Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

DPF филтър на Лансер 10 DI-D


Rangel Simov

Препоръчано мнение

За да завършим темата с това дали момчето разбира или не, копира или не... ето доказателството:

 

http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=4421&start=75 - спираме да говорим, всеки може да разгледа форумите на Балканите да види дали има друг такъв дизел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ок, но няма как да се настрои една кола като хората без дино-стенд. Разберете го ! Диното е инструмент, когато става въпрос за ремап , а не само уред за замерване . Всеки мапер, който си разбира от работата притежава такова, защото няма как да настроиш една кола да работи във всички режими добре, без реална симулация и да видиш какво се случва.

А примера с чип по пощата за 1.8 Голф атмосферка за 100лв си е чиста проба печалбарство.

Рангеле какво стана ? Изкъртиха ли го тоя ДПФ или още му баят ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо по темата

Филтъра е свален, но човека който огъва нераждавейките вчера го нямаше, днес се надявам да е готова, ако не утре :).

Колкото до ДИНО-то, едва ли има някой, който да не е съгласен с теб и не знам дали знаеш, но човека си е купил ДИНО и до 3-4 месеца живи и здрави се надявам да е монтирано, защото и аз искам моята кола да мине през дино, когато се чипосва, не защото ме грее дали е 175 или 165hp, а за да се види дали има някъде турбо дупки и тн.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://img6.imageshack.us/img6/6344/img0982aq.jpg

 

http://img705.imageshack.us/img705/9881/img0981f.jpg

 

http://img221.imageshack.us/img221/6373/img0980r.jpg

 

Ето го този гаден филтър :). Оказа се, че са ми го занесли в extream tuning, където бях насочен от същия колега (thesuperbsk). Казали са, че ще направят точно копие, само че тръба със всичките му тръбички, естествено без диференциалния датчик, той така или иначе е изключен. Това ще ми струва около 200-240лв. без демонтажа на DPF и монтажа на новото чудо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От ратола ли са щели да го пращат?Иначе как са нещата сега свършили демонтажа на дпф-а

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С Ратола "скъсахме" общо взето :). Имаме си тука един майстор и той го е дал там вчера. Сега чакаме да го направят и Четвъртък до вечерта трябва да е готово, като важното е че ще си го имам DPF здрав, ако нещо се прецака, иначе повече просто разпорват DPF махат всичко от вътре и пак го слагат, но аз не смея така, защото до сега поне не знам друг Лансър, на който да е махан и ако нещо не стане да имаме вариант за сглобяване обратно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами направо трябваше да отидеш в extreme-a, можеше и по-евтино да излезе, ама нищо така си преценил, важното е да си запазиш дпф-а здрав, че кой знае утре да излезе някакъв закон и пак да ни върнат в 1 клас.

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: По точката с чипа към невярващия колега :) Нека е печалбарство, нека разхода е -0.5 литра, нека разпределителният вал ми е от 2.0 8v и нека не върви .Па нека не съм доволен. :)

Сори за спама ама не се сдържах. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата би трябвало до довечера да е готова :)... направо тръпна в очакване, какво ще светне и какво не :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е готова, първо слагам две снимки горе долу, какво замества DPF, то си личи сребристото нещо...

 

http://img692.imageshack.us/img692/3017/photo2ch.jpg

 

http://img151.imageshack.us/img151/2108/photo1omk.jpg

 

Сглобиха всичко, включихме всички датчици обратно по местата, ламда сондата и дойде време да палим :)... палим и оп чека свети :), викам си край :). Отивам да карам, колата върви страхотно, карам аз правя кръгчета, това си свети, а колата върви пушка. Връщам се и викам, свети момчета. Качи се собственика на сервиза, разцъка малко ключа на контакт, па го изключва и тн. и опалянка чека изчезна. Повече и не светна, най-вероятно няма и да светне, сигурно е било някоя грешка, заради разкачената ламда и после закачена, не знам, но сега е ок. Колата върви малко повече от преди, но има едно НО, все още чувам онзи гаден звук от ТУРБОТО, това вече ме притеснява... ама не много :), почвам да си карам па каквото стане. Важното е, че няма филтри няма режими :)... ако замине турбото, ще правим хибридно и ще качваме коне и това е ;)... За сега, КРАЙ НА САГАТА :), надявам се.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да се чува променен звук, заради промяната по изпускателната геенерация. Но това не бива да те притеснява, няма да доведе до никакъв проблем с турбокомпресора, карай и си свиркай :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е много се радвам,че всичко е наред и да се надяваме че и за в бъдеще ще е така :mitsu-smiley: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така и така качахте софт не му ли сложи едни коне отгоре човека? Гледам на сайта му пише че прави Лансер с този мотор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

