vladimirov Публикувано 12 юни 2012 Сподели Публикувано 12 юни 2012 (редакция) Като говорим за aftermarket .. Бай Иван като иде в БС какъв компонент му слагат ? Би трябвало същия като в завода, но на някои производителите се сменят. Има и една група Value Selection Parts, която е по-близка до афтърмаркета. Зависи каква е частта и дали ще имаш късмет, да се окаже абсолютно същата като предишната. Редактирано 12 юни 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 12 юни 2012 Сподели Публикувано 12 юни 2012 Не разбирам каква ти е идеята? Аз ако ще променят софта-направо ще го разкарам, слагам едно резонаторно гърне и това е. Какъв е проблема ако го продупчим? Хем си е там, хем е просто с по-големи дупки ?Не разбирам защо не го разкараш директно и още го държиш този филтър ? Ако толкова нямаш доверие на никой в БГ, има представителство на SKN в Румъния. Може да се свържеш с Поли и да се отиде до Гърция. В БГ мога да те свържа с Тони от Варна, който има същия мотор на А3 и то доста напомпан , а по принцип пише софтуера на една голяма част от бегачките в БГ и това му е специалността. Варианти за премахването му има, аз дори и без да ми прави проблем подобен тумор, бих го отстранил незабавно . А с дупчене не мисля , че ще стане, дори може да има само отрицателен ефект. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
R1100S Публикувано 12 юни 2012 Сподели Публикувано 12 юни 2012 Мисля че,в БС ги лекуват DPF срещу някаква сума под 100,00 лева.При мене този проблем го няма.Стига да не е Лансер 2011година ги премахват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 12 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 12 юни 2012 Да, лекуват ги... 90лв струва ръчно регенериране , предполагам това си чул? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 12 юни 2012 Сподели Публикувано 12 юни 2012 Кажи един масов за Европа модел на Mitsubishi, аз не се сещам да са имали такъв, както и да са замисляли да произведат.Може би Каризма е била с подобен замисъл...А като гледам тенденциите и какво се случва с моделната гама, като че не ги вълнува изобщо производството на автомобили... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 юни 2012 Сподели Публикувано 13 юни 2012 И какво излиза за дизела - че японците не са хвърлили толкова средства за дизела, колкото европейците. Тази новина всяла шок и ужас сред производителите, заедно с препоръката... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 13 юни 2012 Сподели Публикувано 13 юни 2012 Хм, от коментарите в цитираната от Владимиров новина: "Германия - дизелова бангия без ФТЧ - данък - ?1,285 на година и без право да влиза в града. Англия - без ФТЧ - от 01.01.2011 - без право да се движи из цялата страна. Правете си сметката."Рангеле, не махай и не дупчи DPF, помисли за следващия купувач след като ти се оттървеш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 13 юни 2012 Сподели Публикувано 13 юни 2012 В София и БГ като цяло, проблемът идва от опесъчяването и калта , която извира след дъжд от всякъде и остава по улиците и после се вдига от колите във въздуха. Изгорелите газове са един от най-малките проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 В София и БГ като цяло, проблемът идва от опесъчяването и калта , която извира след дъжд от всякъде и остава по улиците и после се вдига от колите във въздуха. Изгорелите газове са един от най-малките проблеми. Хм... не съм сигурен, но си мирише на изгорели газове и колите димят масово. Но може и да бъркам. На кой му пука... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 15 юни 2012 Admin Сподели Публикувано 15 юни 2012 Колеги, престанете да цапате по темите. И тази ще отиде в Коша, а ако не престанете ще има и предупреждения.Прекалявате вече с този непрестанен спам! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 15 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 15 юни 2012 Е просто изчистете темата, не в коша, има не малко инфо в нея... Ратола, имат задачка, да ми дадат цена за махане на филтъра... чакам отговор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 15 юни 2012 Admin Сподели Публикувано 15 юни 2012 Е просто изчистете темата, не в коша, има не малко инфо в нея... Ратола, имат задачка, да ми дадат цена за махане на филтъра... чакам отговор. Разчистването приключи.Както и свършиха молбите за спам по темите.Започват предупрежденията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 3 юли 2012 Сподели Публикувано 3 юли 2012 Какво стана на колегата с Ланцър-а ,кръстиха ли го с махане на ДПФ-а или ? Интересно е да се разбере. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 4 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 4 юли 2012 Ще се . Просто още нищо не се е случило , както колегата ми предложи, мисля момчето на adler да го махне софт, а на друго място ще оправят физическото махане. Софт е около 400лв. Другото още не знам, когато направя нещо ще пиша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 6 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 6 юли 2012 (редакция) Днес след борба цял ден, инж. Богомил Богомилов от адлер-ауто успя да го изключи софтуерно. В Понеделник, ще го махнем и физически и ще пиша дали има проблеми. Много му благодаря за професионалната работа, както и бързо да завърши новия сервиз, който прави, да сложи дино-то и да ми сложи и чип , спокойно ще оставя колата си в негови ръце. И много благодаря на колегата thesuperbsk, който ме прати при него! Вярно, че още не сме махнали филтъра и може да има проблем, но съм сигурен, че ще го разреши. Редактирано 6 юли 2012 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 6 юли 2012 Сподели Публикувано 6 юли 2012 Недей бърза да благодариш, защото си отишъл при човека който до преди година пращаше "чипове" по пощата и питаше клиентите си за колко коня искат чип :D ... Сериозните хора, които имат дино-тестери от години, пишат софтуер, със сигурност ще ти свършат качествена работа и ще ти направят настройки съобразени с автомобила са други и нямат нищо общо с Брезел... