painkiller Публикувано 22 ноември 2013 Сподели Публикувано 22 ноември 2013 Един познат ми намери по 80лв галантски някакви... иначе аз няма нищо да правя от процедурите, разбирам от много неща,а и покрай "майстори" вече знам повече неща по галанта от поне 40% от монтъорите по сервизите :mitsu-smiley: :rolleyes: :icon_doh: обаче тенекиджия още не съм станал :D и то не за друго,а защото време няма и ресурси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 23 ноември 2013 Сподели Публикувано 23 ноември 2013 Някой беше споменал, че ръжда няма само при пласмасата! Какво мислите ако ръждата се изстърже до здраво и се доизгради със стъкломат после кит и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 23 ноември 2013 Сподели Публикувано 23 ноември 2013 Някой беше споменал, че ръжда няма само при пласмасата! Какво мислите ако ръждата се изстърже до здраво и се доизгради със стъкломат после кит и т.н. И при "неръждавейката" ;) Както и при качествените покрития, но в специална среда и т.н. Според мен, ако е възможно такова надграждане, за което говориш, би било по-добър вариант, отколкото заварки и т.н. Но трябва много добре и внимателно да се премахнат дори фините и едва забележими следи от ръжда и да се обработи местото както трябва. От опит знам, че е много трудно да стане както трябва, когато се заварява. В същност никога не съм виждал дълготраен ефект. Винаги ръждата избива отново, относително бързо и то точно от местата на заваряване. Все пак това мнение е субективно, може и да има истински майстори, които да изтриват метала от всички страни след заварката, да го обработват правилно и с качествени и подходящи материали (основи/грундове, бои и др. химикали). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galantoid Публикувано 25 ноември 2013 Сподели Публикувано 25 ноември 2013 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifЕ да, ама другия поет е казал : "с тези вежди си толкова фешън, че чак си смешЪн" ..:D ахаха, добър лаф - с хромираните си е кич, но въпроса е принципно с по-широчки лайсни дали ще стане ако някой е пробвал - предполагам има и мат, и от пластмаса/стъклопласт... може да излезе по-етино отколкото да дадеш пари за половин пребоядисване заради задни вежди... друг вариант може да е да се облепят ръбовете с цветното полимерно фолио, може и след обработка, тея дни ще мина при Миро да питам, там правят чудеса с фолио, че едни вежди ли няма да покрият - https://www.facebook.com/MiroFolio?fref=ts Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 ноември 2013 Сподели Публикувано 25 ноември 2013 Проблемът според мен идва от подгънатият под прав ъгъл ръб. Той е като рафт в мазето за складиране на буркани, само че в случая там се складира завидно количество кал. При всяко преминаване през напречна на пътя течаща водица, калта започва да гризе метала също като раково образование в тялото.За целта тези "рафтове" трябва да се почистват старателно с водоструйка. По-удобно е с маркуч и леко-леко с пръстенца да се почисти до метал, демек всичко да се събори. След това е хубаво да се вземе една гъбичка като тези за миене на вилици и лъжици, да се цопне лекинко в масло и да се намажат "рафтовете". Където е блажно с масло няма да ръждяса скоро. Ако това е правено при перфектно здрава ламарина (отдаааавна ще да е било това), там ще е последното място, където ще тръгне гадината мръсна... На всеки 10-14 дни това е добре да се практикува според мен. Кофтито е че като се наслои масло там после тенекеджията много ще псува задето заварката не хваща и металът се пали.Това да се покрива с лайсни, пластмаси и пр. ... това са глупости. Все едно да вдигнат ръка да ти фраснат шамар и ти да подложиш страница от вестник да омекоти удара. Същата работа, с тази разлика че вместо само червена буза, няма да можеш да си решиш судокото или да видиш новините от последната страница (на спорта). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galantoid Публикувано 25 ноември 2013 Сподели Публикувано 25 ноември 2013 (редакция) Проблемът според мен идва от подгънатият под прав ъгъл ръб. Той е като рафт в мазето за складиране на буркани, само че в случая там се складира завидно количество кал. При всяко преминаване през напречна на пътя течаща водица, калта започва да гризе метала също като раково образование в тялото.За целта тези "рафтове" трябва да се почистват старателно с водоструйка. По-удобно е с маркуч и леко-леко с пръстенца да се почисти до метал, демек всичко да се събори. След това е хубаво да се вземе една гъбичка като тези за миене на вилици и лъжици, да се цопне лекинко в масло и да се намажат "рафтовете". Където е блажно с масло няма да ръждяса скоро. Ако това е правено при перфектно здрава ламарина (отдаааавна ще да е било това), там ще е последното място, където ще тръгне гадината мръсна... На всеки 10-14 дни това е добре да се практикува според мен. Кофтито е че като се наслои масло там после тенекеджията много ще псува задето заварката не хваща и металът се пали.Това да се покрива с лайсни, пластмаси и пр. ... това са глупости. Все едно да вдигнат ръка да ти фраснат шамар и ти да подложиш страница от вестник да омекоти удара. Същата работа, с тази разлика че вместо само червена буза, няма да можеш да си решиш судокото или да видиш новините от последната страница (на спорта). Ясно, мерси, работата е че момчето от което я взех я е пребоядисвало заради деруги и т.