Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Общи впечатления от екплоатация на Галант


SLX

Препоръчано мнение

Да не пускам нова тема, реших да ви напиша тук някои впечатления от употребата за уикенда на едно БМВ 745 от 2005 г., на което навих около 500 км. за почивните дни в Германия. Колата е на мой приятел и беше на разположение на една весела компания. Не страдам от мании за мицките и нямах намерение да плюя бавареца, обаче супер, ама супер се изнервих с тая кола.

Първо, преди да караш такъв баварец очевидно се изисква да си бил на двуседмичен курс - кое къде е, откъде се пуска - няма никаква, ама никаква логика, хора, освен фаровете, за другото трябва да търсиш в книжката. Ама книжка няма, пък и вечер. Колата е автоматична, лостчето на скоростите от дясната страна на волана - това е много хитро и удобно, но не можах да намеря как да се включват ръчно. Майната му - и на автомат по магистралата става. После - има един централен бутон, с който се управляват повечето неща - наглед удобно, докато не тръгнеш да пишеш адрес на ГПС-а, за феновете - за всяка буква от азбуката трябва да въртиш колелцето, докато стигнеш до нея... Иначе един централен дисплей като слънце. Седалките големи, електрически отпред и отзад, пердета... стерео - луди екстри.

Ходихме с нея до Хамбург - към 170 км. с 200 км час през целия път и петима души, колата не ги усеща, много силен мотор - разход 14,4 с петима души и постоянна скорост 200. Не можах да намеря автопилота..., та с педала. Отзад има място за двама, другото е подлакътник - едното момиче се изгърби яката... По едно време спря музиката и няма пускане, ама няма- то въртях копчето, вадих дискове, рестартирах компютъра, всички барахме копчетата, докато намерихме онова за SOS сигнал :icon_dance: :icon_clap: Абе силен мотор и много, много неуютна кола, пълна с екстри. Между другото се продава за 17500 евро, с унгарска регистрация е, но може да си остане с такава и за българския собственик. Ако някой случайно проявява интерес към тоя кораб, да ми пише...Никога не бих си купил такава кола аз.

 

Малка спретната къщурка с БВМ отпред

post-1199-1236589270_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 319
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Само не написа какво гориво използва :icon_blush:

Предполагам бензин,но все пак ...

Бензин, бензин (повтарям го два пъти, щото беше повечко..). Като налазиш кик даун направо може да си удариш главата в облегалката, буквално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Новата М5 беше оплювана в предаването Top Gear. Не знам името на мъжа, но мога да ви кажа, че в това предаване се накара на яки коли (много нови и много, много мощни) и дрифти с една ръка докато си приказва гледайки камерата до него и обяснява това-онова за колата.

Негативните впечатления съвпадат с твоите - кола с много екстри и още повече копчета. Специално за радиото каза "Как по дяволите се спира радиото" и "Кой в днешно време слуша АМ". Когато натисна онзи бутон и колата стана от 400 - 507 коня и двигателят стана по-нервен, друга песен запя. Но като цяло колата отнесе доста критики що се отнася до работата с бутоните и интуитивността при работата с тях.

Добре си покарал. Аз се самонавивам да искам кръгче от приятел с поръчков спортен Мерцедес. 600 и кусур коня е, автоматик също. Километражът е до 360 и ръмжи много ... възбуждащо :icon_blush: . От друга страна се колебая, защото ще вземе да ми даде като го познавам и след това моята си кола няма да ми харесва толкова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал същата кола от Поморие до Слънчев Бряг и споделям написаното от SLX...........

http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=10971240

Возил съм се в Мерцедес AMG 63T ,това е далеч по добра кола от БМВ.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този специално не го знам точно какъв модел е. Прилича на SL, но е с двигател 5,4 литра с турбо и е :worthy: 626 коня. Искам да се повозяяяяяя..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този специално не го знам точно какъв модел е. Прилича на SL, но е с двигател 5,4 литра с турбо и е :worthy: 626 коня. Искам да се повозяяяяяя..........

Ами честно казано дали е СЛ или друго, не обърнах внимание, щото беше вечерта късно, но разстоянието (от врата до врата, център - център) от Поморие до Несебър го взе за почти 5 мин, при това не много юркане.............

Това на снимката обаче е БМВ-то, което карах..........

Но въпреки че са в пъти по-скъпи, по-големи, по, по по.......... и т.н. коли, Галанта ми е напълно достатъчен, а и предпочитан от мен автомобил............... Хората, които карат такива автомобили, са карали и моята и се изказват положително за Галанта, така че.......... :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм карал няколко модела на БМВ - 735 i, 645 CI и 330 d , колите са наистина красиви, удобни и много бързи, но според мене не са практични и много трудни за боравене с тях (както спомена Росен). Лично на мене този скоростен лост горе на волана не ми допада. Предпочитам да хвана здраво лоста и усещам, че владея колата и предавките. Иначе е уникално да се кара БМВ 645, 333 коня със секвенциална скоростна кутия (ако не се лъжа така се пише) и при смяна на скоростите да чуваш двигателя, как сам поддава междинна газ и форсира мотора! :drag:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно автоматика намерих една статия, която съм я бил свалил от един сайт, който вече го няма. На руски е.

