Drive-Maniac Публикувано 2 декември 2010 Сподели Публикувано 2 декември 2010 Някой може ли да погледне топлайнките в ибей от линка по-горе и да каже мнението .. Колега няма как някой да ти каже мнение за тях, като никой не ги е ползвал. Ако се разровиш малко из чуждите форуми и сайтове ще видиш че всички масово използват тези за подмяна. Произвеждат се в Америка, освен това правят страшно много други продукти, като бутала, гарнитури... и т.н. Не съм запознат много с галантите, но относно Еклипс, ако повдигачите са същите, много добър вариант е да се използват т.нар. revized lifters, от 3г Еклипс, които са с по-големи отвори !! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 2 декември 2010 Сподели Публикувано 2 декември 2010 Колега няма как някой да ти каже мнение за тях, като никой не ги е ползвал. Въщност питах за кои мотори стават от слаганите на европейските модели.. а не дали са здрави и т.н. .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo_g Публикувано 3 декември 2010 Сподели Публикувано 3 декември 2010 Колеги, а пък мой авер със Субару след 6 месечно ходене по мъките сподели, че в крайна сметка/поне при него/ се оказва дефектен семеринг на задвижващия вал на маслената помпа. По тази причина помпата нагнетявала и въздух...... Просто имайте и това предвид. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 4 декември 2010 Сподели Публикувано 4 декември 2010 Въщност питах за кои мотори стават от слаганите на европейските модели.. а не дали са здрави и т.н. .. Ами като погледнеш малко по надолу е написано за кои двигатели стават Само че забелязах че са поскъпнали с 20$ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 4 декември 2010 Сподели Публикувано 4 декември 2010 (редакция) Аз даже им писах дали имат информация дали стават за мотор с код 6А13. Казаха ми че намат никаква информация за него сигурно този мотор го нямало в Америка Обаче това не означва че не стават Редактирано 4 декември 2010 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 4 декември 2010 Сподели Публикувано 4 декември 2010 Аз даже им писах дали имат информация дали стават за мотор с код 6А13. Казаха ми че намат никаква информация за него сигурно този мотор го нямало в Америка Обаче това не означва че не стават Ако поразровите архивите ще видите, че съм правил вече това проучване. Повдигачите на 72-ката и 6а13 не са еднакви, нито заменими. Последният не се предлага в САЩ, но повдигачи със заменим парт номер се монтрат на монтеро, стариони и прочее. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 4 декември 2010 Сподели Публикувано 4 декември 2010 Аз не разбрах какъв е проблема с Хюндайските повдигачи??? Там двигателя на друг принцип ли работи или натоварванията са по различни че се скапват? А възможно ли е да сте попадали на някакви ментета и за това да са се скапали? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 4 декември 2010 Сподели Публикувано 4 декември 2010 И на мен ми е любопитно това.Нали не искате да кажете, че на Хюндай повдигачите се сменят на 10000 км.? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 4 декември 2010 Сподели Публикувано 4 декември 2010 Единия проблем, може би е, че на Хюндай не се вгражда 2.5 V6, a двигателя Мицубиши, който ползват, e 2.0/поне така си мисля/, другия е, че никой не е пробвал техните баш оригинални, защото излизат по-скъпи от нашите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 5 декември 2010 Сподели Публикувано 5 декември 2010 Хюндайските не се скапват, просто цената на оргиналните Хюндайски е приблизително еднаква с тези на Mitsubishi, както и на всички оргинални повдигачи от други марки автомобили. Като казват колегите Хюндайски, имат в предвид, че са отишли в магазин за авточасти и са попитали за повдигачи за Хюндай и те са им предложили "Корейски" повдигачи на тази цена - всъщност може и да са Китайски, Тайландски, Италянски и т.