f18 Публикувано 5 ноември 2010 Сподели Публикувано 5 ноември 2010 (редакция) Уникално калпаво покритие на новия лансер и много, прекалено много нежна боя. За година и половина експлоатация има бол драскотини - а уж е металик. След всяко измиване на колата се ужасявам.Сравнявам с колеги други две марки нови коли, взети по приблизително същото време - положението там съвсем не е такова, а условията на поддържане и паркиране са приблизително еднакви. Явно ще се заема да заведа щета/щети и да видим доколко могат да ми оправят нещата в БС (нещо което отдавна се каня) - макар, че ако трябва да се оправя всичко - нещата опират към пълно почти пребоядисване.Има ли някой опит с това - как процедирате с драскотините? Подходящ сервиз за целта? Редактирано 5 ноември 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisli Публикувано 5 ноември 2010 Сподели Публикувано 5 ноември 2010 Така е колега и моята е на година и половина,при това е черна и е деруга до деруга.Ще изчакам още половин година да стане за цялосно боядисване и айде в БС.Сто авто мивки смених,но проблема не е в тях,а в меката боя.Добре,че бързо се цапа та не си личи.Имам чувството,че горния гланцов слой е паднал,защото седи някакси зърнеста боята.Ама имам каско и си свиркам....не,че не се дразня.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
f18 Публикувано 6 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 6 ноември 2010 Трудно ще заведеш щети за цялостно пребоядисване, така че ги заведи на няколко пъти, а срока за отстраняване мисля, че беше една година, така че като си заведеш щети за над 7-8 детаила тогава отиваш за пребоядисване. Кофти работа, но при застрахователите си е бюрократщина. Да не говорим че при завеждането на щета трябва да претендираш че се е случила до преди не повече от 3 дни - иначе ще ти откажат, че им го пише в общите условия това. А при мен преброих поне 8 малки драски ... и множество по-малки, които обаче няма как да претендират като щета (това пак някъде им го пише в общите условия на Булинс). Ама както и да е ще доплащам ако трябва ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 6 ноември 2010 Сподели Публикувано 6 ноември 2010 А едно добро пастиране дали няма да замаже положението? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisli Публикувано 6 ноември 2010 Сподели Публикувано 6 ноември 2010 А едно добро пастиране дали няма да замаже положението?То ще замаже,ама за чия сметка.За какво ми е това пълно автокаско,ако си плащам за всяко слабо изпълнение по колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Beatles Публикувано 6 ноември 2010 Сподели Публикувано 6 ноември 2010 Моята е на 2 години с много драскотини.През няколко дена заведох три щети.На щета позволяват до 3 елемента.При мен се получиха 11 елемента за пребоядисване и 1 за пастиране.В БС я пребоядисаха за седмица.Доволен съм.Застрахователят е "Уника" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 ноември 2010 Сподели Публикувано 6 ноември 2010 Уникално калпаво покритие на новия лансер и много, прекалено много нежна боя. За година и половина експлоатация има бол драскотини - а уж е металик. След всяко измиване на колата се ужасявам.Сравнявам с колеги други две марки нови коли, взети по приблизително същото време - положението там съвсем не е такова, а условията на поддържане и паркиране са приблизително еднакви. Явно ще се заема да заведа щета/щети и да видим доколко могат да ми оправят нещата в БС (нещо което отдавна се каня) - макар, че ако трябва да се оправя всичко - нещата опират към пълно почти пребоядисване.Има ли някой опит с това - как процедирате с драскотините? Подходящ сервиз за целта?За съжаление и с Грандиса е така, много им е мека боята, това е положението, за това на пролет и аз ще заведа щета, колкото ми дадат ,толкова и в бокса за цялостно пребоядисване с новите бои на Глазорит............естествено бояджищта ми каза че ще сложи и 2 слоя допълнително лак, малко по тъмно щяло да стане, но аз съм черен така или иначе пък да видим какво ще излезе ..............