 

http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish...0mitsubishi.htm

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно автоматика намерих една статия, която съм я бил свалил от един сайт, който вече го няма. На руски е.

 

http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish...0mitsubishi.htm

 

Тука преди се спореше, че нямало "локъп" и ставал и Декстрон за масло. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още едно ревю този път на последния пасат тази седмица. Колата е на брат ми, на няколко месеца. Най-високото ниво на оборудване, двулитров турбо дизел със 140 коня и към 350 нютона. Общо впечатление:

Много приятна и лека за каране кола. Просторна, великолепен двигател - чудна динамика, много въртящ момент. Разход на гориво - фантастичен.

Материалите в купето не са луксозни. За кола за над 55к. можеше да изглежда по-добре, но това май е обща тенденция в автомобилостроенето. Хубав външен вид, много вътрешно пространство. Мааалко шумничка, но така е при дизелите. Много, много комфортна возия, добри спирачки. Малко недозавива като я подгониш, но се преглъща... Скоростта не се усеща изобщо. При 100 км час субективното усещане е за под 80. Бръмчах из София, после по околовръстното, Горубляне, пак в града и така доста километри. Давах доста газ, компа показа 7,1 нафта, което е супер градски разход за агресивното каране, което й сложих... Казах същото и на брат ми: симпатична кола с немалко достойнства, каквато никога не бих си купил... На него обаче си му харесва, не че особено му пука за нея...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това го знае всяко хлапе..... :mitsu-smiley: http://www.vbox7.com/play:2b884626

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това го знае всяко хлапе..... :mitsu-smiley: http://www.vbox7.com/play:2b884626

Е тука вече паднах от смях от стола. :first:

Просто изби рибата с тази реклама.

Изключително попадение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След колко време приблизително според вас започва износването на волана и лоста за (ръчните) скорости?

Някои германци, понеже съм виждал такива, карат с кожени ръкавици. Това увеличава триенето с кожата на волана и лоста и по-бързо ги захабява.

 

Ами да споделя и аз за моя дядо Галант, значи колата е на 19 г, но който се е возил знае как е вътре, няма износване почти никъде и на нищо, по километраж е на 266 000, но ако съдя, че е внос от Холандия през... 2000г., т.е. беше на 10 г и 130 000 км (ама блажени са вярващите) с теглич и газова уредба, слагана в Мицубиши Холандия, се съмнявам да е била на под 300 к. Та какво да кажа, бях решил да я продавам на няколко пъти, но като покарам нещо друго и се отказвам, не може кола на тия години и на тия километри да няма никакви сериозни ремонти и да вози така добре. Е, пръскал съм пари по нея, но не мога да търпя да ме дразнят разни дреболии. Та мнението ми е, че... е железен автомобил и..... ще се пенсионираме заедно :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това го знае всяко хлапе..... :mitsu-smiley: http://www.vbox7.com/play:2b884626

 

Това е за една друга тема, ама ще ти простим, щото си пич ;)

 

Аз навъртях вече 10к., обаче няма да казвам какви ремонти съм правил, да не се уплаши някой бъдещ собственик на Галант. :icon_blush:

 

И предстои смяна на амортисьори и масло на скоростната..... около 800 левчета... да се надяваме в близките кризисни времена да събера. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още едно ревю този път на последния пасат тази седмица. Колата е на брат ми, на няколко месеца. Най-високото ниво на оборудване, двулитров турбо дизел със 140 коня и към 350 нютона. Общо впечатление:

Много приятна и лека за каране кола. Просторна, великолепен двигател - чудна динамика, много въртящ момент. Разход на гориво - фантастичен.

Материалите в купето не са луксозни. За кола за над 55к. можеше да изглежда по-добре, но това май е обща тенденция в автомобилостроенето. Хубав външен вид, много вътрешно пространство. Мааалко шумничка, но така е при дизелите. Много, много комфортна возия, добри спирачки. Малко недозавива като я подгониш, но се преглъща... Скоростта не се усеща изобщо. При 100 км час субективното усещане е за под 80. Бръмчах из София, после по околовръстното, Горубляне, пак в града и така доста километри. Давах доста газ, компа показа 7,1 нафта, което е супер градски разход за агресивното каране, което й сложих... Казах същото и на брат ми: симпатична кола с немалко достойнства, каквато никога не бих си купил... На него обаче си му харесва, не че особено му пука за нея...

 

Карах подобен рентъл в Детрой преди 2 седмици, комън рейл (не знам какъв точно двигател), автоматик. Мога да кажа само положителни неща за мотора, тих, силен, и звучи почти като бензинов мотор, развърта се спокойно до 6000 оборота, и върви, с 4 човека в колата като Галант шестак с 1... Стегнато седи на пътя...

