Rangel Simov Публикувано 9 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 9 юли 2012 За да завършим темата с това дали момчето разбира или не, копира или не... ето доказателството: http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=4421&start=75 - спираме да говорим, всеки може да разгледа форумите на Балканите да види дали има друг такъв дизел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 9 юли 2012 Сподели Публикувано 9 юли 2012 Ок, но няма как да се настрои една кола като хората без дино-стенд. Разберете го ! Диното е инструмент, когато става въпрос за ремап , а не само уред за замерване . Всеки мапер, който си разбира от работата притежава такова, защото няма как да настроиш една кола да работи във всички режими добре, без реална симулация и да видиш какво се случва. А примера с чип по пощата за 1.8 Голф атмосферка за 100лв си е чиста проба печалбарство. Рангеле какво стана ? Изкъртиха ли го тоя ДПФ или още му баят ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 10 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 10 юли 2012 Първо по тематаФилтъра е свален, но човека който огъва нераждавейките вчера го нямаше, днес се надявам да е готова, ако не утре .Колкото до ДИНО-то, едва ли има някой, който да не е съгласен с теб и не знам дали знаеш, но човека си е купил ДИНО и до 3-4 месеца живи и здрави се надявам да е монтирано, защото и аз искам моята кола да мине през дино, когато се чипосва, не защото ме грее дали е 175 или 165hp, а за да се види дали има някъде турбо дупки и тн. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 11 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 11 юли 2012 http://img6.imageshack.us/img6/6344/img0982aq.jpg http://img705.imageshack.us/img705/9881/img0981f.jpg http://img221.imageshack.us/img221/6373/img0980r.jpg Ето го този гаден филтър . Оказа се, че са ми го занесли в extream tuning, където бях насочен от същия колега (thesuperbsk). Казали са, че ще направят точно копие, само че тръба със всичките му тръбички, естествено без диференциалния датчик, той така или иначе е изключен. Това ще ми струва около 200-240лв. без демонтажа на DPF и монтажа на новото чудо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesuperbsk Публикувано 11 юли 2012 Сподели Публикувано 11 юли 2012 От ратола ли са щели да го пращат?Иначе как са нещата сега свършили демонтажа на дпф-а Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 11 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 11 юли 2012 С Ратола "скъсахме" общо взето . Имаме си тука един майстор и той го е дал там вчера. Сега чакаме да го направят и Четвъртък до вечерта трябва да е готово, като важното е че ще си го имам DPF здрав, ако нещо се прецака, иначе повече просто разпорват DPF махат всичко от вътре и пак го слагат, но аз не смея така, защото до сега поне не знам друг Лансър, на който да е махан и ако нещо не стане да имаме вариант за сглобяване обратно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesuperbsk Публикувано 11 юли 2012 Сподели Публикувано 11 юли 2012 (редакция) Ами направо трябваше да отидеш в extreme-a, можеше и по-евтино да излезе, ама нищо така си преценил, важното е да си запазиш дпф-а здрав, че кой знае утре да излезе някакъв закон и пак да ни върнат в 1 клас. Редактирано 11 юли 2012 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 11 юли 2012 Сподели Публикувано 11 юли 2012 :icon_thumbup: По точката с чипа към невярващия колега Нека е печалбарство, нека разхода е -0.5 литра, нека разпределителният вал ми е от 2.0 8v и нека не върви .Па нека не съм доволен. Сори за спама ама не се сдържах. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 12 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 12 юли 2012 Колата би трябвало до довечера да е готова ... направо тръпна в очакване, какво ще светне и какво не Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesuperbsk Публикувано 12 юли 2012 Сподели Публикувано 12 юли 2012 Стискам палци всичко да е наред и да почваш да раздаваш яко газ с мицката :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 12 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 12 юли 2012 Колата е готова, първо слагам две снимки горе долу, какво замества DPF, то си личи сребристото нещо... http://img692.imageshack.us/img692/3017/photo2ch.jpg http://img151.imageshack.us/img151/2108/photo1omk.jpg Сглобиха всичко, включихме всички датчици обратно по местата, ламда сондата и дойде време да палим ... палим и оп чека свети , викам си край . Отивам да карам, колата върви страхотно, карам аз правя кръгчета, това си свети, а колата върви пушка. Връщам се и викам, свети момчета. Качи се собственика на сервиза, разцъка малко ключа на контакт, па го изключва и тн. и опалянка чека изчезна. Повече и не светна, най-вероятно няма и да светне, сигурно е било някоя грешка, заради разкачената ламда и после закачена, не знам, но сега е ок. Колата върви малко повече от преди, но има едно НО, все още чувам онзи гаден звук от ТУРБОТО, това вече ме притеснява... ама не много , почвам да си карам па каквото стане. Важното е, че няма филтри няма режими ... ако замине турбото, ще правим хибридно и ще качваме коне и това е ;)... За сега, КРАЙ НА САГАТА , надявам се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 Нормално е да се чува променен звук, заради промяната по изпускателната геенерация. Но това не бива да те притеснява, няма да доведе до никакъв проблем с турбокомпресора, карай и си свиркай :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesuperbsk Публикувано 13 юли 2012 Сподели Публикувано 13 юли 2012 Е много се радвам,че всичко е наред и да се надяваме че и за в бъдеще ще е така :mitsu-smiley: :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 16 юли 2012 Сподели Публикувано 16 юли 2012 Браво Рангеле, много, много полезна тема :good: :good: :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 16 юли 2012 Сподели Публикувано 16 юли 2012 :icon_thumbup: Един чарк по-малко. А как се държи возилото сега. