Trafik Публикувано 9 октомври 2012 Сподели Публикувано 9 октомври 2012 (редакция) Първо - щото от ръба беше тръгнала ръждица и второ щот ни ща :icon_thumbup: Новата вежда изкара ли една зима и тръгват точки по ръбчето. Мойте ги правих миналата година пролетта, изрязани до здраво сменени ,китове и всичко както си му е реда. Онзи ден ги загледах ,че са тръгнали :icon_doh: Иначе за цената.......навсякъде взимат по 120-150лв. на детайл това е труд боя и консумативи, като сложиш и 80-90 лв. за вежда стават едни 400лв. и за двете страни минимум. Редактирано 9 октомври 2012 от Trafik Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 9 октомври 2012 Сподели Публикувано 9 октомври 2012 Ще ги видим напролет :icon_thumbup: В момента са така направени, че всичко се отича на момента, дано даянят повече Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 9 октомври 2012 Сподели Публикувано 9 октомври 2012 Според мен проблемът е при заварката между подкалника и калника. Там влагата се задържа повече, отколкото върху ръба на веждата. Така ръждата върви от вътре-навън, и когато избие, вече е късно. Затова извършвам процедурата, описана от мен в началото на темата. Днес се загледах - нямам нови наченки на ръжда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 10 октомври 2012 Сподели Публикувано 10 октомври 2012 Според мен проблемът е при заварката между подкалника и калника. Там влагата се задържа повече, отколкото върху ръба на веждата. Така ръждата върви от вътре-навън, и когато избие, вече е късно. Затова извършвам процедурата, описана от мен в началото на темата. Днес се загледах - нямам нови наченки на ръжда. Toва е точно така, след като срязахме част от ръба с ръце хващаш отрязъка и го разединяваш :icon_doh: Как няма да влиза влага там, като тези 2 ламарини не изглеждат заварени, а точкувани на места, без никаква последваща обработка. Мисля, че и този въпрос ми е решен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 10 октомври 2012 Сподели Публикувано 10 октомври 2012 Toва е точно така, след като срязахме част от ръба с ръце хващаш отрязъка и го разединяваш :icon_doh: Как няма да влиза влага там, като тези 2 ламарини не изглеждат заварени, а точкувани на места, без никаква последваща обработка. Мисля, че и този въпрос ми е решен Покажи някоя снимка, да видим и как изглежда :good: Моите също са тръгнали, засега видимо имаше ръжда само по ръба, тръкнах ръждата, отгоре ползвах трикомпонентна боя, после основната и лак и накрая голямата спринцовка с игла и яко масло в пролуките при заварките. Ако изкара до напролет без да избие пак ще съм доволен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 10 октомври 2012 Сподели Публикувано 10 октомври 2012 От снимка не се вижда добре...направих и не съм доволен, трябва да снимам от вътре навън за да се види :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Suppressing_5RE Публикувано 19 октомври 2012 Сподели Публикувано 19 октомври 2012 Моите ги почнаха преди седмица и вече са ги направили - остава боядисването, та относно тая част имам въпрос. Някой може ли да ми даде номер на боя или да ме насочи към някакъв каталог с боите за Галант защото не можем да намерим тая информация, няма я по врати,колани и т.н. Или ако има някаква уловка къде по купето можем да търсим етикета? Колата е Син металик. SNS, ти имаш ли на идея? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 19 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 19 октомври 2012 Под предния ти капак има плочка. Там е това, което търсиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 19 октомври 2012 Сподели Публикувано 19 октомври 2012 Моите ги почнаха преди седмица и вече са ги направили - остава боядисването, та относно тая част имам въпрос. Някой може ли да ми даде номер на боя или да ме насочи към някакъв каталог с боите за Галант защото не можем да намерим тая информация, няма я по врати,колани и т.н. Или ако има някаква уловка къде по купето можем да търсим етикета? Колата е Син металик. SNS, ти имаш ли на идея? Под предния капак или по вин номер трябва да ти излиза номер за цвета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 19 октомври 2012 Сподели Публикувано 19 октомври 2012 Тук по номер на рамата от талона може да се провери. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Suppressing_5RE Публикувано 22 октомври 2012 Сподели Публикувано 22 октомври 2012 Благодаря ви за помощта :good:! Номера на боята по тая таблица излиза 58Q. Ще им кажа в сервиза да огледат и под капака за етикет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 22 октомври 2012 Сподели Публикувано 22 октомври 2012 (редакция) Благодаря ви за помощта :good:! Номера на боята по тая таблица излиза 58Q. Ще им кажа в сервиза да огледат и под капака за етикет. Колега, сигурен ли си че гледаш 'Внешн цв.:' ... 