След 700-800км имам наблюдение, че харчи малко повече. Може би с около 1л/100 или малко по-малко. Но не е блока за умиране. Всичко друго е ток за сега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

навървяла една идея по-добре

 

Да не би крака ти да е станал малко по-тежък след като друго не е барано освен филтъра?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Е, и 700-800 не са база за сравнение. Особенно при нашите условия...

Ранга, колко гори колата без филтър? колко е тотала софт, неръждавейка и труд?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=26186 метни едно око, горе долу съм събрал всичко, а за горенето мисля, че много малко по-високо :).
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

"Николай Николов написа на 18 май 2012 - 16:39 : Направо я връщай на БС да разкараш тоя пасаторски матар и на едно ново ASX, но с японски двигател. Тия германци явно вече двигатели не правят, а лежат на стари лаври.

Бла, бла, бла...Очевадно е , че от сервиза не са в час. Да те питам само, знаеш ли кой е в час с този "японски" мотор, който и на картинака не са го виждали половината в БГ ?

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_images/elegant-red/snapback.pngRangel Simov написа на 18 май 2012 - 16:52 :

 

И до това май ще трябва да прибягваме..."

 

 

Изчетох цялата тема с интерес, защото карам АСХ от близо две години (1.8 Д, 150 кс) и също имам проблеми с ДПФ.

По-точно с рареждането на маслото в картера (от регенерацииите на ДПФ) и вдигането му (до втория максикум на щеката). БС (Варна) ми сменят маслото 2-3 пъти в година (все още под гаранция) когато стигне втория максимум. По-едно време и щеката излизаше и плискаше масло по двигателя. Правиха софтуеърни ъпдейти, наливаха в цилиндрите течност за почистване на нагар и т.н.

Маслото все си се вдига и разрежда с дизел. заради регенерациите на ДПФ. Исках подробна диагностика, защото на други собственици след софтуеърните ъпдейти проблема се решил, но БС и лизингодателите Алианц вдигаха рамене, БС нямали друга инструкция освен да сменят маслото като било на максимум. Писах на Мицубиши Европа. Обадиха се тогава БС да ида за така дълго исканата диагностика. Колата стоя близо месец при тях. Смениха двигателя с чисто нов (преди 2-3 седмици), на 32'000км... имало прекомерни износвания (от разреденото масло, което винаги когато стигаше (втория) максимум се сменяше с ново под гаранция...) по всички мех. групи (цилиндри, лагери, валове и т.н.).

Сега пак следя постоянно нивото на маслото. Имам още около година гаранция, не знам дали няма пак да разрежда масло и също се замислям за премахване на ДПФ. Двама специалиста от София (от по-известините сайтове за премахване на ДПФ) , казаха, че моделът бил още нов и не можели да го направят. От един чужд форум, знам за случай, където ДПФ вътрешността на АСХ е напълно извадена, и датчиците оставени, без никакъв ЕКУ/софтуърен ре-мап и вече >30 000км нямало никакви проблеми, само регенерация за по 1-2 мин на около 400 км (явно по дифолт) , но понеже съм още в гаранция, не ми се проверява дали наистина става без софтуърно изключване... Така, че и дизеловият АСХ не е цвете....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Говори ли с момчето от адлер, което оправи моя софт.? В БГ никой друг не ми отговори положително, що се отнася до компютърната част, само той и то от първия път без проблем! Изключително знаещ човек, ако той ти каже, че не може, едва ли друг в БГ ще го направи. А другото е лесна работа :), аз лично реших да си запазя DPF, ако случайно нещо се сбъгяса, да мога да възстановя всичко до първоначалния му вид, за това ми направиха тази тръба която е огъната като DPF-а, накачулени са всички джаджи на нея, като са изрязани от DPF, абе бомба е :). За сега вече няколко хиляди километри няма проблеми. И не само с това, С ЦЯЛАТА КОЛА НЯМАМ ПРОБЛЕМИ, от много време не ми се беше случвало :).

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...