Реконструктор Публикувано 26 Май 2009 Сподели Публикувано 26 Май 2009 Хм, какви повдигачи слага? Да не се окаже, че клапаните не лягат както трябва в леглата си и това да е свързано с повдигачите? Нещо при обратния монтаж на газоразпределителния механизъм да е объркано и то да причинява недобро затваряне на клапаните? Ако няма херметизация при клапаните, мотора ще работи няма да ти описвам как. Газанализатора ще показва чудеса, ще има сериозна загуба на мощност и още някои неприятни ефекти, като детонациите не са сред тях. Просто не сещам за вариант, при който газоразпределението да предизвиква самозапалване. На какви обороти чуваш чукането на аванса? На каквито е обичайно да се чува - около 1000-1200. Какви параметри ти вади ЕКУ-то за запалването. По спомени трябва да си в диапазона 2-до 5 градуса. Последно моята беше на 5. Това какво ще рече? Предварението е функция на режима на мотора, мени се от няколко градуса до няколко десетки, примерно 40. Мога да ти я предоставя за мерене... Между другото с какво мериш? Кое да меря, предварението ли? ЕКУ-то рапортува на диагностиката нормални стойности и изобщо според него всичко е наред. Гледахме го и със стробоскоп, който подтвърди данните от диагностиката. В момента съм по-скоро склонен да приема, че проблема съществува по принцип, на всички 6А13, което и ще тествам при първия удобен случай. Ако ли не е така - :blink: :blink: Ще се изживявам като доктор Хаус и ще разнищвам мистерията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 26 Май 2009 Сподели Публикувано 26 Май 2009 Мисля, че между 2 и 5 е при idle Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 26 Май 2009 Сподели Публикувано 26 Май 2009 Мисля, че между 2 и 5 е при idleЕстествено, другата стойност е при 2500 оборота... Иначе си формално прав и е по-вероятно при свалянето на дросела нещо да е мръднало и да смуче въздух, та да обеднява сместа... Тогава обаче щеше стъпковото ти моторче да се загуби и да падат оборотите, респективно да са високи. Все пак какво и с какво мериш, не разбрах? ПП. на моята аванса никога не съм го чувал. При никакви горива и при всякакви режими на работа на двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 26 Май 2009 Сподели Публикувано 26 Май 2009 Естествено, другата стойност е при 2500 оборота... Иначе си формално прав и е по-вероятно при свалянето на дросела нещо да е мръднало и да смуче въздух, та да обеднява сместа... Тогава обаче щеше стъпковото ти моторче да се загуби и да падат оборотите, респективно да са високи. Ако смучеше, щеше да проличи при газовия анализ. Иначе оборотите си ми играят, ама това е от доста време и причината е, че дросела ми е доста износен и разбит. Все пак какво и с какво мериш, не разбрах? Кое да меря бе, Роска? ПП. на моята аванса никога не съм го чувал. При никакви горива и при всякакви режими на работа на двигателя. Убеден ли си ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 26 Май 2009 Сподели Публикувано 26 Май 2009 Ако смучеше, щеше да проличи при газовия анализ. Иначе оборотите си ми играят, ама това е от доста време и причината е, че дросела ми е доста износен и разбит. Кое да меря бе, Роска? Убеден ли си ;) Отговорът е: меря миливолтове с МУТ-а на Пламен. :rolleyes: :icon_clap: Иначе за детонациите - идвай да ти дам ключовете да пробваш сам.Сега вече защо ти играят оборотите е друг въпрос... Не знаех, че на 6а13 дроселът е драма - не е ГДИ все пак. Всъщност нали Пламен ти я гледа, какво да чоплим тук... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 26 Май 2009 Сподели Публикувано 26 Май 2009 Затова аз сипвам 50% бензин 95 и 50% 100 октана, но кой знае каква разлика във вървенето не се усеща !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 27 Май 2009 Сподели Публикувано 27 Май 2009 Сега вече защо ти играят оборотите е друг въпрос... Не знаех, че на 6а13 дроселът е драма - не е ГДИ все пак. Моя е драма. Твоя не запъва ли леко, в началото на хода? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 2 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 2 юни 2009 Колеги мисля скоро да взема по 1л от 95 95+ 100 на ЕКО и 95 и 98 на ЛУК и да ги пратя за анализ.За да се добие представа що за бензини са? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 3 юни 2009 Сподели Публикувано 3 юни 2009 Колеги мисля скоро да взема по 1л от 95 95+ 100 на ЕКО и 95 и 98 на ЛУК и да ги пратя за анализ.За да се добие представа що за бензини са? :icon_hmm: Ами ще чакаме резултати Макар че повечето имат предположения какви ще са те :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 3 юни 2009 Сподели Публикувано 3 юни 2009 Аз залагам, че при ЕКО-то резултата ще е по-таферен.