Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Drive-Maniac

Потребител
  • От него общо

    398
  • Регистрация

  • Беше тук

За Drive-Maniac

  • Рожден ден 12/02/1978

Местоживеене

  • Град
    Varna

Интернет контакт

  • AIM
    drive-maniac
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    moded 4G63T AWD

Посетили профила

3,294 посетили

Drive-Maniac's Постижения

Изгряваща звезда

Изгряваща звезда (9/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. Защото липсва. Взех един автомобил, който го бяха подкарали на части и съответно първото нещо, което липсва е делкото. Знам че са проблемни и масово се сменят, затова питам ако някой си пази старото, да го закупя и да си го отремонтирам.
  2. Здравейте, На някой да му се намира изгоряло делко от Лансър/Колт 1.6 (4G92) '92-'96?
  3. На някой да му се намира изгоряло делко? То здрави ясно че са на изчезване...
  4. Така и не разбрах от какво е, а и ми писна. Спря да се включва от само себе си. Сега ще видим на лято, като я напече слънцето, тогава го правеше най-често. Това с бутоните, всичките съм ги прегледал и почистил, не е от тях. По скоро ми се струва че проблема е някъде в модула на самата аларма.
  5. Колега, доколкото съм запознат някои имат, някои нямат такъв бутон. При мен всичко се пуска от него. http://img14.imageshack.us/img14/341/strelki.th.jpg Както спомена колегата по-горе КАТ наистина се заяждат за пуснати халогени, затова най-добре да си ги направиш отделно. Аз лично моите не ги ползвам и отдавна съм ги разкарал
  6. Именно, точно за теб се сетих. Ти нали си турбиниран. Двигателя че понася, понася. Просто настройките в този случай трябва са се правят по-прецизно, на леко по-богати смеси за да се намали риска от детонации. Защото детонираш ли много с атмосферните бутала, ще стане белята.
  7. Колеги, прочетох по-нагоре разни грешни неща и искам да ви кажа със сигурност: Както всички знаем 4G63 двигателя се среща в 6 и 7 болтов вариант. При 1Г след май 1992 започва да се слага 7 болтовия. Разликата в турбо и атмосферния двигател са БУТАЛАТА. Главатае една и съша, валовете са различни. Коляновия вал е един и същ. Скоростните кутии са различни. Също така не е вярно че атмосферните мотори са без пръскалки, аз лично съм виждал вече 2 разглобени такива с пръскалки. В това може да си сигурен само като го отвориш и погледнеш. Лично съм на мнение че атмосферния мотор може да понесе 1 бар налягане, че и повече с добри настройки и разгъстен по някакъв начин....
  8. Да, хич не го отваряйте, няма да ви хареса гледката...Най добре смяна с друг, както каза колегата.
  9. Колега аз карам 4х4 и смея да твърдя че доста голямо усилие пада на задните колела. На този Еклипс от клипа най-вероятно му е заварен дифа, но според мен не е чисто задно, теглят и предните. А по въпроса за RWD, аз съм влюбен в тази: Black Betty е уникална, ем това е старо клипче, където била "само" около 900 коня. Доколкото знам в момента е над 1200к.с. и я продадена за 15000$.
  10. Добре бе колега, провери си кабелите, щом като ги размърдаш и се оправя. Ако имаш възможност даже ги поогледай на тъмно. Така ще видиш ако имаш лош кабел и прехвърча нанякъде искра. Комутатор и бобини също са възможна причина, както каза колегата по-горе.
  11. Благодаря! Всички модификации до сега са в "гараж" секцията, с приложени снимки
  12. Ето така изглежда колата в момента. Все се каня да правя и видео за трансформацията, но имам още някои работи докато е напълно завършена и тогава мисля... http://img14.imageshack.us/img14/4927/dsc04601j.th.jpg http://img853.imageshack.us/img853/5248/dsc04600d.th.jpg http://img143.imageshack.us/img143/8828/dsc04602b.th.jpg
  13. Здравейте, радвам се че някой ми е изровил темата Колата е в почти този си сетъп. Премахнат е дебитомера и е с нова електроника и мап-сензор. Успешно я настроих до около 1 бар засега. Първоначалната ми идея беше да я карам като "daily-driver" но с тези цени на 100-октановия бензин я изваждам все по рядко от гаража. Ще направя някоя и друга снимка тези дни.
  14. Колега, тези които аз съм дал на линка са читави, а и не са никак евтини. Просто в БГ са СКЪПИ. Също така бих препоръчал и TOPLINE, но не знам дали ги има за вашия мотор. Някъде срещнах че били еднакви с тези на 4G63, но не бях сигурен и затова.
  15. Поръчай си от Е-бей. Тук ще ти одерат кожата и няма да получиш като качество, това което искаш. Аз вече съм вдигнал ръце и почти никакви части не купувам от тук. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2-0L-2-4L-MITSUBISHI-DODGE-16V-LIFTERS-4G63-4G64-4G94-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5d2c8f6604QQitemZ400179553796QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
×
×
  • Създаване...