Премини към съдържание

Галант или не?-това е въпроса


MOFG

Препоръчано мнение

Здравейте на всички любители на :mitsu-smiley:

Причината да се присъединя към вас е че се влюбих в Галанта,надявам се третото ми митсу.Но гледам тук..чета и какво да видя:проблеми,ремонти,смяни..забелязах че често се говори за носачи,повдигачи и тн.

Тази година мисля да си направя този наистина красив подарък но почвам да се колебая.Скъпите части които в интерес на истината са близо по цена на моя колт не са проблем,обаче да знам че не ходя през 2 месеца на майстор.Въпроса ми е следния: Колко често сте в бокса без елементарната необходима подръжка(знам че това е относително затова не очаквам точен отговор) и личното ви мнение за издръжливостта на Галанта ви.

 

ПП:Благодаря предварително на всеки който си даде мнението,то ще ми исключително полезно :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За ремонтите е доста относително, зависи в какво състояние е колата. Аз до момента да чукна на дърво не съм имал проблеми от близо 2 години от както я карам моята. Сменял съм само консумативи и дискове и накладки, но ми предстой смяна на корм. накрайници и разни дреболии по окачването. Като цяло съм изключително доволен, до сега не съм имал толкова безпроблемна кола!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,аз лично съм доволен за сега от галанта си.На 10.01.2010 се навърши точно една година откакто си купих колата от германия.За тази една година и изминати 15000км не се е наложило да сменя нищо,освен консумативите като ремъци,филтри и масла.Какво да ти кажа-при всеки се получава еазлично.Много зависи на каква кола ще попаднеш.Не му мисли много-взимай.Кефа няма цена. :icon_rock: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галант-а не е кола с евтина поддръжка, но по мое мнение е много надежден автомобил. За почти 2 години освен обслужването съм сменил спирачките(дискове и накладки на 4-те колела), един носач и биалетки. Има много здрава електроника, изпипан интериор и екстериор, добри двигатели. За мен най-слабото място са проблемите с кутиите.

Въпроса е да не бързаш и да подбереш читав когато купуваш. За цени на поддръжка потърси из форума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

През 2 месеца на майстор викаш :icon_thumbup:

Ти отварял ли си друг форум в техническата му част да видиш за какво става въпрос?

И аз съм доволен от галанта. Съвсем дребни неща съм направил - задни накладки, масло в ск.кутия, задна лагер-главина и крушка на късите на десния фар. А, и радио си сложих... Това за 10 000 км и малко. Главината виеше, а не че е блокирала и съм закъсал.

Състоянието, в което купих моето биши, е такова че имам доста да достягам. Но тогава изборът за моя бюджет беше нищожен, докато сега е много по-различно и цената спадна. Освен да ти пожелая успех в попадането на запазен и здрав такъв автомобил, друго няма какво да ти кажа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя Галант го карам от 6 месеца и 7 000км. За това време съм сменил един прав носач, тампони на стабилизираща щанга/бяха си разбити още като я гледах, но те са евтини/ и останалото са консумативи. Още е рано може би да кажа колко е сполучлива колата, но за сега съм доволен още повече като гледам другите алтернативи на пазара за тези пари, тези години и този комфорт - не знам каква друга кола можеш да си купиш. Моето мнение, е че ще трябва да правиш компромиси или с годините или с цената. Успех с избора.

Редактирано от miro253
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега :mitsu-smiley: .Моята я карам вече около 2 години и почти 35 000 км. сменял съм само консумативи,смисал масла, филтри,ремаци, ролки.Сам прецени дали галанта е колата :thirdprize: .Препоръчвам ти ако си купуваш галант да го вземаш от Слави-ямбол (mitsubishi) така му е ника.Моята съм я взел от него,и да знаеш няма да збъркаш,мисля че и други галантни ще потвардят.Вземай не се чуди.Поздрави :mitsu-smiley: :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи в какво състояние е колата като я вземеш? Моята тези дни ще направи една година и 17 000 км. В началото много се бях разочаровал, но като отстраних всички проблеми колата заспа. Вече близо 7 месеца не съм пипнал нищо по нея, и като гледам скоро няма да пипна. Няма по добра, по комфортна, бърза, удобна, кола от Галанта............. така и се радвам. За визията няма какво да говорим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега :mitsu-smiley: .Моята я карам вече около 2 години и почти 35 000 км. сменял съм само консумативи,смисал масла, филтри,ремаци, ролки.Сам прецени дали галанта е колата :thirdprize: .Препоръчвам ти ако си купуваш галант да го вземаш от Слави-ямбол (mitsubishi) така му е ника.Моята съм я взел от него,и да знаеш няма да збъркаш,мисля че и други галантни ще потвардят. Вземай не се чуди. Поздрави :mitsu-smiley: :plane:

