Премини към съдържание

Какви амортисьори ?


lesko

Препоръчано мнение

Колега,нека и аз се произнеса "КАЯБА" аз ги смених на Галанта с Каяба и стана друга работа-доволен съм ;)Поздрави :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...
  • Отговори 129
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Да не пускам нова тема, как да разбера функционира ли ми нивомата в задните амортисьори??? Нисичка ми седи отзад :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най си личи в момента в който разтовариш, вирва се осезаемо в този момент ако работят. След 50-100м си слизат. Иначе увисването е по-скоро от омекнали пружини, а не от амортисьорите. Само пружини да смениш обаче мисля че не се прави...

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, така като слушам и взеха да възникват следните въпроси у мен : :rolleyes:

 

1. Моите дали са с нивомат - шаси : JMBLREA5W1Z001938

2. Това само за задните амортесьори ли се отнася, тъй като преди време ми ги смениха и всичко беше, към 400 лв. с някакви тампони, а в същото време не съм забелязал да се вдига колата като я натоваря, ами точно обратното. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

да.

Значи....не работят... :icon_censored: Иначе работят добре, като обикновени амортисьори, мда.

Четох, че подлагат някакви подложки да се вдигне леко задницата :icon_hmm: Едни 2-3см стигат

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи....не работят... :icon_censored: Иначе работят добре, като обикновени амортисьори, мда.

Четох, че подлагат някакви подложки да се вдигне леко задницата :icon_hmm: Едни 2-3см стигат

 

Значи, че е добре да идеш на преглед на окачването, за да ти проверят общото състояние амортисьори-пружини. Най-често, както е писал Любо, омекват пружините. Но на над 10 г. галант и амортисьорите надали са особено здрави, след като са омекнали пружините. Най-евтиният вариант е да се среже внимателно чашката на амортисьора, в който лежи пружината и да се премести 2 см нагоре. Това води до така желаното повдигане и в някои случаи издържа години. Нивомат амортисьорите са ужасно скъпи и напълно ненужни според мен. Иначе Евро 07 продава за 74 лв. бр. задни пружини на CS Germany които са съвсем прилични.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роска, сигурен ли си в качеството на тези пружини? Тази фирма не ми вдъхва доверие :icon_refuse:

 

Да, сигурен съм. Съвсем прилични пружини. За добри пари.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не се вдига при нивомата, когато се натовари колата...Просто амортисьора се втвърдява, за да не стане колата като лодка...По-натоварена кола - по-твърд амортисьор и къс ход, по-лека - по-меки...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не пускам нова тема, как да разбера функционира ли ми нивомата в задните амортисьори??? Нисичка ми седи отзад :icon_hmm:

 

Колега виж ми снимката на колата в секция Гараж и сам ще си отговориш на въроса, това са ми Stock амортесьорите, моите, нямам идея нивомат ли са или не но където и да погледнеш Stock Мицу (без Evo-тата и други спортно фабрично тунинговани), задниците са им по - ниски от предниците, явно така ги правят заводски. DJ-я ще каже ;)

 

А ето и снимки, с които да подкрепя, това свое твърдение ;) :

 

http://i51.tinypic.com/5m9tg5.jpg

 

Може ясно да се види, че на всичките коли които са на снимките, задниците са им по - ниски от предниците и както казах това си е само мое лично мнение и снимките на всичките Lancer-и и Galant-и са от google и всичките са Stock и повечете са супер запазени ;) или са снимани, когато са били чисто нови.

 

 

BATKO ROY до колкото си спомням на събирането пред НИМ, мен ми се стори че си с някакъв Споретен AROSPEED Lowering Srings, но може и да се бъркам де, така че не искам да гадая, затова си ги провери, но като цяло идеална беше стойката на колата, поне аз така мисля :icon_thumbup:

Редактирано от cpurage
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не се вдига при нивомата, когато се натовари колата...Просто амортисьора се втвърдява, за да не стане колата като лодка...По-натоварена кола - по-твърд амортисьор и къс ход, по-лека - по-меки...

 

Айде пак разбирача .. ти нали караше Ауди бре, от къде знаеш какви са амортисьорите на Галанта :icon_thumbup: ...

