Chakala29 Публикувано 28 януари 2011 Сподели Публикувано 28 януари 2011 Колега,нека и аз се произнеса "КАЯБА" аз ги смених на Галанта с Каяба и стана друга работа-доволен съм ;)Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 16 април 2011 Сподели Публикувано 16 април 2011 Да не пускам нова тема, как да разбера функционира ли ми нивомата в задните амортисьори??? Нисичка ми седи отзад :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 18 април 2011 Сподели Публикувано 18 април 2011 :icon_bye: чувах, че като се натовари и се вдига леко нагоре пак, така ли е :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 18 април 2011 Сподели Публикувано 18 април 2011 :icon_bye: чувах, че като се натовари и се вдига леко нагоре пак, така ли е :rolleyes: да. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 18 април 2011 Сподели Публикувано 18 април 2011 (редакция) Най си личи в момента в който разтовариш, вирва се осезаемо в този момент ако работят. След 50-100м си слизат. Иначе увисването е по-скоро от омекнали пружини, а не от амортисьорите. Само пружини да смениш обаче мисля че не се прави... Редактирано 18 април 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V 6 24 valve Публикувано 19 април 2011 Сподели Публикувано 19 април 2011 Колеги, така като слушам и взеха да възникват следните въпроси у мен : :rolleyes: 1. Моите дали са с нивомат - шаси : JMBLREA5W1Z001938 2. Това само за задните амортесьори ли се отнася, тъй като преди време ми ги смениха и всичко беше, към 400 лв. с някакви тампони, а в същото време не съм забелязал да се вдига колата като я натоваря, ами точно обратното. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 19 април 2011 Сподели Публикувано 19 април 2011 да.Значи....не работят... :icon_censored: Иначе работят добре, като обикновени амортисьори, мда. Четох, че подлагат някакви подложки да се вдигне леко задницата :icon_hmm: Едни 2-3см стигат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 април 2011 Сподели Публикувано 19 април 2011 Значи....не работят... :icon_censored: Иначе работят добре, като обикновени амортисьори, мда. Четох, че подлагат някакви подложки да се вдигне леко задницата :icon_hmm: Едни 2-3см стигат Значи, че е добре да идеш на преглед на окачването, за да ти проверят общото състояние амортисьори-пружини. Най-често, както е писал Любо, омекват пружините. Но на над 10 г. галант и амортисьорите надали са особено здрави, след като са омекнали пружините. Най-евтиният вариант е да се среже внимателно чашката на амортисьора, в който лежи пружината и да се премести 2 см нагоре. Това води до така желаното повдигане и в някои случаи издържа години. Нивомат амортисьорите са ужасно скъпи и напълно ненужни според мен. Иначе Евро 07 продава за 74 лв. бр. задни пружини на CS Germany които са съвсем прилични. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 19 април 2011 Сподели Публикувано 19 април 2011 Роска, сигурен ли си в качеството на тези пружини? Тази фирма не ми вдъхва доверие :icon_refuse: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 април 2011 Сподели Публикувано 19 април 2011 Роска, сигурен ли си в качеството на тези пружини? Тази фирма не ми вдъхва доверие :icon_refuse: Да, сигурен съм. Съвсем прилични пружини. За добри пари. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 19 април 2011 Сподели Публикувано 19 април 2011 Нищо не се вдига при нивомата, когато се натовари колата...Просто амортисьора се втвърдява, за да не стане колата като лодка...По-натоварена кола - по-твърд амортисьор и къс ход, по-лека - по-меки... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cpurage Публикувано 19 април 2011 Сподели Публикувано 19 април 2011 (редакция) Да не пускам нова тема, как да разбера функционира ли ми нивомата в задните амортисьори??? Нисичка ми седи отзад :icon_hmm: Колега виж ми снимката на колата в секция Гараж и сам ще си отговориш на въроса, това са ми Stock амортесьорите, моите, нямам идея нивомат ли са или не но където и да погледнеш Stock Мицу (без Evo-тата и други спортно фабрично тунинговани), задниците са им по - ниски от предниците, явно така ги правят заводски. DJ-я ще каже ;) А ето и снимки, с които да подкрепя, това свое твърдение ;) : http://i51.tinypic.com/5m9tg5.jpg Може ясно да се види, че на всичките коли които са на снимките, задниците са им по - ниски от предниците и както казах това си е само мое лично мнение и снимките на всичките Lancer-и и Galant-и са от google и всичките са Stock и повечете са супер запазени ;) или са снимани, когато са били чисто нови. BATKO ROY до колкото си спомням на събирането пред НИМ, мен ми се стори че си с някакъв Споретен AROSPEED Lowering Srings, но може и да се бъркам де, така че не искам да гадая, затова си ги провери, но като цяло идеална беше стойката на колата, поне аз така мисля :icon_thumbup: Редактирано 19 април 2011 от cpurage Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 19 април 2011 Сподели Публикувано 19 април 2011 (редакция) Нищо не се вдига при нивомата, когато се натовари колата...Просто амортисьора се втвърдява, за да не стане колата като лодка...