Колега, благодаря за добрите думи. :yes3: :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, всичко е много субективно. Някои казват, че колата им е много здрава и не са пипали нищо по нея за 3 години примерно, ама на тях не им пречи, да кажем, че нещо тропа по окачването, или че скоростната кутия вие. Други пък , ако погледнете списъка с нещата, които е сменили ще си кажете "егати моргата е този Галант", пък той е искал всичко по колата му да е ново.

Някои си толкова големи фенове, че си затварят очите за очевидни слабости в модела.

 

Въпроса ми е следния: Колко често сте в бокса без елементарната необходима подръжка(знам че това е относително затова не очаквам точен отговор) и личното ви мнение за издръжливостта на Галанта ви.

 

Моето мнение, е че влиза по-рядко от други марки, от същото поколение, но пък това е компенсирано от цената на частите.

 

Ако колата ти харесва, колега, взимай я! Няма какво да му мислиш...

Редактирано от GT PoWeR
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, вървиш по един изпитан и неефективен сценарий. Пускаш питане във форума на марката и получаваш очакван отговор - взимай, не му мисли. За да направиш смислен избор е добре да си определиш реалистичен бюджет и поне няколко марки и модели, след което да избираш. Сравненията между марките не са особено плодовити, въпросът е за състоянието на конкретната кола. Две неще ще ти кажа - за 7,8 хиляди лева няма читава европейска кола с шестцилиндров мотор, типтроник и нивото на екстри, които предлага галанта. Иначе е умерено надежден, по пое мнение. Това значи не много надежден и съвсем не прословуто здрав. В японско сравнение печели пред нисан примера, съпоставим е с тойота авензис и отстъпва пред хонда акорд. То такова е и ценовото му положение измежду тях.

Така че:

1. давай бюджета

2. определяй марки и модели

3. ние ще ти препоръчаме добър майстор, който да гледа и да ти помага в избора.

Инак изглежда зашеметително пущината, ама ти да не си жена, че по вида да избираш :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скачай смело колега, колата си заслужава. Имам Галант от почти два месеце, вярно само 2500 съм му навил, но мисля че няма да имам проблем и за напред, както е до сега. За пример, предната ми кола на всеки 1000 км 100лв в бокса. Изминах с нея 35 000км за една година и ми смъкна кожата, а сега с Галанта 2 месеца не съм влизал в сервиз, което за мен е повече от доволно. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм толкова отскоро с Галант, че още дори не съм сменила всичко, което ме дразни и не мога да дам чак толкова компетентно мнение.

Но и аз твърдо заставам зад мнението на колегите, че най-важното е първо да определиш колко пари можеш да отделиш за кола. От там нататък вече започва сериозното търсене и оглеждане. ) Приготвяш и още около 1-2хил.лв грубо (зависи колко първоначално си дал и какво е състоянието) за смяна на консумативи и др. след покупката и си ок. )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мойта и навъртях вече 25000км (по нашите прекрасни пътища), и съм много доволен от колата.

За мен, щом двигателя е здрав значи всичко е ок, другото е консуматив. :icon_thumbup:

Взиммай :mitsu-smiley: без да се замисляш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата SLX е абсолютно прав. Първо трябва да решиш колко голяма кола искаш. Все пак не трябва да забравяш, че Галанта някъде в горния сегмент на средния клас (извинете за клишето) и не можеш да сравняваш поддръжката му с тази на Колта. Така, че трябва да тръгнеш оттам. После кинтите - оттам марката и модела.

Ако пък Галанта те кефи - забравяш какво ти говорят околните, жената, разума, теглиш една майна и скачаш в олиото (Галанта) :). Освен това тук има доста хора, които могат да ти помогнат при избора.

Аз долу-горе така си го избрах моя, макар че, накрая малко се вразумих и си взех двулитровия с ръчни, но по-запазен и въпреки това съм много доволен. Жена ми - също :).

