Премини към съдържание

kesten

Член на клуба
  • От него общо

    681
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    8

kesten беше най-активен на 15 март

kesten има най-харесвано съдържание!

За kesten

  • Рожден ден 01/04/1968

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi LANCER 2008

Интернет контакт

  • Skype
    kesten_scribe

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

kesten's Постижения

Форумист с опит

Форумист с опит (11/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Машина За Публикуване Rare
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

13

Репутация

  1. Привет!

    Вероятно скоро ще ми се наложи смяна на крушките за фаровете - D2S. Каква марка и модел си заслужава без компромиси!? 

    Поздрави

    1. Miroslav

      Miroslav

      Здравей,

      Вече е трудно да се намерят качествени, но поне за момента Philips и Osram  май са най-добре като качество.

       

      Поздрави!

       

       

    2. kesten

      kesten

      А вие какви предлагате?

    3. Miroslav

      Miroslav

      Вече не внасяме, крушки.

  2. Да изтупам прахта от темата. Споделям, че към днешна дата, светлините са без проблеми. Та това е отговор на един от въпросите - какво толкова им е специалното. Осем години вярна служба.
  3. kesten

    Парктроник?

    Сваляш задната броня и там си има отметки, които са според япончетата. Или иначе казано, два сензора са почти на ъглите на бронята, а другите два са малко по-ниско между светлоотразителите и рег.номер.
  4. Привет!

    Мога ли да внеса членският внос по банков път?

    Поздрави!

  5. Тц, не става. Пробвано е. Само следи от чистачки.
  6. Благодаря за предложението! Ентусиазмът ми е защитна реакция на проба-грешка със стоки от поднебесната империя. За това и не фигурират в списъка ми с варианти - качеството е жалко. Да, евтини са, но колата не смятам да я продавам. В другият случай, рано или късно, откриваш, че скъпото е за предпочитане. По въпроса, във форумите се описват случаи на "препатили" с детайла, закупен от Али-то. Изводът им е, че оригиналното си е оригинално. Поздрави!
  7. Тъкмо сега е момента да "изплува" нов проблем при автомобилите ни - прецакан лентов кабел. Намира се зад волана и през него минава цялото управление от бутоните. Признаци: не може да се усилва/намалява музиката; изчезва подсветката на бутоните; бутоните са неактивни. Всичко се оправя при навит в някоя от посоките волан. Лечение: смяна на целият детайл 8619A018. Цената на нов е сериозна. Може и втора употреба, но е "котка в чувал" - временна история. За "лепене" с поялник забравете - щом гъвкава връзка се е пречупила, какво остава за твърда?! Смяна на кабел. Това е изхода! Трудно се намира кабел с походяща дължина и брой "пътечки". Предстои ми да мина по този път и ще го документирам, за да не се лутате и вие.
  8. Oчаквах, че ще са ти за смяна предните спирачни маркучи. Когато са прецакани(външни признаци няма), спирачките държат след натискане на педала, но не се връщат веднага след това.
  9. 1. Съединител. 2. Грее ли ти спирачният диск?
  10. Датчика на педала на съединителя е само за автомобили с ръчна скоростна кутия. На коли преди 2011 не е необходима активация. Круиз контрола се задейства при скорост над 40 км/ч. Не съм чел, какво си описал за датчика. На кратко. Старият, който ти е около педала за спирачката се сваля и на негово място се слага новият (който явно имаш). Старата букса обаче става неизползваема. Трябва да откриеш друга, която е хваната с тиксо за снопа кабели. Няма как да я объркаш. Това е.
  11. Да, ще работи. Имаш и окабеляването.
  12. Здравейте! От известно време ползвам вкъщи асистентите на Amazon - Alexa и на Google - Google home. Глезотия, с която можеш да управляваш всички джаджи, съвместими с някой от асистентите. Всеки със своите предимства и недостатъци. Но предимно ги ползвам за музика. И в този ред на мисли, исках подобно устройство и за колата. Оказа се, че има и от двете - Anker ROAV на Google и Echo auto на Amazon. Гугълският е труден за откриване на нормална цена у нас (100 лв.) и в Европа. Доставка от щатите е безмислена. Това предопредели избора ми. Амазончето е налично в немският ebay, а го има и по търговете на чудесна цена. Връзва се с телефона през bluetooth, а с аудиото в колата чрез 3,5 мм стерео жак. Тъй като имам 2 RCA в колата, известни като аудио чинчове, използвам такъв кабел. Нищо сложно при сдвояването. И кеф при използването! Музиката се лее според моментното ми предпочитание. Ползам Spotify, платената версия. Може и Amazon music. Избора става чрез гласови команди. Може да се ползва и за хендс фри. Чуват ме много по- добре в сравнение с вграденият в плафона микрофон. И има защо - асистента има 8 микрофона. В приложението можеш да зададеш координати под някакво име. Когато кажеш да те заведе до тях, асистента активира навигацията на телефона. С една дума - кеф! Препоръчвам!
  13. Има такива "решения", но до колко са работещи в дългосрочен план?! Колко пъти ще се отваря багажника? С тези меки ламарини... А колко време ще седи под напрежение затворен? Пробвал съм и друг вариант - подмяна на газовите пружини с по-силни. Капака отлита със страшна сила Няма време да сработи забавянето. Единственото и що годе прилично решение е с актуатор. Но дали има с такива размери?! Не очаквам китайците да предложат работещ вариант - модела вече е стар и не толкова масов.
  14. Трябва камера (оригинална по възможност), окабеляване (минава през целият автомобил в тавана), пробиване на задния капак, за да я монтираш. Слагането на мястото на една от крушките, осветяващи задният номер, не е сполучлива идея. Пробвано! Много е ниско. Лещата на камерата е вечно замърсена (прах, водни капчици). Няма удоволствие от ползването й. За китайска камера не зная, как се връзва с mmcs. Там има други проблеми. Първо трябва да работи под същото напрежение, което ще подава мултимедията. Второ и камерата и mmcs имат градуировка на екрана за разстояние до препятствия и става мазало. Излизат и двете, а на този екран не си е работа. А оригиналното си е оригинално. Но скъпо.
×
×
  • Създаване...