Премини към съдържание

Задни вежди


sandimen

Препоръчано мнение

Първо - щото от ръба беше тръгнала ръждица и второ щот ни ща :icon_thumbup:

 

Новата вежда изкара ли една зима и тръгват точки по ръбчето. Мойте ги правих миналата година пролетта, изрязани до здраво сменени ,китове и всичко както си му е реда. Онзи ден ги загледах ,че са тръгнали :icon_doh:

 

Иначе за цената.......навсякъде взимат по 120-150лв. на детайл това е труд боя и консумативи, като сложиш и 80-90 лв. за вежда стават едни 400лв. и за двете страни минимум.

Редактирано от Trafik
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 165
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Ще ги видим напролет :icon_thumbup: В момента са така направени, че всичко се отича на момента, дано даянят повече :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблемът е при заварката между подкалника и калника. Там влагата се задържа повече, отколкото върху ръба на веждата. Така ръждата върви от вътре-навън, и когато избие, вече е късно. Затова извършвам процедурата, описана от мен в началото на темата. Днес се загледах - нямам нови наченки на ръжда. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблемът е при заварката между подкалника и калника. Там влагата се задържа повече, отколкото върху ръба на веждата. Така ръждата върви от вътре-навън, и когато избие, вече е късно. Затова извършвам процедурата, описана от мен в началото на темата. Днес се загледах - нямам нови наченки на ръжда. :)

Toва е точно така, след като срязахме част от ръба с ръце хващаш отрязъка и го разединяваш :icon_doh: Как няма да влиза влага там, като тези 2 ламарини не изглеждат заварени, а точкувани на места, без никаква последваща обработка. Мисля, че и този въпрос ми е решен :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Toва е точно така, след като срязахме част от ръба с ръце хващаш отрязъка и го разединяваш :icon_doh: Как няма да влиза влага там, като тези 2 ламарини не изглеждат заварени, а точкувани на места, без никаква последваща обработка. Мисля, че и този въпрос ми е решен :)

 

Покажи някоя снимка, да видим и как изглежда :good:

Моите също са тръгнали, засега видимо имаше ръжда само по ръба, тръкнах ръждата, отгоре ползвах трикомпонентна боя, после основната и лак и накрая голямата спринцовка с игла и яко масло в пролуките при заварките. Ако изкара до напролет без да избие пак ще съм доволен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От снимка не се вижда добре...направих и не съм доволен, трябва да снимам от вътре навън за да се види :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Моите ги почнаха преди седмица и вече са ги направили - остава боядисването, та относно тая част имам въпрос. Някой може ли да ми даде номер на боя или да ме насочи към някакъв каталог с боите за Галант защото не можем да намерим тая информация, няма я по врати,колани и т.н. Или ако има някаква уловка къде по купето можем да търсим етикета? Колата е Син металик. SNS, ти имаш ли на идея?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моите ги почнаха преди седмица и вече са ги направили - остава боядисването, та относно тая част имам въпрос. Някой може ли да ми даде номер на боя или да ме насочи към някакъв каталог с боите за Галант защото не можем да намерим тая информация, няма я по врати,колани и т.н. Или ако има някаква уловка къде по купето можем да търсим етикета? Колата е Син металик. SNS, ти имаш ли на идея?

 

Под предния капак или по вин номер трябва да ти излиза номер за цвета.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за помощта :good:! Номера на боята по тая таблица излиза 58Q. Ще им кажа в сервиза да огледат и под капака за етикет.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за помощта :good:! Номера на боята по тая таблица излиза 58Q. Ще им кажа в сервиза да огледат и под капака за етикет.

 

Колега, сигурен ли си че гледаш 'Внешн цв.:' ... 58Q е нещо свързано с типа - GALANT S/WAGON(58Q)...

 

След като си вкараш номера на рамата в полето VIN, в резултата трябва да гледаш това, което пише след 'Внешн цв.:' , то е от 4 символа и започва с буква, примерно A71B, D91B и т.н.

 

Поздрав.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Любо, така вече е друго нещо - F06B ми излиза. Това ше да е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Любо, така вече е друго нещо - F06B ми излиза. Това ше да е.

