Премини към съдържание

Уникално калпаво покритие на новия лансер


f18

Препоръчано мнение

Уникално калпаво покритие на новия лансер и много, прекалено много нежна боя. За година и половина експлоатация има бол драскотини - а уж е металик. След всяко измиване на колата се ужасявам.

Сравнявам с колеги други две марки нови коли, взети по приблизително същото време - положението там съвсем не е такова, а условията на поддържане и паркиране са приблизително еднакви.

Явно ще се заема да заведа щета/щети и да видим доколко могат да ми оправят нещата в БС (нещо което отдавна се каня) - макар, че ако трябва да се оправя всичко - нещата опират към пълно почти пребоядисване.

Има ли някой опит с това - как процедирате с драскотините? Подходящ сервиз за целта?

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е колега и моята е на година и половина,при това е черна и е деруга до деруга.Ще изчакам още половин година да стане за цялосно боядисване и айде в БС.Сто авто мивки смених,но проблема не е в тях,а в меката боя.Добре,че бързо се цапа та не си личи.Имам чувството,че горния гланцов слой е паднал,защото седи някакси зърнеста боята.Ама имам каско и си свиркам....не,че не се дразня....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трудно ще заведеш щети за цялостно пребоядисване, така че ги заведи на няколко пъти, а срока за отстраняване мисля, че беше една година, така че като си заведеш щети за над 7-8 детаила тогава отиваш за пребоядисване. Кофти работа, но при застрахователите си е бюрократщина.

 

Да не говорим че при завеждането на щета трябва да претендираш че се е случила до преди не повече от 3 дни - иначе ще ти откажат, че им го пише в общите условия това. А при мен преброих поне 8 малки драски ... и множество по-малки, които обаче няма как да претендират като щета (това пак някъде им го пише в общите условия на Булинс). Ама както и да е ще доплащам ако трябва ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А едно добро пастиране дали няма да замаже положението?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А едно добро пастиране дали няма да замаже положението?

То ще замаже,ама за чия сметка.За какво ми е това пълно автокаско,ако си плащам за всяко слабо изпълнение по колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята е на 2 години с много драскотини.През няколко дена заведох три щети.На щета позволяват до 3 елемента.При мен се получиха 11 елемента за пребоядисване и 1 за пастиране.В БС я пребоядисаха за седмица.Доволен съм.Застрахователят е "Уника"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уникално калпаво покритие на новия лансер и много, прекалено много нежна боя. За година и половина експлоатация има бол драскотини - а уж е металик. След всяко измиване на колата се ужасявам.

Сравнявам с колеги други две марки нови коли, взети по приблизително същото време - положението там съвсем не е такова, а условията на поддържане и паркиране са приблизително еднакви.

Явно ще се заема да заведа щета/щети и да видим доколко могат да ми оправят нещата в БС (нещо което отдавна се каня) - макар, че ако трябва да се оправя всичко - нещата опират към пълно почти пребоядисване.

Има ли някой опит с това - как процедирате с драскотините? Подходящ сервиз за целта?

За съжаление и с Грандиса е така, много им е мека боята, това е положението, за това на пролет и аз ще заведа щета, колкото ми дадат ,толкова и в бокса за цялостно пребоядисване с новите бои на Глазорит............естествено бояджищта ми каза че ще сложи и 2 слоя допълнително лак, малко по тъмно щяло да стане, но аз съм черен така или иначе пък да видим какво ще излезе ..............

Почвам да се замислям дали да не я пръсна с ............корабен лак......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слушах, че можело боята да се смеша с лак и отделно, после пак да се пръсне с лак.

Но не съм виждал дали става добре....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слушах, че можело боята да се смеша с лак и отделно, после пак да се пръсне с лак.

Но не съм виждал дали става добре....

не.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е колега и моята е на година и половина,при това е черна и е деруга до деруга.Ще изчакам още половин година да стане за цялосно боядисване и айде в БС.Сто авто мивки смених,но проблема не е в тях,а в меката боя.Добре,че бързо се цапа та не си личи.Имам чувството,че горния гланцов слой е паднал,защото седи някакси зърнеста боята.Ама имам каско и си свиркам....не,че не се дразня....

