Admin Светльо Ангелов Публикувано 15 Май 2012 Admin Сподели Публикувано 15 Май 2012 ...И аз в момента съм с 1 галант и с една кола която не харесвам :lol: ама пък е много икономична и почти без поддръжка ..Карам я по необходимост, иначе на който му е отеснял Галанта, истината е още един Галант ..:D Ясно и ти си взел BMW 116d. :lol:Те са така, не харчат, няма поддръжка и изобщо не ги харесват собствениците...:icon_n_lol_2: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 15 Май 2012 Сподели Публикувано 15 Май 2012 Ясно и ти си взел BMW 116d. :lol:Те са така, не харчат, няма поддръжка и изобщо не ги харесват собствениците...:icon_n_lol_2:Не съм :( за съжаление .. Моята харчи с 500 гр. повече от БМВ-то :lol: а поддръжка почти няма, защото е с Японско окачване ..:P И собствениците им си ги харесват, аз не я харесвам, ама то след Галанта няма друго за харесване .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 15 Май 2012 Сподели Публикувано 15 Май 2012 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifЕ чак да няма . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 15 Май 2012 Сподели Публикувано 15 Май 2012 Ясно и ти си взел BMW 116d. :lol:Те са така, не харчат, няма поддръжка и изобщо не ги харесват собствениците...:icon_n_lol_2: Хехе, злобичка Ама не си виждал новото БМВ 1 и 3 серия на живо пък камо ли да си карал Бе интрига да става! После крадеца вика дръжте крадеца. Двоен морал Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 15 Май 2012 Сподели Публикувано 15 Май 2012 ама то след Галанта няма друго за харесване .. http://nfs.mobile.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11335980104368128 :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 15 Май 2012 Сподели Публикувано 15 Май 2012 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifЕ чак да няма . Е кво да му харесаш на това, цената ли, постната задница ли или предната решетка, която ако и махнеш емблемата спокойно можеш да объркаш с Дачия ..:DВиж че те самите се лутат при всеки модел с различни форми решетки, а уважаващите себе си фирми този детайл само го до усъвършенстват, да не говорим, че тези които са вече съвършени (като ВАЗ) по 40 г. не сменят нищо по модела ..:lol: http://s003.radikal.ru/i201/1005/e7/129c0f168a7b.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the ultimate drifter Публикувано 15 Май 2012 Сподели Публикувано 15 Май 2012 (редакция) Я си купете по едно Паджеро Пинин с 1.8ГДИ и ги зарежете тея Субарота.Който му е малък Пинина да взима Паджеро дълга база с 3.5ГДИ или 2.8ТДИ :D Редактирано 15 Май 2012 от the ultimate drifter Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 15 Май 2012 Сподели Публикувано 15 Май 2012 http://s003.radikal.ru/i201/1005/e7/129c0f168a7b.jpg Galant EA като технология и характеристики се нарежда между моделите 1988-1995 от картинката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 15 Май 2012 Сподели Публикувано 15 Май 2012 (редакция) като технология От BMW от кога почват да влагат масово двигатели с директно впръскване в серийни автомобили? Ако става въпрос за технологията при ладите - там си е съвършенство и няма особени разлики в годините. За дизела може би си прав, както до някъде и за шестака, но там мисля че причините са други. А и картинката беше свързана със запазване на отличителния дизайн, не за технологията или нещо друго... Редактирано 15 Май 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 15 Май 2012 Сподели Публикувано 15 Май 2012 (редакция) Galant EA като технология и характеристики се нарежда между моделите 1988-1995 от картинката 1988 Модела направо къса глави :icon_rock: Иначе ако имах парите бих взел това: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11259676842759979&f1=details И направо нема да ми се верва....... :blink: Редактирано 15 Май 2012 от wonderwalker Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 15 Май 2012 Сподели Публикувано 15 Май 2012 От BMW от кога почват да влагат масово двигатели с директно впръскване в серийни автомобили? Ако става въпрос за технологията при ладите - там си е съвършенство и няма особени разлики в годините. За дизела може би си прав, както до някъде и за шестака, но там мисля че причините са други. И какво от това, като се провалиха с ГДИ на европейския пазар?