Премини към съдържание

Хидравлични повдигачи


Ilia Dimitrov

Препоръчано мнение

Някой може ли да погледне топлайнките в ибей от линка по-горе и да каже мнението ..

 

Колега няма как някой да ти каже мнение за тях, като никой не ги е ползвал. Ако се разровиш малко из чуждите форуми и сайтове ще видиш че всички масово използват тези за подмяна. Произвеждат се в Америка, освен това правят страшно много други продукти, като бутала, гарнитури... и т.н. Не съм запознат много с галантите, но относно Еклипс, ако повдигачите са същите, много добър вариант е да се използват т.нар. revized lifters, от 3г Еклипс, които са с по-големи отвори !!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега няма как някой да ти каже мнение за тях, като никой не ги е ползвал.

 

Въщност питах за кои мотори стават от слаганите на европейските модели.. а не дали са здрави и т.н. ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а пък мой авер със Субару след 6 месечно ходене по мъките сподели, че в крайна сметка/поне при него/ се оказва дефектен семеринг на задвижващия вал на маслената помпа. По тази причина помпата нагнетявала и въздух......

Просто имайте и това предвид.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въщност питах за кои мотори стават от слаганите на европейските модели.. а не дали са здрави и т.н. ..

 

Ами като погледнеш малко по надолу е написано за кои двигатели стават :) Само че забелязах че са поскъпнали с 20$

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз даже им писах дали имат информация дали стават за мотор с код 6А13. Казаха ми че намат никаква информация за него сигурно този мотор го нямало в Америка :) Обаче това не означва че не стават :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз даже им писах дали имат информация дали стават за мотор с код 6А13. Казаха ми че намат никаква информация за него сигурно този мотор го нямало в Америка :) Обаче това не означва че не стават :)

 

Ако поразровите архивите ще видите, че съм правил вече това проучване. Повдигачите на 72-ката и 6а13 не са еднакви, нито заменими. Последният не се предлага в САЩ, но повдигачи със заменим парт номер се монтрат на монтеро, стариони и прочее.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбрах какъв е проблема с Хюндайските повдигачи??? Там двигателя на друг принцип ли работи или натоварванията са по различни че се скапват? А възможно ли е да сте попадали на някакви ментета и за това да са се скапали?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е любопитно това.Нали не искате да кажете, че на Хюндай повдигачите се сменят на 10000 км.?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Единия проблем, може би е, че на Хюндай не се вгражда 2.5 V6, a двигателя Мицубиши, който ползват, e 2.0/поне така си мисля/, другия е, че никой не е пробвал техните баш оригинални, защото излизат по-скъпи от нашите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хюндайските не се скапват, просто цената на оргиналните Хюндайски е приблизително еднаква с тези на Mitsubishi, както и на всички оргинални повдигачи от други марки автомобили. Като казват колегите Хюндайски, имат в предвид, че са отишли в магазин за авточасти и са попитали за повдигачи за Хюндай и те са им предложили "Корейски" повдигачи на тази цена - всъщност може и да са Китайски, Тайландски, Италянски и т.н - така ги кръщават търговците с цел да ги продадат, а след това започват проблемите. Това всъщност са си афтърмаркет повдигачи, нямащи нищо общо с оргиналните, просто по габаритни размери съвпадат с тези които се монтират на Галант и Соната. В действителност има и афтърмаркет повдигачи с добро качество, но те не струват по 10лв, струват с около 15-20% под цената на оргиналните и затова никой не се занимава с внос на такива части - трудно продаваеми са.

 

Благодаря за изчерпателният отговор. Значи говорим за повдигачи с неясен произход. :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И заключихме, че най-добрият вариант според съотношението цена/качество, са оригиналните повдигачи, така ли?

Редактирано от Afonya
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А дали оригиналните ще изкарат поне 150 000 преди да се разтракат пак? Или не? Гаранции? Все пак 840лв+ само за повдигачите се дава?

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А дали оригиналните ще изкарат поне 150 000 преди да се разтракат пак? Или не? Гаранции? Все пак 840лв+ само за повдигачите се дава?

Това заависи от маслото и от състоянието на маслените магистрали на мотора ти. Колкото с по хубаво масло карате, и колкото по често го сменяте, толкова по добре за мотора, в частност и за повдигачите......И другото което е, добре е да се смени маслото и масл. филтър , а дори и да се направи промивка на мотора с добавки ( от тези ,дето се сипват в старото масло преди смяната му) тъй като новите повдигачи ще се напълнят с новото масло ,а не със старото ..........Тогава можем да говорим за гаранция,но тя е една година или 30к км......

Защо 840 лв? 600 лв. за твоя мотор те оправят ,това е само за повдигачите ........