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 3 юни 2009 Сподели Публикувано 3 юни 2009 Колеги мисля скоро да взема по 1л от 95 95+ 100 на ЕКО и 95 и 98 на ЛУК и да ги пратя за анализ.За да се добие представа що за бензини са? :icon_hmm: Безмислено ми се струва... Бензина никога не е един и същ... Евентуално ако си купиш 1 цистерна от същия (по-добрия) тогава има някакъв смисъл... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dancho Публикувано 3 юни 2009 Сподели Публикувано 3 юни 2009 Колеги мисля скоро да взема по 1л от 95 95+ 100 на ЕКО и 95 и 98 на ЛУК и да ги пратя за анализ.За да се добие представа що за бензини са? :icon_hmm:Вероятно отговора от лабораторията ще представлява нещо подобно: При извършените качествени химически идентификации (инфрачервена спектроскопия) на горива, взети от 2 бр. бензиностанции са били отчетени допълнителни нетипични нискокипящи въглеводородни фракции в количества над 10 %. Извършените експертизи на взетите проби от бензиностанция "Х" са установили, че описаните като бензини вещества са получени чрез смесване на разтворител за битуми ENOL, съдържащ хлорирани въглеводороди и дестилатно базово смазочно масло. Експертизата на горивото, взето от колонка на бензиностанция "Y" показва, че веществото е смес от 28 % лека бензинова фракция, 25 % газьолева фракция, 27 % тежка дестилатна фракция ("тежко гориво" или "дестилатно смазочно масло") и 20 % вакуум-дестилатна фракция (смазочно масло). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel P Публикувано 3 юни 2009 Сподели Публикувано 3 юни 2009 Това е фикция, нали!Да има около 5% фуражни смески добре, ама толкова да е бензина...Моята винаги върви чудесно, предполагам пожелателно, че на австрийците е най-добър. Ако някой има оплакване, нека сподели. Лично се дразня, когато на равно трябва да поддържам 25-30 км на 2000/мин на 2-ра и сменя режими някакви. И с 98, и със 100 го прави... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 3 юни 2009 Сподели Публикувано 3 юни 2009 Като лесен тест чух - слагаш го в открит съд и на другия ден да видиш дали е останало нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dancho Публикувано 3 юни 2009 Сподели Публикувано 3 юни 2009 Това е фикция, нали!Да. Не съм химик, нямам никакви наблюдения върху двете вериги бензиностанции и "предположението" ми беше само майтап. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 3 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 3 юни 2009 Вероятно отговора от лабораторията ще представлява нещо подобно: При извършените качествени химически идентификации (инфрачервена спектроскопия) на горива, взети от 2 бр. бензиностанции са били отчетени допълнителни нетипични нискокипящи въглеводородни фракции в количества над 10 %. Извършените експертизи на взетите проби от бензиностанция "Х" са установили, че описаните като бензини вещества са получени чрез смесване на разтворител за битуми ENOL, съдържащ хлорирани въглеводороди и дестилатно базово смазочно масло. Експертизата на горивото, взето от колонка на бензиностанция "Y" показва, че веществото е смес от 28 % лека бензинова фракция, 25 % газьолева фракция, 27 % тежка дестилатна фракция ("тежко гориво" или "дестилатно смазочно масло") и 20 % вакуум-дестилатна фракция (смазочно масло).Е това ми хареса :hysterical: След този анализ май няма нужда от експертиза :bowi: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiroPetrov Публикувано 3 юни 2009 Сподели Публикувано 3 юни 2009 Единствения бензин който слагам на колата ми е 100 октана от ЕКО...най-добрия! Заявявам го категорично тъй като всички други са ПОЧТИ еднакви, а и имам сигурни източници че слагаш наистина 100 октана Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 3 юни 2009 Сподели Публикувано 3 юни 2009 В чужбината си взех карта за 200л А98 и честно казано нямаше никаква разлика в сравнение с А95 - нито в разхода, нито във вървенето. Може и да си внушавам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 20 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 20 юни 2009 Колеги извинявам се че още няма резултати !Но от тези експертизни места с които се свързах ми отговориха че немогат да ми замерат октана .За това е още в застой темата .А ако някой знае за някоя която може да ми свърши работа моля да сподели!Поздрави на всички! :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bg20010 Публикувано 23 юни 2009 Сподели Публикувано 23 юни 2009 Колега,аз чакам също с нетърпение резултатите.