Всички ползват директно впръскване, дори корейците, само Мицубиши не Насочиха усилия в разработката на 4В серията, която не дава никаква полза за крайния потребител спрямо, например, 4Г серията. Не може да извади 200 коня при разход 8 литра, или 100 коня при разход 4-5 литра. Там са си, началото на 90-те... стара слава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 Май 2012 Сподели Публикувано 15 Май 2012 Я си купете по едно Паджеро Пинин с 1.8ГДИ и ги зарежете тея Субарота.Който му е малък Пинина да взима Паджеро дълга база с 3.5ГДИ или 2.8ТДИ :DПрав си ,но не и Пинин.....виж за Паджеро съм съгласен,и аз налитам натам, но за сега само убеждавам жената за предимствата и недостатъците м/у Паджеро и Аутбека...........то за жените двете коли са еднакви, нали имат волан, който се върти и 2/3 педала , които се натискат....... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 15 Май 2012 Сподели Публикувано 15 Май 2012 (редакция) Защо да са се провалили? Нали се сещаш, че европейския пазар не е основен за тях и нямат кой-знае какъв дял във него. Целта да се разработи някакъв евтин двигател, който да работи без проблеми навсякъде със всякакъв бензин, не да се наливат пари в нещо, което е по-скъпо и работи само в Европа и Япония (за това и са го оставили на корейците). А и MMC си личи че са се насочили вече масово към ниския клас, спрени са модели като галанта и т.н. Става на въпрос, че не може да кажем, че когато е излезнал галанта е бил остаряла технология. Ти как се излъга да вземеш твоя морално остарял галант, ако не е тайна? Редактирано 15 Май 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 15 Май 2012 Сподели Публикувано 15 Май 2012 1988 Модела направо къса глави :icon_rock: Иначе ако имах парите бих взел това: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11259676842759979&f1=details И направо нема да ми се верва....... :blink: Не знам какво ви харесва толкова тази Хонда... дървена е вътре, теснее, няма класа, скъпи на това отгоре. Имат no-name екстериор - като хубавички маратонки за 29,90 лева с оранжеви връзки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 15 Май 2012 Сподели Публикувано 15 Май 2012 Защо да са се провалили? Нали се сещаш, че европейския пазар не е основен за тях и нямат кой-знае какъв дял във него. Целта да се разработи някакъв евтин двигател, който да работи без проблеми навсякъде със всякакъв бензин, не да се наливат пари в нещо, което е по-скъпо и работи само в Европа и Япония (за това и са го оставили на корейците). А и MMC си личи че са се насочили вече масово към ниския клас, спрени са модели като галанта и т.н. Става на въпрос, че не може да кажем, че когато е излезнал галанта е бил остаряла технология. Ти как се излъга да вземеш твоя морално остарял галант, ако не е тайна?Ти нищо не разбиращ! След Галант (в горния сегмент на срения клас автомобили) правилната покупка е най-ниския клас на премиум марка автомобили! Нищо, че е по-малка от Дачия Логан, така е правилно Трябва да се върви нагоре! За да си успешен! Какво разбираме ние от коли, от успехи и прагматизъм, по дяволите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 15 Май 2012 Сподели Публикувано 15 Май 2012 (редакция) Добре и с каква да го смени? Ако и аз съм пред този избор за нова кола от подобен клас като галанта, вероятно също бих взел от друга марка, а трябва да се има предвид и икономическия аспект и ефективността. Редактирано 15 Май 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 15 Май 2012 Сподели Публикувано 15 Май 2012 Защо да са се провалили? Нали се сещаш, че европейския пазар не е основен за тях и нямат кой-знае какъв дял във него. Целта да се разработи някакъв евтин двигател, който да работи без проблеми навсякъде със всякакъв бензин, не да се наливат пари в нещо, което е по-скъпо и работи само в Европа и Япония (за това и са го оставили на корейците). А и MMC си личи че са се насочили вече масово към ниския клас, спрени са модели като галанта и т.н. Става на въпрос, че не може да кажем, че когато е излезнал галанта е бил остаряла технология. Ти как се излъга да вземеш твоя морално остарял галант, ако не е тайна? Аз исках просто да си взема Галант, и толкова. Остарял е бил ЕА Галанта, той е дериватив на предния модел. Само ГДИ мотора и ИНВЕКС контролера на автоматика са новост. Останалото е достижение на техниката от 1992 година. Директното впръскване е стандарт в по-високите класове в днешно време и си работи в Европа, Америка, Япония, Китай (това е огромен пазар!)... останалото "навсякъде" къде е... Ел Салвадор, Боливия, Русия... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