н - така ги кръщават търговците с цел да ги продадат, а след това започват проблемите. Това всъщност са си афтърмаркет повдигачи, нямащи нищо общо с оргиналните, просто по габаритни размери съвпадат с тези които се монтират на Галант и Соната. В действителност има и афтърмаркет повдигачи с добро качество, но те не струват по 10лв, струват с около 15-20% под цената на оргиналните и затова никой не се занимава с внос на такива части - трудно продаваеми са. Благодаря за изчерпателният отговор. Значи говорим за повдигачи с неясен произход. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 6 декември 2010 Сподели Публикувано 6 декември 2010 (редакция) И заключихме, че най-добрият вариант според съотношението цена/качество, са оригиналните повдигачи, така ли? Редактирано 6 декември 2010 от Afonya Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 6 декември 2010 Сподели Публикувано 6 декември 2010 (редакция) А дали оригиналните ще изкарат поне 150 000 преди да се разтракат пак? Или не? Гаранции? Все пак 840лв+ само за повдигачите се дава? Редактирано 6 декември 2010 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 декември 2010 Сподели Публикувано 6 декември 2010 А дали оригиналните ще изкарат поне 150 000 преди да се разтракат пак? Или не? Гаранции? Все пак 840лв+ само за повдигачите се дава?Това заависи от маслото и от състоянието на маслените магистрали на мотора ти. Колкото с по хубаво масло карате, и колкото по често го сменяте, толкова по добре за мотора, в частност и за повдигачите......И другото което е, добре е да се смени маслото и масл. филтър , а дори и да се направи промивка на мотора с добавки ( от тези ,дето се сипват в старото масло преди смяната му) тъй като новите повдигачи ще се напълнят с новото масло ,а не със старото ..........Тогава можем да говорим за гаранция,но тя е една година или 30к км......Защо 840 лв? 600 лв. за твоя мотор те оправят ,това е само за повдигачите ........Другото което е, че все пак клиента трябва да реши и друго нещо. Това е дали иска ,така и така е разглобен мотора, да смени и гумички на клапани........за гарнитурите на смук. колектор, капаците на клапаните и О- пъъстените е ясно че ще се сменят, това си е по дефолт работата, но гумичките са отделна операция............В този случай клиента трябва да направи преценка сам за себе си , дали колата му гори масло и колко е ........ако му гори масло , хубаво е да се сменят гумичките , тъй като харча най вероятно е от там.....разбира се, има случаи , в които харчи масло и от износени цилиндри и сегменти , но това е съвсем друга история .............По мои наблюдения ,на 6А13 моторите( или 2.5 V6 - 24V) най често гори маслото от гумички на клапани,или пък има доста течове от гарнитурите и капачката на маслото ............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 21 януари 2011 Сподели Публикувано 21 януари 2011 Здравейте , колеги, ще изпозвам темата, за да питам нещо. Когато двигателят работи, се чува леко тракане и когато леко кача оборотите, тракането се ускорява. Рекох, че може повдигачите да са се разтропали, но забелязах, че когато натисна съединителя, тракането изчезва веднага и двигателят си работи съвсем тихо. Мерси предварително. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 21 януари 2011 Сподели Публикувано 21 януари 2011 Здравейте , колеги, ще изпозвам темата, за да питам нещо. Когато двигателят работи, се чува леко тракане и когато леко кача оборотите, тракането се ускорява. Рекох, че може повдигачите да са се разтропали, но забелязах, че когато натисна съединителя, тракането изчезва веднага и двигателят си работи съвсем тихо. Мерси предварително. :icon_hmm:Мисля че въпроса ти не е много по-темата,но все пак това което описваш "намирисва" на съединител или по-точно на лагер на първичния вал!? :icon_hmm: Изчакай "включване" от други колеги. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 януари 2011 Сподели Публикувано 21 януари 2011 но забелязах, че когато натисна съединителя, тракането изчезва веднага и двигателят си работи съвсем тихо. Мерси предварително. :icon_hmm:Лагера на първичният вал на скоростите ти е за смяна .