Премини към съдържание

Задни вежди


sandimen

Препоръчано мнение

Един познат ми намери по 80лв галантски някакви... иначе аз няма нищо да правя от процедурите, разбирам от много неща,а и покрай "майстори" вече знам повече неща по галанта от поне 40% от монтъорите по сервизите :mitsu-smiley: :rolleyes: :icon_doh: обаче тенекиджия още не съм станал :D и то не за друго,а защото време няма и ресурси :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 165
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Някой беше споменал, че ръжда няма само при пласмасата! Какво мислите ако ръждата се изстърже до здраво и се доизгради със стъкломат после кит и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой беше споменал, че ръжда няма само при пласмасата! Какво мислите ако ръждата се изстърже до здраво и се доизгради със стъкломат после кит и т.н.

 

И при "неръждавейката" ;) Както и при качествените покрития, но в специална среда и т.н.

 

Според мен, ако е възможно такова надграждане, за което говориш, би било по-добър вариант, отколкото заварки и т.н. Но трябва много добре и внимателно да се премахнат дори фините и едва забележими следи от ръжда и да се обработи местото както трябва.

 

От опит знам, че е много трудно да стане както трябва, когато се заварява. В същност никога не съм виждал дълготраен ефект. Винаги ръждата избива отново, относително бързо и то точно от местата на заваряване. Все пак това мнение е субективно, може и да има истински майстори, които да изтриват метала от всички страни след заварката, да го обработват правилно и с качествени и подходящи материали (основи/грундове, бои и др. химикали).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Е да, ама другия поет е казал : "с тези вежди си толкова фешън, че чак си смешЪн" ..:D

 

ахаха, добър лаф - с хромираните си е кич, но въпроса е принципно с по-широчки лайсни дали ще стане ако някой е пробвал - предполагам има и мат, и от пластмаса/стъклопласт... може да излезе по-етино отколкото да дадеш пари за половин пребоядисване заради задни вежди... друг вариант може да е да се облепят ръбовете с цветното полимерно фолио, може и след обработка, тея дни ще мина при Миро да питам, там правят чудеса с фолио, че едни вежди ли няма да покрият - https://www.facebook.com/MiroFolio?fref=ts

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът според мен идва от подгънатият под прав ъгъл ръб. Той е като рафт в мазето за складиране на буркани, само че в случая там се складира завидно количество кал. При всяко преминаване през напречна на пътя течаща водица, калта започва да гризе метала също като раково образование в тялото.

За целта тези "рафтове" трябва да се почистват старателно с водоструйка. По-удобно е с маркуч и леко-леко с пръстенца да се почисти до метал, демек всичко да се събори. След това е хубаво да се вземе една гъбичка като тези за миене на вилици и лъжици, да се цопне лекинко в масло и да се намажат "рафтовете". Където е блажно с масло няма да ръждяса скоро. Ако това е правено при перфектно здрава ламарина (отдаааавна ще да е било това), там ще е последното място, където ще тръгне гадината мръсна... На всеки 10-14 дни това е добре да се практикува според мен. Кофтито е че като се наслои масло там после тенекеджията много ще псува задето заварката не хваща и металът се пали.

Това да се покрива с лайсни, пластмаси и пр. ... това са глупости. Все едно да вдигнат ръка да ти фраснат шамар и ти да подложиш страница от вестник да омекоти удара. Същата работа, с тази разлика че вместо само червена буза, няма да можеш да си решиш судокото или да видиш новините от последната страница (на спорта).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът според мен идва от подгънатият под прав ъгъл ръб. Той е като рафт в мазето за складиране на буркани, само че в случая там се складира завидно количество кал. При всяко преминаване през напречна на пътя течаща водица, калта започва да гризе метала също като раково образование в тялото.

За целта тези "рафтове" трябва да се почистват старателно с водоструйка. По-удобно е с маркуч и леко-леко с пръстенца да се почисти до метал, демек всичко да се събори. След това е хубаво да се вземе една гъбичка като тези за миене на вилици и лъжици, да се цопне лекинко в масло и да се намажат "рафтовете". Където е блажно с масло няма да ръждяса скоро. Ако това е правено при перфектно здрава ламарина (отдаааавна ще да е било това), там ще е последното място, където ще тръгне гадината мръсна... На всеки 10-14 дни това е добре да се практикува според мен. Кофтито е че като се наслои масло там после тенекеджията много ще псува задето заварката не хваща и металът се пали.

Това да се покрива с лайсни, пластмаси и пр. ... това са глупости. Все едно да вдигнат ръка да ти фраснат шамар и ти да подложиш страница от вестник да омекоти удара. Същата работа, с тази разлика че вместо само червена буза, няма да можеш да си решиш судокото или да видиш новините от последната страница (на спорта).

