lesko Публикувано 4 януари 2011 Сподели Публикувано 4 януари 2011 Галанта е 4г37 Е32 хечбек какви амортисьори ще ми препоръчате. Марка, сервиз? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 4 януари 2011 Сподели Публикувано 4 януари 2011 Галанта е 4г37 Е32 хечбек какви амортисъори ще ми препоръчате. Марка, сервиз?Здравей колега. Аз още не съм сменял амортисьори, но до колкото съм чел във форума - Каяба. Това са амортисьорите на Мицубиши. Май и цените са им доста добри в сравнение с другите производители. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 4 януари 2011 Сподели Публикувано 4 януари 2011 Аз миналия месец смених задните и сложих MONROE - белгийски с 2 години гаранция :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 4 януари 2011 Сподели Публикувано 4 януари 2011 Галанта е 4г37 Е32 хечбек какви амортисьори ще ми препоръчате. Марка, сервиз? Колега, в най-общи линии най-доброто е Каяба и Токико. Цените им започват от около 150 лв за брой. В никакъв случай не се изкушавай от по-евтините европейски алтернативи, защото ще си купиш десетина кила желязо, което за нищо не става. Лично аз бих ти препоръчал втора употреба от проверен човек. Аз съм с такива вече втора година, след като направих преди това грешката да си купя нови Делфи, които издържаха точно 6 месеца. Имай на предвид, че препоръките на колегите се отнасят за амортисьори за Галант ЕАХ, които са доста по-различни от тези за Е3Х, както и цените им. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didi galant Публикувано 4 януари 2011 Сподели Публикувано 4 януари 2011 За монро имам само най-добро впечатление!!!!Не съм сменяла на галанта амортисьори,но старото ренде върви 7 години 70 000 км с такива и са пушка,като повечето са градско каране(дупка до дупка).За галанта може да са неподходящи,но иначе са добри.Може да имат ментета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 януари 2011 Сподели Публикувано 6 януари 2011 А какви задни амортисьори за моя автомобил да взема? Има някакви усилени Каяба, някой да е с такива да даде мнение?Предницата е по-мека на натиск и проявява склонност към разлюляване нагоре-надолу както при натиск на място, така и в движение. Проблемът е в задницата - застрашително се люлее при преминаване през неравности, като колкото повече е товарът в колата, толкова по-силно, по-лесно и по-често се разклаща. Клоня към Монро Рефлекс заради съмнения в състоянието и на предните амортисьори. При цена около 150 лв/бр. не мога да отделя ~700 лева за смяна и на четирите. Все още не сме прегледали задното окачване и не съм сигурен дали амортисьорите са причината за горното неприятно поведение, така че може да се окажат втулки, тампони, дори и пружините да са за смяна (без това да има връзка с люлеенето). Сещате се че смяната на 4 амортисьора + две пружини е доста голяма сума, а пътищата тук стават все по-зле. По предницата има два носача за смяна. Т. к. тръгнали са. Та затова клоня към монро-то, а не че съм стиснат Просто не знам какво още ще излезе на бял свят като повреда/износване по ходовата част. Окачването не скърца и не клопа, но трябва да се прави. Върви като руснак на две големи водки, а искам да стъпва като гвардеец. Въпросът е заслужават ли си Монро рефлекс :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 6 януари 2011 Сподели Публикувано 6 януари 2011 Заслужават си каквито и газови амортисьори да сложиш. Монро е добре и лошата им слава се дължи на Турските ментета от преди години. Просто гледай да са произведени в Белгия. Карат доста, стига да ти ги раздвижат леко преди монтажа и той да е кадърен и да не ги въртят в оста им.... Мен ме притеснява повече Каяба в момента, защото от много места чувам, че са се навъдили яко ментета . Особено тези, които вкарват фирми като Евро 07 и т.н.... А и въпреки , че марката е Японска се произвеждат и в Испания и Чехия... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 януари 2011 Сподели Публикувано 10 януари 2011 Колеги, интересуват ме цените на прахозащитните комплекти с ударните тампони и от къде мога да ги закупя. Ще купувам два задни амортисьора, но още не съм решил какви. Ако някой има за продаване (нови, неслагани), да свирка. Изборът ми е сведен до Монро Рефлекс или Каяба като за галант седан. Същевременно се колебая дали да не взема и две пружини, понеже гимнастиките по смяната на тези части на са ми най-приятното занимание и искам да бъдат сменени в едно упражнение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BATKO ROY Публикувано 20 януари 2011 Сподели Публикувано 20 януари 2011 Колега за съжаление имам Галант от 3 дни и няма да мога да помогна за избора на амортесьори. Чух хубави неща за Каябата. Ако може да споделиш цени на прожините ако сменяш. Аз подкарах един Галанд комби, който обаче се оказа със спортни прожини и с 15" джанти и лази по плочките. Ще помоля ако някой знае дали с такива прожини си идват тези машини, или някой ги е сменял?! Да ги сменя или да се кача на по-големи джанти с гуми? Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 януари 2011 Сподели Публикувано 20 януари 2011 Колега за съжаление имам Галант от 3 дни и няма да мога да помогна за избора на амортесьори. Чух хубави неща за Каябата. Ако може да споделиш цени на прожините ако сменяш. Аз подкарах един Галанд комби, който обаче се оказа със спортни прожини и с 15" джанти и лази по плочките. Ще помоля ако някой знае дали с такива прожини си идват тези машини, или някой ги е сменял?! Да ги сменя или да се кача на по-големи джанти с гуми? Благодаря!Цените на Каябата при мен са 125 лв. на бр.независимо дали са предни или задни, изключение прави комби варианта, който е с доста по дебели амортесьори ,те са с нивомат...........Спортните пружини са два вида за този Галант- едните са с 4 см. по ниски , а другите са с 7 см. по ниски............съответно и возията е много по различна от оригинала.......