tonino_g3 Публикувано 28 Май 2012 Сподели Публикувано 28 Май 2012 (редакция) Да, прав си, по-сложни и по-големи главоболия, но нали с една идея по-сигурни, по-икономични, по-чисти и ххххх, Редактирано 28 Май 2012 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 29 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2012 Ала бала портокала, аз днеска пак се паркирам в Ратола ... хахахах вече ми е забавно , от Петък колата си седи в авариен режим, паркирана , аз си бръмча със служебна или с на баща ми /за щастие има с какво/, но определено не е моята кола , а в Събота сутринта, бях я оставил на баща ми да се довлече до работа с нея, защото аз щях да почивам и си г*зареех с неговата , обади ми се и каза "трабанта ми ускоряваше по-бързо" . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 29 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2012 Сега май ще пращат запитване за нов софт за ЕКУ-то, до колкото разбрах и ще го сменят. Според мен не е ясно грам какъв е проблема ... дано се справят този път. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 29 Май 2012 Сподели Публикувано 29 Май 2012 Според мен и на тях не им е ясно и хвърлят боб... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 29 Май 2012 Сподели Публикувано 29 Май 2012 Явно работят на принципа на изключването. Това ще сменим, онова ще сменим...накрая все ще се оправи :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 29 Май 2012 Сподели Публикувано 29 Май 2012 Явно работят на принципа на изключването. Това ще сменим, онова ще сменим...накрая все ще се оправи :D A що не сменят целия филтър със сензорите, а бърникат по софтуера? Да не би софтуерът да се е запушил? Побългаряване... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 29 Май 2012 Сподели Публикувано 29 Май 2012 С една дума на човека колата е първата от този модел с подобен проблем и сега механиците на този сервиз се учат на нея, ок но мисля е правилно да не искат пари,колегата им предоставя възможност да се преквалифицират пък и да си плати някой да му се учи на колата, кофти, и да му върнат парите за ремонт на турбото който май се оказва грешка, и кола под наем заслужава докато стане неговата. Казуса стана доста сложен, търсих из тукашните форуми ,но уви, никой до сега не е имал проблем с dpf на lancer. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Защото няма клиент, който би платил цената за нов DPF - около 4000лв. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifАко колата е гаранционна,защо клиента трябва да плаща....!? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 30 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2012 Вчера, са сложили един софт, пък колата не го приела, пък после друг, пък не знам какво, казаха днес към 1 че ще звъннат. Това е по техни думи, какво са правили не знам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Ем и по морето само там зареждам. Не знам от къде си точно, нафта до сега за щастие не ми е замръзвала, от където и да съм сипвал. Ето в Ратола, какво са ми слагали. Нека колега коментира и това масло. http://img855.imageshack.us/img855/2413/photo22t.jpg http://img703.imageshack.us/img703/7074/photo11uc.jpg Докато автомобила е бил гаранционен с това масло ли е бил обслужван? Като първата причина за задръстването на DPF винаги трябва да се види какво двигателно масло е изпозлвано. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 30 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2012 Да, с това. За това стана скандал , но в момента проблема не е запушен филтър, всичко по него си е ок май. Някъде другаде е проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 (редакция) Да, с това. За това стана скандал , но в момента проблема не е запушен филтър, всичко по него си е ок май. Някъде другаде е проблема. Само заради слагането на не-507 масло, можеш да предявиш претенции за съкратен живот на ДПФ... Сигурно е някой сензор. Софтуерът няма как сам да се промени, ако DPF и NOx катализаторът не са запушени и разликата в наляганията е в норми (ама това няма как да се докаже освен през сензора, а той може да дава грешка), т.