н. преди 4-5 години и хубаво е станало въпреки че пак има две-три драскотини за това време. Ръжда се вижда само на дясната вежда отдолу по ръба като погледнеш, но отвън боята се е подула леко на едно място. Отляво почти нищо няма. Може би просто ще мина през тенекиджия да види и да прецени има ли нужда чак да се режат веждите и да се заваряват нови... и без това имам да пребоядисвам антикрило, тъкмо ще каже обща цена Това напролет де, зимата в тея мизерии няма смисъл, може само твоята идея с хубаво почистване и омасляване на тоя ръб да карам да не се влоши евентуално... Върви ѝ на солен морски въздух, предишния собственик я държеше в гараж в Поморие почти на крайбрежната Редактирано 25 ноември 2013 от Galantoid Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 ноември 2013 Сподели Публикувано 25 ноември 2013 Закарай я сега само за вежди и ще ти ги обработи частично. До напролет може вече да е късно. Чакай ти пакетна цена... Една е цената сега и друга - когато трябва да реже старите вежди и да напасва нови. Сега ще е частично и може да си я вземеш за 1-2 дни. Това че ще ти прави и крилото няма да те облекчи финансово, освен ако веждите не устискат до пролетта и чакането си е струвало да се прави цена за двете процедури. С масло мацай чак като ти я направи, че сега ще псува и двама ни... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 25 ноември 2013 Сподели Публикувано 25 ноември 2013 Някой беше споменал, че ръжда няма само при пласмасата! Какво мислите ако ръждата се изстърже до здраво и се доизгради със стъкломат после кит и т.н.Няма как да има спойка между метал и стъкломат. Тези материали не могат да се слепват един за друг. Евентуално да им шибнеш по 5,6 нита, ама пак :icon_dance: не става. Стъкломат лови само върху стъкломат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galantoid Публикувано 25 ноември 2013 Сподели Публикувано 25 ноември 2013 Закарай я сега само за вежди и ще ти ги обработи частично. До напролет може вече да е късно. Чакай ти пакетна цена... Една е цената сега и друга - когато трябва да реже старите вежди и да напасва нови. Сега ще е частично и може да си я вземеш за 1-2 дни. Това че ще ти прави и крилото няма да те облекчи финансово, освен ако веждите не устискат до пролетта и чакането си е струвало да се прави цена за двете процедури. С масло мацай чак като ти я направи, че сега ще псува и двама ни...Явно бързо се влошава положението заради тоя ръб Така или иначе ще ходя за крилото, ще видя какво могат да направят за веждаците, мерси! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 27 ноември 2013 Сподели Публикувано 27 ноември 2013 И аз да се похваля в тази тема! От няколко дни колата ми е с отремонтирани вежди изградени от стъкломат. При интерес може да се види ремонта на: http://scarlum.snimka.bg/automobiles/zadni-vejdi.789912В допълнение ще кажа, че от вътре съм го минал с дебел слой боди антикор и от долу целя автомобил. Смея да кажа, че се получи повече от задоволително! Довечера ще кача и някоя снимка след боята и цялостното пастиране :icon_rock: :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 27 ноември 2013 Сподели Публикувано 27 ноември 2013 (редакция) Ай да се похвалиш/оплачеш след зимата какво е положението. Редактирано 27 ноември 2013 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 27 ноември 2013 Сподели Публикувано 27 ноември 2013 Ай да се похвалиш/оплачеш след зимата какво е положението. Не мисля, че ще се наложи да се оплаквам :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 27 ноември 2013 Сподели Публикувано 27 ноември 2013 (редакция) Капака на моя галант беше натиснат по същия начин като го купувах. Преди това изпуснах един преди фейса, пак 2.5 и пак на същото място. В обяви в немското мобиле видях още два ... по същия начин :icon_doh: При мен от това натискане се беше получил "трап" в лявата половина на капака на площ от 30/28 см грубо, а пред натиснатото беше надигнало със същото ниво и площ. Майсторът ми опита да го изпъне като струна и се получи, обаче след боята и по време на лакирането видял че шприцът е пропаднал на места, звънна и вика шприца е пропаднал, да :icon_censored: и скъпия американски шприц, повече няма да го купувам... ше сложа повече лак и ще опитам да го изкарам с машината. Казах му добре и след работа отидох да видя какъв е редът... Отказах се да го полирам. Зле. Та обърнете внимание на нещата, които ти казах за капака, ако искаш. Ама завивайте ги тези носачи де. Парче вестник и малко хартиено тиксо... Тц тц тц Стискам палци да излезе Кукле от бояджийното Аа, я кажи твоя майстор какво казва за сериозната ламарина Редактирано 27 ноември 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 27 ноември 2013 Сподели Публикувано 27 ноември 2013 Не мисля, че ще се наложи да се оплаквам :icon_thumbup:А дано :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 ноември 2013 Сподели Публикувано 27 ноември 2013 Не мисля, че ще се наложи да се оплаквам :icon_thumbup:Ще се наложи, ще се наложи, вярвай на по старите като ти говорят .Това Боди точно за нищо не става, изпробвано още преди 20 години .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 28 ноември 2013 Сподели Публикувано 28 ноември 2013 Ще се наложи, ще се наложи, вярвай на по старите като ти говорят .Това Боди точно за нищо не става, изпробвано още преди 20 години .. Ще поживеем, пък ще видим! В крайна сметка каквото стане! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.