Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

f18

Потребител
  • От него общо

    190
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    1

f18 беше най-активен на 22 ноември 2013

f18 има най-харесвано съдържание!

За f18

  • Рожден ден 01/01/1972

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    '09 Lancer 1.5 Invite

Посетили профила

1,399 посетили

f18's Постижения

Редовен форумист

Редовен форумист (8/14)

  • Отдаден Rare
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. f18

    Масло над максимума

    Аз Лансера колкото пъти му сменяха маслото в Балканстар - винаги е малко над MAX - и така много години. Но не съм задълбавал по темата - карам си толкова. Щом в оторизирания сервиз го правят така - и го правят винаги константно по един и същ начин - значи е стандарт и е допустимо. Иначе едно време при една стара (фактически първата ми) кола при подобно преливане - съм махал малко масло (става със шлуаха за рибки).
  2. И аз имах подобни предположения - но "експертите" от Балканстар казаха че катализатора е ОК (как са го разбрали/оценили точно не знам). Но може и да си прав. Единствено странното за мен е - че такава смяна - или оправя проблема или не го оправя - а в случая се случи нещо междинно - оправи го но само за 1 месец (първи път) и за 3 месеца (втория). Ако проблема е от катализатора, би трябвало новата сонда веднага да започне да показва същата грешка - или поне такава е моята логика. Иначе самата грешка (сега проверих - и се оказа че съм си я записал някъде) - е P0141 - О2 Sensor Heater ...
  3. Тази 2-ра ламбда-сонда може и без нея. Ако няма културно решение изключваш я софтуерно - да не свети чек-а от нея и толкова. Поне при мен така се случиха нещата. Ето и моята история - светна чека (не си спомням точния код на грешката). Изтривам я с едно OBU, но след 2 запалвания на колата пак се появява. И така много пъти. И аз - направо в Балканстар. И там ми казаха "2-рата сонда за смяна". Викам - ОК - поръчаха я - и след 2 седмици дойде сондата - и закарах там колата за смяна. Смениха я - вече не свети - всичко точно. И така си карам около месец (а ползвам колата ежедневно). Обаче след месец - пак си светна - същата грешка. Отивам пак в Балканстар - много подробно гледаха колата - постоя 2 дни. И казаха - "няма какво да е друго - освен пак да сменим сондата - тази е в гаранция все пак - поръчваме нова". И така - пак след 2 седмици - слагане на новата сонда. И пак всичко е ОК - този път за може би 3 месеца. И след тези 3 месеца пак светна същата грешка. И пак, ако я изтрия - се появява отново при 2-рото запалване ... Т. е. от една страна - 2-те смени на сондата временно решиха нещата за месец (първия път) и за три месеца (втория) - щото иначе всеки ден триех грешка и още същия ден се появяваше пак. От друга не достигнах постоянно решение... И така се ядосах - и реших въпроса по некултурния начин - софтурерно изключване на 2-рата сонда...
  4. Уау - и аз съм в Лагера - значи на "очаквам включване"...
  5. f18

    Време за промяна!

