Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Peter P

Потребител
  • От него общо

    513
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    1

Peter P беше най-активен на 9 април 2011

Peter P има най-харесвано съдържание!

За Peter P

  • Рожден ден 08/30/1982

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • AIM
    rockwell_vt
  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Outlander 2003

Посетили профила

2,850 посетили

Peter P's Постижения

Опитен форумист

Опитен форумист (10/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Машина За Публикуване Rare
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. няма подсветка отзад и на пасажера, не пипай нищо. На аварийния бутон за 10г. 3 пъти ми гори крушката, сменя се сравнително лесно. Ето я и моята тема по въпроса: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=15844&st=0&p=167455&hl=+%EA%F0%F3%F8%EA%E0%20+%E0%F3%F2%EB%E5%ED%E4%FA%F0&fromsearch=1&&do=findComment&comment=167455
  2. Толкова е майстор. Аз карам вече 100 000км със "запоена" букса. Vemo е на късмет, дал си двойно като цена над Denso или NGK само заради буксата...
  3. има ли газова, ако да - бензинови инжектори.
  4. Сложи универсална (заместител) на Денсо или NGK и ползвай буксата на старата сонда.
  5. Това е друго нещо. Не съм сигурен, но потърси по обявите за стъпково моторче от Лансер, може да е същото.
  6. И при мен даде грешка P0505, проблемът изобщо не беше в стъпковото моторче, то си бачкаше идеално. При мен държеше 1200 оборота на загрял двигател, случваше се да ги качи до 3000-4000 и не ги сваляше до като не го загася. При мен се случи след като реших да си почистя дроселовата клапа и пръсках директно със спрей за почистване в нея без да я демонтирам. И аз обвиних стъпковото моторче като видях грешката, свалях го да го чистя, да не би да съм го засегнал при чистенето на дросела, но нямаше разлика. Отидох при DJ-a и той ми настрои TPS-a, от тогава никакви проблеми с оборотите. Отиди при някой, който разбира да я погледне. Няма смисъл да хвърляш пари за проба-грешка.
  7. При мен беше от TPS-a, Пламен го настрои и държи перфектни обороти. Но без диагностика е стрелба в тъмното... Първо си прочети какво дава чека.
  8. Аз пък не мисля, че оригиналният е по-добър. Закупих колата на 6 години, с оригиналните си фарове и още тогава бяха нацепени и матирани. А Депото не е мръднало. Депото е за фейслифта, с лупи и е по-красиво от едносекционните.
  9. Фарове на Depo на 4 години от поставянето им, състоянието е отлично (на снимката колата е мръсна). Монтирах и ксенон. :icon_rock: Така изглеждаха чисто нови:
  10. Има и 2.4 на 140 коня, 2003-4г. автоматик, имам познат с такъв, щатско изпълнение. Каза, че го е продал наскоро...
  11. Вече го написах по-горе. Но все пак, сложи ги и се убеди сам, парите са си твои...
  12. В крайна сметка сложих от Мондео след като пуснах темата, най-паснаха. За съжаление, майсторите си оставиха ръцете и пак тръгна ръжда по тях...
  13. Скоростите наистина леко прищвакват при смяна, това е нормално. Но не е нормално да влизат трудно, без значение топло или студено.
  14. Идеята ми е, че може проблема да ти е елементарен със скоростите. Ремонтният комплект струва 10на лева, а ремонтът не е нищо особено, имай го предвид.
×
×
  • Създаване...