Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

DPF филтър на Лансер 10 DI-D


Rangel Simov

Препоръчано мнение

Ем и по морето само там зареждам. Не знам от къде си точно, нафта до сега за щастие не ми е замръзвала, от където и да съм сипвал.

 

Ето в Ратола, какво са ми слагали. Нека колега коментира и това масло.

 

http://img855.imageshack.us/img855/2413/photo22t.jpg

 

http://img703.imageshack.us/img703/7074/photo11uc.jpg

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Ето в Ратола, какво са ми слагали. Нека колега коментира и това масло.

 

 

Ще кажа съвсем безпристрастно. Маслото което се изисква от всички двигатели на VW (вкл.прословутите R5 и V10 TDI) след 2007г е само едно: VW 504.00-507.00, ACEA C3, A3/B4. Показаното на снимката по-горе е съвсем обикновена синтетична технология масло. Големия минус е че 1)Не е сертифицирано по VW 504.00-507.00 (а се слага на VW двигател), 1) не е Low SAPS технология (ACEA C3 категория се изисква от VW конкретно) и разбира се това е най-главната причина за задръстването на DPF-а; 3)Не е SAE 5W30 вискозитетен клас. Показаното масло би било подходящо за моя Space Star, но не и за последно поколение VW двигател.

 

Като доказателство че маслото трябва да отговаря на посочените стандарти независимо на коя фирма е, ще предоставя линк към резултата показан от някои онлайн каталози:

 

Motul: Линк.

 

Elf, Total, Fina: Линк.

 

Mobil: Линк.

 

BP, Catsrol: Линк.

 

EDIT: Нещо не препраща към директната препоръка. Трябва да се напише Mitsubishi Lancer 2.0 и да се избере след 2008г: Lancer 2.0 DI-D DPF (103kW)

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще кажа съвсем безпристрастно.... и разбира се това е най-главната причина за задръстването на DPF-а; 3)Не е SAE 5W30 вискозитетен клас. Показаното масло би било подходящо за моя Space Star, но не и за последно поколение VW двигател...

 

Колега, ако го кажем по-простичко: - да разбираме ли, че посоченото от Рангел масло е неподходящо за неговия двигател???

ДА или НЕ ???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако го кажем по-простичко: - да разбираме ли, че посоченото от Рангел масло е неподходящо за неговия двигател???

ДА или НЕ ???

 

Казано също така в прав текст: От 0-100 % е 100 % неподходящо. Абстрахирайте се че бутилката е с етикет Mitsubishi и се слага на автомобил Mitsubishi. Това не е правилното масло специално за който и да е тип двигател на VW (камо ли стандарт Евро4-->+DPF).

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам една неразпечатана бутилка масло от Ратола в мазето, но като гледам е същото. На обяд ще направя снимка и ще го покажа тук, но моят двигател е 1.8 бензин, а на Рангел е дизел.

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мен също ми е трудно да повярвам, че са ми слагали грешното масло, но след като един от Балкан Стар преди време ми каза "е че то тоя модел няма DPF карай си и ела в Понеделник", а колата след 50-60км влезна в авариен режим, вече всичко очаквам :). Сега ще ви покажа, новото ми масло, което момчето при което вече си правя колата намери, след като никога не беше сменял масло на кола като моята, а тези сменят всеки ден...

 

http://img820.imageshack.us/img820/1553/photo1ue.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

http://img804.imageshack.us/img804/70/photoch.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Колегата, каза че това, е това което трябва... Използвам тук и да му благодаря за целия хелп, който ми е оказал на лични. Светльо /предполагам така се казваш :)/ БЛАГОДАРЯ ТИ :).

 

Ще си позволя и да цитирам малка част от разговора ни:

 

Покарай с това масло и ми дай отзиви моля, как се държи, как мърка мотора, колко често се запушва DPF-а. За следващият път аз ще ти предложа най-новия продукт на Yacco (LUBE DE 5W30) ДЕ=дойчман за немският автопарк, официални най-високи одобрения по VW 504.00/507.00, MB 229.51; BMW LL-04, Porsche C30, ACEA C3-08, A3/B4-08.... Току що е произведен, след 1-ви декември ще е при нас. Ние и сега имаме по-добър (на теория) продукт от използваното от теб на Репсол VX 2103 5W30, но новия ще кърти мивки.

