Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

DPF филтър на Лансер 10 DI-D


Rangel Simov

Препоръчано мнение

И аз толкова, но ме е яд като настигна някой, който гори по литър масло на 1000 км, но плаща 15 лв. данък, защото колата му е на 20-25 години!

Да не говорим, че осмърдява всичко на 200 метра зад себе си. И неговата кола и моята е над тон и пораженията по пътя са приблизително еднакви. От къде на къде аз да плащам 400 лв. пътен данък, а оня 25+ пъти по-малко?

 

 

 

Не искат да стимулират купуването на нови автомобили + това , че действат с презумпцията , че който има пари за нова кола има и за 20 пъти по висок данък ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз си мисля, че все пак е стимул :-). Иначе да, за по-мощни коли е нормално по-висок данък и съм ОК с това. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/plane.gif Дразня се на на онези 280% отгоре щото колата е нова, както и защо да нямам облекчение след като имам катализатор ? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mad.gif

Редактирано от me4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа, за колегите които карат с Кастрол или други масла , спецификацията трябва да покрива VW507 за да нямате проблеми с филтъра за твърди частици, понеже има 5/30 , които не покриват тази спецификация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С доход около 1000лв месечно на семейство (там някъде е реалния среден доход в България), някак си стимула директно се изпарява, защото за да притежаваш чисто нов автомобил лизинга плюс съпътсващите разходи (каско, гражданска и данък)по един чисто нов автомобил надхвърлят тази сума.

 

Напълно съм съгласен с колегата. Спомням си през 1985г купихме от корекома число нова лада 7-ца за внушителните тогава 3850 $. Това към днешен момент са първоначалната вноска за новата кола + още 300-400 лв месечни вноски. От друга страна тези 5-6000лв са си запазена кола second hand.

Просто всичко е направено за пари и новите коли занапред ще стават още по-скъпи и по-кекави. Не зная дали трябва да се чувствам щастливец че съм си взел Мицку в този момент, защото след 5-6 г (2016-17г), хората нямат да имат избор. Едва ли някой ще иска да си купи 15-20г кола и ще се спре на 10г примерно, произведена след 2005г. В какво състояние ще бъде двигателя, DPF-а, купето, електрониката...И тогава няма мърдане, защото тези съвременни коли ще ходят в тясно профилирани сервизи и деренето на кожи ще е здраво. Дано дотогава българина се замогне малко, за да се облекчи ситуацията. Така ги виждам нещата аз.

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм взел нова кола, за да знам как е карана и да ме изкара поне до момента, когато масовите автомобили ще станат хибриди, ако не и електромобили. До тогава може да съм се пенсионирал и после пак на нова кола. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

След като един колега написа, че сигурно Лансъра, който гледа има DPF филтър, защото ауспуха е чист, реших и аз да се загледам, факт - колата ми е все едно не е дизел, няма и помен от черно за близо 75000км...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е така да, чист е ауспуха но според коментари на специалисти докато преди черните сажди бяха с големи размери и белият дроб се очистваше някакси от такива замърсители.. третираните DPF частици са под биологичната бариера на организма и преминават директно в дробовете като залагат тиктакаща бомба във всеки от нас.

 

Дали е така или не не искам да разбирам,факт е обаче ,че Европа налага безумства с цел "еко", които оскъпяват продукта автомобил и имат съмнителен резултат.

 

Така се развива суб-икономика която произвежда тези филтри които не са и евтини...а дали се сещате за едно нововъведение което да е на нормална цена...няма. Всичко е принуда и печалба..Ако някой мислеше за екото досега да имаме хибриди или ел.коли на равни цени с конвенционалните. А то какво Тесла = 89 000 долара, извинете ме ,че ще избера GT-R.

Появиха се демпферни маховици и тъпизми по 2000 евро.. молим..3 пружини.. за чанта пари.Било комфортно.. дръжки.

 

Какво стана с предимството на дизела..умря. Едно турбо,един съединител и един дпф за смяна.. та тя е за Белканто бре .