Досега (пет месеца и 7000km) съм сменил само консумативи, крушка на късите и едно моторче от климатроника.

Е, успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм толкова отскоро с Галант, че още дори не съм сменила всичко, което ме дразни и не мога да дам чак толкова компетентно мнение.

Но и аз твърдо заставам зад мнението на колегите, че най-важното е първо да определиш колко пари можеш да отделиш за кола. От там нататък вече започва сериозното търсене и оглеждане. ) Приготвяш и още около 1-2хил.лв грубо (зависи колко първоначално си дал и какво е състоянието) за смяна на консумативи и др. след покупката и си ок. )

 

... и ако ходиш сам и не разазбираш се молиш наистина продавача да е честен и колата да не била помляна преди да ти я продадат.Не се заблуждавай,поддръжката не е изобщо евтина(ако купуваш оригинални части).Ако ще караш със 17-ки и там си приготви едни 1200 лева за 4 нови летни гуми.На дву-литровия данъка е около 200 лева (зависи от регистрацията).Ако я купиш и после я гледаш само в гаража затова,че неможеш да и зареждаш бензин,определено ще те накара да съжаляваш за покупката.Затова както казва Росен,помисли си с какъв бюджет разполагаш и умната,ако не ... русата :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички любители на :mitsu-smiley:

Причината да се присъединя към вас е че се влюбих в Галанта,надявам се третото ми митсу.Но гледам тук..чета и какво да видя:проблеми,ремонти,смяни..забелязах че често се говори за носачи,повдигачи и тн.

Тази година мисля да си направя този наистина красив подарък но почвам да се колебая.Скъпите части които в интерес на истината са близо по цена на моя колт не са проблем,обаче да знам че не ходя през 2 месеца на майстор.Въпроса ми е следния: Колко често сте в бокса без елементарната необходима подръжка(знам че това е относително затова не очаквам точен отговор) и личното ви мнение за издръжливостта на Галанта ви.

 

ПП:Благодаря предварително на всеки който си даде мнението,то ще ми исключително полезно :)

 

Галанта харчи много и има скъпа подръжка. Няма кво да се лъжем. :) Ако правиш по-малко от 1500 лв. на месец, по-добре се откажи. Освен, разбира се, ако да караш раздрънкана кола не ти влияе на нервите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, всичко е много субективно. Някои казват, че колата им е много здрава и не са пипали нищо по нея за 3 години примерно, ама на тях не им пречи, да кажем, че нещо тропа по окачването, или че скоростната кутия вие. Други пък , ако погледнете списъка с нещата, които е сменили ще си кажете "егати моргата е този Галант", пък той е искал всичко по колата му да е ново.

Някои си толкова големи фенове, че си затварят очите за очевидни слабости в модела.

Абсолютно съм съгласен! Може да погледнеш следната тема за това кой колега какво е сменял и да си направиш изводите. Просто трябва да ти е ясно че вземаш кола на 10 години и този който я е карал преди теб надали е правил ремонти като е знаел че ще я сменя. Така че 10 годинки са си бая време и нещата си заминават едно по едно ..

За да не бъда голословен, моята съм я купил за 9 бона но в крайна сметка ми излезе към 16 бона. Хайде от тия 16 извади 3 бона за газов инжекцион + лети джанти и гуми и идва на 13 бона. Но пък да ти кажа със мерак ги давам точно защото обичам всичко да и е наред и никога на път не ме е оставяла ..

Редактирано от silveria
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

а сега с Галанта 2 месеца не съм влизал в сервиз, което за мен е повече от доволно. :mitsu-smiley:
Малииииии, те много здрави тез Галанти бре... :icon_doh:

Цели 2 месеца без проблеми, ще взема и аз да си купя един Галант ... :lol: :lol: :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малииииии, те много здрави тез Галанти бре... :icon_doh:

Цели 2 месеца без проблеми, ще взема и аз да си купя един Галант ... :lol: :lol: :lol:

 

Що, твоя да не го продаде? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що, твоя да не го продаде? :)
Не съм, пък и нямам намерение, ама голяма скука с него...