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 януари 2011 Сподели Публикувано 21 януари 2011 Здравейте , колеги, ще изпозвам темата, за да питам нещо. Когато двигателят работи, се чува леко тракане и когато леко кача оборотите, тракането се ускорява. Рекох, че може повдигачите да са се разтропали, но забелязах, че когато натисна съединителя, тракането изчезва веднага и двигателят си работи съвсем тихо. Мерси предварително. :icon_hmm:И моя така тракаше, особено сутрин, като е студена колата, сменихме лагера и се оправи....хм, то би трябвало и да имаш някакъв шум и като караш, виене от към ск. кутия :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 21 януари 2011 Сподели Публикувано 21 януари 2011 И моя така тракаше, особено сутрин, като е студена колата, сменихме лагера и се оправи....хм, то би трябвало и да имаш някакъв шум и като караш, виене от към ск. кутия :rolleyes:При движение се чува до към 2500 оборота. Скоро ще бъде сменен, само се притеснявах да не е нещо спешно. Мерси за бързите отговори Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 януари 2011 Сподели Публикувано 21 януари 2011 (редакция) Като натиснеш съединителя спира шума и от аксиалния лагер. Поне аз така знам.Ако наистина е лагер на първичния вал, спешно е и то много. Може да нарани гнездото, т.е. да го изкопае на елипса и после трудно се прави. Може и само гнездото да е разбило, но това е малко вероятно. А ако луфтът е голям, може да преплете двете оси със зъбчатките и да счупи я зъб, я парче от картера..... Редактирано 21 януари 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 21 януари 2011 Сподели Публикувано 21 януари 2011 (редакция) Като натиснеш съединителя спира шума и от аксиалния лагер. Поне аз така знам.Ако наистина е лагер на първичния вал, спешно е и то много. Може да нарани гнездото, т.е. да го изкопае на елипса и после трудно се прави. Може и само гнездото да е разбило, но това е малко вероятно. А ако луфтът е голям, може да преплете двете оси със зъбчатките и да счупи я зъб, я парче от картера..... Релакс, :icon_thumbup: аксиалният лагер вие при натиснат съединител, а спира при ненатиснат. Обратното на това, което си написал. Една вечер на пияни глави се бъзикахме във форума, че ако е прецакан аксиалният и лагерите на първичния едновременно - при отпуснат съединител къркорят лагерите, а при натиснат аксиалният лагер...:icon_thumbup: Смяната на лагера е препоръчителна, но не чак опасна за живота. Редактирано 21 януари 2011 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 януари 2011 Сподели Публикувано 21 януари 2011 Така е - при натиснат съединител се обажда аксиалния. Сгрешил съм.За живота на водача и пътниците не е опасно разбира се, но е опасно за джоба на плащащия ремонтите по автомобила. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 22 януари 2011 Сподели Публикувано 22 януари 2011 Така е - при натиснат съединител се обажда аксиалния. Сгрешил съм.За живота на водача и пътниците не е опасно разбира се, но е опасно за джоба на плащащия ремонтите по автомобила.Споко Анди, аз моя си го карах шумолящ няколко хиляди км, имаше само малки язвички по гривната, от които идва неприятния шум Добре е при първа възможност иначе да си го смени човека Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hardcore Публикувано 8 март 2011 Сподели Публикувано 8 март 2011 (редакция) Интересува ме някой ако знае партидния номер на повдигачите за хюндай които стават на нашите v6, да проверя в кия. Редактирано 8 март 2011 от Emil Dimitrov Няма извинение за писането на маймуниця. Следващия подобен пост се трие! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 март 2011 Сподели Публикувано 8 март 2011 Оргинални Mitsubishi - 30лв с ДДС за 1бр, номер по Хюндай - 24610-32824.Хюндайските изкарват по 20-30 хил км. и после пак......... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 март 2011 Сподели Публикувано 8 март 2011 Номера е за колегата давам го за да си провери цена и да разбере, че няма смисъл.Да де, точно така........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.