    Отн. "109-те коня на Lancer-ът ме устройват перфектно и никога не съм усещал мъчене или дефицит": И мен ме устройваха перфектно 109-коня на моя Лансер. Ама сега карам 150 кончета - и откривам че ме устройват доста повече. За конските сили максимата е "Може да не се ползват, но е добре да ги има".
  6. Ами след като светна втория път не съм им се обаждал - искам предварително да си проясня за себе си ситуацията и накъде да движа. Щото - беше ми споменал приемчика (при 2-рата смяна на въпроса ми ако пак светне какво може да е) - ча ако не е от сондата - можело от блока на управлние да е и "ставало по-сложно"- и не съм сигурен че искам да продължавам в тази посока и да наливам допълнително кинти. Още повече, че си взех друга кола и това ми е един вид 2-ра кола (по-скоро бащата я кара) и ако се отиграе този проблем - мисля и има хляб в нея поне още 4-5 години (никакви други проблеми не прави). А се насочих към БС с идеята уж бързо да ми оправят проблема - че хич не ми се виси по разни майстори - времето ми е ценно. Ама куцуз ...
  7. Януари ми светна грешка P0141 (О2 Sensor Heater Circuit Bank 1 Sensor 2). На няколко пъти я чистих – но след 2-3 запалвания пак си светваше. Направо закарах колата в Балканстар – там ми казаха „задната ламбда сонда за смяна”. Поръчаха ми нова сонда (10 дни доставка). След 10 дни отидох – сложиха ми новата и грешката си изчезна. След 20 дни, ОБАЧЕ, грешката пак си светна. Закарах я пак в Балканстар – след обследване на проблема решиха, че новата сонда е проблемна – и нали е в гаранция – поръчаха ми нова – пак 10 дни доставка. И пак след 10 дни отидох и ми сложиха новата. Като при 2-рото слагане задържаха колата 2 дни (според приемчика – правили проби да са сигурни че всичко е ОК – а пробите трябвало да се правят на студен двигател и т. н.). Взимам колата – и всичко е точно. ОБАЧЕ – след около месец – грешката пак светна. И пак след зачистване – на 2-рото запалване си светва. От една страна – проблема е като че ли не от ламбда-сондата – щото и след 2 нови сонди има светване. А от друга – след слагането на новата сонда – поне за 20-30 дни нещата са ОК (а колата се кара всеки ден – вярно често на къси разстояния). Не мога да кажа каква точно е марката на новите сонди – за съжаление затрих документите за смяната. Сблъсквал ли се е някой с подобно нещо – че не знам как точно да процедирам? По принцип мога да си карам и така – задната ламбда не влияе на нищо съществено. От друга – чек еднжина ми свети постоянно – и така мога да пропусна някоя съществена грешка. От 3-та – така със светещ чек-енджин май няма как да мина на един технически преглед като му дойде времето … Четох по форумите за някакви заглушители вместо задната сонда (ама те по-скоро се отнасят за случаите на махнат катализатор). Не знам дали е изобщо възможно някакво решение (софтуерно примерно) точно тази грешка да се игнорира и да не ми се показва. Не знам как точно да отработя случката
  8. Питам понеже ми се налага смяна на задната сонда (Лансер X) – и гледам на сайтовете на магазините за части – и там навсякъде се предлага „ламбда сонда” – без да се уточнява предна или задна. Т. е. все едно са еднакви. От друга страна – доколкото съм запознат – 2-те имат различна функционалност и би следвало да са различни (като части). Така че – ако някой има инфо по-въпроса – моля да сподели. Благодаря
  9. Благодаря на всички за мненията. Ходих в Балканстар и ми казаха, че било нормално и не е проблем това. Премигването е много леко и точно в момента на включването на климатика. И тъй като е леко - може да се констатира само в яка тъмница. Обаче преди определено го нямаше. Чисто нов е акумулатора. При движение на колата също се получава. Обаче дали се маха след определени километри - не знам - щото веднъж като тръгна и вече не се движа в плътна тъмница (има осветление от улични лампи и коли). Да - в момента на включване на климатика падат оборотите - но това е нормално и винаги е било така откак съм взел колата като чиста нова преди много, много години...но не е примигвало тогава. А пробата с 2-та прозореца не се получи случката - явно не са чак такъв консуматор като климатика. Може и да се втелявам - но съм много чувствителен на тема тоци по колата, че съм брал ядове с други коли в миналото ... Както и да е - да се надяваме че нещата са ОК
  10. Здравейте, Имам следния проблем (Лансер 1.5 2009-та): Забелязах че сутрин като току що съм запалил колата – цъкнал фаровете и пуснал след това климатика – след всяко включване на климатика (той нали ту се включва ту изключва) – та при всяко включване – точно в момента на включването – светенето на фаровете леко намалява и след миг си връща нормалното състояние. Не че ме пречи това, но въпросът ми е – да не би това да начален сигнал за нещо по-сериозно?! Благодаря за всяко мнение по казуса ;о)
  11. f18

    Mitsubishi Lancer

    Това - доколко тези 130к км са реални би могло ДОНЯКЪДЕ да се провери. (1) 1-вите 5 години колите се обслужват задължително в оторизиран сервиз на Мицубиши (иначе не важи гаранцията). А в Европата много често и след този период колата се обслужва в такъв сервиз. (2) Всички оторизирани сервизи на Мицубиши (пък и на която и да е друга марка) са вързани в някаква обща информационна с-ма. И при всяко влизане в сервиза - попълват инфо в тази система - дата, пробег и какво е правено. (3) В оторизиран сервиз на Мицубиши (срещу някаква дребна сума - не знам каква) може да ти дадат справка за историята на конкретния автомобил в тази информационна система. Когато съм ходил в Балканстар много често е имало хора дошли точно за тази цел. Пример - от 2009-та година досега са 10 и нещо години - ако в последния регистър в тази с-ма от преди 5 г. има инфо че колата е била на 100К км - малко е вероятно тези 130К да са реални.
×
×
  • Създаване...