Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

DPF филтър на Лансер 10 DI-D


Rangel Simov

Препоръчано мнение

Ако дизела беше читав, нямаше да го има проблема, но факт, че има много коли с такъв филтър и не с такава смотана система, хората дори не знаят, че имат такъв филтър, защото никога не са се сблъсквали с някакъв проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всички с DPF филтър го имат този проблем, но е факт че някои автомобили по-рядко се случва да има проблем.

Например при FIAT този проблем се среща много рядко, регенерирането на DPF филтъра рядко се случва през по-малко от 60-70 хил км. Просто принципа на работа им е различен.

 

М-м-м... да-а-а!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След обещанието да дам една торба пари и да си взема колата във Вторник, все още съм без кола :)... оказа се, да видиш ти и разбит лагер имало, просто не си обяснявам как турбото седи вече 9 дена, а те продължават да откриват проблеми... тая кола как е вървяла не знам :). Истината е някъде там :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След обещанието да дам една торба пари и да си взема колата във Вторник, все още съм без кола :)... оказа се, да видиш ти и разбит лагер имало, просто не си обяснявам как турбото седи вече 9 дена, а те продължават да откриват проблеми... тая кола как е вървяла не знам :). Истината е някъде там :).

 

Колега,аз си мисля че в бг сервизите трябва да им висиш на главите иначе нищо не правят и винаги ще измислят нещо за да се оправдаят.Звъниш всеки ден по 5 пъти и това е, иначе няма спасение.Аз веднъж в аутотехника висях от 9 сутринта докато затворят за да ми сменят един тампон и да ми направят реглаж и като си тръгнах гледам волана седи на една страна, а уж бях утишъл за реглаж :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес звъннаха, колата е готова, била доста по-добре от преди, дано да е така. Ще пиша като я взема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оставяш Лансър 140 к.с., а вземаш Ралиарт 240 к.с.! :icon_thumbup:

Баси късмета а? :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не може да е вярно това, взех си колата, чакам да полетя ;), обаче какво установявам, все си притреперва на празен ход, когато изключиш от скорост преди да спреш + звука от турбото /ТОЧНО КАКТО ВИНАГИ Е БИЛО ПРЕДИ ДА СЕ ЗАПУШИ ФИЛТЪРА/... да рева ли, да се смея ли, какво да правя не знам... но светне ли тия дни филтъра, ще ме чуят да викам през три квартала :) ( няма де, че съм възпитан )...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не може да е вярно това, взех си колата, чакам да полетя ;), обаче какво установявам, все си притреперва на празен ход, когато изключиш от скорост преди да спреш + звука от турбото /ТОЧНО КАКТО ВИНАГИ Е БИЛО ПРЕДИ ДА СЕ ЗАПУШИ ФИЛТЪРА/... да рева ли, да се смея ли, какво да правя не знам... но светне ли тия дни филтъра, ще ме чуят да викам през три квартала :) ( няма де, че съм възпитан )...

 

Както е сега:

 

1. Миеш

2. Снимка

3. Обява

4. Не я караш повече

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И... тръгване за Костинброд, на половината път СВЕТВАНЕ на филтъра :)... ВОАЛА колата е в състоянието, в което я оставих, а аз 1400лв задна :)... направо в сервиза кацнах, седене 2 часа там, те ходиха с колата, чистене на филтри, караха я по магистралата... не ми се обяснява, оказа се, че никой не е знаел каква е точно процедурата по чистене на филтъра, съвсем случайно научиха, защото момчето с лаптопа се качи да се вози и той. И как се чисти принудително филтър... вкарване в режим и колата не трябва да пада под 2000 оборта мисля, падне ли, чистенето се изключва и нищо не правиш, тоест можех да мина с едни 100лв... а турбото, че е било за ремонт, сигурно е така, просто можеше да не е сега. Леки разправии, както казах възпитанието ми, не позволява да покажа емоциите ми, знам че тук чете и представител на Ратола, моето уважение, но според мен не беше това начина, но се надявам, да се реваншират, както винаги са го правели... може би истината е, че колата върви малко по-добре в момента. Сагата приключи, надявам се. АГА, няма как да я продам, все още имам 15 вноски от лизинга, ще съм с 10 000лв в джоба и без кола. Ако беше моя, вече да съм я пуснал, но все още е на Алианц.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направо я връщай на БС да разкараш тоя пасаторски матар и на едно ново ASX, но с японски двигател. Тия германци явно вече двигатели не правят, а лежат на стари лаври.

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миленски ти беше писал преди време, нещо за отстраняването на този филтър и софтуерна преработка на компа....

Какво стана с този вариант?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Именно за това, никога не давам свобода на словото в такива моменти :)... все пак всички сме хора и грешим, въпроса е всеки да застане зад грешката, която е направил. Утре ще звъннат момчетата и ще кажат, какво са измислили, аз също мисля, че ще се разберем...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И... има няма 150км, отново свети :), вече имам съмнения, че някой изобщо знае какво трябва да се направи :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И... има няма 150км, отново свети :), вече имам съмнения, че някой изобщо знае какво трябва да се направи :)

 

Има, има...