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 7 юли 2012 Сподели Публикувано 7 юли 2012 Тук колега не си прав, човека Брезел си разбира от работата. Да праща по пощата но не е точно да обещава неизпълнимо коне.Другата ми ежедневка голфче 1.8 така я чипосах. И докато самозвани тунери искаха да забогатечт с 500 лв на чип , при въпросния "непрофесионалист" чипа беше 100 , да не говорим ,че го изпраща първо преди да е получил парите. Което са си факти са си факти.А колкото до диното ,дали някой в БГ ще се бръкне за 60 ина хил долара ей така щото е чипосал 5 коли ? Доволните колеги са пре много :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesuperbsk Публикувано 7 юли 2012 Сподели Публикувано 7 юли 2012 Абе незнам как все някой разбирач излиза който нито знае за какво става въпрос нито за какъв човек става въпрос.Аз просто ще добявя че и Богомил има дино и Богомил прави софт-а само и единствено за колата която откараш.Просто незнам как има хора които не познават даден човек и веднага почват да плюят по него.Сеедно аз да почна да плюя по тебе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 7 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 7 юли 2012 Дори няма да си правя труда да коментирам, това което пишеш не е сериозно, може да го е казал само във вариант, че даден мотор може да стане до +35hp, но ти го искаш +25 за да не се товари на макс. Само във форума на vw има повече от няколко дузини доволни клиенти и то с по няколко коли, темата е над 16 страници и продължава до ден днешен. Не виждам, защо е нужно това плюене по човек, който е учил, видял, работил и дори регистрирал фирма в Германия за такова нещо, събрал достатъчно пари, за да си купи дино и да прави един прекрасен сервиз. Аз съм сигурен, че дори да излезе някакъв проблем в Понеделник, като го махнат, ще оправи нещата! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesuperbsk Публикувано 7 юли 2012 Сподели Публикувано 7 юли 2012 Аз съм сигурен, че дори да излезе някакъв проблем в Понеделник, като го махнат, ще оправи нещата! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 8 юли 2012 Сподели Публикувано 8 юли 2012 Само искам някой да ми отговори на един простичък въпрос, как без колата да е при теб и като пращаш чипове по пощата разбираш и твърдиш колко коня щял да вдигне ? Колко коли има изкарани на пистата въпросният човек ? Хубаво, че един успешен продавач на софтуер по интернет е решил да си направи сервиз, но не може да става въпрос за сравнение с хората доказали се с проекти и къстъм софтуер. Не плюя по никого, просто реално така стоят нещата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 8 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2012 А защо ти е колата, за да разбереш колко конски сили е? В крайна сметка всичко е софт? Той ти казва ОКОЛО 33% примерно, а за това което ти говориш, за това си е купил ДИНО, никой не казва нещо против ХЕЕД АУТО или някоя друга фирма, а само, че този човек разбира. Ако се вълнуваш и хибридни турбини прави и тн. Въпроса е, че някой приготвил много пари, за да метна кола на пистата, очаква да се случи в някой лъскав сервиз, това също скоро ще се случи и дано да е жив и здрав, още по-скоро да е, за да сложи чип и на моята кола, но аз искам колата ми да мине и през ДИНО, за това ще изчакам. Темата пак се пълни с ненужни спорове, ще разберем в Понеделник, какво е направил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 8 юли 2012 Сподели Публикувано 8 юли 2012 Апропо аз пък да питам . Добре искаш да знаеш колк коня е . "Х" казва от 140 става 170. "ти" си викаш опа тука съм !. Чипосваш,плащаш и отиваш в некое софииско дино. Бако мери и вика " момче тука пише 158 к.с. И се почва.. тояяяя такъв онакъввв прецакан съммм... А то кво станало . "х" мерил в Германия същата кола със същия чип зимъска..при 10 градуса Т на въздуха, в София мерил на 28 градуса. Горивото немска нафта , тука Софииска подобрена.. Там се окаже че мерено с некой К&N че да се намали променливата "филтър" .. тука мерено с хартиен сток филтър,нали аджеба колата е сток та да я оживим барем малко. Да споменем надморската височина и мармалада е пълен и ги нямаме тези 170 кончета обещани. За разликите в дино технологиите да споменем също и тя каква стана. Та, всичко това иде да рече ,че не е важно написаното на хартия а усещането .То и производителите на коли дават мощност по каталога а какво караме.... 30 % надолу ... та и данъци плащаме за "хартиени" коне и киловати... Не нападам персонално никого ,не ми е в стила ама нека нещата да се споменават напълно щото четат всякъкви хора дето искат да научат и пробват неща ,а така ги забиваме в киреча. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 8 юли 2012 Сподели Публикувано 8 юли 2012 Рангеле, надявам се да успее ти реши проблема веднъж завинаги. Аз при човек, който е известен с това, че копи/пейства софтуер и търгува с него по интернет, дори без автомобила е при него, не бих си правил нищо по колата. А диното се ползва за настройки , а не само за да ви измерят колко к.с. е колата преди и след. На него се четат живи данни и как работи колата в различните режими , за да може софтуера да е съобразен с автомобила, а не да препишем такъв от някого и да го пратим на Гошо по пощата...Несериозно е да се твърдиш, че правиш тунинг без да видиш колата. Със същия ефект, може дда обявим кой да е търговец от евау за бога на чиповете.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesuperbsk Публикувано 9 юли 2012 Сподели Публикувано 9 юли 2012 Ами айде стига сме спорили всеки човек прави личен избор къде да отиде и при кой тунер аз само ще кажа че преди 3-4 години имаше 13 секунден голф дизел,а сега има 11 секунден голф 2 пак дизел.Айде да не размиваме всяка една тема с глупости Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.