Ето още малко инфо. Купих нов комутатор, срещу 60лв, и спокоен тръгнах за вилата. Пътя е около 40 мин, но само първа и втора, т.е. черен балкански път. Проблеми никакви със стария!!! комутатор. Пристигнахме, свалих багажа и се опитах да преместя колата... ама не запали ни от първия нито от третия път. Взех новия комутатор и го смених, (за щастие е на такова място, че буксата се изважда за секунди) и колата запали. Доволен че съм решил проблема, върнах отново буксата към стария комутатор, и реших да го пробвам за последно и колата запали със стария комутатор и работи и до днес без проблем :icon_crying: Видимо контактите са в добро състояние, но утре ще купя специален спрей да ги обработя и тях. Приемам съвети всякакви. ПП Преди мен някой, дали в България или в Италия (колата е внос от Италия) е сменил комутатора (не е оригинален) и бобината (която е закрепена с един от два възможни болта) и си мисля дали и преди са се опитвали неуспешно да "хванат" проблема?