Съмнявам се, че проблемът е бушон. Ако автомобила е хечбек, по-скоро е кабел. Осветлението на задния номер е част от габаритите и ако е бушон, ще има и други индикации.
Относно ксеноните. Много изказвания и спорове има по темата. Моето мнение е, че проблемът не е толкова във вида крушка, колкото в реглажа на фаровете и нивелирането. Малко да е натоварена колата и светлинният поток се променя. Когато се прави реглаж, колата е празна. Дори без шофьор. Ако нямаш система за автоматично нивелиране, а вероятно нямаш, ще трябва ръчно да го правиш. Но за това никой не се замисля. И с по-силни крушки ще заслепяваш. Фарът е система от крушка и рефлектор, но всички забравят ролята им по отделно. Всички са се вторачили в крушките. Новите автомобили със светодиодно осветление и без рефлектори са по-заслепяващи, защото светлината идва директно от източника към очите. При останалите, рефлекторът казва, къде ще свети свещичката или яката крушка. Да, можеш да сложиш ксенон, вероятно ще виждаш по-добре, но направи и реглаж, за да не заслепяваш.