ако си с ниските,най добре е да смениш пружините и амортесьорите ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 януари 2011 Сподели Публикувано 20 януари 2011 Амортисьорите са сменени, но трябваше да се напъна и за пружините - 224 лева за двете без доставката. Това е за седан. С джанти няма да я вдигнеш. Действително гума 195/60 15" е малко по-ниска от 215/45 17", но този няма и 1 см. си е нищо. Ако му сложиш по-балонни гуми ще изглежда грозно и ще се товари двигателя. Освен ако не сложиш само отзад по-балонните, което пък е предпоставка за проблеми с ABS :icon_hmm: . Затова Диджея е дал този отговор - стандартни пружини.Виж какви са амортисьорите да видим може ли да смениш само пружините. Може да сложиш и маслени амортисьори и тогава ще е 150-ина лева за двата, но би трябвало само с пружини да се оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 януари 2011 Сподели Публикувано 20 януари 2011 Не ти е работа с маслени амортесьори,и то еднодействащи,и с комбинация с 17 цолови джанти и гуми и става много зле работата............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BATKO ROY Публикувано 20 януари 2011 Сподели Публикувано 20 януари 2011 (редакция) Mай май за сега ще се пързалям по коремче.За понататък ако не свикна ще мисля за нови прожини и амота.Много благодаря за информацията.Скоро влиза в сервиза за обслужване и ще разбера с кои прожини и кои амортесьори е и ще пиша.Пак Благодаря.Вандер дрифт последно какви амортесиори сложи?И един въпрос към DJ,какво е нивомат?Такива които когато я товариш тя си седи вдигната ли?Както при Форестерите на Субару. Редактирано 20 януари 2011 от BATKO ROY Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 януари 2011 Сподели Публикувано 20 януари 2011 ?И един въпрос към DJ,какво е нивомат?Такива които когато я товариш тя си седи вдигната ли?Както при Форестерите на Субару.Точно като тях е , но на друг принцип............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 януари 2011 Сподели Публикувано 21 януари 2011 Веднага предизвикахте въпрос и в мене, как да разбера с нивомат ли са амортесьорите на моето комби :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 януари 2011 Сподели Публикувано 21 януари 2011 JMBLNEA5WXZ000156 :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 януари 2011 Сподели Публикувано 21 януари 2011 Веднага предизвикахте въпрос и в мене, как да разбера с нивомат ли са амортесьорите на моето комби :icon_hmm:Най лесно е да погледнеш амортесьорите, те се виждат ясно и не е необходимо да се сваля гумата.........ако са много дебели ,едно 70-80 мм диаметър, то това са с нивомат...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 януари 2011 Сподели Публикувано 21 януари 2011 (редакция) Твоите са с въпросните нивомат амортесьори.............Те са и доста по скъпи -около 600-800 лв. единия,за това аз прибегвам към приспособяването на амортесьори от ЕА5А или седан .......за тази цел обаче взимам от по усилените амортесььори за седан , които ги водят оффроад и са 2 пъти по дебели от оригиналните ,но са далеч по тънки от тези на комбито,освен това трябва да се сменят и пружините, тъй като при седана са конусовидни, а при комбито с нивомата са цилиндрични - прави и пружините няма да станат ............и още нещо,за да стане както трябва ( защото често са с увиснали задници)им слагам подложка с около 20-25 мм..............по този начин вдигам задницата още и става много "приятна"......... Редактирано 21 януари 2011 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 януари 2011 Сподели Публикувано 21 януари 2011 (редакция) последно какви амортесиори сложи?Monroe Reflex - 90 лв/бр. (белгийски). Те са и с газ (двойнодействащи). Като отключиш стъблото то самО се издига бавничко нагоре. Старите ми бяха Каяба маслени и т.к. тръгнали. Редактирано 21 януари 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 21 януари 2011 Сподели Публикувано 21 януари 2011 Аз имам такова питане... Тези монро рефлекс, дали са подходящи за спортни пружини? Моите пружини са с около 4 см. по ниски и при хлътване в дупка има едно последващо залюляване, и при спящ полицай се получава доста неприятно удряне на купето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 януари 2011 Сподели Публикувано 21 януари 2011 С нивомат са, цената на оргиналните е около 520лв за брой.Брях, скъпотията му :mad: Благодаря Миро, слава богу са си здрави :icon_clap: @ DJ, страхотни интервенции правиш, но като казахте цената ми се изясни картинката :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BATKO ROY Публикувано 21 януари 2011 Сподели Публикувано 21 януари 2011 Тази кола започва да ми харесва ,кадето и да стъпиш ,1000лв :icon_rock: Колегата Ди Джей ми се струва че има сервиз и ако може да зная каде е. Ще е добре . Търсих да видя за сервиз кадето ремонтират Митсобишита предимно и невидях никаде ,може да съм го пропуснал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 януари 2011 Сподели Публикувано 21 януари 2011 (редакция) Би трябвало да стане "монрото" на 40 мм по-къси пружини. Ще работят на по-къс ход и евентуално могат да се скапят по-бързо отколкото при нормална пружина. О, правят се. До нас има цели три галанта за правене :icon_naughty: - модел 89 4х4, 93-96 1.8 бензин и моя милост Редактирано 21 януари 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 януари 2011 Сподели Публикувано 21 януари 2011 О, правят се. До нас има цели три галанта за правене :icon_naughty: - модел 89 4х4, 93-96 1.8 бензин и моя милост Недей да лъжеш :P този от 89-та сигурно е още с оригиналните Каяби .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 21 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 21 януари 2011 Колеги смених и четирите с Монро газови возията е по твърда от изпусналите ми ам. но не мърда в завой . Иначе беше като лодка . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.