Ivan1984 Публикувано 13 юни 2011 Сподели Публикувано 13 юни 2011 (редакция) Здравейте, последно време имам субективното усещане, че колата върви и набира сравнително мудно и се задъхва по баирите. Отделно от това последните два пъти ми дава разход извънградско 13-15 л., при положение, че нормално дава около 9 л. Градско обикновено ми дава между 15 и 17 л., като последният път падна на 12 л.( така и не разбрах как стана това). Заведох колата при моите майстори, които не откриха никакви проблеми по двигателя, като само сменихме свещите( това по- скоро защото ги бях купили и си бях наумил да ги сменя). Сега предстои преглед и при "газаджии". Въпросът ми е сблъсквал ли се е някой с такъв проблем и има ли някакви стандартни неща, които да се погледнат и проверят, в "домашни" условия. Благодаря предварително! Редактирано 13 юни 2011 от Ivan1984 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 13 юни 2011 Сподели Публикувано 13 юни 2011 Филтрите в какво състояние са ти.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 13 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 13 юни 2011 Филтрите и маслото са сменени преди около 1000 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 юни 2011 Сподели Публикувано 13 юни 2011 Старите свещи добре ли бяха работили или бяха почернели? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 13 юни 2011 Сподели Публикувано 13 юни 2011 Смени газстанцията и проблемът ще се реши! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 13 юни 2011 Сподели Публикувано 13 юни 2011 Да не си я карал на климатроник/климатик ;) аз моя в момента в който пусна климатроника и имам чуството че зарязвам на пътя 30 коня Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 13 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 13 юни 2011 Свещите не бяха почернели. Карах я без климатик през повечето време. След работа минах през газаджиите и момчето ми вика " Спокойно те последно време така си зареждат, ти си 20-ят за този месец!!!" Ако след прегледа излезе, че наистина нищо и няма и просто така си зареждат, не знам какво да кажа... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 13 юни 2011 Сподели Публикувано 13 юни 2011 Смени газстанцията и проблемът ще се реши! Това е колега! Аз петъка и съботата минах над 1500км, бутилката ми е 20л. и мога да те уверя, че е от газта (често зареждам). Най-доволен съм от Ромпетрол като разход/вървеж, на луколио не спирам и да пикая от как ми сложиха 26л и ги изгори за 70км....по нашенско имаме едни "Косаня" там вървежа е добре, ама нещо с литрите мамят ми се струва.Разход съм засичал единствено когато съм карал колата на кратки разстояния (5-10км пробег) с пълна бутилка (около 16л) минавам около 120км, което прави около 13-14/100. Мисля, че е съвсем нормален разход, като се има в предвид, че програмата е следната: сутрин до работа 7км юркане, след обяд 4 от 7-те км се минават за 20мин, останалите 3 - яко газ. После още 10-тина км пак на кратки разстояния. И всичко това на климатик! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 13 юни 2011 Сподели Публикувано 13 юни 2011 Бре, тя работата сериозна. И аз си мислех да пусна тема, от 2 седмици разхода ми на газ се качи, обикновенно около 10.5, сега 11.5/100. Вече за 4-то зареждане го засичам (1400км.). А съвпадна увеличението със смяната на масло и филтри, сложих този път Eneos и си мислех дали не е от него. Ама като чета може да е от ЕКО-то, досега съм им оставил 6-7 бона за гориво и бях доволен, винаги зареждам на една и съща станция. Ше взема да пробвам другаде да видим... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 13 юни 2011 Сподели Публикувано 13 юни 2011 Здравейте, последно време имам субективното усещане, че колата върви и набира сравнително мудно и се задъхва по баирите. Отделно от това последните два пъти ми дава разход извънградско 13-15 л., при положение, че нормално дава около 9 л. Градско обикновено ми дава между 15 и 17 л., като последният път падна на 12 л.