 

Мда, това е :yes3: .

 

Това последното 'B' май е паразитно, реално кода ти е F06 - WINNING TURQUOISE, но и с 'B' то ще се оправят (аз винаги с него съм им го давал)..

 

Ето тук една табличка с кой цвят как са го кръстили според кода - може да е интересно за някой ..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм готов в София за 370лв - 150лв е тенекеджииската работа, другото е защита (студено поцинковане, силикон, смола, парафин) +боя (100лв/детайл). Не си личи, че е правено нещо. 3 години гаранция ми дадоха. Това без да купувам вежди по 80лв парчето. Мога да сложа и снимки при интерес. Можеше и да стане много по-евтино, но аз исках поне 3 години гаранция .. това към колегите дето за под 300лв са минали .. да си говорим след година и половина как е като са ви заварили новото върху старата ръжда за по лесно..

 

Може ли адрес и телефон на майстора/сервиза? Оригинални вежди за Галант ли си купувал по 80лв ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може ли адрес и телефон на майстора/сервиза? Оригинални вежди за Галант ли си купувал по 80лв ?

 

Не, не съм купувал. Рязано е до чисто и е сменено само каквото беше ръждясало. След това обработено против ръжда на няколко етапа - не запомних всичко, но накрая знам че е пръскано с течен парафин, а под боята на самите вежди има нещо подобно на силикон.. във всеки случай е меко на натиск с нокът ..

 

Ще дам телефона тук, понеже ме питат няколко човека на лични вече - модераторите ако преценят че е против правилата да трият без да се замислят.

 

0888 31 42 94 Жоро.

 

Намира се в Орландовци, улица Подем.

 

370лв излезе с всичко, дори после видях, че по собствена инициатива са ми оправили и една гадна ръжда ~5 на 8 см от вътрешната страна на калника - около където се хваща единия носач... като бонус явно, без да съм ги молил или да са искали допълнително пари..

 

Ето някоя снимка за добиване на представа:

 

преди:

http://195.149.248.189:8080/2012-07-03/23de4bab6bd8cc87f037e250c50026e2_120x90.jpg

 

по време:

http://195.149.248.189:8080/2012-07-03/6403fe94eba2d04fddbf632aca1aca52_120x90.jpg

 

след:

http://195.149.248.189:8080/2012-07-03/cc15ca7515c26b5e37e897617e8fb44f_120x90.jpg

 

 

Поздрав.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...
  • преди 1 месец ...

Е днес тея сервизи ме разболяха. Отивам на едното място - 98лв вежда от Гърция, срок на доставка 1 седмица, по 200лв на вежда за труд+консумативи, т.е. общо за цялата процедура работата идва на 600лв. В другия сервиз - същата работа (само дето веждата трябва аз да си я намеря отнякъде).

 

Че на мен ми излиза по-изгодно ако има на 200-300км от Варна някой читав майстор да отида при него, при положение че ще работи на половина. Тези цени нормални ли са? Чета из темата тук нещо доста по-добре действащо на сърцето. Почвам да играя тото, за да събера пари за вежди вече...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел на съседната улица ги прави. Ела на 350 км да видим ще ти хареса ли, ха-ха.

Много ги правят, но въпросът е как. Затова питай патило - тези, които карат с такава козметика от поне 2 зими. Ако няма зачатъци на червена грес - това е твоят майстор. Не може да е истина във Варна да нямате поне трима добри тенекеджии. То при мен мога да ти посоча 4-5 човека.

А, моя майстор ги изработи за едно комби.... Ама колата не ми е пред очите да ти кажа как се е справил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е днес тея сервизи ме разболяха. Отивам на едното място - 98лв вежда от Гърция, срок на доставка 1 седмица, по 200лв на вежда за труд+консумативи, т.е. общо за цялата процедура работата идва на 600лв. В другия сервиз - същата работа (само дето веждата трябва аз да си я намеря отнякъде).

 

Че на мен ми излиза по-изгодно ако има на 200-300км от Варна някой читав майстор да отида при него, при положение че ще работи на половина. Тези цени нормални ли са? Чета из темата тук нещо доста по-добре действащо на сърцето. Почвам да играя тото, за да събера пари за вежди вече...