Малко офф,но пък реших да го напиша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като един колега написа, че сигурно Лансъра, който гледа има DPF филтър, защото ауспуха е чист, реших и аз да се загледам, факт - колата ми е все едно не е дизел, няма и помен от черно за близо 75000км...

Аз писах и съм почти сигурен, че има. Четох, че помпа-дюза без DPF не може да покрие EURO 4. Досега моя не е правил парчета , но аз я карам от има няма 10к км, а и внимавам к`ва нафта слагам.

Мойта е на 112к и грам не пропушва отзад, а ауспуха все едно е нов. Предполагам, че това се дължи на този филтър.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно при двигател помпа-дюза 2.0 който се ползва при Лансерите в първите им модификации нямат DPF. Същата е ситуацията и при първите L200 2.5DID и Pajero 3.2DID, нямат DPF. Всичките тези автомобили са модел след 2006г и покриват EURO 4, но не могат да покрият EURO 5.

Добре, а моита как да разбера дали има такъв филтър или не. Купена е втора ръка и не съм питал предишния собственик дали има. А иначе да прав объркал съм се не могат да покрият EURO 5, а не EURO 4.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз писах и съм почти сигурен, че има. Четох, че помпа-дюза без DPF не може да покрие EURO 4. Досега моя не е правил парчета , но аз я карам от има няма 10к км, а и внимавам к`ва нафта слагам.

Мойта е на 112к и грам не пропушва отзад, а ауспуха все едно е нов. Предполагам, че това се дължи на този филтър.

 

Да, без DPF покриват Евро 4, но не и Евро 5. Но е невярно, че са без DPF само първите Лансери, L и Паджеро от последната гама. Моята кола например няма DPF и е 2010г. Спортбек, моделна година 2010 - Invite. През 2010г. махат серийния bluetooth с управление от волана в нивото Invite и го заместват с фарове за мъгла и капак на поставките за чаши в централната конзола, и моята кола е точно такава. И вярно е, че DPF има отношение към "чернотата" на ауспуха. Аз съм на 32 хил. км. и ауспухът си е порядъчно черен от вътрешната страна. Предполагам също така, че ако някой кара зад мен в момент, в който рязко подам газ, ще види и изпушване, което липсва при колите, снабдени с DPF. Но като цяло намирам, че липсата на този филтър при мен, е един от големите плюсове на колата ми :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Той може да е излязал от завода с филтър, но в БС да са го махнали поради известни ни вече причини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да продължа и началото на темата... все още не са се налагали превантивни мерки за почистване. Един два пъти е светвал, но с малко извънградско и е готов. Запушва се в града, но без да излизам от него си се почиства, без да светва лампата. Знам, че се запушва защото се усеща по-колата, оборотите играят и турбото се чува мн смотано :). Така че за сега, съм доволен от процедурата, която проведохме.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Номер на рама и ще проверя, Спортбек 2.0 дизел до сега не съм срещал без DPF, но е възможно и да има.

Е, колега, ей ся ти откъснах главата :icon_box: Провери си личните съобщения дето си получавал и изпращал. Точно ти ми провери номера на рамата и ми каза, че нямам DPF!!! Излъга ли ме, че си проверил ли, бе :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако си ми изпращал съм го проверил, но нали не очакваш да помня всички части и автомобили, които съм проверил или са минали през сервиза ни?

Все пак става въпрос за над 10 автомобила дневно.

Няма как да си проверя личните съобщения, кутията ми се препълва сравнително често и се налага да ги изтривам.

 

След повторната справка на Miroslav, първоначалният извод се потвърди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Поредния проблем с тоя филтър, вчера светна и не можа сам да се изчисти, въпреки че дори до магистралата стигнах. Сега колата ми е авариен режим, в 1 ще ходя до Ратола да я оправят, добре че работят в Събота. Сериозно вече се замислям да го махам този DPF филтър, така че чакам някакви предложения къде може да стане това.

