milenjs Публикувано 20 юни 2011 Сподели Публикувано 20 юни 2011 Това потвърждава моите опасения - последните зареждания от ЕКО са ми с 1/100 отгоре... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 20 юни 2011 Сподели Публикувано 20 юни 2011 То галанти от 1998г. не са ли с една сонда и тя преди катализатора, то и траби да се сложи вместо катализатора не би трябвало да има проблеми.. или се лъжа ?! С две ламбди са!Маха се катализатора и се слага резонантно гърне и си свиркаш, никви лампи не светят никакви проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 21 юли 2011 Сподели Публикувано 21 юли 2011 Колата ми почна да гори на климатик-градско 16 и повече...Отидох при "специалиста" по газовите той казва:-Всичко по газовото е наред проблема е от жегите и климатика....Направи ми някаква демонстрация на лаптопа....някакъв параметър с мили секунди май колко време са отворени дюзите(на бензин) с климатик и без климатик.С климатик бяха 40% повече време отворени.Според него това се повтаря и на газ,защото същата информацията отива към дюзите на газта.Направих следното: -свещи-сменени -кабели или лули на бобините-ОК -"забит" катализатор-НЕ -много лоша газ(съставът й)-зареждам на ЕКО сменям ги с Ромпетрол,ОМВ,Шел както дойде -нещо по газовото(там специалиста казва)-той каза всичко е ОК -или почнал да се сдухва мотор-кръстя се да не е -ще карам 100км. без климатик да видя има ли около 40% промяна в разходаСледва продължение.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 21 юли 2011 Сподели Публикувано 21 юли 2011 Няма да има, защото това 40 процента вероятно сте го мерили на място без друго натоварване на двигателя. В най-добрия случай да свали 1-1.5л... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 21 юли 2011 Сподели Публикувано 21 юли 2011 Колата ми почна да гори на климатик-градско 16 и повече...Отидох при "специалиста" по газовите той казва:-Всичко по газовото е наред проблема е от жегите и климатика....Направи ми някаква демонстрация на лаптопа....някакъв параметър с мили секунди май колко време са отворени дюзите(на бензин) с климатик и без климатик.С климатик бяха 40% повече време отворени.Според него това се повтаря и на газ,защото същата информацията отива към дюзите на газта.Направих следното: -свещи-сменени -кабели или лули на бобините-ОК -"забит" катализатор-НЕ -много лоша газ(съставът й)-зареждам на ЕКО сменям ги с Ромпетрол,ОМВ,Шел както дойде -нещо по газовото(там специалиста казва)-той каза всичко е ОК -или почнал да се сдухва мотор-кръстя се да не е -ще карам 100км. без климатик да видя има ли около 40% промяна в разходаСледва продължение.... Не се притеснявай, от климатика ще е. От скоро и аз съм с газ, и ми направи впечатление че последното ми зареждане за 30 лв ги изгорих за 165км, но само на климатик, а тия дни жегите са непоносими.Предното зареждане за 30лв минах 208км, като карах само 50-60 от тях на климатик, защото пък времето тогава беше кофти.Иначе газдажийте казват че може да ми намалят малко времеотварянето на дюзите, като ходих 2 седмици след като ми поставиха газовата ми ги смъкнаха със 0,002ms , изобщо не усещам разлика във вървенето но определено почнах да минавам едно 20км повече.Това може да го пробваш и при теб ако си с газов инжекцион. Моята е BRC и за сега не мога да дам кое знае какви доводи до колко е добра спрямо другите, но ще видим с времето. Средния разход ми е 12,5 предимно на климатик и 80% градско каране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 юли 2011 Сподели Публикувано 21 юли 2011 Колата ми почна да гори на климатик-градско 16 и повече...Отидох при "специалиста" по газовите той казва:-Всичко по газовото е наред проблема е от жегите и климатика....Направи ми някаква демонстрация на лаптопа....някакъв параметър с мили секунди май колко време са отворени дюзите(на бензин) с климатик и без климатик.