Andy Van Der Drift Публикувано 8 март 2011 Сподели Публикувано 8 март 2011 На Хюндай Соната 2000 кубика от 2007 г. други ли са повдигачите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 март 2011 Сподели Публикувано 8 март 2011 На Хюндай Соната 2000 кубика от 2007 г. други ли са повдигачите?Те пък немат повдигачи, защото са с пулове там вече , търси модификацията EF.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 март 2011 Сподели Публикувано 8 март 2011 От любопитство питам. Приятел кара такъв и ме попита имат ли общо с :mitsu-smiley: както при предните модели. Отговорих му че не знам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 9 март 2011 Сподели Публикувано 9 март 2011 Добре де не действат ли добре подходящи добавки например тази http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4288? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 март 2011 Сподели Публикувано 9 март 2011 Добавка тип "течен-майстор" още не са изобретени. Когато се прецакат повдигачите с добавките може само да я спреш на първия автосалон. :D ....майстор от шише се казва бре............. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 март 2011 Сподели Публикувано 9 март 2011 В момента правя един такъв мотор ,бърникан от такъв "майстор"..............резултата е свети постоянно лампичката за налягането на маслото, налягането е 0,2 бара на празен ход и горещ мотор...........след 2 седмици се появи едно тропане в мотора - мотора долу и...........превъртял биелен лагер на 1-ви цилиндър, и от към вала и от към биелата, та сега се налага корекция на биелата........шлайф на кол. вал на 2 ремонт ( 0.50 )и поради запушване на масл. магистрала на биелата , има изтропал бутален болт..........за сега това,но ме притеснява маслените магистрали в блока да няма запушване.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 9 март 2011 Сподели Публикувано 9 март 2011 В момента правя един такъв мотор ,бърникан от такъв "майстор"..............резултата е свети постоянно лампичката за налягането на маслото, налягането е 0,2 бара на празен ход и горещ мотор...........след 2 седмици се появи едно тропане в мотора - мотора долу и...........превъртял биелен лагер на 1-ви цилиндър, и от към вала и от към биелата, та сега се налага корекция на биелата........шлайф на кол. вал на 2 ремонт ( 0.50 )и поради запушване на масл. магистрала на биелата , има изтропал бутален болт..........за сега това,но ме притеснява маслените магистрали в блока да няма запушване..........Леле това само от подобна добавка ли се е получило ужас... :mad: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 март 2011 Сподели Публикувано 9 март 2011 Леле това само от подобна добавка ли се е получило ужас... :mad:Ахам........то това е пак добре ........той бая я е покарал преди да се скапе ,около 3000 км след като му е светнала лампата за първи път................. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 10 март 2011 Сподели Публикувано 10 март 2011 DJ стига филми...от къде знаеш ,че е от добавка.Нима не знаеш,че доста коли не искам да използвам думата всички вкарани от вън са "пълни" с добавки.Ползват се такива добавки,които са доказани от двадесет годишен опит на автоджамбазите.Целта е хем ентуалния ремонт да е за сметка на новия собственик хем той да е доволен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knopp Публикувано 10 март 2011 Сподели Публикувано 10 март 2011 DJ стига филми...от къде знаеш ,че е от добавка.Нима не знаеш,че доста коли не искам да използвам думата всички вкарани от вън са "пълни" с добавки.Ползват се такива добавки,които са доказани от двадесет годишен опит на автоджамбазите.Целта е хем ентуалния ремонт да е за сметка на новия собственик хем той да е доволен. А тези които тепърва ще вземаме кола Втора ръка, какво да правим? Ако след първата смяна на маслото заедно със старото масло изхвърлим и добавката, и на следващото палене с чистото масло започне симфония от тракащи повдигачи ?Или при покупката да карам продавача да смени масллото за да се чуе "истинския" звук на двигателя. ... ами ако през него минат няколко кандидат клиента? Той няма да може да насмогне на масло :D Или слагам главата в торбата и каквото излезе а? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 10 март 2011 Сподели Публикувано 10 март 2011 (редакция) Никакви добавки не помагат като се е разщракал сериозно Галанта, споко .. ако са налели 20W60 само .. ма то това по щеката би трябвало да се познае .. 