58Q е нещо свързано с типа - GALANT S/WAGON(58Q)... След като си вкараш номера на рамата в полето VIN, в резултата трябва да гледаш това, което пише след 'Внешн цв.:' , то е от 4 символа и започва с буква, примерно A71B, D91B и т.н. Поздрав. Редактирано 22 октомври 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Suppressing_5RE Публикувано 22 октомври 2012 Сподели Публикувано 22 октомври 2012 Мерси Любо, така вече е друго нещо - F06B ми излиза. Това ше да е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 22 октомври 2012 Сподели Публикувано 22 октомври 2012 (редакция) Мерси Любо, така вече е друго нещо - F06B ми излиза. Това ше да е. Мда, това е . Това последното 'B' май е паразитно, реално кода ти е F06 - WINNING TURQUOISE, но и с 'B' то ще се оправят (аз винаги с него съм им го давал).. Ето тук една табличка с кой цвят как са го кръстили според кода - може да е интересно за някой .. Редактирано 22 октомври 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inv1sible Публикувано 25 октомври 2012 Сподели Публикувано 25 октомври 2012 Аз съм готов в София за 370лв - 150лв е тенекеджииската работа, другото е защита (студено поцинковане, силикон, смола, парафин) +боя (100лв/детайл). Не си личи, че е правено нещо. 3 години гаранция ми дадоха. Това без да купувам вежди по 80лв парчето. Мога да сложа и снимки при интерес. Можеше и да стане много по-евтино, но аз исках поне 3 години гаранция .. това към колегите дето за под 300лв са минали .. да си говорим след година и половина как е като са ви заварили новото върху старата ръжда за по лесно.. Може ли адрес и телефон на майстора/сервиза? Оригинални вежди за Галант ли си купувал по 80лв ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 25 октомври 2012 Сподели Публикувано 25 октомври 2012 Може ли адрес и телефон на майстора/сервиза? Оригинални вежди за Галант ли си купувал по 80лв ? Не, не съм купувал. Рязано е до чисто и е сменено само каквото беше ръждясало. След това обработено против ръжда на няколко етапа - не запомних всичко, но накрая знам че е пръскано с течен парафин, а под боята на самите вежди има нещо подобно на силикон.. във всеки случай е меко на натиск с нокът .. Ще дам телефона тук, понеже ме питат няколко човека на лични вече - модераторите ако преценят че е против правилата да трият без да се замислят. 0888 31 42 94 Жоро. Намира се в Орландовци, улица Подем. 370лв излезе с всичко, дори после видях, че по собствена инициатива са ми оправили и една гадна ръжда ~5 на 8 см от вътрешната страна на калника - около където се хваща единия носач... като бонус явно, без да съм ги молил или да са искали допълнително пари.. Ето някоя снимка за добиване на представа: преди:http://195.149.248.189:8080/2012-07-03/23de4bab6bd8cc87f037e250c50026e2_120x90.jpg по време:http://195.149.248.189:8080/2012-07-03/6403fe94eba2d04fddbf632aca1aca52_120x90.jpg след:http://195.149.248.189:8080/2012-07-03/cc15ca7515c26b5e37e897617e8fb44f_120x90.jpg Поздрав. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inv1sible Публикувано 25 октомври 2012 Сподели Публикувано 25 октомври 2012 Много благодаря за информацията, ти си първия които дава и снимки и телефон и цена Благодарности и успешен ден ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 9 февруари 2013 Сподели Публикувано 9 февруари 2013 Да изровя темата малко от пепелта. Някой може ли да качи снимки на Галант с руски вежди Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 1 април 2013 Сподели Публикувано 1 април 2013 Е днес тея сервизи ме разболяха. Отивам на едното място - 98лв вежда от Гърция, срок на доставка 1 седмица, по 200лв на вежда за труд+консумативи, т.е. общо за цялата процедура работата идва на 600лв. В другия сервиз - същата работа (само дето веждата трябва аз да си я намеря отнякъде). Че на мен ми излиза по-изгодно ако има на 200-300км от Варна някой читав майстор да отида при него, при положение че ще работи на половина. Тези цени нормални ли са? Чета из темата тук нещо доста по-добре действащо на сърцето. Почвам да играя тото, за да събера пари за вежди вече... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 1 април 2013 Сподели Публикувано 1 април 2013 Един приятел на съседната улица ги прави. Ела на 350 км да видим ще ти хареса ли, ха-ха. Много ги правят, но въпросът е как. Затова питай патило - тези, които карат с такава козметика от поне 2 зими. Ако няма зачатъци на червена грес - това е твоят майстор. Не може да е истина във Варна да нямате поне трима добри тенекеджии. То при мен мога да ти посоча 4-5 човека.А, моя майстор ги изработи за едно комби.... Ама колата не ми е пред очите да ти кажа как се е справил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 1 април 2013 Сподели Публикувано 1 април 2013 Е днес тея сервизи ме разболяха. Отивам на едното място - 98лв вежда от Гърция, срок на доставка 1 седмица, по 200лв на вежда за труд+консумативи, т.