Премини към съдържание

Смятам да сменям Галант-а


Препоръчано мнение

  • Admin

...И аз в момента съм с 1 галант и с една кола която не харесвам :lol: ама пък е много икономична и почти без поддръжка ..:)

Карам я по необходимост, иначе на който му е отеснял Галанта, истината е още един Галант ..:D

 

Ясно и ти си взел BMW 116d. :lol:

Те са така, не харчат, няма поддръжка и изобщо не ги харесват собствениците...:icon_n_lol_2:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 151
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Ясно и ти си взел BMW 116d. :lol:

Те са така, не харчат, няма поддръжка и изобщо не ги харесват собствениците...:icon_n_lol_2:

Не съм :( за съжаление .. Моята харчи с 500 гр. повече от БМВ-то :lol: а поддръжка почти няма, защото е с Японско окачване ..:P И собствениците им си ги харесват, аз не я харесвам, ама то след Галанта няма друго за харесване ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно и ти си взел BMW 116d. :lol:

Те са така, не харчат, няма поддръжка и изобщо не ги харесват собствениците...:icon_n_lol_2:

 

Хехе, злобичка :)

 

Ама не си виждал новото БМВ 1 и 3 серия на живо пък камо ли да си карал :)

 

Бе интрига да става! После крадеца вика дръжте крадеца. Двоен морал :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ама то след Галанта няма друго за харесване ..

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11335980104368128

 

:icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Е чак да няма .

Е кво да му харесаш на това, цената ли, постната задница ли или предната решетка, която ако и махнеш емблемата спокойно можеш да объркаш с Дачия ..:D

Виж че те самите се лутат при всеки модел с различни форми решетки, а уважаващите себе си фирми този детайл само го до усъвършенстват, да не говорим, че тези които са вече съвършени (като ВАЗ) по 40 г. не сменят нищо по модела ..:lol:

 

 

 

http://s003.radikal.ru/i201/1005/e7/129c0f168a7b.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я си купете по едно Паджеро Пинин с 1.8ГДИ и ги зарежете тея Субарота.

Който му е малък Пинина да взима Паджеро дълга база с 3.5ГДИ или 2.8ТДИ :D

Редактирано от the ultimate drifter
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

http://s003.radikal.ru/i201/1005/e7/129c0f168a7b.jpg

 

Galant EA като технология и характеристики се нарежда между моделите 1988-1995 от картинката :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

като технология
От BMW от кога почват да влагат масово двигатели с директно впръскване в серийни автомобили? Ако става въпрос за технологията при ладите - там си е съвършенство и няма особени разлики в годините. За дизела може би си прав, както до някъде и за шестака, но там мисля че причините са други. А и картинката беше свързана със запазване на отличителния дизайн, не за технологията или нещо друго... Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Galant EA като технология и характеристики се нарежда между моделите 1988-1995 от картинката :)

1988 Модела направо къса глави :icon_rock: Иначе ако имах парите бих взел това: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11259676842759979&f1=details И направо нема да ми се верва....... :blink:

Редактирано от wonderwalker
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От BMW от кога почват да влагат масово двигатели с директно впръскване в серийни автомобили? Ако става въпрос за технологията при ладите - там си е съвършенство и няма особени разлики в годините. За дизела може би си прав, както до някъде и за шестака, но там мисля че причините са други.

 

И какво от това, като се провалиха с ГДИ на европейския пазар?

Всички ползват директно впръскване, дори корейците, само Мицубиши не :) Насочиха усилия в разработката на 4В серията, която не дава никаква полза за крайния потребител спрямо, например, 4Г серията. Не може да извади 200 коня при разход 8 литра, или 100 коня при разход 4-5 литра. Там са си, началото на 90-те... стара слава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я си купете по едно Паджеро Пинин с 1.8ГДИ и ги зарежете тея Субарота.

Който му е малък Пинина да взима Паджеро дълга база с 3.5ГДИ или 2.8ТДИ :D

Прав си ,но не и Пинин.....виж за Паджеро съм съгласен,и аз налитам натам, но за сега само убеждавам жената за предимствата и недостатъците м/у Паджеро и Аутбека...........то за жените двете коли са еднакви, нали имат волан, който се върти и 2/3 педала , които се натискат....... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо да са се провалили? Нали се сещаш, че европейския пазар не е основен за тях и нямат кой-знае какъв дял във него. Целта да се разработи някакъв евтин двигател, който да работи без проблеми навсякъде със всякакъв бензин, не да се наливат пари в нещо, което е по-скъпо и работи само в Европа и Япония (за това и са го оставили на корейците). А и MMC си личи че са се насочили вече масово към ниския клас, спрени са модели като галанта и т.н. Става на въпрос, че не може да кажем, че когато е излезнал галанта е бил остаряла технология. Ти как се излъга да вземеш твоя морално остарял галант, ако не е тайна?

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1988 Модела направо къса глави :icon_rock: Иначе ако имах парите бих взел това: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11259676842759979&f1=details И направо нема да ми се верва....... :blink:

 

Не знам какво ви харесва толкова тази Хонда... дървена е вътре, теснее, няма класа, скъпи на това отгоре. Имат no-name екстериор - като хубавички маратонки за 29,90 лева с оранжеви връзки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо да са се провалили? Нали се сещаш, че европейския пазар не е основен за тях и нямат кой-знае какъв дял във него. Целта да се разработи някакъв евтин двигател, който да работи без проблеми навсякъде със всякакъв бензин, не да се наливат пари в нещо, което е по-скъпо и работи само в Европа и Япония (за това и са го оставили на корейците). А и MMC си личи че са се насочили вече масово към ниския клас, спрени са модели като галанта и т.н. Става на въпрос, че не може да кажем, че когато е излезнал галанта е бил остаряла технология. Ти как се излъга да вземеш твоя морално остарял галант, ако не е тайна?