5W40-то направо капе като извадиш щеката .. ако е яко гъсто .. next ... Също така току що сменено масло за мен би означавало също че са пощраквали малко и за това са го сменили, в начален стадии се оправят от новото масло за няколко К км... Ма ти нали 2.0 ще вземаш .. там май не е толко разпространен проблема или бъркам :icon_hmm: Редактирано 10 март 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pilet000 Публикувано 10 март 2011 Сподели Публикувано 10 март 2011 (редакция) А тези които тепърва ще вземаме кола Втора ръка, какво да правим? Ако след първата смяна на маслото заедно със старото масло изхвърлим и добавката, и на следващото палене с чистото масло започне симфония от тракащи повдигачи ?Или при покупката да карам продавача да смени масллото за да се чуе "истинския" звук на двигателя. ... ами ако през него минат няколко кандидат клиента? Той няма да може да насмогне на масло :D Или слагам главата в торбата и каквото излезе а? Прав си че не може да караш човечеца да сменява маслото при всеки оглед ... и относно покупката на автомобил 2-ра ръка си е както един познат от Петрич казваше - Вързан човал Братле :D Но пък ако попаднеш на свестен търговец, или на човечец които не гледа да печели от дадения автомобил ( което е рядкост ) е възможно поне да я замъкнете до някое сервизче , поне основните неща да се погледнат ..... Наистина би-било хубаво ! Иначе относно добавките ... бих препоръчал от личен опит руската добавка - Модификатор ползвал съм я няколко пъти и наистина е м. добра !!( .. слагал съм я на по-стари и непритенциозни автомобили ;) ) Редактирано 10 март 2011 от Pilet000 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knopp Публикувано 10 март 2011 Сподели Публикувано 10 март 2011 Никакви добавки не помагат като се е разщракал сериозно Галанта, споко .. ако са налели 20W60 само .. ма то това по щеката би трябвало да се познае .. 5W40-то направо капе като извадиш щеката .. ако е яко гъсто .. next ... Също така току що сменено масло за мен би означавало също че са пощраквали малко и за това са го сменили, в начален стадии се оправят от новото масло за няколко К км... Ма ти нали 2.0 ще вземаш .. там май не е толко разпространен проблема или бъркам :icon_hmm: Да за 2,0/136 съм се ориентирал, и силно се надявам чукащите повдигачи да не са характерни за този вариант. Ще видим като му дойде времето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 10 март 2011 Сподели Публикувано 10 март 2011 Недейте препоръчва добавки с лека ръка .. точно от модификатор е пострадала колата за която говори Пламен .. тия добавки на ладата или кадета стават .. ако е много сдухан мотора може и да се види ефект .. хората си подновяват хонинга на цилиндрите вие добавки за изглаждане ще слагате .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 март 2011 Сподели Публикувано 10 март 2011 (редакция) DJ стига филми...от къде знаеш ,че е от добавка.Нима не знаеш,че доста коли не искам да използвам думата всички вкарани от вън са "пълни" с добавки.Ползват се такива добавки,които са доказани от двадесет годишен опит на автоджамбазите.Целта е хем ентуалния ремонт да е за сметка на новия собственик хем той да е доволен.Ти май не вярваш............ела да ти покажа тогава.......добавката която е сипана е Ресурс.......сипана е от самия собственик ,но не е ясно преди това колко и какво са сипвали...........има два типа добавки,едната е при която се натрупва фин слой метализиране по цилиндрите, буталата, сегментите, осн. и биелните лагери и т.н. Най лошото е ,че запушва каналите на маслените магистрали , както в случая.......и съответно няма мазане ,тъй като маслото няма достатъчно или воъбще няма налягане.............Такива са РЕсурс, универсален модификатор, някои американски и т,н,Тоно това стана и при него.........Другия тип добавки е подобряващи вискозитета на маслото ,такива са Моторкоте, Йигъл и т.н.........при тях маслото ви придобива много по добър вискозитет , с много по добри фрикционни качества при по високи температури и по силно физическо триене,по голяма устойчовост на отмиване ,а също така и по добро задържане по хонинга на цилиндрите на молекулно ниво, фин ,равномерен слой ,а не на "петна" седящ .........и т,н, ............Що се отнася до конкретния случай, нали като се отвори се вижда всичко..........буталата и каналите за сегментите, сегментите също, м/у маслените сегменти има каналчета които са затлачени.........кол .вал също, лагерите също.......буталата не се движат свободно в буталния болт ,а с мъка ...