За 7 години, само 2 маншона на каретата, един накрайник и 2 спирачни диска...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На въпроса, от който се състои темата, " Галант или не?-това е въпроса " отговора е ЕДИН ! ГАЛАНТ батенце ! Въобще не се замисляй ! Както беше казал някой по горе в темата, за тея пари няма по хубава кола на тея години с екстрите и, с возията и , с визията и.......Аз съм доволен засега от моя дизелак....Сменил съм доста работи и ми предстои ремонт на кутията, но аз си знаех че ще дам още доста кинти за да я вкарам в ред колата. Купих си един от най-ефтините Галанти които намерих с ясната мисъл че ще се правят доста работи, но лека-полека ще си го направя "пушка" дет съ вика :) Просто като влязох в колата, като я покарах, като видях колко добре е разположено всичко, как хубаво е измислено да му е удобно на човек.......Абе казах си това е колата....Искаше ми се да е 2.5 обаче с тези пари които разполагах нямаше как да се вместя и с газов инжекцион....Аз съм си доволен от печицата.....не гори много, пак си е пъргавичка, по евтина поддръжка(поне така мисля), данъка ми е 34 лева :specool: ......

Помисли от какво имаш нужда и какво си способен да поддържаш........и действай :) После да се похвалиш тука на колегите ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички любители на :mitsu-smiley:

Причината да се присъединя към вас е че се влюбих в Галанта,надявам се третото ми митсу.Но гледам тук..чета и какво да видя:проблеми,ремонти,смяни..забелязах че често се говори за носачи,повдигачи и тн.

Тази година мисля да си направя този наистина красив подарък но почвам да се колебая.Скъпите части които в интерес на истината са близо по цена на моя колт не са проблем,обаче да знам че не ходя през 2 месеца на майстор.Въпроса ми е следния: Колко често сте в бокса без елементарната необходима подръжка(знам че това е относително затова не очаквам точен отговор) и личното ви мнение за издръжливостта на Галанта ви.

 

ПП:Благодаря предварително на всеки който си даде мнението,то ще ми исключително полезно :)

Все още нямам изградено мнение за издражливостта на Галанта, но определено съм "за" този модел. Надявам се да съм ти от полза като споделя някой свой мнения относно предстоящата ти покупка. Почти съм сигурна, че скоро ще се похвалиш с новата придобивка принадлежаща към семейството на "ГАЛАНТ". Първо смятам, че определено влияние при избора на колата има някакво привличане между човека и колата. Не ти ли трепне някъде отвътре и от пръв поглед, че този е твоя автомовил, то не си струва да си даваш парите. Грижите за колата се полагат съобразно чувствата, които изпитваш към нея. Трябва да имаш предвид при покупката, че тази кола е втора употреба и доброто и техническо състояние ще е чист късмет. Първата ми кола /избрана от съпруга ми/ беше Ситроен "Саксо" на 10г., която не заобичах още от самото начало. Външно изглеждаше добре, но имаш много проблеми по запалителната система, отделно потроших много за първоначално обслужване, сменихме преден мост и т.н. Сега е в отлично състояние, но карам т. нар. "семейна кола" /Ауди Б4, ДИЗЕЛ/, която харесах отначало, купихме я доста скъпо и всички познати твърдяха, че сме се набутали яко с нея. Аз обаче мога да кажа, че не сме похарчили толкова пари колкото по "Саксото". Бих си я карала още дълго ако не бях се влюбила в Галанта, който купихме скоро. Действително подръжката ще е по-скъпа, но класата на автомобила е много по различна. Като споделих мнение с приятели, че съм харесала Галант, всички бяха на мнение, че японските части са много скъпи /аз бих казала същото за френските/. Аз пък съм чувала и други мнения, че японските коли по-рядко се чупят и реших да се вслушам именно в това! Всяка марка или модел коли си имат своето слабо място и мисля, че в повечето случаи то дава проблем, но любовта към автомобила ти дава сили да се справиш. Монтьора, който обслужи моя Галант твърди, че всички части по нея са оригинални, това веднага ме наведе на мисълта, че при мен ще ще се чупи всичко което има да се чупи, защото няма нищо вечно /японските части и те си имат някакъв живот, който вероятно ще свърши /. Монтьора за разнообразие ми сложи корейски части, та да ми разнообрази живота, да се чудя дали трябва пак да помисля за правилно обслужване. Сега ми предстои смяна на крив носач и профилактика на спирачната система. Но след като се качиш на такъв автомобил това ти се виждат дреболии. Желая ти късмет в избора, защото според мен нова е най-важното.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...