Ти нищо не разбиращ! След Галант (в горния сегмент на срения клас автомобили) правилната покупка е най-ниския клас на премиум марка автомобили! Нищо, че е по-малка от Дачия Логан, така е правилно :-) Трябва да се върви нагоре! За да си успешен! Какво разбираме ние от коли, от успехи и прагматизъм, по дяволите :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре и с каква да го смени? Ако и аз съм пред този избор за нова кола от подобен клас като галанта, вероятно също бих взел от друга марка, а трябва да се има предвид и икономическия аспект и ефективността.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо да са се провалили? Нали се сещаш, че европейския пазар не е основен за тях и нямат кой-знае какъв дял във него. Целта да се разработи някакъв евтин двигател, който да работи без проблеми навсякъде със всякакъв бензин, не да се наливат пари в нещо, което е по-скъпо и работи само в Европа и Япония (за това и са го оставили на корейците). А и MMC си личи че са се насочили вече масово към ниския клас, спрени са модели като галанта и т.н. Става на въпрос, че не може да кажем, че когато е излезнал галанта е бил остаряла технология. Ти как се излъга да вземеш твоя морално остарял галант, ако не е тайна?

 

Аз исках просто да си взема Галант, и толкова.

Остарял е бил ЕА Галанта, той е дериватив на предния модел. Само ГДИ мотора и ИНВЕКС контролера на автоматика са новост. Останалото е достижение на техниката от 1992 година.

Директното впръскване е стандарт в по-високите класове в днешно време и си работи в Европа, Америка, Япония, Китай (това е огромен пазар!)... останалото "навсякъде" къде е... Ел Салвадор, Боливия, Русия...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А аз просто така да вмъкна - има ли някой мнение за Мазда 6? Аз тях заглеждам като скорошна алтернатива.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за GDI с ултрабедна смес, каквато е и технологията на :mitsu-smiley:, сега доразработена от Hyundai - още се използва, така че не може да се говори за провал. Въпроса е какво е съотношението на горивната смес при другите, които използват нискооктанов бензин и се възползват повече от други предимства на директното впръскване. За да работи на ниско октанов бензин вероятно ще трябва почти цялата технология да се преработи, а има и известни проблеми с NOx емисиите и може би са решили да не наливат повече пари, докато при Hyundai ситуацията е друга и се опитват да наложат по-висок клас автомобили. По-скоро са спрели GDI технологията по същите причини по които е спрян и галанта. И няма автомобил, който да няма абсолютно нищо общо като технология, спрямо предишния си модел.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за GDI с ултрабедна смес, каквато е и технологията на :mitsu-smiley:, сега доразработена от Hyundai - още се използва, така че не може да се говори за провал. Въпроса е какво е съотношението на горивната смес при другите, които използват нискооктанов бензин и се възползват повече от други предимства на директното впръскване. За да работи на ниско октанов бензин вероятно ще трябва почти цялата технология да се преработи, а има и известни проблеми с NOx емисиите и може би са решили да не наливат повече пари, докато при Hyundai ситуацията е друга и се опитват да наложат по-висок клас автомобили. По-скоро са спрели GDI технологията по същите причини по които е спрян и галанта. И няма автомобил, който да няма абсолютно нищо общо като технология, спрямо предишния си модел.

 

Провал е, че конкурентите им ги пускат в най-новите си модели като основен двигател, и продават много по-добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро ако се говори за някакъв провал, той може да е в мениджмънта и маркетинга и имам чувство че са тръгнали нарочно да се самозатриват - спират определени модели от производство, без да има адекватни техни заместници, отказват се от някои технологии за сметка на други, маркетинга и рекламата куцат, затварят заводи...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти нищо не разбиращ! След Галант (в горния сегмент на срения клас автомобили) правилната покупка е най-ниския клас на премиум марка автомобили! Нищо, че е по-малка от Дачия Логан, така е правилно :-) Трябва да се върви нагоре! За да си успешен! Какво разбираме ние от коли, от успехи и прагматизъм, по дяволите :-)

 

От коли не разбираш, но това ти е най-малкият проблем!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз предлагам да напишем ново протестно писмо до Мицубиши Мотърс за спирането на японската версия на Мицубиши Галант!

Това не се търпи вече! :rtfm:

 

аз съм ЗА!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я си купете по едно Паджеро Пинин с 1.8ГДИ и ги зарежете тея Субарота.

Който му е малък Пинина да взима Паджеро дълга база с 3.5ГДИ или 2.8ТДИ :D

а точно тея паджерота харчат майка си и баща си .. дизел !!! не става на газ.. оправия няма. Инъче верно че са сериозни машини ама съм карал такова от 97-ма 3.5гди дълга база... усещането е че караш бус.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледам Mitsubishi доста провали имат, пък за момента аз не виждам алтернатива за мен от друга марка :icon_hmm:

Провала е само един, на времето го нарекоха Бай Ганьо. Той е плъзнал навсякъде, но най-добре се забелязва при нас. Той няма да си купи нещо, защото му харесва и го иска, а ще си вземе нещо заради което останалите ще му се възхищават.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...