Зареждам на ЕКО или ОМВ обикновен 95,но лампата на чека продължава да си свети,което се дължи на лошото качество на горивото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 23 юни 2009 Сподели Публикувано 23 юни 2009 (редакция) Не ми се вярва да ти свети лампата от лошо гориво ;) Редактирано 23 юни 2009 от milenjs Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plam Публикувано 23 юни 2009 Сподели Публикувано 23 юни 2009 (редакция) Колеги някой има ли преки наблюдения върху бензина на Петрол А96 Extra Force ? Аз зареждам от него вече близо седмица, и не знам аз ли си внушавам или колата работи малко по- добре от техния A95. Дори ми се струва, че гори сравнително по- малко. Все още не съм го засичал, но за 15лв. при негова цена от 2.08лв. за 7.21л. Минавам около 100км градско каране, а със 95 не повече от 60км. Или аз съм нещо збъркан в сметките си, или найстина има някаква полза от този вид гориво. Принципно обичам да зареждам от ОМВ, но в Троян такова животно все още няма :icon_crying: - Спомням си преди 2-3 месеца, когато бях в Австрия, заредих на един Golf 1.9 TD в Грац 50литра дизел, минах 1200км. плюс обикалянето тук в България. На път за София реших да му сложа 10литра, и се изненадах как изведнъж си покачи разхода от 4.5л на 100км. на 6.5л на 100км- груби сметки. При положение, че карането беше едно и също с това от Австрия до България. Няма да правя заключения, защо така се е получило. Предполагам, че всеки един от вас, който дори веднъж е ползвал горива извън България му е станало ясно за каква разлика говорим. Редактирано 23 юни 2009 от Plam Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 23 юни 2009 Сподели Публикувано 23 юни 2009 Колеги някой има ли преки наблюдения върху бензина на Петрол А96 Extra Force ? Аз зареждам от него вече близо седмица, и не знам аз ли си внушавам или колата работи малко по- добре от техния A95. Дори ми се струва, че гори сравнително по- малко. Все още не съм го засичал, но за 15лв. при негова цена от 2.08лв. за 7.21л. Минавам около 100км градско каране, а със 95 не повече от 60км. Или аз съм нещо збъркан в сметките си, или найстина има някаква полза от този вид гориво. Принципно обичам да зареждам от ОМВ, но в Троян такова животно все още няма :icon_crying: - Спомням си преди 2-3 месеца, когато бях в Австрия, заредих на един Golf 1.9 TD в Грац 50литра дизел, минах 1200км. плюс обикалянето тук в България. На път за София реших да му сложа 10литра, и се изненадах как изведнъж си покачи разхода от 4.5л на 100км. на 6.5л на 100км- груби сметки. При положение, че карането беше едно и също с това от Австрия до България. Няма да правя заключения, защо така се е получило. Предполагам, че всеки един от вас, който дори веднъж е ползвал горива извън България му е станало ясно за каква разлика говорим. Мисля, че си внушаваш. Още повече, че не знам къде по Австрия си карал, но там е основно магистрала. Като добавим чудесната дисциплина на българина зад граница и магистралното каране, може и да ти се стори, че гори по-малко, но според мен не е така. Иначе съм ползвал много чуждестранни горива- Италиански, Австрийски, Румънски, Немски, Унгарски, Сръбски и всичките са една стока.В книжката на галанта пише, че се кара с 95 или по-високооктанов. Не е драма да се возите с най-високооктановия бензин на пазара, това няма да повреди колите ви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 23 юни 2009 Сподели Публикувано 23 юни 2009 (редакция) Не е драма да се возите с най-високооктановия бензин на пазара, това няма да повреди колите ви. Че няма, няма - но аз имам чувството, че моята "талига" гори 100 октана повече от 95, последния път успя да мине с 35л 100 октанов от Еко, цели 350км извънградско :blink: . Изобщо с радост говоря на всякакви теми за Галант, ама като стане въпрос за гориво и разход на гориво, малко ми се скапва настроението... :icon_blush: Редактирано 23 юни 2009 от penchod Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dancho Публикувано 23 юни 2009 Сподели Публикувано 23 юни 2009 Че няма, няма - но аз имам чувството, че моята "талига" гори 100 октана повече от 95, последния път успя да мине с 35л 100 октанов от Еко, цели 350км извънградско :blink: . Изобщо с радост говоря на всякакви теми за Галант, ама като стане въпрос за гориво и разход на гориво, малко ми се скапва настроението... :icon_blush:След като липсва зависимост между октановото число на бензина и неговата енергийна стойност /калоричността/, няма от какво да се учудваш. За мен е пълно набутване да слагаш високооктанов бензин на кола с двигател, настроен да работи с бензин 95Н. Няма да промениш динамиката, най-много да се вдигне разхода. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.