Другото което е, че все пак клиента трябва да реши и друго нещо. Това е дали иска ,така и така е разглобен мотора, да смени и гумички на клапани........за гарнитурите на смук. колектор, капаците на клапаните и О- пъъстените е ясно че ще се сменят, това си е по дефолт работата, но гумичките са отделна операция............В този случай клиента трябва да направи преценка сам за себе си , дали колата му гори масло и колко е ........ако му гори масло , хубаво е да се сменят гумичките , тъй като харча най вероятно е от там.....разбира се, има случаи , в които харчи масло и от износени цилиндри и сегменти , но това е съвсем друга история .............По мои наблюдения ,на 6А13 моторите( или 2.5 V6 - 24V) най често гори маслото от гумички на клапани,или пък има доста течове от гарнитурите и капачката на маслото ............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте , колеги, ще изпозвам темата, за да питам нещо. Когато двигателят работи, се чува леко тракане и когато леко кача оборотите, тракането се ускорява. Рекох, че може повдигачите да са се разтропали, но забелязах, че когато натисна съединителя, тракането изчезва веднага и двигателят си работи съвсем тихо. Мерси предварително. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , колеги, ще изпозвам темата, за да питам нещо. Когато двигателят работи, се чува леко тракане и когато леко кача оборотите, тракането се ускорява. Рекох, че може повдигачите да са се разтропали, но забелязах, че когато натисна съединителя, тракането изчезва веднага и двигателят си работи съвсем тихо. Мерси предварително. :icon_hmm:

Мисля че въпроса ти не е много по-темата,но все пак това което описваш "намирисва" на съединител или по-точно на лагер на първичния вал!? :icon_hmm:

Изчакай "включване" от други колеги.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

но забелязах, че когато натисна съединителя, тракането изчезва веднага и двигателят си работи съвсем тихо. Мерси предварително. :icon_hmm:

Лагера на първичният вал на скоростите ти е за смяна ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , колеги, ще изпозвам темата, за да питам нещо. Когато двигателят работи, се чува леко тракане и когато леко кача оборотите, тракането се ускорява. Рекох, че може повдигачите да са се разтропали, но забелязах, че когато натисна съединителя, тракането изчезва веднага и двигателят си работи съвсем тихо. Мерси предварително. :icon_hmm:

И моя така тракаше, особено сутрин, като е студена колата, сменихме лагера и се оправи....хм, то би трябвало и да имаш някакъв шум и като караш, виене от към ск. кутия :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моя така тракаше, особено сутрин, като е студена колата, сменихме лагера и се оправи....хм, то би трябвало и да имаш някакъв шум и като караш, виене от към ск. кутия :rolleyes:

При движение се чува до към 2500 оборота. Скоро ще бъде сменен, само се притеснявах да не е нещо спешно. Мерси за бързите отговори :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като натиснеш съединителя спира шума и от аксиалния лагер. Поне аз така знам.

Ако наистина е лагер на първичния вал, спешно е и то много. Може да нарани гнездото, т.е. да го изкопае на елипса и после трудно се прави. Може и само гнездото да е разбило, но това е малко вероятно.

 

А ако луфтът е голям, може да преплете двете оси със зъбчатките и да счупи я зъб, я парче от картера.....

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като натиснеш съединителя спира шума и от аксиалния лагер. Поне аз така знам.

Ако наистина е лагер на първичния вал, спешно е и то много. Може да нарани гнездото, т.е. да го изкопае на елипса и после трудно се прави. Може и само гнездото да е разбило, но това е малко вероятно.

 

А ако луфтът е голям, може да преплете двете оси със зъбчатките и да счупи я зъб, я парче от картера.....

 

Релакс, :icon_thumbup: аксиалният лагер вие при натиснат съединител, а спира при ненатиснат. Обратното на това, което си написал. Една вечер на пияни глави се бъзикахме във форума, че ако е прецакан аксиалният и лагерите на първичния едновременно - при отпуснат съединител къркорят лагерите, а при натиснат аксиалният лагер...:icon_thumbup: Смяната на лагера е препоръчителна, но не чак опасна за живота.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е - при натиснат съединител се обажда аксиалния. Сгрешил съм.

За живота на водача и пътниците не е опасно разбира се, но е опасно за джоба на плащащия ремонтите по автомобила.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е - при натиснат съединител се обажда аксиалния. Сгрешил съм.

За живота на водача и пътниците не е опасно разбира се, но е опасно за джоба на плащащия ремонтите по автомобила.

Споко Анди, аз моя си го карах шумолящ няколко хиляди км, имаше само малки язвички по гривната, от които идва неприятния шум :)

Добре е при първа възможност иначе да си го смени човека

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Интересува ме някой ако знае партидния номер на повдигачите за хюндай които стават на нашите v6, да проверя в кия.

Редактирано от Emil Dimitrov
Няма извинение за писането на маймуниця. Следващия подобен пост се трие!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оргинални Mitsubishi - 30лв с ДДС за 1бр, номер по Хюндай - 24610-32824.

Хюндайските изкарват по 20-30 хил км. и после пак......... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Номера е за колегата давам го за да си провери цена и да разбере, че няма смисъл.

Да де, точно така........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...