С климатик бяха 40% повече време отворени.Според него това се повтаря и на газ,защото същата информацията отива към дюзите на газта.Направих следното: -свещи-сменени -кабели или лули на бобините-ОК -"забит" катализатор-НЕ -много лоша газ(съставът й)-зареждам на ЕКО сменям ги с Ромпетрол,ОМВ,Шел както дойде -нещо по газовото(там специалиста казва)-той каза всичко е ОК -или почнал да се сдухва мотор-кръстя се да не е -ще карам 100км. без климатик да видя има ли около 40% промяна в разходаСледва продължение....Няма смисъл да се хабиш, от климатика е този разход......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 25 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 25 юли 2011 След почистване на дебитомер и дроселова клапа, нещата изглеждат ОК. Остава да засека разхода... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 26 юли 2011 Сподели Публикувано 26 юли 2011 От скоро и аз съм с газ, и ми направи впечатление че последното ми зареждане за 30 лв ги изгорих за 165км ...Аз съм от доста време на газ. Последното ми зареждане беше 27лв. за 270км. градско. Така си е от край време. Колата се пали и кара само на газ. И се рязка здраво ...Климатикът ми вдига точно 1 литър. Но градско не работи 100%.Значи може да вдига и повече! Зареждам само на една газ станция.Явно са коректни и им е добра газта.Доста бакшиши зареждта метан там. Не съм гледал филтъра на изпарителя откакто е сложен - четвърта година май кара. :icon_hmm: Ако мислите, че Ви ментросват сменяйте станцията и подавайте сигнали!Не пълнете гушите на мошенници.Това е начинът! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 4 август 2011 Сподели Публикувано 4 август 2011 От скоро и моята дава голям разход на газ (да уточня - не е от климатика). Преди с пълна бутилка минавах смесено около 140 км (бутилката ми е от най малките - 20л). От скоро обаче не мога да мина повече от 70км. Смених свещите, така и така бях свалил колекторите та почистих и хидравличните повдигачи. Ефект върху разхода - никакъв. Мислех си и за катализатора, както писаха по-горе колегите, но не бе от него. Оказаха се разкалибрирани газови инжектори (как го открих....съвсем случайно). "Калибрирах" ги малко на слух докато си намеря апарат за калибриране и сега разхода си е пак в норми. Та ако колегите още не са открили какво им е на колите, да си проверят газовите инжектори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 4 август 2011 Сподели Публикувано 4 август 2011 Оказаха се разкалибрирани газови инжектори (как го открих....съвсем случайно). "Калибрирах" ги малко на слух????- Колега би ли обяснил (с думи прости), как се "РАЗКАЛИБРИРАТ" газови инжектори , как се "КАЛИБРИРАТ" на СЛУХ :worthy: :worthy: -И какво според теб е "преводното", смислово значение на думата -Калиброване. :icon14: :icon14: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 4 август 2011 Сподели Публикувано 4 август 2011 Газовия инжектор при подаден електрически импулс с определена продължителност трябва да пропусне определено количество газ. "Разкалибрирани" инжектори му викат на такива инжектори които за дадена прудължителност на ел. импулс, всеки инжектор пропуска различно количество газ. Газовия инжектор има една пружинка - натяга се или се отхлабва за да се настрои. На слух, как съм ги калибрирал ..... Калибриране е силно казано ...да кажем съм ги отрегулирал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 4 август 2011 Сподели Публикувано 4 август 2011 Тази пружина която казваш няма как да се раз калибрира, заводски си е натегната до определено положение и единствено само компютъра определя отварянето на инжектора в ms.Смятам че при теб по скоро са започнали да омекват пружините на отделните инжектори, и да речем си ги нагласил в някакво положение в което работят горе долу пропускайки еднакво количество газ, то това е само временно докато напълно се скапят. Тогава ще ти се наложи да смениш рейката на инжекторите или ако могат да се сменят поотделно, което аз не бих предпочел. Така че, направил си нещо временно да закърпиш положението.