Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

DPF филтър на Лансер 10 DI-D


Rangel Simov

Препоръчано мнение

Да, прав си, по-сложни и по-големи главоболия, но нали с една идея по-сигурни, по-икономични, по-чисти и ххххх,

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ала бала портокала, аз днеска пак се паркирам в Ратола :)... хахахах вече ми е забавно :), от Петък колата си седи в авариен режим, паркирана :), аз си бръмча със служебна или с на баща ми /за щастие има с какво/, но определено не е моята кола :), а в Събота сутринта, бях я оставил на баща ми да се довлече до работа с нея, защото аз щях да почивам и си г*зареех с неговата :), обади ми се и каза "трабанта ми ускоряваше по-бързо" :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега май ще пращат запитване за нов софт за ЕКУ-то, до колкото разбрах и ще го сменят. Според мен не е ясно грам какъв е проблема :)... дано се справят този път.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно работят на принципа на изключването. Това ще сменим, онова ще сменим...накрая все ще се оправи :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно работят на принципа на изключването. Това ще сменим, онова ще сменим...накрая все ще се оправи :D

 

A що не сменят целия филтър със сензорите, а бърникат по софтуера? Да не би софтуерът да се е запушил? :)

Побългаряване...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С една дума на човека колата е първата от този модел с подобен проблем и сега механиците на този сервиз се учат на нея, ок но мисля е правилно да не искат пари,колегата им предоставя възможност да се преквалифицират пък и да си плати някой да му се учи на колата, кофти, и да му върнат парите за ремонт на турбото който май се оказва грешка, и кола под наем заслужава докато стане неговата. Казуса стана доста сложен, търсих из тукашните форуми ,но уви, никой до сега не е имал проблем с dpf на lancer.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защото няма клиент, който би платил цената за нов DPF - около 4000лв.

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Ако колата е гаранционна,защо клиента трябва да плаща....!? :icon_hmm:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера, са сложили един софт, пък колата не го приела, пък после друг, пък не знам какво, казаха днес към 1 че ще звъннат. Това е по техни думи, какво са правили не знам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ем и по морето само там зареждам. Не знам от къде си точно, нафта до сега за щастие не ми е замръзвала, от където и да съм сипвал.

 

Ето в Ратола, какво са ми слагали. Нека колега коментира и това масло.

 

http://img855.imageshack.us/img855/2413/photo22t.jpg

 

http://img703.imageshack.us/img703/7074/photo11uc.jpg

 

Докато автомобила е бил гаранционен с това масло ли е бил обслужван? Като първата причина за задръстването на DPF винаги трябва да се види какво двигателно масло е изпозлвано.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, с това. За това стана скандал :), но в момента проблема не е запушен филтър, всичко по него си е ок май. Някъде другаде е проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, с това. За това стана скандал :), но в момента проблема не е запушен филтър, всичко по него си е ок май. Някъде другаде е проблема.

 

Само заради слагането на не-507 масло, можеш да предявиш претенции за съкратен живот на ДПФ...

 

Сигурно е някой сензор. Софтуерът няма как сам да се промени, ако DPF и NOx катализаторът не са запушени и разликата в наляганията е в норми (ама това няма как да се докаже освен през сензора, а той може да дава грешка), т.е. може да е скапан сензор на налягане, темп или О2, там са към 5-6 сензора. Не знам защо изобщо пипат по софтуера, като това е единствената гарантирано функционираща част от системата и стабилна отправна точка в търсене на причината! Иначе става тотално омазване.

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като ти я държат все в сервиза тази кола, искай като компенсация, да ти монтират поне един протоплазмен катализатор*.

*Извинявай, ма не се сдържах.

То тази тема направо може де се премести като допълнение към ТОЗИ пост/виж края на поста/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е още в сервиза. Нямам идея, какво се случва с нея. 2 дни инсталиране на софт... май имат затруднения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е още в сервиза. Нямам идея, какво се случва с нея. 2 дни инсталиране на софт... май имат затруднения.

Имай на предвид че това е проблем , спадащ от оная груа, къде е най сложно да се реши, и обикновенно се изисква време..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имай на предвид че това е проблем , спадащ от оная груа, къде е най сложно да се реши, и обикновенно се изисква време..........

 

А както знаем, времето е и пари :). За специалистите от сервиза е трудово възнаграждение, а за клиента? Компенсира ли се той по някакъв начин или просто се спазва Закона и не се надвишават максималните дни за ремонт?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имай на предвид че това е проблем , спадащ от оная груа, къде е най сложно да се реши, и обикновенно се изисква време..........

 

Интересно как ще се оправдае натоварването на клиента с ненужна смяна на турбо, и връзката с неправилното масло, което е в пряка връзка с проблемите. Яки отстъпки и компенсации му дължат!

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам един такъв въпрос... към всички, които пишат в тази тема в момента и разбира се към колегата с проблема. Защо Ратола, бре момци... Аз попрегледах нещата и ми стана ясно, че някога в миналото Ратола са били представител на Мицубиши. Днес обаче се говори само за оторизиран сервиз, обаче се обадих в Балканстар, които, меко казано, доста неухотно не се съгласиха, че Ратола има юридически нещо общо с марката. Директно ги попитах дали мога да обслужвам в Ратола колата си, а ако нещо стане докато е в гаранция и отида после при тях, ще ми признаят ли гаранцията? Трябва да ви кажа, че не бих рискувал. Толкова неясни, уклончиви и като цяло незадоволителни отговори ми дадоха от настоящия официален представител, че не бих рискувал. Мисля си, че ако наистина са оторизиран сервиз, отношението към тях от страна на Балканстар не би следвало да е такова. Разбира се, нямам претенциите да съм наясно с отношенията между двете дружества и между тях и ММС, но сигурни ли сте, че Ратола имат необходимия потенциал - кадрови и технически, да бърникат из моделите, пуснати в продажба след като те вече не са били официален представител. Аз знам, че преди всяко пускане на нов модел на съответния пазар, служители на официалния представител ходят на обучение... точно във връзка с модела. От сайта на Ратола също не става ясно по категоричен начин, че са оторизиран сервиз на Мицубиши. Пише действително, че е най-старият сервиз на марката в България, но дали не е БИЛ най-старият сервиз, не става ясно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А както знаем, времето е и пари :). За специалистите от сервиза е трудово възнаграждение, а за клиента? Компенсира ли се той по някакъв начин или просто се спазва Закона и не се надвишават максималните дни за ремонт?