Още с докарването на колата във Видин я закарах на пастиране или консервиране както му казаха. Имаше един черен Аутлендер. Където е ударило камъче отпрен на всякъде бе паднала боята и се виждаше основата с размер колкото 1-2 стотинки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Странно, при мен няма такива проблеми. Вярно, след 2.5 години си личат автомивките, в смисъл че лакът не е толкова блестящ, но нищо, което да си личи на пръв поглед. На нито едно място нямам паднала боя, а драскотините са само от врати на съседни коли, дето са ми удряли моята... което си е нормално.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз нямам подобни проблеми, сигурно има някаде надраскване, ама нищо видимо и фрапантно. Аз съм от Ахелой и съм много доволен от автомиввката тук. :icon_thumbup: . Ако минавате от тук препоръчвам ви я :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако мога да ви успокоя, този проблем го има и при Хонда ...В общи линии и за голямо съжаление, в последните години от Яппонското качество, почти нищо не е останало освен легендата за него. Брат ми си купи нова Импреса и там положението не е цветущо...Колкото и да е неприятно, колите стават все по-некачествени и с по-кратък срок на експлоатация.

 

 

Странно, при мен няма такива проблеми. Вярно, след 2.5 години си личат автомивките, в смисъл че лакът не е толкова блестящ, но нищо, което да си личи на пръв поглед. На нито едно място нямам паднала боя, а драскотините са само от врати на съседни коли, дето са ми удряли моята... което си е нормално.

 

 

И аз нямам подобни проблеми, сигурно има някаде надраскване, ама нищо видимо и фрапантно. Аз съм от Ахелой и съм много доволен от автомиввката тук. :icon_thumbup: . Ако минавате от тук препоръчвам ви я :)

Ako я държите само пред блока или в гаража, много ясно, че нищо няма да и стане...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето бубу ще навърши 11 години след половин година и от седмица е с нова боя. Не знам какво значи японско качество що се отнася до ламарината и боята, но и двете са много тънки. Да кажем че така взех колата - цялата в драскотини все едно е мита с навлажнена гъба и последната е изпускана по 5 пъти на детайл. Понеже исках нормален брой ръце от перления металик и две ръце лак след това, и да не ми става на петна, я боядисаха цялата. Не съм жалил материал грам. Наистина стана една идея по-тъмен цвета. Отдолу няма никакво покритие за защита. Въобще не ми харесва положението. Не знам при новите как е. Самият цвят в моя случай е само един и няма разновидности. Сега ще я полирам цялата и дано стане като мебел. Ще видим колко ще изкара, но за всеки случай подсушаването в автомивките смятам да го пропусна.

Вече казах че самата ламарина е много тънка. На няколко места може да се огъне с един пръст. Просто ужас за тези коли. За моята айде, ами за вашите с 5-цифрени цени. По същия начин стоят нещата и при някои модели на сузуки и хюндай. За сравнение ще дам ауди 90 от 1991 г. с опадал лак и тук-там боя. Ръжда никъде, като се кара по земни пътища, в кал до колене и не се мие с месеци. А едни японци и корейци ги гледах в един гараж между 2000 и 2004 г. и ръждата си работи... В същото време вътре мирише на ново. Капачки от консерви в лъскави опаковки и изваяни форми, които вече наричам ГЮМОВЕ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди две години от покрива на една къща върху предния капак на Лансера ми /произведен 1989/ падна един улук. Освен че дълбоко одра боята /чак до ламарина/, направи и вдлъбнатина на капака. Но цветът на ламарината под боята беше тъмно сив, почти черен. Тъй като не ми се занимаше изобщо, две години не съм пипал там. До последно /допреди два месеца/ около и в тази вдлъбнатина нямаше и един микрон /молекула/ ръжда. Явно обработката на ламарините е била много добра.

Редактирано от de4i
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди две години от покрива на една къща върху предния капак на Лансера ми /произведен 1989/ падна един улук. Освен че дълбоко одра боята /чак до ламарина/, направи и вдлъбнатина на капака. До последно /допреди два месеца/ около и в тази вдлъбнатина нямаше и един микрон /молекула/ ръжда. Явно обработката на ламарините е била много добра.

Един приятел си продаде Лансера, дори малко по-нов от твоя, защото толкова беше изгнил. че ботушите всеки момент щяха да бъдат пробити от амортисьорите...Съответно го продаде почти като за старо желязо в едно село, на някакви да си го кърпят...Мотора можеше да изкара още, но купето сдаде багажа на възраст м на която други марки са в отлично здраве и без грам ръжда. За сравнение, Галант на 6-7 години вече е сръжда по задните вежди...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До 15-тата му година нямаше грам ръжда никъде. После обаче се появи по праговете, веждите и други места и за две-четири години прогресивно ги изяде. Въпреки че през 2007 имах възможността да избирам между Лансера и едно Рено на 11 години. Закарах и двете коли на канал и ги гледах отдолу. Е, Реното беше по изгнило. Но случилото се с предния капак на Лансера си беше феноменално, тъй като ръжда така и не се появи.