 

Майтапа настрана, обаче тук не си прав.

 

Амортисьорите оригинално са SACHS 444 219 и в каталога са си обозначени като self-leveling, a при мен все още работи това и съм го наблюдавал многократно, както казах най си личи точно след разтоварване, когато се вирва осезаемо задницата. А ето и описанието как действат: http://www.cadillacfaq.com/faq/answers/pdf/nivomat.pdf.

 

Ето и другата тема, където към края съм писал и дал линкове какво е нужно за да се премине към обикновено окачване когато дойде време за смяната - най-важното е пружините които се сложат да не са за седан.

 

 

Да, сигурен съм. Съвсем прилични пружини. За добри пари.

Измери им дебелината на телта със шублера и я съпостави с дебелината на оригиналната пружина - ще останеш изненадан и няма да си на това мнение повече.

 

Поздрав.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не са ли 8 милиметра дебели навивките и 8 броя навивки? Ако си мерил такива от линка защо не кажеш някакви размери?

Отпред разстоянието от гумата до веждата на калника е 48 мм, а отзад 27 мм. Гумите са 205/65 15".

 

уф, не от линка, а от евро-то :icon_doh:

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди, не съм мерил за Галант CS, за Пасата си бях вземал и увисна за няма и 6 месеца, тогава при повторната смяна ги измерихме и по спомен бяха около 2мм по-тънки от оригиналната пружина. Става дума за диаметъра на телта, от която е навита пружината...

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз имам амортисьорен въпрос.

Мицубиши Галант 1998г. Предните ми амотрисьори са за смяна. Предложиха ми Каяба 137лв парчето, а преди това в Ратола(Пловдив) ми казаха цена 210лв, но не помня марката.

Първото ми питане е: Каяба надеждни ли са и как да се уверя, че не са ментаци?

Другото питане е: Каква е разликата между газови и маслени амортисьори за Галант откъм ползи и откъм цена?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз имам амортисьорен въпрос.

Мицубиши Галант 1998г. Предните ми амотрисьори са за смяна. Предложиха ми Каяба 137лв парчето, а преди това в Ратола(Пловдив) ми казаха цена 210лв, но не помня марката.

Първото ми питане е: Каяба надеждни ли са и как да се уверя, че не са ментаци?

Другото питане е: Каква е разликата между газови и маслени амортисьори за Галант откъм ползи и откъм цена?

То дали и останаха маслени само вече ???Едва л инякоя фирма произвежда всев още маслени...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, сигурен съм. Съвсем прилични пружини. За добри пари.

Не,Съвсем смотани пружини за добри пари .............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То дали и останаха маслени само вече ???Едва л инякоя фирма произвежда всев още маслени...........

 

Значи Каяба са газови?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не ви се пише изглежда. Ще редуцирам въпросите=)

Каяба за 137лв/1бр добре ли е за Галант? Ако не какво ще препоръчате?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почти всички фирми продължават да произвеждат и маслени, включително и Каяба и Токико.

Само маслени или газоаслени???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каяба, както и всеки амортисьор от големите фирми са надежни, но да не са ментаци. Трудно може да се даде съвет как да различните истинските от ментето.

 

Газовите всички ги хвалят като по-добри, доводи за потвърждение и отхвърляне на тези теории много, по-важно според мен е амортисьора да съответства като характеристика на тази на фабричните амортисьори. Взимате оргиналния номер по рама и търсите номера по производителя, който сте избрали, все пак е добре да проверите и цената на оргиналните, понякога разликата в цената е малка и не си заслужава търсене на алтернативи. Все пак ако търсите промяна в пътното поведение на автомобила, трябва да минете на алтернативни варианти - спортни окачвания и т.н, не стават с фабричните амортисьори и пружини.

 

Благодаря, това пак ми е полезна информация!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

но съвсем скоро предполагам, че ще спрат да се произвеждат и предлагат.

Бе аз знам че кажи речи са си ги спрели от производство вече от няколко години.............в каталозите на нито Закс, нито Боже,нито Каяба фигурират маслени амортесьори.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само маслени или газоаслени???

Добре де кое е по добре колеги само маслени или газо маслени...или там газови само имали такива ...

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...