Почвам да се замислям дали да не я пръсна с ............корабен лак......... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 6 ноември 2010 Сподели Публикувано 6 ноември 2010 Слушах, че можело боята да се смеша с лак и отделно, после пак да се пръсне с лак.Но не съм виждал дали става добре.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 ноември 2010 Сподели Публикувано 6 ноември 2010 Слушах, че можело боята да се смеша с лак и отделно, после пак да се пръсне с лак.Но не съм виждал дали става добре....не. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 9 ноември 2010 Сподели Публикувано 9 ноември 2010 Така е колега и моята е на година и половина,при това е черна и е деруга до деруга.Ще изчакам още половин година да стане за цялосно боядисване и айде в БС.Сто авто мивки смених,но проблема не е в тях,а в меката боя.Добре,че бързо се цапа та не си личи.Имам чувството,че горния гланцов слой е паднал,защото седи някакси зърнеста боята.Ама имам каско и си свиркам....не,че не се дразня....Още с докарването на колата във Видин я закарах на пастиране или консервиране както му казаха. Имаше един черен Аутлендер. Където е ударило камъче отпрен на всякъде бе паднала боята и се виждаше основата с размер колкото 1-2 стотинки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Resource Manager Публикувано 12 ноември 2010 Сподели Публикувано 12 ноември 2010 Странно, при мен няма такива проблеми. Вярно, след 2.5 години си личат автомивките, в смисъл че лакът не е толкова блестящ, но нищо, което да си личи на пръв поглед. На нито едно място нямам паднала боя, а драскотините са само от врати на съседни коли, дето са ми удряли моята... което си е нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 18 ноември 2010 Сподели Публикувано 18 ноември 2010 И аз нямам подобни проблеми, сигурно има някаде надраскване, ама нищо видимо и фрапантно. Аз съм от Ахелой и съм много доволен от автомиввката тук. :icon_thumbup: . Ако минавате от тук препоръчвам ви я Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 18 ноември 2010 Сподели Публикувано 18 ноември 2010 Ако мога да ви успокоя, този проблем го има и при Хонда ...В общи линии и за голямо съжаление, в последните години от Яппонското качество, почти нищо не е останало освен легендата за него. Брат ми си купи нова Импреса и там положението не е цветущо...Колкото и да е неприятно, колите стават все по-некачествени и с по-кратък срок на експлоатация. Странно, при мен няма такива проблеми. Вярно, след 2.5 години си личат автомивките, в смисъл че лакът не е толкова блестящ, но нищо, което да си личи на пръв поглед. На нито едно място нямам паднала боя, а драскотините са само от врати на съседни коли, дето са ми удряли моята... което си е нормално. И аз нямам подобни проблеми, сигурно има някаде надраскване, ама нищо видимо и фрапантно. Аз съм от Ахелой и съм много доволен от автомиввката тук. :icon_thumbup: . Ако минавате от тук препоръчвам ви я Ako я държите само пред блока или в гаража, много ясно, че нищо няма да и стане... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 18 ноември 2010 Сподели Публикувано 18 ноември 2010 Ako я държите само пред блока или в гаража, много ясно, че нищо няма да и стане... НЕ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 ноември 2010 Сподели Публикувано 18 ноември 2010 Моето бубу ще навърши 11 години след половин година и от седмица е с нова боя. Не знам какво значи японско качество що се отнася до ламарината и боята, но и двете са много тънки. Да кажем че така взех колата - цялата в драскотини все едно е мита с навлажнена гъба и последната е изпускана по 5 пъти на детайл. Понеже исках нормален брой ръце от перления металик и две ръце лак след това, и да не ми става на петна, я боядисаха цялата. Не съм жалил материал грам. Наистина стана една идея по-тъмен цвета. Отдолу няма никакво покритие за защита. Въобще не ми харесва положението. Не знам при новите как е. Самият цвят в моя случай е само един и няма разновидности. Сега ще я полирам цялата и дано стане като мебел. Ще видим колко ще изкара, но за всеки случай подсушаването в автомивките смятам да го пропусна.