Понеже колата ти е нова, независимо от това на кое масло ще си спреш вниманието следващият път, аз бих искал да направя за теб следното. При смяната на този репсол, майстора отсипва в чисто шишенце 100 мл масло, и аз го изпращам за анализ във лабораторията на Yacco. От там ще кажат какво е състоянието на двигателя въз основа на анализа, стружки, сажди, разреждане с гориво, антифриз, отлагания и т.н. Анализа дава заключение и препоръки, примерно интервала на смяна бъде еди колко си, да се използува друго масло с вискозитет и т.н.

 

Мисля, да пробвам точно това масло следващия път, както и да направим експеримента с пробата от моето.

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм и сега ми е интересно какво правим :)? Аз още си пазя тубичката, както съм сигурен, че е записано какво масло и кога са ми сложили. Щом в официалните сервизи, не знаят с какво масло да обслужат колите, аз просто не знам... после що ходя и давам пари, вместо да си правя кефа с новата кола :). Жалко, винаги само хвалби са видели от мен Ратола, но сега разочароваха. Единственото което ме притеснява, дали случайно тази тубичка не е още от Балкан Стар, но мисля, че това е от предпоследната смяна, а именно в Ратола. Все пак си мисля, че те в компютъра имат, какво масло са ми сипвали. И понеже имам запазен час за смяна на гуми в Понеделник, ще си направя труда да ги помоля да проверят, да видим какви отговори ще дадат, а ако може Миро да провери преди това, ще е супер. Колата ми е с регистрация СА8712НА и мисля, че се води на Боян Симов в системата, ако не Рангел Симов.

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще кажа съвсем безпристрастно. Маслото което се изисква от всички двигатели на VW (вкл.прословутите R5 и V10 TDI) след 2007г е само едно: VW 504.00-507.00, ACEA C3, A3/B4. Показаното на снимката по-горе е съвсем обикновена синтетична технология масло. Големия минус е че 1)Не е сертифицирано по VW 504.00-507.00 (а се слага на VW двигател), 1) не е Low SAPS технология (ACEA C3 категория се изисква от VW конкретно) и разбира се това е най-главната причина за задръстването на DPF-а; 3)Не е SAE 5W30 вискозитетен клас. Показаното масло би било подходящо за моя Space Star, но не и за последно поколение VW двигател...

 

На 2рата снимка има надпис "ACEA C3, A3/B4 | API: SL/CF" (под надписа "performance"), това не означава ли че отговаря на критериите?!? Или трябва да са изписани всички сертификати/стандарти (не знам как се водят) - липсват само: VW504.00 и VW507.00...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 2рата снимка има надпис "ACEA C3, A3/B4 | API: SL/CF" (под надписа "performance"), това не означава ли че отговаря на критериите?!? Или трябва да са изписани всички сертификати/стандарти (не знам как се водят) - липсват само: VW504.00 и VW507.00...

 

 

Здравей колега,

на гърба на втората снимка на Мицубиши маслото (не на репсола нали), къде видяхте стандарта ACEA C3?

Аз виждам само ACEA A3/B3/B4; API SL/CF...

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на Мирослав, би трябвало само една смяна да е от там. Интересно сигурен съм, че тази тубичка е от тях. Както и да е, ако съм сбъркал нека да ме извинят. Ако не е от тях, още по-зле от Балкан Стар е :)...

 

ПАК КАЗВАМ, АКО СЪМ СЕ ОБЪРКАЛ, СЕ ИЗВИНЯВАМ ЗА ДУМИТЕ МИ КЪМ РАТОЛА СОФИЯ!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Рангеле, виж моето масло какво е!

http://nikolovvd.sni...409888.25411551

http://nikolovvd.sni...409888.25411552

Маслото е за 1.8 MIVEC бензин.

Това са разликите:

http://nikolovvd.snimka.bg/automobiles/mitsubishi.409888.25411578

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

След чистенето на филтъра, днес СВЕТНА за първи път :)... 6 тигела къси по ОколоМРЪСНОТО и се изчисти. Не изкара кой знае колко без да светне, скоро му виждам края аз на тая джаджа, само някой да ми гарантира, че нямам да има проблеми след махането му.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на двете имена намирам само една смяна на маслото направена на 1.11.2011г, там маслото е X1200103 - 5W30 (поне така е записано в офертата), не знам дали има и други смени, които си направил след това. Това масло вече е за този двигател, ACEA C3/C2 A3/B4 API CF. Това, че няма спецификация по VW е вярно, но след като Mistubishi препоръчват използване на това масло за обслужване на гаранционните си автомобили и след, като е по спецификация C2/C3 не мисля че има някакъв проблем. Ако някой иска обаче масло конкретно по одобренията на VW вече имаме и талкива масла, от началото на есента Ратола е официален вносител на Petronas, там имаме много добри продукти по-всички нови спецификации и цените също са много-добри. Ако някой има интерес мога да му изпратя ценова листа.