Редактирано от de4i
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ako я държите само пред блока или в гаража, много ясно, че нищо няма да и стане...

 

 

Дните, в които не е карана през тези 3 години, се броят на пръстите на едната ми ръка;) А и нямам гараж...

Редактирано от Resource Manager
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Държа я навън колата пролет, лято, есен и зима! Много си беше добро фабричното покритие, ама да не беше черна само, че много си личеше мръсотията! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Малко да освежа темата. Съгласен съм, че уникално скапано е покритието. Крайно разочарован съм от лака! Бях сложил на вратите протектори. Наложи ми се да махна този от шофьорската врата. Е, той падна, но с лака :( Днес зареждах на OMV и младежа леко чукна калника до гърловината и се отчупи парче лак :( Много куца работа! Какви са механизмите убеждаване на застрахователя за такива щети? Би било добре цялостно пребоядисване, че с тези боя и лак сме за никъде.

 

Всъщност, колко струва едно цялостно боядисване с качествени боя и лак?

 

 

Редактирано от kesten
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност, колко струва едно цялостно боядисване с качествени боя и лак?

Едно цялостно боядисване на колата, ще ти струва между 3000 и 5000 лева.

 

Аз обаче си реших проблема, като смених цвета на колата. Направиха ми я с основа и лак, като ми сложиха по-дебел слой лаково покритие. Предния капак, тавана и задния капак, ги налепих с фолио тип "карбон" и съм много по-доволен от преди.

 

Ако случайно обаче, някоя вечер паркираш колата, на подходящо за "случаен" вандал място, със сигурност ще минеш по каско!

Само дето ще трябва да заведеш щетата в 3 дневен срок, придружена от писмени обяснения за случката и може да ти искат от полицията (райония инспектор, който ще те накара да напишеш това което си написъл и на З.К. , като с него е много важно да опишете всички повредени детайли), един протокол че си съобщил за извършена вандалска проява върху твоята кола.

После ще ти бъдат предложени, ако не се лъжа 3 варианта за отстраняване на щетата:

1.по експертна оценка :mad:

2.по фактура от сервиз избран от тебе :icon_thumbup:

3.в доверен на застрахователната ти компания сервиз :icon_hmm:

 

Аз лично предпочитам за боядисване да ми се плаща по фактури от сервиз, който аз ще си избера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще се намеся в темата и дано съм полезен!

Относно лака и боята на всички японски коли,мога да кажа, че е отвратително тънък и мек, т.е. лесно се надира от най-малките неща.Аз се занимавам с пастиране и полиране на автомобили и доста японки са минали през ръцете ми и всички са с еднакво качество, даже новите покрития на водна основа са още по-трудни за полиране, работя на тръни :)

Единствено мога да ви посъветвам да разгледате сайта ми и да плзвате някои от съветите ми как точно да пазите автомобилите от надраскване.Голямо значение има начина на миене и по-точно, човека дето държи гъбата и кърпата за попиване.Ако слагате поне по веднъж месечно вакса, но хубава, не костенурката за 15 лв. ще намалеят главоболията ви относно лака.Правилно е постъпил човека дето е отишъл първо за полиране и защита и тогава е подкарал колата, така и трябва.Колата излизайки от завода и е спестено всякакво такова покритие и вие я подкарвате незащитена.Нали ако се направят недраскащи бой и вечни части, които да не се чупят, ще умре останалата индустрия занимаваща се с тези неща, да вие ще сте доволни, че карате вечна на практика кола, ама...... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тия дни се мотках при моите майстори да видя какво правят,и гледам един Лансер от новите,оставен за пребоядисване и понеже наблюдавам,че във форума има доста оплакваня от боята на новите Мицубишки и реших да ги избъзикам и ги попитах какво мислят по темата,ама и те като вас нищо хубаво не казаха за новите боядисваня,те поддържат и служебните коли на Метро,а те са Мицубиши Колт и казаха и за тях,че на места даже прозират :icon_blush: Иначе,относно цените за цялостно пребоядисване мойте момчета ми взимат 1000лв. и смея да твърдя,че се справят доста добре,защото Еклипса ми стоя само навън на всякъкви атмосверни условия и не мръдна. Него го пръскаха с някъкви водни бои на MaxMeyer,Aquamax и с някъкъв много готин лак ама него не съм го запомнил.Излезе от камерата на 11.04.2008 и тия дни момчето,на което го продадох ми изпрати снимки и ето може да видите как изглежда сега!Не е мръднал.

 

 

http://img33.imageshack.us/img33/8217/dsc03995jn.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...