santjago Публикувано 15 Май 2012 Сподели Публикувано 15 Май 2012 А аз просто така да вмъкна - има ли някой мнение за Мазда 6? Аз тях заглеждам като скорошна алтернатива. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 15 Май 2012 Сподели Публикувано 15 Май 2012 (редакция) Става въпрос за GDI с ултрабедна смес, каквато е и технологията на :mitsu-smiley:, сега доразработена от Hyundai - още се използва, така че не може да се говори за провал. Въпроса е какво е съотношението на горивната смес при другите, които използват нискооктанов бензин и се възползват повече от други предимства на директното впръскване. За да работи на ниско октанов бензин вероятно ще трябва почти цялата технология да се преработи, а има и известни проблеми с NOx емисиите и може би са решили да не наливат повече пари, докато при Hyundai ситуацията е друга и се опитват да наложат по-висок клас автомобили. По-скоро са спрели GDI технологията по същите причини по които е спрян и галанта. И няма автомобил, който да няма абсолютно нищо общо като технология, спрямо предишния си модел. Редактирано 15 Май 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 15 Май 2012 Сподели Публикувано 15 Май 2012 Става въпрос за GDI с ултрабедна смес, каквато е и технологията на :mitsu-smiley:, сега доразработена от Hyundai - още се използва, така че не може да се говори за провал. Въпроса е какво е съотношението на горивната смес при другите, които използват нискооктанов бензин и се възползват повече от други предимства на директното впръскване. За да работи на ниско октанов бензин вероятно ще трябва почти цялата технология да се преработи, а има и известни проблеми с NOx емисиите и може би са решили да не наливат повече пари, докато при Hyundai ситуацията е друга и се опитват да наложат по-висок клас автомобили. По-скоро са спрели GDI технологията по същите причини по които е спрян и галанта. И няма автомобил, който да няма абсолютно нищо общо като технология, спрямо предишния си модел. Провал е, че конкурентите им ги пускат в най-новите си модели като основен двигател, и продават много по-добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 15 Май 2012 Сподели Публикувано 15 Май 2012 По-скоро ако се говори за някакъв провал, той може да е в мениджмънта и маркетинга и имам чувство че са тръгнали нарочно да се самозатриват - спират определени модели от производство, без да има адекватни техни заместници, отказват се от някои технологии за сметка на други, маркетинга и рекламата куцат, затварят заводи... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 16 Май 2012 Сподели Публикувано 16 Май 2012 Ти нищо не разбиращ! След Галант (в горния сегмент на срения клас автомобили) правилната покупка е най-ниския клас на премиум марка автомобили! Нищо, че е по-малка от Дачия Логан, така е правилно Трябва да се върви нагоре! За да си успешен! Какво разбираме ние от коли, от успехи и прагматизъм, по дяволите От коли не разбираш, но това ти е най-малкият проблем! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CRS Публикувано 16 Май 2012 Сподели Публикувано 16 Май 2012 Аз предлагам да напишем ново протестно писмо до Мицубиши Мотърс за спирането на японската версия на Мицубиши Галант!Това не се търпи вече! :rtfm: аз съм ЗА! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalink223 Публикувано 16 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 16 Май 2012 Я си купете по едно Паджеро Пинин с 1.8ГДИ и ги зарежете тея Субарота.Който му е малък Пинина да взима Паджеро дълга база с 3.5ГДИ или 2.8ТДИ :Dа точно тея паджерота харчат майка си и баща си .. дизел !!! не става на газ.. оправия няма. Инъче верно че са сериозни машини ама съм карал такова от 97-ма 3.5гди дълга база... усещането е че караш бус. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 16 Май 2012 Сподели Публикувано 16 Май 2012 Гледам Mitsubishi доста провали имат, пък за момента аз не виждам алтернатива за мен от друга марка :icon_hmm: Провала е само един, на времето го нарекоха Бай Ганьо. Той е плъзнал навсякъде, но най-добре се забелязва при нас. Той няма да си купи нещо, защото му харесва и го иска, а ще си вземе нещо заради което останалите ще му се възхищават. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.