 

Карам ибизата на жената в Аутотехника в началото на декември за смяна на маслото и филтрите.Денят беше събота и аз отивам без предварително записан час.Странното в тази история е,че сервизът им в събота не работи,но още по странното е ,че един от монтьорите им бе случайно там за да си прави личната кола.Тъй като въпросната ибиза е що годе нова и това и беше първата смяна на масло аз помолих монтьора да ми каже поне какво масло се препоръчва за моторът и(все пак си бях направил труда да проверя и бях на ясно какво масло да и взема,но ми се щеше да видя какво предлагат и от оторизираният сервиз).Учудването ми беше огромно,като човекът ми каза,че мога да я карам с 5W30,5W40,та дори и с 10W40-здрав бил мотора,издръжлив и непретенциозенhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif!Добре казвам,а марката която препоръчвате коя е ,ми не знам казва ми той,доста време работихме с Castrol,но сега сме с едно "мноо яко",рециклирано,гръцко,казва се Petronas !

В крайна сметка на ибизата на жената и сложихме филтри от Champion от Руди 96 и масло 5W40 на Mitsubishi от Ратола http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif! ! !

Та многословният ми пост в тази тема е продиктуван от факта,че обслужването и консултацийте в Ратола са над средното за страната ни ниво и също така ме заинтригува колко е вярно твърдението на "онзи" монтьор за маслото Petronas(към Миро)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Petronas няма нищо общо с Гърция - най-голямата им европейска производствена база е в Италия, някои от продуктите си ги произвеждат и в Испания, Франция и Белгия. Потърси в интернет пространството и ще разбереш що за компания е. Маслата, които започнахме да внасяме от тях се прозвеждат в Италия - Торино. Сеат никога не са работили с Petronas, не вярвам и в момента да работят с такива масла, но това могат да го кажат те - представителите им. Със сигурност маслата, които внасяме и продаваме не са рециклирани, ако са ти необходими някакви сертификати или по-подробни данни мога да ти ги изпратя.

 

Благодаря за изчерпателният отговор! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Аз също не хванах вяра на приказките на оня "майстор" и по тази причина не съм се и разтърсил по-подробно,просто се сетих като видях Petronas в поста ти! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Незнам, но цялата работа с тези филтри е много сложна. Дали ако някоя кола излезе с такъв филтър фабрично е възможно да се отстрани?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може , но трябва да се пипне софта за да каже на компа че вече няма ДПФ , виж дилърите Ратола (Колегата рангел да каже), в Балкан стар Пловдив при първата ми смяна на масло правиха тази операция на един 2000 дид оутлендер , и аз имам дпф но моя е 2.2 дид до сега 2 години нито веднъж не ми е светвал :mitsu-smiley: :icon_thumbup: успех !!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При положение, че за по-екологичните автомобили в БГ няма абсолютно никакви преференции, на ДПФ може да се гледа като на един тумор, който колкото по-рано се изреже, толкова по-добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При положение, че за по-екологичните автомобили в БГ няма абсолютно никакви преференции, на ДПФ може да се гледа като на един тумор, който колкото по-рано се изреже, толкова по-добре.

 

Не е така,преференции има!При регистрация в данъчното на нов автомобил,който покрива стандарта EURO4 таксата на самият данък се редуцира с 50%! Друг е въпросът как служителят в данъчното определя кой автомобил покрива този стандарт и доколко самата отстъпка е атрактивна за данъкоплатецът!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е така,преференции има!При регистрация в данъчното на нов автомобил,който покрива стандарта EURO4 таксата на самият данък се редуцира с 50%! Друг е въпросът как служителят в данъчното определя кой автомобил покрива този стандарт и доколко самата отстъпка е атрактивна за данъкоплатецът!

 

Това от кога е?

