Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Nickky

Потребител
  • От него общо

    206
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Galant EA2A 4G63

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

Nickky's Постижения

Често присъстващ

Често присъстващ (7/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

-1

Репутация

  1. Здравей, колега, трябва ми теглич за мицубиши галант ЕА2А '97 седан. Нямам представа дали има разлика в тегличите за седан и комби. Дали ти се намира?
  2. Браво, много полезна тема. В най-скоро време и аз ще третирам с тези препарати.
  3. Видях ги, мерси много.
  4. Еми разгледах ги, ама нещо не го видях. Ще кажеш ли в кой, че нали са много. в Chassis Electrical не ги виждам пиновете.
  5. Здравейте, колеги. Доста се поразрових из форума и извън него, но не можах да намеря документация за пиновете на ECU-то на Галант EA2A 4G63. Ако може да помогнете, ще съм много благодарен. Поздрави.
  6. Според мен 400лв за вежди + подкалниците, на които се крепят веждите /които почти сигурно е че, няма да са включени/ + труд + материали + боя на двата задни калника са малко и след макс 2 години положението ще два пъти по-зле отколкото е било
  7. Армянов е добър за обикновенните газови уредби. С газовите инжекциони се занимава основно сина му през свободното време. Аз също сложих ГИ при него и след това сам си направих настройките, защото и при мен бяха оставени Default настройките. Презакрепих тръбата от бутилката към изпарителя, защото беше вързана със свински опашки на тръбите за АБС-а. Освен това е продупчил смукателнителните колектори посредата, а не непосредствено до бенз инжекторите, но това за щастие не се отразява лошо на работата на ГИ /или поне не чувствително/. Също така ми се наложи да преместя газовите инжектори, защото ги беше хванал много далече от колектора и маркучите бяха по 30см.
  8. Да, голяма борба беше. Как не се порязах, не знам ама за 150лв. си заслужава.
  9. Здрасти, а за моя двигател 4G63 има ли проблем с 5w40?
  10. И аз мисля, че е датчика на разпределителния вал. И моя не работеше и когато го отворих се оказа, че има студена спойка на куплунга. След като я презапоих се оправи.
  11. До сега, винаги повдигачите са ми тракали точно когато маслото е чисто ново и когато е старо, разбира се. На 4, 5000 километра се държат най-добре.
  12. Преди карах с Mitsubishi 10w40 и бях горе-долу доволен, само че си потракваха повдигачи при студен двигател. Сега карам с Mitsubishi 5w40 и съм супер доволен. Двигателя работи по-спокойно и няма и помен от повдигачите.
  13. Колега, пазиш ли номерата на втулките, които си сменил /без значение оригиналните или алтернативните/, че и аз мисля да поръчвам, ама не знам как да им обясня на M&S кои точно втулки ми трябват. Благодаря предварително.
  14. Nickky

    проблем с обороти

    Здравейте, колега, защо не закарате колата при някой да я погледне, например Пламен?
×
×
  • Създаване...