е. общо за цялата процедура работата идва на 600лв. В другия сервиз - същата работа (само дето веждата трябва аз да си я намеря отнякъде). Че на мен ми излиза по-изгодно ако има на 200-300км от Варна някой читав майстор да отида при него, при положение че ще работи на половина. Тези цени нормални ли са? Чета из темата тук нещо доста по-добре действащо на сърцето. Почвам да играя тото, за да събера пари за вежди вече...Колега не си прави трудът да биеш пътят където и да било ,просто няма кой да ти ги направи ,пък и да ти ги направи на 3-4 година са цъфнали като майски рози пак...изключително некадърни са бояджиите и тенекeджиите в нашата България... :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 април 2013 Сподели Публикувано 1 април 2013 Колега не си прави трудът да биеш пътят където и да било ,просто няма кой да ти ги направи ,пък и да ти ги направи на 3-4 година са цъфнали като майски рози пак...изключително некадърни са бояджиите и тенекeджиите в нашата България... :mitsu-smiley:В това последното сигурен ли си, или ти така си мислиш ? ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 1 април 2013 Сподели Публикувано 1 април 2013 (редакция) Колега не си прави трудът да биеш пътят където и да било ,просто няма кой да ти ги направи ,пък и да ти ги направи на 3-4 година са цъфнали като майски рози пак...изключително некадърни са бояджиите и тенекeджиите в нашата България... :mitsu-smiley: А ти в какво си кадърен, че ръсиш оценки.. в правопис явно не си.. много дразни някой като обобщава на едро.. Редактирано 1 април 2013 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 1 април 2013 Сподели Публикувано 1 април 2013 Е днес тея сервизи ме разболяха. Отивам на едното място - 98лв вежда от Гърция, срок на доставка 1 седмица, по 200лв на вежда за труд+консумативи, т.е. общо за цялата процедура работата идва на 600лв. В другия сервиз - същата работа (само дето веждата трябва аз да си я намеря отнякъде). Че на мен ми излиза по-изгодно ако има на 200-300км от Варна някой читав майстор да отида при него, при положение че ще работи на половина. Тези цени нормални ли са? Чета из темата тук нещо доста по-добре действащо на сърцето. Почвам да играя тото, за да събера пари за вежди вече...Мдааам, сумата, дето ти искат по сервизите с големи светещи табели, си я бива. Има много изписано из форума за цена/качество на тенекеджийските услуги (по специално за вежди). В общи линии е казано, че услуга с цена под 200 лв на вежда трае 2 зими; 300лв - 3 зими... :D. И както казва Анди, не може да няма във Варна някой добър майстор с по-народни цени. Аз, да речем, посещавам само един тенекеджия и не бих го сменил за никой друг. Вярно - не доизкусурява, но работи без пари... Вежди не знам дали е правил и не знам дали ще се справи така, че да ти хареса, но точно в момента се нуждае от една финансова инжекция от 100-150 лв... Ако имаш път към Централна Южна България, заповядай! :D ПП: Перфектен заварчик е! Обиколих целия град със спукани изпускателни колектори в торбичка. Ходих в зона, дето ремонтират камиони и др. при професионални заварчици. Искаха ми към 50 лв за заварка (т.е. искаха от мен да им купя 4-5 аргон-електрода, че с други не ставало, ако не се бъркам..). Отказах и бегом към друг майстор (заварчик от завода) - дупи се, дупи се, дадох му 10 лв и по пътя колектора (при изстиването) пак се сцепи. Накрая се върнах при моя човек и на смрачаване му удари един дебел шев - до днес колектора стои цял! Правил ми е и прагове - ама там надве-натри, щото никой не ги вижда, и въпреки това - доста добре ги направи И какви друго "кръпки" е правил - бедна ви е фантазията :D. Говорим за конструктивни кръпки, не само декоративни . Лично съм свидетел на Опел Кадет (който нямаше бомбета, но вече има) и на един Форд Транзит, който го правеха да изглежда по-красив. За вежди не знам какво му е толкова специално (сигурно има тънкости) - просто трябва да се изреже ламарината до здраво, да се намести новата вежда и да се завари. Предполагам, трудната част е как да се скрие заварката после и да заизглежда "ни лук яла, ни лук мирисала"... И вече за боядисване може и при други майстори... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CBeTHaX Публикувано 2 април 2013 Сподели Публикувано 2 април 2013 От тоя сайт задна вежда 77.40лв. http://autoparts.bg/%D0%BA%D1%8A%D1%80%D0%BF%D0%B5%D0%B6%D0%BD%D0%B8-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8-%D0%B2%D0%B5%D0%B6%D0%B4%D0%B8/car/mitsubishi-galant-961 ден доставка.За майсторите не мога да ти кажа, при един майстор от София ще ходя аз, за 150-160 лв. ще ми я закърпи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.