Аз намерих само това:

..."Чл. 55. (Изм. - ДВ, бр. 45 от 2002 г., в сила от 01.01.2002 г., изм. - ДВ, бр. 112 от 2003 г., в сила от 01.01.2004 г., изм. - ДВ, бр. 100 от 2005 г., в сила от 01.01.2006 г., изм. - ДВ, бр. 106 от 2004 г., в сила от 01.01.2005 г., изм. - ДВ, бр. 110 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г.) (1) За леки автомобили общинският съвет определя размера на данъка с наредбата по чл. 1, ал. 2 съобразно мощността на двигателя, коригиран с коефициент в зависимост от годината на производство, както следва:

1. до 37 kW включително - от 0,34 до 1,02 лв. за 1 kW;

2. над 37 kW до 55 kW включително - от 0,40 до 1,20 лв. за 1 kW;

3. над 55 kW до 74 kW включително - от 0,54 до 1,62 лв. за 1 kW;

4. над 74 kW до 110 kW включително - от 1,10 до 3,30 лв. за 1 kW;

5. над 110 kW - от 1,23 до 3,69 лв. за 1 kW.

В зависимост от годината на производство данъкът се умножава със следните коефициенти:

Брой на годините от годината Коефициент

на производство, включително

годината на производство

Над 14 години 1

Над 5 до 14 години включително 1,5

До 5 години включително 2,8

...

Чл. 59. (1) (Изм. - ДВ, бр. 100 от 2005 г., в сила от 01.01.2006 г.) За превозните средства с мощност на двигателя до 74 kW вкл., снабдени с действащи катализаторни устройства, данъкът се заплаща с 50 на сто намаление.

(2) (Изм. - ДВ, бр. 109 от 2001 г., в сила от 01.01.2002 г., изм. - ДВ, бр. 45 от 2002 г., в сила от 01.01.2002 г., изм. - ДВ, бр. 100 от 2005 г., в сила от 01.01.2006 г., изм. - ДВ, бр. 105 от 2006 г., в сила от 01.01.2007 г., изм. - ДВ, бр. 110 от 2007 г., в сила от 01.01.2008 г.) За автобусите, товарните автомобили, влекачите за ремарке и седловите влекачи, снабдени с "екодвигатели", съответстващи на стандартите "Евро 2", "Евро 3", "Евро 4" и "Евро 5", данъкът по чл. 55, ал. 5, 6, 7 и 13 се заплаща с 50 на сто намаление."

 

И за съжаление данъка на колата е ~ 2 застраховки ГО. :icon_crying:

 

П.П. Имаше някакви предложения през 2012г., автомобилите произведени след 2005г. (май всички са ЕВРО4) да бъдат с данъчни облекчения, и всички по-стари автомобили да бъдат с по-висок данък, но дали е прието и нямам представа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление не мога да бъда конкретен и да цитирам правилници,закони, нормативи и разпоредби.Написаното от мен по-горе е въз основа на личен опит!Колата на жена ми я регистрирахме в данъчното в последният ден на законовият двумесечен срок от регистрацията в КАТ!Служителката,която ни обработи документите,точно преди да приключим ни попита,дали става дума за новозакупен автомобил.След положителният ми отговор ми върна бланката и помоли да отбележа в графа,която бях пропуснал,че автомобилът е закупен нов и ,че жена ми е първи собственик.След попълването на данните и в тази графа служителката написа срещу нея EURO 4 и усмихната ми каза,че данъкът се редуцира с 50%!Преди това ми беше изчислила,че данъкът за колата 1.4сс. 63KW е около180 лева,а след попълването на бланката и уточняване на гореописаните данни платих около 90 лева!Това се случва юни 2009 в данъчното към община Лозенец в София!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Осван това, ако ви прави впечетление сумите са от - до! Всяка община си гласува точните суми на общински съвет в началото на годината. Случвало ми се е през Март да не ми приемат парите за данъка, защото нямало решение на общината!

Голяма отстъпка - 50%, а 280% увеличение на данъка за автомобил до 5 години ВИЖДАТЕ ЛИ ГО!:icon_doh:

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По груби сметки ме чакат от 320 до 1000 лв. данък. Трябва само да решат общинарите колко ще е.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По груби сметки ме чакат от 320 до 1000 лв. данък. Трябва само да решат общинарите колко ще е.

Е ти до сега колко данък си плащал

Редактирано от lancer j
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз толкова, но ме е яд като настигна някой, който гори по литър масло на 1000 км, но плаща 15 лв. данък, защото колата му е на 20-25 години!

Да не говорим, че осмърдява всичко на 200 метра зад себе си. И неговата кола и моята е над тон и пораженията по пътя са приблизително еднакви. От къде на къде аз да плащам 400 лв. пътен данък, а оня 25+ пъти по-малко?

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...