е. може да е скапан сензор на налягане, темп или О2, там са към 5-6 сензора. Не знам защо изобщо пипат по софтуера, като това е единствената гарантирано функционираща част от системата и стабилна отправна точка в търсене на причината! Иначе става тотално омазване. Редактирано 30 Май 2012 от aga Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 30 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2012 Те вече го смениха или и аз не знам какво правят ;)... дано отново стане кола от това Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Като ти я държат все в сервиза тази кола, искай като компенсация, да ти монтират поне един протоплазмен катализатор*.*Извинявай, ма не се сдържах.То тази тема направо може де се премести като допълнение към ТОЗИ пост/виж края на поста/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 30 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2012 Колата е още в сервиза. Нямам идея, какво се случва с нея. 2 дни инсталиране на софт... май имат затруднения. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Колата е още в сервиза. Нямам идея, какво се случва с нея. 2 дни инсталиране на софт... май имат затруднения.Имай на предвид че това е проблем , спадащ от оная груа, къде е най сложно да се реши, и обикновенно се изисква време.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Имай на предвид че това е проблем , спадащ от оная груа, къде е най сложно да се реши, и обикновенно се изисква време.......... А както знаем, времето е и пари . За специалистите от сервиза е трудово възнаграждение, а за клиента? Компенсира ли се той по някакъв начин или просто се спазва Закона и не се надвишават максималните дни за ремонт? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 (редакция) Имай на предвид че това е проблем , спадащ от оная груа, къде е най сложно да се реши, и обикновенно се изисква време.......... Интересно как ще се оправдае натоварването на клиента с ненужна смяна на турбо, и връзката с неправилното масло, което е в пряка връзка с проблемите. Яки отстъпки и компенсации му дължат! Редактирано 30 Май 2012 от aga Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dino355 Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Аз имам един такъв въпрос... към всички, които пишат в тази тема в момента и разбира се към колегата с проблема. Защо Ратола, бре момци... Аз попрегледах нещата и ми стана ясно, че някога в миналото Ратола са били представител на Мицубиши. Днес обаче се говори само за оторизиран сервиз, обаче се обадих в Балканстар, които, меко казано, доста неухотно не се съгласиха, че Ратола има юридически нещо общо с марката. Директно ги попитах дали мога да обслужвам в Ратола колата си, а ако нещо стане докато е в гаранция и отида после при тях, ще ми признаят ли гаранцията? Трябва да ви кажа, че не бих рискувал. Толкова неясни, уклончиви и като цяло незадоволителни отговори ми дадоха от настоящия официален представител, че не бих рискувал. Мисля си, че ако наистина са оторизиран сервиз, отношението към тях от страна на Балканстар не би следвало да е такова. Разбира се, нямам претенциите да съм наясно с отношенията между двете дружества и между тях и ММС, но сигурни ли сте, че Ратола имат необходимия потенциал - кадрови и технически, да бърникат из моделите, пуснати в продажба след като те вече не са били официален представител. Аз знам, че преди всяко пускане на нов модел на съответния пазар, служители на официалния представител ходят на обучение... точно във връзка с модела. От сайта на Ратола също не става ясно по категоричен начин, че са оторизиран сервиз на Мицубиши. Пише действително, че е най-старият сервиз на марката в България, но дали не е БИЛ най-старият сервиз, не става ясно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 А както знаем, времето е и пари . За специалистите от сервиза е трудово възнаграждение, а за клиента? Компенсира ли се той по някакъв начин или просто се спазва Закона и не се надвишават максималните дни за ремонт?За това спор няма, съгласен съм, говорим за чисто технически аспект........Ще ти дам пример - имал съм коли, които са били много зле.....при един от тях бяха влизали мишки.............. :icon_doh: Знаеш ли какво правят мишките в колата? Всичко изгризват, уви по ел. инсталацията.........тази кола ми беше най трудната и я правих около 3 седмици........а Знаеш ли какво се направи за да открия всичките 13 или 14 повреди по нея? Просто разглобих цялата кола .........това като времее е много , а и доста нерви похабих...... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 (редакция) Аз имам един такъв въпрос... към всички, които пишат в тази тема в момента и разбира се към колегата с проблема. Защо Ратола, бре момци... Аз попрегледах нещата и ми стана ясно, че някога в миналото Ратола са били представител на Мицубиши. Днес обаче се говори само за оторизиран сервиз, обаче се обадих в Балканстар, които, меко казано, доста неухотно не се съгласиха, че Ратола има юридически нещо общо с марката. Директно ги попитах дали мога да обслужвам в Ратола колата си, а ако нещо стане докато е в гаранция и отида после при тях, ще ми признаят ли гаранцията? Трябва да ви кажа, че не бих рискувал. Толкова неясни, уклончиви и като цяло незадоволителни отговори ми дадоха от настоящия официален представител, че не бих рискувал. Мисля си, че ако наистина са оторизиран сервиз, отношението към тях от страна на Балканстар не би следвало да е такова. Разбира се, нямам претенциите да съм наясно с отношенията между двете дружества и между тях и ММС, но сигурни ли сте, че Ратола имат необходимия потенциал - кадрови и технически, да бърникат из моделите, пуснати в продажба след като те вече не са били официален представител. Аз знам, че преди всяко пускане на нов модел на съответния пазар, служители на официалния представител ходят на обучение... точно във връзка с модела. От сайта на Ратола също не става ясно по категоричен начин, че са оторизиран сервиз на Мицубиши. Пише действително, че е най-старият сервиз на марката в България, но дали не е БИЛ най-старият сервиз, не става ясно. Естествено, че в оторизиран сервиз минават на обучение за модела, това го писах и аз преди няколко коментара! И като оторизиран сервиз трябва да имат всички ресурси за този автомобил, като софтуер, хардуери, интерфейси, документация... статистика на подобни проблеми, връзка с ОЕМ ако се затрудняват, особено с този стар мотор. От постингите на колегата човек може да си направи извод, че софтуерът се търси по партизански начин с гугъл или от познати, и това не е рилийзнат софтуер от ММС! Което си е меко казано аматьорска работа. Освен това не е ясно, защо след като така и така не разбират какво става, защо не сменят подред всичко по тази система - филтър, всеки сензор, турбото го смениха вече... буквално всичко БЕЗ софтуера, който е единственият им критерий дали системата работи или не... А не да почват по лесния начин, дайте да хакнем софтуера, да се запишат някакви константи там и да се емулират сензорите, къртим сензорите и филтъра и готово. :) Един оторизиран сервиз никога не би оправял така този проблем. Ето само това е повод тази марка да се избягва - липса на сервизна мрежа, баламосване, мъгла... Редактирано 30 Май 2012 от aga Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 31 Май 2012 Сподели Публикувано 31 Май 2012 защо не сменят подред всичко по тази система - филтър, всеки сензорЩото някой просто трябва да плати за всички тези смени, а както Мирослав каза филтъра само е 4000лв :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 31 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2012 Значи, по техни думи, каза че ще пишат в MMC за софт, дали имали нов, а не в гуугъл. DJ-а е прав за проблемите, но моята кола вече премина мисля границата от 3 седмици ... просто ми я връщаха за по 1 ден и пак там. Не съм човек, който ще отиде и ще дигне сервиза във въздуха, защото толкова неща мога да ИЗВИКАМ, че ужас ще стане , ама според мен, не трябва да е това начина, а само да добавя, че същото масло КОЕТО НЕ ТРЯБВА, са ми сипвали и в Балкан Стар, така че и те са един сервиз... Те също се разправяха с тоя филтър по време на гаранция, прибраха ми 100лв да го регенерират. Лошото е, че ни глас ни стон от Ратола от вчера на обяд, колегата Мирослав ако прочете и има възможност да се обади, на него по ще му обяснят какво правят и разбира се, има желание да сподели. Но според мен, няма как 2дни да сменят софт... според мен, дано не съм прав, след като са затрили фабричния, в момента са се вкарали в голям филм , но ако днес не си получа колата, утре отивам на ОЛЕ ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 31 Май 2012 Сподели Публикувано 31 Май 2012 А какво щеше да бъде, ако колата бе в БС? Имаше теми, в които се критикуваше БС, особено в Пловдив. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 31 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2012 Така, смяната на софта не е довела до нищо. Сега почват да разглобяват целия път до DPF, както май да го свалят и него, а именно това което AGA сподели по-рано, разбира се не да сменят всичко с ново, но ще видят къде, какво има поне, така били ги посъветвали от БС. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.