 

За сега съм изпратил запитване към тази фирма: http://www.fapremove.com/, чакам други предложения.

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поредния проблем с тоя филтър, вчера светна и не можа сам да се изчисти, въпреки че дори до магистралата стигнах. Сега колата ми е авариен режим, в 1 ще ходя до Ратола да я оправят, добре че работят в Събота. Сериозно вече се замислям да го махам този DPF филтър, така че чакам някакви предложения къде може да стане това.

 

За сега съм изпратил запитване към тази фирма: http://www.fapremove.com/, чакам други предложения.

Ами то 1 се премахва механично и после софтуерно се изключва за да не дава грешки аз мога да ти препоръчам http://www.extreme-tuning.bg/ за премахването механично и Богомил (Брезел) за изключването софтуерно http://www.adler-auto.bg/.Не искам някой да си помисли че това е реклама,но човека за софта на мен ми изключи софтуерно дебитомера и егр-а и знае какво прави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми втори ден седи в Ратола и вчера ми съобщиха, че може турбото да е заминало, но аз не си представям как ще замине, а колата ще си работи ок, как се разбира кога е заминало турбото, освен това приемам съвет ако това ми кажат като краен резултат, къде да отида за второ мнение? Някой от който сте доволни и знае какво прави? Освен това дано се оправят с филтъра, че и него оставих светещ :), но интересното е че миналия път /Петък/ влезна в авариен режим след 40км, а този път не, може би има някакви различни режими нищо, че все свети по един начин.

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оле, турбото е свалено :), май проблема е в него... лоша работа настана, само да ви информирам ново турбо от РАТОЛА струва 5200лв :)... аххаха :). В БС сигурно е 10000 :)...

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега какво е турбото имам в предвид модел пример-гарет ли е или по-точно ГТ1749ВА ли е, ако е такова мога утре да питам за цена и със сигурност ще е наполовина.Защото ако е като това на ауди и фолксваген е като моето,за което от сеат ми искаха 3000лв с всичко необходимо за ремонта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам никаква идея какво е :)... все още чакам да ми обявят, какво ще му правят и колко ще струва, за да видя дали въобще има смисъл от ремонт или направо ново да купувам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам никаква идея какво е :)... все още чакам да ми обявят, какво ще му правят и колко ще струва, за да видя дали въобще има смисъл от ремонт или направо ново да купувам.

Възможност - ако е турбото, ако е повече от 500 лева ремонта, ако отделно си остава за решаване проблема с DPF-а и т.н. - Да закрепят там както могат положението, лъскаш, миеш - снимаш и оттам - в някой брокер, който урежда и лизинги за купувачите си, взимаш едно 18 - 20 хил. лв. и следващия път - умната :D

Редактирано от dino355
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сваляне на турбо, пращане за ремонт /някъде си, не знам фирмата с която Ратола работи/, сменяне на перката за студения въздух /по думи на Ратола, ще бъде от ново турбо от Октавия/, оправяне на геометрията, сглобяване на колата и 1 година гаранция за цялото турбо - 1400лв, да си знаете :), тия дето са с дизел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами най-вероятно го правят в реал турбо,но ми се струва че доста пари искат от Ратола.На мене ми направиха турбо хибрид тоест пак като при тебе само че моята студена част беше много по голяма с цел тунинг и е взета от ауди 2.5 тди и с всичко качване-сваляне 800лв и пак с гаранция,но все пак сервиза си е оторизиран и трябва доста хора да храни.И ако стане нещо после може би ще ти е по-спокойно.Айде успех и дано да нямаш повече проблеми ,и вземи си махни ДПФ и катализатора живота на турбото се удължава двойно

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво да взема да го махна, ама къде, като никой не е махал на такава кола :)... иначе с удоволствие ще го разкарам :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И според мненията, ако си събирал такива, това само от качеството на дизела ли или и проектиране/изпълнение на агрегата ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...