На практика и със бензиновия инжектор е същото но там няма как да пипаш усилието на пружината което натиска иглата в инжектора, и като се прецака не може да прави т.нар. от майсторите - фуния за да се смесва бензина хубаво с въздуха. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 4 август 2011 Сподели Публикувано 4 август 2011 Е да, временно съм закърпил положението, не претендирам за друго Но именно пружините са омекнали, развъртяли са се болтчетата ....изтъняло е уплътнението и др. и то се насъбира. За 50 000+ км ...толкоз - иска си нови Не че не могат да се възстановят, но нямам . Пиша за да погледнат колегите със завишен разход на газ, може на някого да е от полза коментара ми Някой газаджии въобще не поглеждат към инжекторите за евентуален такъв проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 4 август 2011 Сподели Публикувано 4 август 2011 (редакция) Съгласен съм за Бензиностанцията Ром Петрол за мен беше супер преди 3 дена заредих и ми даде 19 разход на гас ОМВ за сега мисля че е добър вариятн.Колегата който заредил на Лук Ойл е прав за 3 месеца навъртях 15-000км на гас там е ужас бутилката ми е 30л събира 27 да кажем заредиха ми 36л смях.... Редактирано 4 август 2011 от Fosil Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 4 август 2011 Сподели Публикувано 4 август 2011 (редакция) 1 Редактирано 4 август 2011 от Fosil Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ST13 Публикувано 14 август 2011 Сподели Публикувано 14 август 2011 Колега един съвет и от мен аз имах подобен проблем! Не си карай колата на газаджии само ще ти я въртят като кранчета на чешма и на слух. Моята я заведох на газанализатор майстора си я закъчи и я настрои спрямо изгорелите газове и колата се оправи сега върви перфектно и не се задъхва и разхода силно падна на доло. Толкова от мен това е моя съвет !!! Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Getmaster Публикувано 9 септември 2013 Сподели Публикувано 9 септември 2013 Колеги за да не пускам нова тема пиша тук след доста чудене защо любимия галантино не върви като хората отидох на диагностика и ми казаха че давало грешка на дебитомера и по точно датчик за температурата. Тъй като не съм много запознат със работата на дебитомера искам да ви помоля да дадете съвет какво да направя, момчетата от сервиза ме посъветваха да си намеря дебитомер втора ръка да го сложа и да отида пак на диагностика при тях да видим дали се е оправила работата. А да си дойда на думата проблема който имам е следния при обороти около 2500 и 3500 се получава едно придръпване все едно имам кабел за свещ заминал, прави го както на бензин така и на газ. Свещи съм сменил кабели и бубини не съм барал но имам съмнения че може да е нещо от тях но при положение че хората в сервиза след диагностика с компютър не казаха нищо за тях вече не знам какво да правя. Ще съм ви благодарен да кажете по едно мнение. :) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 септември 2013 Сподели Публикувано 10 септември 2013 Айде и тук да наспамя... Дебитомер и датчик за температурата са две различни неща. Дебитомерът при нашите машини мери в херца (Hz). При мен при единствената му правена диагностика от специалист по тези коли показа моментна стойност 18,8 Hz. Някъде четох стойност до 35, но не мога да бъде изчерпателен тук, понеже нямам информация.Датчикът за Т мери температурата на засмукания въздух. При моята кола показа Air temp. Snsr - 35 градуса. Външната температура беше не повече от 10 градуса и духаше много силен вятър. Двигателят беше на 93 градуса и явно въздухът се затопля докато стигне до датчика. Това са моментни данни при 656 об/мин. Ако я закача отново, сигурно ще покаже други стойности.