 

Ясно, мерси, работата е че момчето от което я взех я е пребоядисвало заради деруги и т.н. преди 4-5 години и хубаво е станало въпреки че пак има две-три драскотини за това време. Ръжда се вижда само на дясната вежда отдолу по ръба като погледнеш, но отвън боята се е подула леко на едно място. Отляво почти нищо няма. Може би просто ще мина през тенекиджия да види и да прецени има ли нужда чак да се режат веждите и да се заваряват нови... и без това имам да пребоядисвам антикрило, тъкмо ще каже обща цена :-) Това напролет де, зимата в тея мизерии няма смисъл, може само твоята идея с хубаво почистване и омасляване на тоя ръб да карам да не се влоши евентуално... Върви ѝ на солен морски въздух, предишния собственик я държеше в гараж в Поморие почти на крайбрежната :-)

Редактирано от Galantoid
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Закарай я сега само за вежди и ще ти ги обработи частично. До напролет може вече да е късно. Чакай ти пакетна цена... Една е цената сега и друга - когато трябва да реже старите вежди и да напасва нови. Сега ще е частично и може да си я вземеш за 1-2 дни.

Това че ще ти прави и крилото няма да те облекчи финансово, освен ако веждите не устискат до пролетта и чакането си е струвало да се прави цена за двете процедури. С масло мацай чак като ти я направи, че сега ще псува и двама ни...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой беше споменал, че ръжда няма само при пласмасата! Какво мислите ако ръждата се изстърже до здраво и се доизгради със стъкломат после кит и т.н.

Няма как да има спойка между метал и стъкломат. Тези материали не могат да се слепват един за друг. Евентуално да им шибнеш по 5,6 нита, ама пак :icon_dance: не става. Стъкломат лови само върху стъкломат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Закарай я сега само за вежди и ще ти ги обработи частично. До напролет може вече да е късно. Чакай ти пакетна цена... Една е цената сега и друга - когато трябва да реже старите вежди и да напасва нови. Сега ще е частично и може да си я вземеш за 1-2 дни.

Това че ще ти прави и крилото няма да те облекчи финансово, освен ако веждите не устискат до пролетта и чакането си е струвало да се прави цена за двете процедури. С масло мацай чак като ти я направи, че сега ще псува и двама ни...

Явно бързо се влошава положението заради тоя ръб :-) Така или иначе ще ходя за крилото, ще видя какво могат да направят за веждаците, мерси!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се похваля в тази тема! От няколко дни колата ми е с отремонтирани вежди изградени от стъкломат. При интерес може да се види ремонта на: http://scarlum.snimka.bg/automobiles/zadni-vejdi.789912

В допълнение ще кажа, че от вътре съм го минал с дебел слой боди антикор и от долу целя автомобил. Смея да кажа, че се получи повече от задоволително! Довечера ще кача и някоя снимка след боята и цялостното пастиране :icon_rock: :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ай да се похвалиш/оплачеш след зимата какво е положението. :)

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ай да се похвалиш/оплачеш след зимата какво е положението. :)

Не мисля, че ще се наложи да се оплаквам :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Капака на моя галант беше натиснат по същия начин като го купувах. Преди това изпуснах един преди фейса, пак 2.5 и пак на същото място. В обяви в немското мобиле видях още два ... по същия начин :icon_doh:

При мен от това натискане се беше получил "трап" в лявата половина на капака на площ от 30/28 см грубо, а пред натиснатото беше надигнало със същото ниво и площ. Майсторът ми опита да го изпъне като струна и се получи, обаче след боята и по време на лакирането видял че шприцът е пропаднал на места, звънна и вика шприца е пропаднал, да :icon_censored: и скъпия американски шприц, повече няма да го купувам... ше сложа повече лак и ще опитам да го изкарам с машината. Казах му добре и след работа отидох да видя какъв е редът... Отказах се да го полирам. Зле. Та обърнете внимание на нещата, които ти казах за капака, ако искаш.

 

Ама завивайте ги тези носачи де. Парче вестник и малко хартиено тиксо... Тц тц тц :) Стискам палци да излезе Кукле от бояджийното :-)

 

Аа, я кажи твоя майстор какво казва за сериозната ламарина :callgsm:

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че ще се наложи да се оплаквам :icon_thumbup:

Ще се наложи, ще се наложи, вярвай на по старите като ти говорят .

Това Боди точно за нищо не става, изпробвано още преди 20 години ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще се наложи, ще се наложи, вярвай на по старите като ти говорят .

Това Боди точно за нищо не става, изпробвано още преди 20 години ..:)

 

Ще поживеем, пък ще видим! В крайна сметка каквото стане!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...