( така и не разбрах как стана това). Заведох колата при моите майстори, които не откриха никакви проблеми по двигателя, като само сменихме свещите( това по- скоро защото ги бях купили и си бях наумил да ги сменя). Сега предстои преглед и при "газаджии". Въпросът ми е сблъсквал ли се е някой с такъв проблем и има ли някакви стандартни неща, които да се погледнат и проверят, в "домашни" условия. Благодаря предварително!Симптомите са същите като при полузапушен катализатор - става все по - тромава и разходът се вдига. Така мисля :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 14 юни 2011 Сподели Публикувано 14 юни 2011 И аз съм така...като пуснех преди климатроника не се усещаше ,а сега става много куца...аз зареждам винаги на Еко(на пътя ми е),дали е от тях не знам,но ме притеснява и ходих днес до "моите" газаджии.Момчето(специалиста) го нямаше и нямам развитие....Според мен възможни причини:-свещи-кабели или лули на бобините-"забит" катализатор-много лоша газ(съставът й)-нещо по газовото(там специалиста казва)-или почнал да се сдухва мотор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 14 юни 2011 Сподели Публикувано 14 юни 2011 А на бензин вървят ли ви колите или е същата работа.Проверете си и филтърчето на газовата и изпарителя да не е събрал много графит. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 14 юни 2011 Сподели Публикувано 14 юни 2011 Mоята на бензин е пушка! Мисля, че и при колегата трябва да е така защото е написал, че е мудна на газ. Затова и мнението ми по-горе е такова. Аз филтърчето на газовата го чистя (продухвам и тръболяците разбира се) през 2-3 седмици и понякога (зависи явно от къде зареждам) е пълно с гадости . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 15 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 15 юни 2011 Засега май ще е катализатора, защото не върви като хората и на бензин, просто не съм засичал разхода. Въпросът е какво да се прави, дали да го махна и да сложа тръба, или да търся вариант да го заменя, почистя, или нещо такова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trafik Публикувано 15 юни 2011 Сподели Публикувано 15 юни 2011 Засега май ще е катализатора, защото не върви като хората и на бензин, просто не съм засичал разхода. Въпросът е какво да се прави, дали да го махна и да сложа тръба, или да търся вариант да го заменя, почистя, или нещо такова. Ако е катализатор тихите ти обороти ще се променят и няма да са спокойни, освен това колата няма да върви и на газ и на бензин!Иначе от 1 год. сипвам газ само на ОМВ и то където ми падне и съм доволен, разхода и вървежа не се променя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 15 юни 2011 Сподели Публикувано 15 юни 2011 Ако е катализатор тихите ти обороти ще се променят и няма да са спокойни, освен това колата няма да върви и на газ и на бензин!Иначе от 1 год. сипвам газ само на ОМВ и то където ми падне и съм доволен, разхода и вървежа не се променя.Когато катализатора е започнал да се запушва, все още тихите обороти не играят нагоре-надолу, а все едно караш кола 50 коня. Катализатора като се махне, не се слагат прави тръби, щото колата става много шумна, на негово място се монтира резонантно гърне по принцип и работата е готова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 15 юни 2011 Сподели Публикувано 15 юни 2011 Засега май ще е катализатора, защото не върви като хората и на бензин, просто не съм засичал разхода. Въпросът е какво да се прави, дали да го махна и да сложа тръба, или да търся вариант да го заменя, почистя, или нещо такова.Колега, като настъпиш колата, без значение на газ или на бензин, чуваш ли промяна в звука на мотора отпреди да се появи проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 15 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 15 юни 2011 Да попитам, каква цена да очаквам да ми предложат за катализатора и колко трябва да платя за резонантно гърне? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trafik Публикувано 15 юни 2011 Сподели Публикувано 15 юни 2011 (редакция) Да попитам, каква цена да очаквам да ми предложат за катализатора и колко трябва да платя за резонантно гърне? Не бързай с този катализатор, до колкото съм запознат, тези коли не се славят със запушени катализатори! Има много причини ,които могат да водят до твоите болежки. На първо място иди на компютърна диагностика, това е най лесното и безболезнено нещо което трябва да направиш.