Премини към съдържание

Задни вежди


sandimen

Препоръчано мнение

Благодаря ви :good: . Тази година ще "ляга под ножа" моя убавец, че се излагаме така :rolleyes:

Да те е срам да идеш на автомивка Любич :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 165
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Читав майстор в София в нормалните квартали преди ускорителя на частици или в краен случай в Габрово?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За в Габрово съм голяма сила, обади се в случай на нужда, ще те насоча

 

За двете задни вежди на Галант Комби (мисля че повече боя ще отиде понеже е по-голям задният калник) колко пари ще струва? И колко дни ще отнеме защото в Габрово се задържам максимум 7 дена по време на отпуска.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Веждите от нива далеч няма да станат като тези които са ГАЛАНТ,ще има много преправяне,цепене на веждите много повече заваряне и точно от наварените места ще тръгне пак ръждата,по-добре дай някой лев повече и си вземи каквито трябва вежди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Веждите от нива далеч няма да станат като тези които са ГАЛАНТ,ще има много преправяне,цепене на веждите много повече заваряне и точно от наварените места ще тръгне пак ръждата,по-добре дай някой лев повече и си вземи каквито трябва вежди.

 

Да ама и оригиналните ако си вземе, и тях трябва да преправи, ако не иска след някоя друга година да има ръжда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За двете задни вежди на Галант Комби (мисля че повече боя ще отиде понеже е по-голям задният калник) колко пари ще струва? И колко дни ще отнеме защото в Габрово се задържам максимум 7 дена по време на отпуска.

Питах - 150лв на вежда без самата вежда - труд + консумативи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Питах - 150лв на вежда без самата вежда - труд + консумативи.

 

е, то излиза същото само че не се разкарваш до Габрово

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

е, то излиза същото само че не се разкарваш до Габрово

 

Ако е проверен майстора, разкарването не е проблем аз така или иначе имам път натам. Въпросният майстор който е обявил 200 лв кой е, този в Люлин ли? Отзиви от него като гледам няма, докато mmotors е правил неговият Галант и един вид гарантира старание от страна на майстора ..

 

Едно нещо май не стана ясно от цялата история - нали не си мислите че тези пари са вежда + труд + боядисване на целия калник? Боядисването най-вероятно е частично с преливане ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Боядисва са целия заден калник, преливането се прави на гредата към тавана, ако е комби, ако е седан се пръска целия, пастират се след което съседните детайли, че иначе много грозно стои, нов заден калник с вехта врата :yes3: Поне 3 дена каза, че ще трябват :callgsm:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Мен ме офертираха за задни вежди това.266лв труд 280лв боя 506лв общо -10% отстъпка =455лв цена с ДДС Това е цената без цената на веждите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

хората масово почнаха да не познават парите. Аз преди месец оправих на Мицолин веждите + забележки по калниците, всичко за под 300 лева.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм готов в София за 370лв - 150лв е тенекеджииската работа, другото е защита (студено поцинковане, силикон, смола, парафин) +боя (100лв/детайл). Не си личи, че е правено нещо. 3 години гаранция ми дадоха. Това без да купувам вежди по 80лв парчето. Мога да сложа и снимки при интерес. Можеше и да стане много по-евтино, но аз исках поне 3 години гаранция .. това към колегите дето за под 300лв са минали .. да си говорим след година и половина как е като са ви заварили новото върху старата ръжда за по лесно..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Страшно бих се радвал!!! Тук рядко се споделя развръзката при проблема, по-скоро се разискват съпътстващите въпроси. При по-подробно задълбочаване стигнах до извода че с нови вежди - 5 години, с правени - 3 години.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Страшно бих се радвал!!! Тук рядко се споделя развръзката при проблема, по-скоро се разискват съпътстващите въпроси. При по-подробно задълбочаване стигнах до извода че с нови вежди - 5 години, с правени - 3 години.