По-натоварена кола - по-твърд амортисьор и къс ход, по-лека - по-меки... Айде пак разбирача .. ти нали караше Ауди бре, от къде знаеш какви са амортисьорите на Галанта :icon_thumbup: ... Майтапа настрана, обаче тук не си прав. Амортисьорите оригинално са SACHS 444 219 и в каталога са си обозначени като self-leveling, a при мен все още работи това и съм го наблюдавал многократно, както казах най си личи точно след разтоварване, когато се вирва осезаемо задницата. А ето и описанието как действат: http://www.cadillacfaq.com/faq/answers/pdf/nivomat.pdf. Ето и другата тема, където към края съм писал и дал линкове какво е нужно за да се премине към обикновено окачване когато дойде време за смяната - най-важното е пружините които се сложат да не са за седан. Да, сигурен съм. Съвсем прилични пружини. За добри пари.Измери им дебелината на телта със шублера и я съпостави с дебелината на оригиналната пружина - ще останеш изненадан и няма да си на това мнение повече. Поздрав. Редактирано 19 април 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 19 април 2011 Сподели Публикувано 19 април 2011 (редакция) Не са ли 8 милиметра дебели навивките и 8 броя навивки? Ако си мерил такива от линка защо не кажеш някакви размери?Отпред разстоянието от гумата до веждата на калника е 48 мм, а отзад 27 мм. Гумите са 205/65 15". уф, не от линка, а от евро-то :icon_doh: Редактирано 19 април 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 19 април 2011 Сподели Публикувано 19 април 2011 (редакция) Анди, не съм мерил за Галант CS, за Пасата си бях вземал и увисна за няма и 6 месеца, тогава при повторната смяна ги измерихме и по спомен бяха около 2мм по-тънки от оригиналната пружина. Става дума за диаметъра на телта, от която е навита пружината... Редактирано 19 април 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Georgiev Публикувано 19 април 2011 Сподели Публикувано 19 април 2011 Колеги и аз имам амортисьорен въпрос.Мицубиши Галант 1998г. Предните ми амотрисьори са за смяна. Предложиха ми Каяба 137лв парчето, а преди това в Ратола(Пловдив) ми казаха цена 210лв, но не помня марката.Първото ми питане е: Каяба надеждни ли са и как да се уверя, че не са ментаци?Другото питане е: Каква е разликата между газови и маслени амортисьори за Галант откъм ползи и откъм цена? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 април 2011 Сподели Публикувано 19 април 2011 Колеги и аз имам амортисьорен въпрос.Мицубиши Галант 1998г. Предните ми амотрисьори са за смяна. Предложиха ми Каяба 137лв парчето, а преди това в Ратола(Пловдив) ми казаха цена 210лв, но не помня марката.Първото ми питане е: Каяба надеждни ли са и как да се уверя, че не са ментаци?Другото питане е: Каква е разликата между газови и маслени амортисьори за Галант откъм ползи и откъм цена?То дали и останаха маслени само вече ???Едва л инякоя фирма произвежда всев още маслени........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 април 2011 Сподели Публикувано 19 април 2011 Да, сигурен съм. Съвсем прилични пружини. За добри пари.Не,Съвсем смотани пружини за добри пари ............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Georgiev Публикувано 19 април 2011 Сподели Публикувано 19 април 2011 То дали и останаха маслени само вече ???Едва л инякоя фирма произвежда всев още маслени........... Значи Каяба са газови? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 април 2011 Сподели Публикувано 19 април 2011 Значи Каяба са газови?Не винаги .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Georgiev Публикувано 19 април 2011 Сподели Публикувано 19 април 2011 Нещо не ви се пише изглежда. Ще редуцирам въпросите=)Каяба за 137лв/1бр добре ли е за Галант? Ако не какво ще препоръчате? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 април 2011 Сподели Публикувано 19 април 2011 Почти всички фирми продължават да произвеждат и маслени, включително и Каяба и Токико.Само маслени или газоаслени??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Georgiev Публикувано 19 април 2011 Сподели Публикувано 19 април 2011 Каяба, както и всеки амортисьор от големите фирми са надежни, но да не са ментаци. Трудно може да се даде съвет как да различните истинските от ментето. Газовите всички ги хвалят като по-добри, доводи за потвърждение и отхвърляне на тези теории много, по-важно според мен е амортисьора да съответства като характеристика на тази на фабричните амортисьори. Взимате оргиналния номер по рама и търсите номера по производителя, който сте избрали, все пак е добре да проверите и цената на оргиналните, понякога разликата в цената е малка и не си заслужава търсене на алтернативи. Все пак ако търсите промяна в пътното поведение на автомобила, трябва да минете на алтернативни варианти - спортни окачвания и т.н, не стават с фабричните амортисьори и пружини. Благодаря, това пак ми е полезна информация! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 април 2011 Сподели Публикувано 19 април 2011 но съвсем скоро предполагам, че ще спрат да се произвеждат и предлагат.Бе аз знам че кажи речи са си ги спрели от производство вече от няколко години.............в каталозите на нито Закс, нито Боже,нито Каяба фигурират маслени амортесьори......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 19 април 2011 Сподели Публикувано 19 април 2011 Само маслени или газоаслени???Добре де кое е по добре колеги само маслени или газо маслени...или там газови само имали такива ... :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.