Аз преди две години имах подобни оплаквания, също ми мина през главата катализатор. Освен това ми заяждаше педала на газта, два коренно различни проблема но с едно решение и то за 10мин. и 20-30 лв. Оказа се клапата на дросела, отидох на реглаж и колата литна, разхода падна и педала спря да запъва Редактирано 15 юни 2011 от Trafik Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 15 юни 2011 Сподели Публикувано 15 юни 2011 (редакция) Моя е на 13 години, 2010г. и тази минавах ГТП при едни пичове на Т.Александров и по време на цялата процедура мерят и състоянието на катализатора/изгорелите газове ... ми показанията който им дава апаратурата те казват, че са много добри за кола на толкова години т.е. в нормата са. Сега друг е въпроса дали се измерва вярно, дали катализатора може да дава добри показатели и същевременно да е запушен (не съм се замислял за това). Питах ги за показателите на катализатора поради това, че имаше идея за премахване на катализатора поради запушване.Ако се стигне до премахване ... ще се сложи резонаторно гърне, но като знам че отдолу нищо не е пипано откакто е станало кола това, не знам колко проблеми още ще си отворя ... :icon_hmm:а ... изрових документа от 2010-та -> http://img571.imageshack.us/img571/8143/6a13gasanalisys.th.jpg Редактирано 15 юни 2011 от konoko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 15 юни 2011 Сподели Публикувано 15 юни 2011 Колега гледам че си от Варна така че ако се съмняваш в бензиностанциите, пробвай да заредиш газ от Ергоз до Метро. Мен ме светна мой приятел който я хвалеше, засега и аз съм доволен с 28л. минавам към 270км смесено. Иначе преди това последният път заредих в Еко и минах 230км. и на дава пъти ми светна Check Engine :icon_doh: Иначе и аз се съмнявам в моя катализатор, защото ми понамирисва в купето и повече от 200км/ч. не може да отплепи Галантеца :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 16 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2011 Последни новини. След газаджиите има положителна промяна, въпреки че казаха, че нищо не са правили. Катализатора се сменя само с друг катализатор, не може да се сложат тръби, така че сега търся къде във Варна могат да замерят колко е запушен моя, преди да тръгна да го сменям. Пробвах да почистя дебитомера и уж се усеща разлика или може би само аз така си мисля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 16 юни 2011 Сподели Публикувано 16 юни 2011 ..Катализатора се сменя само с друг катализатор, не може да се сложат тръби..Хаха айде бе? не са били кой знае какви майстори тези... хората цялата генерация сменят един катализатор да не може да махнат. Сменяш с резонатор съобразявайки се с ламбдите и си 6 .. после почваш да се бориш с ръждата и заварките, защото оригиналния карализатор си е доста здрав в сравнение с това дето ще го смениш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tunay Публикувано 16 юни 2011 Сподели Публикувано 16 юни 2011 Хаха айде бе? не са били кой знае какви майстори тези... хората цялата генерация сменят един катализатор да не може да махнат. Сменяш с резонатор съобразявайки се с ламбдите и си 6 .. после почваш да се бориш с ръждата и заварките, защото оригиналния карализатор си е доста здрав в сравнение с това дето ще го смениш. То галанти от 1998г. не са ли с една сонда и тя преди катализатора, то и траби да се сложи вместо катализатора не би трябвало да има проблеми.. или се лъжа ?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LoRd_G5 Публикувано 20 юни 2011 Сподели Публикувано 20 юни 2011 Според мен ЕКО занижиха качеството на газта в последно време,а бях много доволен,колата ми започна да "балбука" на празен ход и да харчи повечко, започнах да зареждам на Ромпетрол и край с проблемите разхода е супер 8.25/100 ,колата върви и хич не ми дреме за 5-те стотинки отстъпка на ЕКО,писна ми от скапао гориво вече,поне да беше евтино Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.