Концентрирай се на пост № 104.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направо я връщай на БС да разкараш тоя пасаторски матар и на едно ново ASX, но с японски двигател. Тия германци явно вече двигатели не правят, а лежат на стари лаври.

 

Аха... чакай сега да видим дали разбирам правилно. За проблема на колегата с DPF филтъра, неправилно квалифицирания проблем с турбото и ненужния ремонт, който му е бил извършен за 1400 лева в Ратола, както и поради обстоятелството, че стана ясно, че всъщност нищо от това не е било свършено както трябва и затова изобщо не може да се каже дали нещо въобще е било свършено, освен че парите са били прибрани и колата вероятно порядъчно доразбъзикана, е виновен двигателят на Фолксваген?! Така ли? Е, браво! Ами дано да те послуша колегата и да иде да си купи Мивековия дизел, над който се мъчиха пет години и го пуснаха преди една и половина. Само че ако те послуша, бих го посъветвал да не споделя проблемите си тук, щото вече няма да е никак оригинално. Моята философия е следната: Даваме им много повече пари, отколкото колите, които ни продават заслужават. Затова - веднъж като се издънят - да фалират и умират от глад! Аз втори път автомобил от марка, който ме е разочаровал, НЕ КУПУВАМ!!! Има достатъчно много авто производители.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има, има...

Концентрирай се на пост № 104.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

 

Не! На пост 85 и 101 да се фокусира!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От 10:30 съм в Ратола, сега е 15:21... дано идеята, която Мирослав им даде свърши работа, макар че малко се съмнявам датчик да влияе на звуците от турбото и тресенето... работата за момент стана на страшен скандал, но не мисля да занимавам никой с това... да видим с кола ли ще се прибера или и аз не знам :). Знам самл че днеска имам рд и ни тресе, като за световно, спал съм 2 часа и за капак пропадна небето :)... ако това олицетворява какъв съм... малеее :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

6 часа и половина откарах днес в Ратола... смениха някакъв датчик за налягането ли не знам за какво, Мирослав може да каже, даже се оказа, че той е там ама кой да го разпознае, чак като си тръгваше мацката ми каза, че е той. Та по неговата идея поправяха днеска, да видим до кога :)...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление вървим пак към запушване. http://www.filefactory.com/file/3jt9fkvbzidx/n/Memo.m4a тук се опитах да запиша с iphone, какво се чува преди запушването, когато примерно в случая съм на първа, подавам газ и леко отпускам съединителя, когато стрелката е около 2000 оборота, малко трябва да се заслуша човек на самия клип, но се разбира, кой шум не е читав. Явно Понеделник, пак съм в Ратола, този път обаче мисля да приключваме със експериментите. Пък до Понеделник много време, може и да се оправи :)...

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление вървим пак към запушване. http://www.filefactory.com/file/3jt9fkvbzidx/n/Memo.m4a тук се опитах да запиша с iphone, какво се чува преди запушването, когато примерно в случая съм на първа, подавам газ и леко отпускам съединителя, когато стрелката е около 2000 оборота, малко трябва да се заслуша човек на самия клип, но се разбира, кой шум не е читав. Явно Понеделник, пак съм в Ратола, този път обаче мисля да приключваме със експериментите. Пък до Понеделник много време, може и да се оправи :)...

 

В сервиз на Фолксваген не са ли по-опитни с този мотор?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може, нямам представа, обаче аз тук вече съм дал 1400лв, за да бъде оправен този проблем, някак си не върви да им ги подаря :), ок те решиха турбото да ми оправят, обаче се оказа, че не е от него, следователно, трябва да си свършат работата или да измислят друго решение, поне аз така мисля, че е редно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ме извинят модераторите, че малко флудвам, но нарочно не редактирам старите мнения...

 

ОТНОВО СВЕТНА, просто не знам какво да направя, карам колата 1 ден и съм в сервиз, взех много да се изнервям, а най-лошото е че виждам, че определено никой там не е наясно, как може да се оправи този проблем и ги разбирам хората, че пари не им се връщат, но тези експерименти, мен ми костват много време, което никой не ми плаща, а най-лошото е че и баща ми кеси с мен и неговото време губя. Нямам идея, уж купи си нова кола, за да не те боли глава, а то отивам в оторизиран сервиз на марката и си тровя живота. Някой да не разбере погрешно, доста пъти съм бил в Ратола, винаги съм писал, колко добре сме се разбирали и винаги съм ги хвалил тук, но мисля че трябва да се вземат в ръце и да кажат МОЖЕМ или НЕ МОЖЕМ, защото това на нищо не прилича вече, да не говоря, че съм спестил, какви скандали се разиграха... Отново благодаря на Мирослав, че се опита да помогне момчето, жалко че не се получи. Мен ми минават някакви мисли, че тоя филтър може просто вече да е за боклука и да не може да се регенерира, ама нямам идея как се разбира това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...