Премини към съдържание

Хидравлични повдигачи


Ilia Dimitrov

Препоръчано мнение

По много неща могат да се познаят, но може да започнем със снимка на опаковката, а след това ако е необходимо ще се задълбочим. Не вярвам да стигнем дотам, защото според мен не са ОЕМ-ски, а това означава, че не са за Хюндай, а са за Хюндай, Mitsubishi, Крайслер и още няколко китайски, индийски и един производител от Малайзия. Това просто са си афтърмаркет части, като никъде не споменавам, че са некачествени, ментета и т.н. Просто за качеството ще споделят колегите, които са ги ползвали.

 

Доколкото знам хюндай сонатите до 1999г. са почти пълно копие на Галант - 2.0 литровия мотор е на митсубиши, водната помпа също, повечето елементи от окачването също и т.н. Така че повдигачите там не са за един милион марки, а конкретно за хюндай и митсубиши :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак си биете инджекцийки с тоя Великар и повдигачи от Хюндай .. ми слагайте смело, хората ви казаха че карат по 10-20к, ма Бай Ганя е тарикат, ще уцели кьоравото, не му говори ти на него .. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак си биете инджекцийки с тоя Великар и повдигачи от Хюндай .. ми слагайте смело, хората ви казаха че карат по 10-20к, ма Бай Ганя е тарикат, ще уцели кьоравото, не му говори ти на него .. :icon_dance:

 

А дали можеш да ми/ни припомниш кои точно са тези хора, дето са слагали от Хюндайските повдигачи и са изкарали 10-20к? Да не се окаже, че се заражда поредната легенда... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А дали можеш да ми/ни припомниш кои точно са тези хора, дето са слагали от Хюндайските повдигачи и са изкарали 10-20к? Да не се окаже, че се заражда поредната легенда... :)

 

 

Започни например от пост номер 10, после си припомни и от #34 :icon_bye: .

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Започни например от пост номер 10, после си припомни и от #34 :icon_bye: .

И какво? Това какъв пример е??? Кой точно ги е сложил хюндайските и колко е изкарал?

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе да не си говорим за различни неща..? Мислех, че иде реч за хюндайските от Великар по 11лв ли бяха, които явно не са оригинални хюндайски, тъй като на оригиналните хюндайски цената е съпоставима с оригиналните митсубиши. Ако вие говорите за оригиналните хюндайски които струват колкото оригиналните митсубиши, значи аз съм в грешка, макар че логиката ми убягва. След това уточнение ето кой е слагал от Великарските хюндайски:

Грешиш......изкарват около не повече от 20 000 км. в зависимост от маслото и начина на каране, след това трябва да събираш парченцата от тях с магнит ............изпробвано е много пъти , дори и на моята кола.........

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Често пъти търсим под вола теле още по - често в криза...Но аз съм гласувал доверие на DJTymbi, като мисля, че ми сложи ОЕМ повдигачи, цената е НАД 20лв за бр. Все пак това си е ремонт по двигателя и според мене такава част е редно да се сложи :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По пътя на логиката си мисля, че в сервиз, където се извършва техническо обслужване на хюндай, се слагат съответно части за хюндай. Поради причината , че някои двигатели на митсубиши и хюндай са идентични, се слагат съответно едни и същи повдигачи. Това, че хюндайските са по -евтини е нормално - все пак марката е корейска, а не японска, което не означава, че не е толкова качествена. Такъв е стандартът просто.

Редактирано от naso
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И по пътя на логиката,повдигачите за Хюндай би трябвало да са правени в Корея,а не в Япония,нали:D? И ето ти евентуална причина за разлика в качеството.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много се изговори, много се изписа .............

Утре ще ви снимам каква е разликата м/у тях и защо става така, че корейските изкарват по 20 к км..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За инфо: По-горе писах за повдигачите които ги сменях, само марката не уточних - BGA (не си спомням цената с точност, но около 17лв. беше някъде).

Петъка и съботата "разтрих" малко галанта на дълъг път и за сега не са се обаждали, дори и като завъртях малко повечко на стартер (по-горе съм писал за "страничния ефект"). Минал съм 50701км от както ги сложих.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всички пишат за Хюндайски повдигачи в Euro 07 има някакви марка BGA за 16.71лв. което си е префектната цена.

За да стани ясно колко струват оригиналните "Перфектни" повдигачи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По пътя на логиката си мисля, че в сервиз, където се извършва техническо обслужване на хюндай, се слагат съответно части за хюндай. Поради причината , че някои двигатели на митсубиши и хюндай са идентични, се слагат съответно едни и същи повдигачи. Това, че хюндайските са по -евтини е нормално - все пак марката е корейска, а не японска, което не означава, че не е толкова качествена. Такъв е стандартът просто.

Въобще не е нормално, писал съм ви по-горе, че съм питал в IND commerce цената е по-висока от на Мицубиши , беше нещо като 36-39лв/бр. Това е за оригинални Хюндай повдигачи. При такава цена, от този доставчик може да говорим за качество съпоставимо с оригиналните на Мицубиши.

Редактирано от penchod
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз като гледам сайтове от рода на:

http://www.alibaba.com/product-gs/442273266/HYUNDAI_SONATA_HYDRAULIC_PRESSURE_LIFTER_MD339767.html

FOB Price: US $1.3 - 2 / Piece

Minimum Order Quantity: 200 Piece/Pieces

Supply Ability: 50000 Set/Sets per Month

 

1.3 долара на повдигач при минимално 200 бройки... смятайте за какво качество си говорим и за каква надценка до крайния клиент :) ... мен ако питате оригиналните повдигачи на мицубиши са не по-вече от 5$ на бройка като цена на изработа след тестове и т.н. (то явно не е имало много тестове) другото отгоре си е печалба както за мицу така и за търговците.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че аз и части от Япония да внасям пак няма да го избия пазара... това кво общо има с това дет писах?... прилича ми на оня дет щял да фалира градски транспорт с таксита на ултра ниски цени :icon_doh: :) А компютрите дет пишем на тях дали не са 100% производство в Китай а? :) И още едно въпросче колко големи фирми изнесоха прозводството си в китай обаче пак си излиза с тяхната марка?

Мерцедес каква печалба имат всички си мечтаем за такава :) ... каде се сварняваш с мерцедес... ние мицубиши неможе да наредим там ти буташ китайската количка с части от 80те! И колкото и да не ни се иска китайците донимират икономичести на доста фронтове като се погледнат каквито и да е статистики.

Тя темата наистина се изчерпа още на първа страница ама флоода не спира :) :icon_rock:

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...