За това спор няма, съгласен съм, говорим за чисто технически аспект........

Ще ти дам пример - имал съм коли, които са били много зле.....при един от тях бяха влизали мишки.............. :icon_doh: Знаеш ли какво правят мишките в колата? Всичко изгризват, уви по ел. инсталацията.........тази кола ми беше най трудната и я правих около 3 седмици........а Знаеш ли какво се направи за да открия всичките 13 или 14 повреди по нея? Просто разглобих цялата кола .........това като времее е много , а и доста нерви похабих...... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам един такъв въпрос... към всички, които пишат в тази тема в момента и разбира се към колегата с проблема. Защо Ратола, бре момци... Аз попрегледах нещата и ми стана ясно, че някога в миналото Ратола са били представител на Мицубиши. Днес обаче се говори само за оторизиран сервиз, обаче се обадих в Балканстар, които, меко казано, доста неухотно не се съгласиха, че Ратола има юридически нещо общо с марката. Директно ги попитах дали мога да обслужвам в Ратола колата си, а ако нещо стане докато е в гаранция и отида после при тях, ще ми признаят ли гаранцията? Трябва да ви кажа, че не бих рискувал. Толкова неясни, уклончиви и като цяло незадоволителни отговори ми дадоха от настоящия официален представител, че не бих рискувал. Мисля си, че ако наистина са оторизиран сервиз, отношението към тях от страна на Балканстар не би следвало да е такова. Разбира се, нямам претенциите да съм наясно с отношенията между двете дружества и между тях и ММС, но сигурни ли сте, че Ратола имат необходимия потенциал - кадрови и технически, да бърникат из моделите, пуснати в продажба след като те вече не са били официален представител. Аз знам, че преди всяко пускане на нов модел на съответния пазар, служители на официалния представител ходят на обучение... точно във връзка с модела. От сайта на Ратола също не става ясно по категоричен начин, че са оторизиран сервиз на Мицубиши. Пише действително, че е най-старият сервиз на марката в България, но дали не е БИЛ най-старият сервиз, не става ясно.

 

Естествено, че в оторизиран сервиз минават на обучение за модела, това го писах и аз преди няколко коментара! И като оторизиран сервиз трябва да имат всички ресурси за този автомобил, като софтуер, хардуери, интерфейси, документация... статистика на подобни проблеми, връзка с ОЕМ ако се затрудняват, особено с този стар мотор. От постингите на колегата човек може да си направи извод, че софтуерът се търси по партизански начин с гугъл или от познати, и това не е рилийзнат софтуер от ММС! Което си е меко казано аматьорска работа. Освен това не е ясно, защо след като така и така не разбират какво става, защо не сменят подред всичко по тази система - филтър, всеки сензор, турбото го смениха вече... буквално всичко БЕЗ софтуера, който е единственият им критерий дали системата работи или не... А не да почват по лесния начин, дайте да хакнем софтуера, да се запишат някакви константи там и да се емулират сензорите, къртим сензорите и филтъра и готово. :) :) Един оторизиран сервиз никога не би оправял така този проблем.

 

Ето само това е повод тази марка да се избягва - липса на сервизна мрежа, баламосване, мъгла...

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

защо не сменят подред всичко по тази система - филтър, всеки сензор

Щото някой просто трябва да плати за всички тези смени, а както Мирослав каза филтъра само е 4000лв :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи, по техни думи, каза че ще пишат в MMC за софт, дали имали нов, а не в гуугъл. DJ-а е прав за проблемите, но моята кола вече премина мисля границата от 3 седмици :)... просто ми я връщаха за по 1 ден и пак там. Не съм човек, който ще отиде и ще дигне сервиза във въздуха, защото толкова неща мога да ИЗВИКАМ, че ужас ще стане :), ама според мен, не трябва да е това начина, а само да добавя, че същото масло КОЕТО НЕ ТРЯБВА, са ми сипвали и в Балкан Стар, така че и те са един сервиз... Те също се разправяха с тоя филтър по време на гаранция, прибраха ми 100лв да го регенерират. Лошото е, че ни глас ни стон от Ратола от вчера на обяд, колегата Мирослав ако прочете и има възможност да се обади, на него по ще му обяснят какво правят и разбира се, има желание да сподели. Но според мен, няма как 2дни да сменят софт... според мен, дано не съм прав, след като са затрили фабричния, в момента са се вкарали в голям филм :), но ако днес не си получа колата, утре отивам на ОЛЕ :)...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какво щеше да бъде, ако колата бе в БС?

Имаше теми, в които се критикуваше БС, особено в Пловдив.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така, смяната на софта не е довела до нищо. Сега почват да разглобяват целия път до DPF, както май да го свалят и него, а именно това което AGA сподели по-рано, разбира се не да сменят всичко с ново, но ще видят къде, какво има поне, така били ги посъветвали от БС.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...