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 16 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 16 юли 2012 Много добре, навървяла една идея по-добре Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 16 юли 2012 Сподели Публикувано 16 юли 2012 Така и така качахте софт не му ли сложи едни коне отгоре човека? Гледам на сайта му пише че прави Лансер с този мотор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 16 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 16 юли 2012 Ще, само момчето да си сложи ДИНО-то. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 26 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 26 юли 2012 След 700-800км имам наблюдение, че харчи малко повече. Може би с около 1л/100 или малко по-малко. Но не е блока за умиране. Всичко друго е ток за сега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 26 юли 2012 Сподели Публикувано 26 юли 2012 навървяла една идея по-добре Да не би крака ти да е станал малко по-тежък след като друго не е барано освен филтъра? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 26 юли 2012 Сподели Публикувано 26 юли 2012 Е, и 700-800 не са база за сравнение. Особенно при нашите условия... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 август 2012 Сподели Публикувано 31 август 2012 Е, и 700-800 не са база за сравнение. Особенно при нашите условия...Ранга, колко гори колата без филтър? колко е тотала софт, неръждавейка и труд? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 1 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 1 септември 2012 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=26186 метни едно око, горе долу съм събрал всичко, а за горенето мисля, че много малко по-високо . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stakoz Публикувано 12 ноември 2012 Сподели Публикувано 12 ноември 2012 "Николай Николов написа на 18 май 2012 - 16:39 : Направо я връщай на БС да разкараш тоя пасаторски матар и на едно ново ASX, но с японски двигател. Тия германци явно вече двигатели не правят, а лежат на стари лаври.Бла, бла, бла...Очевадно е , че от сервиза не са в час. Да те питам само, знаеш ли кой е в час с този "японски" мотор, който и на картинака не са го виждали половината в БГ ? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_images/elegant-red/snapback.pngRangel Simov написа на 18 май 2012 - 16:52 : И до това май ще трябва да прибягваме..." Изчетох цялата тема с интерес, защото карам АСХ от близо две години (1.8 Д, 150 кс) и също имам проблеми с ДПФ.По-точно с рареждането на маслото в картера (от регенерацииите на ДПФ) и вдигането му (до втория максикум на щеката). БС (Варна) ми сменят маслото 2-3 пъти в година (все още под гаранция) когато стигне втория максимум. По-едно време и щеката излизаше и плискаше масло по двигателя. Правиха софтуеърни ъпдейти, наливаха в цилиндрите течност за почистване на нагар и т.н.Маслото все си се вдига и разрежда с дизел. заради регенерациите на ДПФ. Исках подробна диагностика, защото на други собственици след софтуеърните ъпдейти проблема се решил, но БС и лизингодателите Алианц вдигаха рамене, БС нямали друга инструкция освен да сменят маслото като било на максимум. Писах на Мицубиши Европа. Обадиха се тогава БС да ида за така дълго исканата диагностика. Колата стоя близо месец при тях. Смениха двигателя с чисто нов (преди 2-3 седмици), на 32'000км... имало прекомерни износвания (от разреденото масло, което винаги когато стигаше (втория) максимум се сменяше с ново под гаранция...) по всички мех. групи (цилиндри, лагери, валове и т.н.). Сега пак следя постоянно нивото на маслото. Имам още около година гаранция, не знам дали няма пак да разрежда масло и също се замислям за премахване на ДПФ. Двама специалиста от София (от по-известините сайтове за премахване на ДПФ) , казаха, че моделът бил още нов и не можели да го направят. От един чужд форум, знам за случай, където ДПФ вътрешността на АСХ е напълно извадена, и датчиците оставени, без никакъв ЕКУ/софтуърен ре-мап и вече >30 000км нямало никакви проблеми, само регенерация за по 1-2 мин на около 400 км (явно по дифолт) , но понеже съм още в гаранция, не ми се проверява дали наистина става без софтуърно изключване... Така, че и дизеловият АСХ не е цвете.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 13 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2012 (редакция) Говори ли с момчето от адлер, което оправи моя софт.? В БГ никой друг не ми отговори положително, що се отнася до компютърната част, само той и то от първия път без проблем! Изключително знаещ човек, ако той ти каже, че не може, едва ли друг в БГ ще го направи. А другото е лесна работа , аз лично реших да си запазя DPF, ако случайно нещо се сбъгяса, да мога да възстановя всичко до първоначалния му вид, за това ми направиха тази тръба която е огъната като DPF-а, накачулени са всички джаджи на нея, като са изрязани от DPF, абе бомба е . За сега вече няколко хиляди километри няма проблеми. И не само с това, С ЦЯЛАТА КОЛА НЯМАМ ПРОБЛЕМИ, от много време не ми се беше случвало . Редактирано 13 ноември 2012 от Rangel Simov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.