Колега не си прави трудът да биеш пътят където и да било ,просто няма кой да ти ги направи ,пък и да ти ги направи на 3-4 година са цъфнали като майски рози пак...изключително некадърни са бояджиите и тенекeджиите в нашата България... :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега не си прави трудът да биеш пътят където и да било ,просто няма кой да ти ги направи ,пък и да ти ги направи на 3-4 година са цъфнали като майски рози пак...изключително некадърни са бояджиите и тенекeджиите в нашата България... :mitsu-smiley:

В това последното сигурен ли си, или ти така си мислиш ? ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега не си прави трудът да биеш пътят където и да било ,просто няма кой да ти ги направи ,пък и да ти ги направи на 3-4 година са цъфнали като майски рози пак...изключително некадърни са бояджиите и тенекeджиите в нашата България... :mitsu-smiley:

 

А ти в какво си кадърен, че ръсиш оценки.. в правопис явно не си.. много дразни някой като обобщава на едро..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е днес тея сервизи ме разболяха. Отивам на едното място - 98лв вежда от Гърция, срок на доставка 1 седмица, по 200лв на вежда за труд+консумативи, т.е. общо за цялата процедура работата идва на 600лв. В другия сервиз - същата работа (само дето веждата трябва аз да си я намеря отнякъде).

 

Че на мен ми излиза по-изгодно ако има на 200-300км от Варна някой читав майстор да отида при него, при положение че ще работи на половина. Тези цени нормални ли са? Чета из темата тук нещо доста по-добре действащо на сърцето. Почвам да играя тото, за да събера пари за вежди вече...

Мдааам, сумата, дето ти искат по сервизите с големи светещи табели, си я бива. Има много изписано из форума за цена/качество на тенекеджийските услуги (по специално за вежди). В общи линии е казано, че услуга с цена под 200 лв на вежда трае 2 зими; 300лв - 3 зими... :D. И както казва Анди, не може да няма във Варна някой добър майстор с по-народни цени. Аз, да речем, посещавам само един тенекеджия и не бих го сменил за никой друг. Вярно - не доизкусурява, но работи без пари... Вежди не знам дали е правил и не знам дали ще се справи така, че да ти хареса, но точно в момента се нуждае от една финансова инжекция от 100-150 лв... Ако имаш път към Централна Южна България, заповядай! :D

 

ПП: Перфектен заварчик е! Обиколих целия град със спукани изпускателни колектори в торбичка. Ходих в зона, дето ремонтират камиони и др. при професионални заварчици. Искаха ми към 50 лв за заварка (т.е. искаха от мен да им купя 4-5 аргон-електрода, че с други не ставало, ако не се бъркам..). Отказах и бегом към друг майстор (заварчик от завода) - дупи се, дупи се, дадох му 10 лв и по пътя колектора (при изстиването) пак се сцепи. Накрая се върнах при моя човек и на смрачаване му удари един дебел шев - до днес колектора стои цял! :)

Правил ми е и прагове - ама там надве-натри, щото никой не ги вижда, и въпреки това - доста добре ги направи :)

И какви друго "кръпки" е правил - бедна ви е фантазията :D. Говорим за конструктивни кръпки, не само декоративни :). Лично съм свидетел на Опел Кадет (който нямаше бомбета, но вече има) и на един Форд Транзит, който го правеха да изглежда по-красив.

 

За вежди не знам какво му е толкова специално (сигурно има тънкости) - просто трябва да се изреже ламарината до здраво, да се намести новата вежда и да се завари. Предполагам, трудната част е как да се скрие заварката после и да заизглежда "ни лук яла, ни лук мирисала"... И вече за боядисване може и при други майстори...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От тоя сайт задна вежда 77.40лв. http://autoparts.bg/%D0%BA%D1%8A%D1%80%D0%BF%D0%B5%D0%B6%D0%BD%D0%B8-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8-%D0%B2%D0%B5%D0%B6%D0%B4%D0%B8/car/mitsubishi-galant-96

1 ден доставка.

За майсторите не мога да ти кажа, при един майстор от София ще ходя аз, за 150-160 лв. ще ми я закърпи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...