Причина за диагностиката беше висок разход (ГИ нямам аз) - зимата 18-20 и всички мислехме, че има проблем по колата, а сега извън града не може да стигне 8 и градско 12-13 с леко каране. Намачкам ли педала, стрелката за горивото се движи по-бързо от скоростомера. Е, силно пресилено, но има някаква истина в това .... Аз бих почнал от диагностика и бих пуснал разпечатката във форума да се види от повече хора. Много мозъци - няма начин нещо да убегне.След това проверка на кабели и лули. Свещите, въпреки че си ги сменял, няма гаранция че работят както трябва. Така че не ги изключвай.Принцпино токов проблем (бобина, кабел, свещ, лула...) се хваща на V-та предавка, 40-50 км/ч и мръсна газ (до дупка). Почне ли да придърпва, вероятен токов проблем. Може и да е друго, като да се бакне с гориво примерно... Във филтъра на газовата и въздушния на колата предполагам си 100% сигурен, както и че и на газ, и на бензин, прави едно и също нещо по едно и също време. Също е важно да се уточни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Getmaster Публикувано 10 септември 2013 Сподели Публикувано 10 септември 2013 (редакция) Айде и тук да наспамя... Дебитомер и датчик за температурата са две различни неща. Дебитомерът при нашите машини мери в херца (Hz). При мен при единствената му правена диагностика от специалист по тези коли показа моментна стойност 18,8 Hz. Някъде четох стойност до 35, но не мога да бъде изчерпателен тук, понеже нямам информация.Датчикът за Т мери температурата на засмукания въздух. При моята кола показа Air temp. Snsr - 35 градуса. Външната температура беше не повече от 10 градуса и духаше много силен вятър. Двигателят беше на 93 градуса и явно въздухът се затопля докато стигне до датчика. Това са моментни данни при 656 об/мин. Ако я закача отново, сигурно ще покаже други стойности.Причина за диагностиката беше висок разход (ГИ нямам аз) - зимата 18-20 и всички мислехме, че има проблем по колата, а сега извън града не може да стигне 8 и градско 12-13 с леко каране. Намачкам ли педала, стрелката за горивото се движи по-бързо от скоростомера. Е, силно пресилено, но има някаква истина в това .... Аз бих почнал от диагностика и бих пуснал разпечатката във форума да се види от повече хора. Много мозъци - няма начин нещо да убегне.След това проверка на кабели и лули. Свещите, въпреки че си ги сменял, няма гаранция че работят както трябва. Така че не ги изключвай.Принцпино токов проблем (бобина, кабел, свещ, лула...) се хваща на V-та предавка, 40-50 км/ч и мръсна газ (до дупка). Почне ли да придърпва, вероятен токов проблем. Може и да е друго, като да се бакне с гориво примерно... Във филтъра на газовата и въздушния на колата предполагам си 100% сигурен, както и че и на газ, и на бензин, прави едно и също нещо по едно и също време. Също е важно да се уточни. Колега след това което написа не схванах кой знае колко много от казаното от теб но отчасти схванах че имам токов проблем "Принцпино токов проблем (бобина, кабел, свещ, лула...) се хваща на V-та предавка, 40-50 км/ч и мръсна газ (до дупка). Почне ли да придърпва, вероятен токов проблем." сега остава да разбера кое от всичкото е за смяна че ако трябва да сменя 2те бобини с кабелите и свещите ще отидат 300 лв а нещо не ми допада това. Кажете какъв сервиз да търся за диагностика на тези части. Име на нужната апаратура за меренето на лули и кабели. В друга теме четох че закачали някакви щипки на кабелите ама ако е така ще ми проверят само 1-ви и 3-ти цилиндър ако не се лъжа защото другите са покрити от бобините.И да въздушен филтър сменен преди 2 дни газов също И другото нещо значи винаги когато колата се закача за диагностика ще дава грешка от Дебитомера и от датчика за температурата защото просто си е така и да не ме хвърлят в тъча :D Редактирано 10 септември 2013 от Getmaster Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.