Вече казах че самата ламарина е много тънка. На няколко места може да се огъне с един пръст. Просто ужас за тези коли. За моята айде, ами за вашите с 5-цифрени цени. По същия начин стоят нещата и при някои модели на сузуки и хюндай. За сравнение ще дам ауди 90 от 1991 г. с опадал лак и тук-там боя. Ръжда никъде, като се кара по земни пътища, в кал до колене и не се мие с месеци. А едни японци и корейци ги гледах в един гараж между 2000 и 2004 г. и ръждата си работи... В същото време вътре мирише на ново. Капачки от консерви в лъскави опаковки и изваяни форми, които вече наричам ГЮМОВЕ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 18 ноември 2010 Сподели Публикувано 18 ноември 2010 (редакция) Преди две години от покрива на една къща върху предния капак на Лансера ми /произведен 1989/ падна един улук. Освен че дълбоко одра боята /чак до ламарина/, направи и вдлъбнатина на капака. Но цветът на ламарината под боята беше тъмно сив, почти черен. Тъй като не ми се занимаше изобщо, две години не съм пипал там. До последно /допреди два месеца/ около и в тази вдлъбнатина нямаше и един микрон /молекула/ ръжда. Явно обработката на ламарините е била много добра. Редактирано 18 ноември 2010 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 18 ноември 2010 Сподели Публикувано 18 ноември 2010 Преди две години от покрива на една къща върху предния капак на Лансера ми /произведен 1989/ падна един улук. Освен че дълбоко одра боята /чак до ламарина/, направи и вдлъбнатина на капака. До последно /допреди два месеца/ около и в тази вдлъбнатина нямаше и един микрон /молекула/ ръжда. Явно обработката на ламарините е била много добра.Един приятел си продаде Лансера, дори малко по-нов от твоя, защото толкова беше изгнил. че ботушите всеки момент щяха да бъдат пробити от амортисьорите...Съответно го продаде почти като за старо желязо в едно село, на някакви да си го кърпят...Мотора можеше да изкара още, но купето сдаде багажа на възраст м на която други марки са в отлично здраве и без грам ръжда. За сравнение, Галант на 6-7 години вече е сръжда по задните вежди... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 18 ноември 2010 Сподели Публикувано 18 ноември 2010 (редакция) До 15-тата му година нямаше грам ръжда никъде. После обаче се появи по праговете, веждите и други места и за две-четири години прогресивно ги изяде. Въпреки че през 2007 имах възможността да избирам между Лансера и едно Рено на 11 години. Закарах и двете коли на канал и ги гледах отдолу. Е, Реното беше по изгнило. Но случилото се с предния капак на Лансера си беше феноменално, тъй като ръжда така и не се появи. Редактирано 18 ноември 2010 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Resource Manager Публикувано 22 ноември 2010 Сподели Публикувано 22 ноември 2010 (редакция) Ako я държите само пред блока или в гаража, много ясно, че нищо няма да и стане... Дните, в които не е карана през тези 3 години, се броят на пръстите на едната ми ръка;) А и нямам гараж... Редактирано 22 ноември 2010 от Resource Manager Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 10 декември 2010 Сподели Публикувано 10 декември 2010 Държа я навън колата пролет, лято, есен и зима! Много си беше добро фабричното покритие, ама да не беше черна само, че много си личеше мръсотията! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen1972 Публикувано 10 декември 2010 Сподели Публикувано 10 декември 2010 и при мен е същото, уж е металик, имам чувство че и дъжд като я вали я дере. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 19 март 2011 Сподели Публикувано 19 март 2011 (редакция) Малко да освежа темата. Съгласен съм, че уникално скапано е покритието. Крайно разочарован съм от лака! Бях сложил на вратите протектори. Наложи ми се да махна този от шофьорската врата. Е, той падна, но с лака :( Днес зареждах на OMV и младежа леко чукна калника до гърловината и се отчупи парче лак :( Много куца работа! Какви са механизмите убеждаване на застрахователя за такива щети? Би било добре цялостно пребоядисване, че с тези боя и лак сме за никъде. Всъщност, колко струва едно цялостно боядисване с качествени боя и лак? Редактирано 19 март 2011 от kesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 20 март 2011 Сподели Публикувано 20 март 2011 Всъщност, колко струва едно цялостно боядисване с качествени боя и лак?Едно цялостно боядисване на колата, ще ти струва между 3000 и 5000 лева. Аз обаче си реших проблема, като смених цвета на колата. Направиха ми я с основа и лак, като ми сложиха по-дебел слой лаково покритие. Предния капак, тавана и задния капак, ги налепих с фолио тип "карбон" и съм много по-доволен от преди. Ако случайно обаче, някоя вечер паркираш колата, на подходящо за "случаен" вандал място, със сигурност ще минеш по каско!Само дето ще трябва да заведеш щетата в 3 дневен срок, придружена от писмени обяснения за случката и може да ти искат от полицията (райония инспектор, който ще те накара да напишеш това което си написъл и на З.К. , като с него е много важно да опишете всички повредени детайли), един протокол че си съобщил за извършена вандалска проява върху твоята кола.После ще ти бъдат предложени, ако не се лъжа 3 варианта за отстраняване на щетата:1.по експертна оценка :mad: 2.по фактура от сервиз избран от тебе :icon_thumbup: 3.в доверен на застрахователната ти компания сервиз :icon_hmm: Аз лично предпочитам за боядисване да ми се плаща по фактури от сервиз, който аз ще си избера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanestio Публикувано 20 март 2011 Сподели Публикувано 20 март 2011 Ще се намеся в темата и дано съм полезен!Относно лака и боята на всички японски коли,мога да кажа, че е отвратително тънък и мек, т.е. лесно се надира от най-малките неща.Аз се занимавам с пастиране и полиране на автомобили и доста японки са минали през ръцете ми и всички са с еднакво качество, даже новите покрития на водна основа са още по-трудни за полиране, работя на тръни Единствено мога да ви посъветвам да разгледате сайта ми и да плзвате някои от съветите ми как точно да пазите автомобилите от надраскване.Голямо значение има начина на миене и по-точно, човека дето държи гъбата и кърпата за попиване.Ако слагате поне по веднъж месечно вакса, но хубава, не костенурката за 15 лв. ще намалеят главоболията ви относно лака.Правилно е постъпил човека дето е отишъл първо за полиране и защита и тогава е подкарал колата, така и трябва.Колата излизайки от завода и е спестено всякакво такова покритие и вие я подкарвате незащитена.Нали ако се направят недраскащи бой и вечни части, които да не се чупят, ще умре останалата индустрия занимаваща се с тези неща, да вие ще сте доволни, че карате вечна на практика кола, ама...... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FOXO Публикувано 20 март 2011 Сподели Публикувано 20 март 2011 Тия дни се мотках при моите майстори да видя какво правят,и гледам един Лансер от новите,оставен за пребоядисване и понеже наблюдавам,че във форума има доста оплакваня от боята на новите Мицубишки и реших да ги избъзикам и ги попитах какво мислят по темата,ама и те като вас нищо хубаво не казаха за новите боядисваня,те поддържат и служебните коли на Метро,а те са Мицубиши Колт и казаха и за тях,че на места даже прозират :icon_blush: Иначе,относно цените за цялостно пребоядисване мойте момчета ми взимат 1000лв. и смея да твърдя,че се справят доста добре,защото Еклипса ми стоя само навън на всякъкви атмосверни условия и не мръдна. Него го пръскаха с някъкви водни бои на MaxMeyer,Aquamax и с някъкъв много готин лак ама него не съм го запомнил.Излезе от камерата на 11.04.2008 и тия дни момчето,на което го продадох ми изпрати снимки и ето може да видите как изглежда сега!Не е мръднал. http://img33.imageshack.us/img33/8217/dsc03995jn.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.