т.е. стегнати много.......... Редактирано 10 март 2011 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lazo milev Публикувано 11 март 2011 Сподели Публикувано 11 март 2011 Да за 2,0/136 съм се ориентирал, и силно се надявам чукащите повдигачи да не са характерни за този вариант. Ще видим като му дойде времето. Напълно характерни са, и след смяна имаш 20-30К и пак се разтракват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Modrus Публикувано 11 март 2011 Сподели Публикувано 11 март 2011 Първоначално карах с 10в40 и повдигачите си се чуваха...После минах на 5 на 40 и сега съм ок само като наближи смяната започват да се чуват колата е на 230 000 (на толкова пише всъщност) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 15 март 2011 Сподели Публикувано 15 март 2011 превъртял биелен лагер на 1-ви цилиндър, и от към вала и от към биелата, та сега се налага корекция на биелата........шлайф на кол. вал ..А как се прави тази корекция на биелата, че ми стана интересно ..:icon_hmm: Т.е. как се възстановяват 2-3 десети износване, което са направили черупките на лагера, като са превъртали ?..Че аз лично корекцията я правя с нова биела, а старата за скрап .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 19 март 2011 Сподели Публикувано 19 март 2011 Колеги, според вас повдигачите от 2.4 двигателя биха ли паснали на 2.0 двигателя?Питам защото в ebay цените са много примамливи, като напрмер тук: ЦЪКАз отделно че не помня какъв беше точно номера на двигателя на моята, аз съм с GLS 2.0 1999 136hp Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 19 март 2011 Сподели Публикувано 19 март 2011 Аз си имам друга мисъл за тия повдигачи... Казвате са като на Хюндай (пък не издържали много, а цената им била същата...). А какво ще кажете за Крайслер Стратус, знам, че те използват "шестака" на Мицубиши... Техните повдигачи трябва да са същите. Някой знае ли как стои положението при тях, интересувал ли се е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 20 март 2011 Сподели Публикувано 20 март 2011 Намерих и тези в нета:http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=380160949090 - 24бр. (излизат по 19.60 с доставката)http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260480672438 - 8бр. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 28 март 2011 Сподели Публикувано 28 март 2011 (редакция) Споделям моя опит по повод тракането на повдигачите:-досега карах с масло 10х40 и API SL с него в началото не се чуваха повдигачите на около 8К започнаха да се обаждат реших,че скоро ми предстои смяна на маслото да налея една добавка за повдигачи, но нямаще ефект така карах 1К.-смених маслото с 5х40 API SL в началото първите 500км. имаще цъкане после спря и сега е като "фризер".Да видим до кога.Имам чувството ,че колата върви по-леко. Редактирано 28 март 2011 от totomoto Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 29 март 2011 Сподели Публикувано 29 март 2011 Споделям моя опит по повод тракането на повдигачите:-досега карах с масло 10х40 и API SL с него в началото не се чуваха повдигачите на около 8К започнаха да се обаждат реших,че скоро ми предстои смяна на маслото да налея една добавка за повдигачи, но нямаще ефект така карах 1К.-смених маслото с 5х40 API SL в началото първите 500км. имаще цъкане после спря и сега е като "фризер".Да видим до кога.Имам чувството ,че колата върви по-леко.И аз така, като изключим добавката. Изкарах с пълната синтетика 7000км и тракането, освен че се появи сутрин пак, си остана и през останалото време. Върнах се пак на 10В40 и сега е супер вече 3000км, ще видим по нататък Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 29 март 2011 Сподели Публикувано 29 март 2011 Това е заради новото масло. Вискозитетът няма нищо общо. Аз не мога да направя разлика между 10/40 и 5/40. Като остарее маслото пак ще потраква някой и друг повдигач. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GDI Sotirov Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 (редакция) Това е заради новото масло. Вискозитетът няма нищо общо. Аз не мога да направя разлика между 10/40 и 5/40. Като остарее маслото пак ще потраква някой и друг повдигач. Колеги, чувствам се длъжен да влезна и аз в темата, защото като си запаля колата и все едно цигани със секири се бият първите 5 сек . Някой да е правил това упражнение на 2.4 GDI и да сподели впечатления ? Редактирано 31 март 2011 от mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.