е малък и съм сигурен и че на Субару няма да е малък.. но по книжка нещата доло горе се препокриват. На галанта му дават 11.4 градско а на легасито 11.6 градско. Частите със сигурност са по скъпи но честно казано колите са здрави и не се чупят много... Галанта го карам близо година и почти нищо не се е налагало да сменям..(може би съм попаднал на хубав) предполагам че и със събару ситуацията ше е подобна. Инъче .. към комби съм се насочил.. веднъж комби - винаги комби !!!
  15. Верно е че има 4х4 Мицубиши ама е около 5-6 пъти по скъпо от това с предно. Ако имах парите нямаше да се замисля
×
×
  • Създаване...