ако може 100 ина лева да решат проблема за идните 10 -ина години, та до 25-тата на колата да държат... пишете пак през 2027, ще чакаме с интерес.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами никой не казва тук какво е станало, само питат. Аз съм с правени вежди, ще се радвам да кажат хората кое е по-добре, защото в крайна сметка японките не са изчислени за европейска луга.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес питах за вежди Дани в Люлин,имам му коардинатите в цък ,каза ми,че излизат по около 150лв парчето. Това включвало всичко с тенекия и боя,аз моите ги натъпках с грес и за сега не дават вид да ги яде ръждата :icon_thumbup:

Редактирано от LoRd_G5
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм готов в София за 370лв - 150лв е тенекеджииската работа, другото е защита (студено поцинковане, силикон, смола, парафин) +боя (100лв/детайл). Не си личи, че е правено нещо. 3 години гаранция ми дадоха. Това без да купувам вежди по 80лв парчето. Мога да сложа и снимки при интерес. Можеше и да стане много по-евтино, но аз исках поне 3 години гаранция .. това към колегите дето за под 300лв са минали .. да си говорим след година и половина как е като са ви заварили новото върху старата ръжда за по лесно..

Няма да е лошо да покажеш малко сники,а и коардинати на сервиза,колега :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знам, знам .. чакам да ми прати снимките тенекеджията и ще ги пусна ..

 

Иначе по въпроса "правени vs. купени" ... ако са правени, има вероятност да не ги докарат съвсем 100% перфектни като форма и овал, но пък при този вариант се реже само където е ръждата и се прави парче според конкретната форма, която се е получила след като са махнали до здраво .. при готовите пасването и формата са идеални, но пък се реже повече, понякога и здрава ламарина заминава, така си мисля аз ..

 

За какво да се внимава - обясниха ми че масово (и особено на местата където се наемат да ги правят по-евтино и почти без пари), често направо заваряват върху ръждата, понеже е по-лесно и бързо, замазват ги после и готово, ама скоро избива пак и по-лошо .. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами никой не казва тук какво е станало, само питат. Аз съм с правени вежди, ще се радвам да кажат хората кое е по-добре, защото в крайна сметка японките не са изчислени за европейска луга.

Ами тези на които са направени качествено не казват нищо, защото нямат проблеми и си карат:drive: и нищо не пишат ..:D

Питат тези които са правили вече по евтиния вариант и сега пак са за правене ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Малко да повдигна темата.

Вчера си взех колата от тенекеджия/бояджия с направени вежди по мой проект :icon_thumbup:

Накарах да изрежат половината от сгъвката на веждата, поради която от вътрешната страна винаги е пълно с кал, и какви ли не мизерии, и да я запълнят с полиуретанов силикон, естествено след почистване на вътрешната страна до блясък. Сега имам вежди, в които няма начин нещо да се задържи за повече от 5 секунди :icon_rock: Станаха много добре, времето ще покаже обаче :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко да повдигна темата.

Вчера си взех колата от тенекеджия/бояджия с направени вежди по мой проект :icon_thumbup:

Накарах да изрежат половината от сгъвката на веждата, поради която от вътрешната страна винаги е пълно с кал, и какви ли не мизерии, и да я запълнят с полиуретанов силикон, естествено след почистване на вътрешната страна до блясък. Сега имам вежди, в които няма начин нещо да се задържи за повече от 5 секунди :icon_rock: Станаха много добре, времето ще покаже обаче :)

Гаранция 5 години ако е направено добре, аз моите си ги правих така преди 6 години и малко преди да я махна ми изби ръжда малко.......само че не рязах нищо там......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко да повдигна темата.

Вчера си взех колата от тенекеджия/бояджия с направени вежди по мой проект :icon_thumbup:

Накарах да изрежат половината от сгъвката на веждата, поради която от вътрешната страна винаги е пълно с кал, и какви ли не мизерии, и да я запълнят с полиуретанов силикон, естествено след почистване на вътрешната страна до блясък. Сега имам вежди, в които няма начин нещо да се задържи за повече от 5 секунди :icon_rock: Станаха много добре, времето ще покаже обаче :)

А защо си скъсил веждата, не можеше ли да полълниш със силикон както си я цяла?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А защо си скъсил веждата, не можеше ли да полълниш със силикон както си я цяла?

Първо - щото от ръба беше тръгнала ръждица и второ щот ни ща :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...