Януари ми светна грешка P0141 (О2 Sensor Heater Circuit Bank 1 Sensor 2). На няколко пъти я чистих – но след 2-3 запалвания пак си светваше. Направо закарах колата в Балканстар – там ми казаха „задната ламбда сонда за смяна”. Поръчаха ми нова сонда (10 дни доставка). След 10 дни отидох – сложиха ми новата и грешката си изчезна. След 20 дни, ОБАЧЕ, грешката пак си светна. Закарах я пак в Балканстар – след обследване на проблема решиха, че новата сонда е проблемна – и нали е в гаранция – поръчаха ми нова – пак 10 дни доставка. И пак след 10 дни отидох и ми сложиха новата. Като при 2-рото слагане задържаха колата 2 дни (според приемчика – правили проби да са сигурни че всичко е ОК – а пробите трябвало да се правят на студен двигател и т. н.). Взимам колата – и всичко е точно. ОБАЧЕ – след около месец – грешката пак светна. И пак след зачистване – на 2-рото запалване си светва. От една страна – проблема е като че ли не от ламбда-сондата – щото и след 2 нови сонди има светване. А от друга – след слагането на новата сонда – поне за 20-30 дни нещата са ОК (а колата се кара всеки ден – вярно често на къси разстояния). Не мога да кажа каква точно е марката на новите сонди – за съжаление затрих документите за смяната. Сблъсквал ли се е някой с подобно нещо – че не знам как точно да процедирам? По принцип мога да си карам и така – задната ламбда не влияе на нищо съществено. От друга – чек еднжина ми свети постоянно – и така мога да пропусна някоя съществена грешка. От 3-та – така със светещ чек-енджин май няма как да мина на един технически преглед като му дойде времето … Четох по форумите за някакви заглушители вместо задната сонда (ама те по-скоро се отнасят за случаите на махнат катализатор). Не знам дали е изобщо възможно някакво решение (софтуерно примерно) точно тази грешка да се игнорира и да не ми се показва. Не знам как точно да отработя случката