 

За комфортна возия може да се поспори, защото се качих на пасата веднага след като ни взеха от летището с едно старо Ауди allroad, което беше почти перфектно на тема возия... Пасата е силно дървен в сравнение... Галантите ни са по средата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карах подобен рентъл в Детрой преди 2 седмици, комън рейл (не знам какъв точно двигател), автоматик. Мога да кажа само положителни неща за мотора, тих, силен, и звучи почти като бензинов мотор, развърта се спокойно до 6000 оборота, и върви, с 4 човека в колата като Галант шестак с 1... Стегнато седи на пътя...

 

За комфортна возия може да се поспори, защото се качих на пасата веднага след като ни взеха от летището с едно старо Ауди allroad, което беше почти перфектно на тема возия... Пасата е силно дървен в сравнение... Галантите ни са по средата.

Ти ме провокираш... Последния път в Щатите бях в командировка в Калифорния... Имаше един прозорец време и отидохме в 47 градусовата жега в една автокъща с колега американец, чийто акъл беше същия като моя, но бяхме облечени скъпичко... Поисках да видя и тествам... моята слабост - 350 зет с новия мотор 310 коня... Ръчка, на около 15000 мили. И понеже нямаше място за дилъра, се натоварихме с колегата. Дадох му много, много жега... доста гуми останаха по асфалта... Много съм й фен на тази кола, повъртях я половин час из Сакраменто и околностите. Струваше под 20 к., идваше ми да я опаковам като ръчен багаж, мамка му...

Иначе другата седмица ще драсна едно ревю за волвото... Тия дни докато следях реакциите на разни хора, ми се изясни нещо, което кръстих Синдром "За парите си"- това е болест от която страдат и мицубишитата, и нисаните, и повечето от авто-брандовете, които догонват... Легендарния нисан 300 зет още през 80-те манифестира с явен слоган "Хубаво като порше, че и повече, а двойно по-евтино". Тук във форума също е масово срещана тезата - страхотен избор... за парите си. Изобщо има нещо характерно, което японските автопроизводители налагаха в САЩ в последните десетилетия и то е именно синдромът "добро, най-добро... за парите си". Днес четох една статия в Аутобилд, където сравняват голямата тройка Мерцедес, БМВ и Ауди - купета от последна генерация. Там няма "за парите си". Там има безапелационен пазарен авторитет и имидж по отношение на качество и надеждност. Е-класата хич не е притеснена, че струва с 6000 евро (една дачия :icon_dance: ) повече от бавареца и от аудито... Просто има защо... Пък и галантите не са лоши де. :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бройте го като спам, ако щете, но за парите си - нашите са най-доброто, което може да се купи! Мерцедес, БМВ са друга бира. Ние не сме в този сегмент. Грам. Не казвам, че са по-лоши нашите коли - има модели и модели! Знаете как е. Но ако мога да си купя чисто нова кола - ще си купя Аутлендър, вместо Х6. И Паджеро, вместо джипка Мерцедес...

И тъй като не мога да си купя нова - и си купувам стара - ще си купя пак Мицубиши...

 

Изключвайки гореспоменатите 2 марки - които никога няма да коментирам - моето мнение е, че няма нищо по-добро от японското автомобилостроене. Японците се конкурират помежду си, другите не са им конкуренция...

Относно цената (за толкова пари - толкова) съм на мнение, че японските производители, водени от прагматизъм, правят това, което правят - висoко качество на приемлива цена. И като изключим гореспоменатите марки автомобили - макар че и там има достатъчно издънки - посочете ми конкуренция на японските автомобили... Не говоря само за любимите ни :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много се отплесна темата.И пак си дойдохме на въпrоса, който се обсъжда вече за N-ти път.

Аз само ще кажа че Nissan GTR постави рекорд за обиколка на една писта, която друг автомобил не може. Пък за сериен автомобил, и то на цена далееееееч под тази на серийните немски и италиански супер автомобили.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Относно цената (за толкова пари - толкова) съм на мнение, че японските производители, водени от прагматизъм, правят това, което правят - висoко качество на приемлива цена. И като изключим гореспоменатите марки автомобили - макар че и там има достатъчно издънки - посочете ми конкуренция на японските автомобили...
Щом ще си говорим за компромис между цена и качество, бих казал, че южнокорейските автомобили са в по-добра позиция от японските.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и да си прав... Корейско ако ще е - Хюндай, че знаем откъде са се учили... Въпреки това бих заложил на оригинала... Другите корейци не ми харесват - няма да изброявам... че пак ще сравним...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм провокиран, явно на американския пазар и дизелите се 'развъртат' повече от тукашните.

 

Нищо общо със старите тракащи, ужасни помпа-дюза ТДИ мотори, които отровиха въздуха на Европа, насадиха ниски стандарти и очаквания сред населението.

Новите са преодолели всички субективни недостатъци на помпа-дюзата... Да, 5-6000 ги цепи и не се усеща (дали пък не съм карал бензинов? :D ). Старите помпи-дюзи са направо архаични... не знам как хората купуват нови Лансери и Аутлендъри с тях, чудя им се...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...