Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Mitsubishi Galant Vr-4


Препоръчано мнение

И там имат същия форум като нашия. Трябва да ви кажа, че винаги когато няма нови мнения и се чудя какво да правя, отварям тази тема и гледам снимките тук и почвам да си мечтая.... :mitsu-smiley:

На какъв език пишат там??? :) прати линк към техния форум........... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: На английски пишат. Значи това е един голям, общ за различни модели автомобили в Ямайка форум, който има и "подфорум" за Мицубиши. Ето и връзка към една от темите за Галант. http://www.wheelsjamaica.com/wheels_forum/...f&topic=30292.0 Горе вляво може да си избереш към форума на кой модел да идеш. Задават си разни въпроси хората, помагат си, имали са срещи.. но изобщо не могат да се мерят с добре подредения и поддържан наш форум. От там си "откраднах" аватара :giggle: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета недейте така, че ще получа инфаркт :heart: , няма по красива кола от тази! :wub: :icon_blush:

хахаха.......аз от одавна съм на "командно дишане" :icon_doctor: То с тия самолети не мога да претръпна.......... :icon_thumbup: :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа честно jolly_roger повече ми харесва "Шогун" пакета(спойлери и прагове) като на този Галант, който съм постнал аз.Не ми харесва как под наклон са сложили допълнителния интеркулер в средата на предната маска...... :icon_blush: ама ще го преживея някак ако има кой да ми го подари.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Как може да опишем Mitsubishi Galant с 2 думи (доколкото е възможно да се опише такова чудо на природата и техниката): "Кола Мечта" :rulez: :rulez: :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

:first: невероятен автомобил :good: дано по-скоро си закупи всеки един :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Гледам в мобилето се е появила една VR4 -ка. 96г. за 12000 лв.!????

Струва ми се, че има нещо гнило в тази работа. За автомобил с такава мощност само мито, ДДС и акциз би следвало да са над посочената продажна цена :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Погледнах обявата - колата е нов внос от USA и 12000лева е цената със всичко платено!!! :icon_hmm: !!! Кой ли ще се върже на тази цена... Струва ми се реална само ако в коша му няма нищо!! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледам в мобилето се е появила една VR4 -ка. 96г. за 12000 лв.!????

Току що си направих труда и използвах митническият калкулатор в mobile.bg. За автомобил на тези години и с тази мощност, произведен извън Европа се получи следната забавна комбинация от цифри: МИТО: 2898

АКЦИЗ: 12368.16

ДДС: 8093.232

ОБЩО: 23359.392

Какво ще кажете за това? :D Онзи, който продава автомбила, вероятно е мощен меценат, който е решил да спонсорира феновете на Мицубиши? Ако е така, да го взимаме в клуба и скоро всички ще караме VR-4 :good: Впрочем...не изключвам възможността при вноса на автомобила да са му махнали турбините и той да е обмитен като обикновен 6-так :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля да му званна и да я видя утре!? Гледам софийска е обявата!

 

 

Ако на всичко отгоре е и автоматик... Още 12 000 лева в ремонти... След 164 000 км с кик даун като единствена опция за спортно каране, от автоматичната трансмисия, която дори не е INVEX II, вероятно са останали шепа стружки... Сигурно и нови турбини му трябват, вероятно и масло лапа... Те обикновените коли почват да горят по малко след толкова пробег... Голям песимист съм, нали? (или реалист?) :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля да му званна и да я видя утре!? Гледам софийска е обявата!

И какво..звънна ли му? :D Казвай, да разберем и ние що за VR4 е това :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...
  • преди 1 месец ...

За да не пускам нова тема,реших тук да попитам.

Какъв е кода на двигателя на VR-4 2,5 V6 Turbo и на 2,5 V6 атмосферен?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да не пускам нова тема,реших тук да попитам.

Какъв е кода на двигателя на VR-4 2,5 V6 Turbo и на 2,5 V6 атмосферен?

 

 

на атмосферен като моя е 6А13 (ако zа това става дума)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 седмици ...
  • преди 2 месеца ...

дали не може да се намери един GALANT VR-4 280к.с. 2000-2002г., с нормална дирекция!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

дали не може да се намери един GALANT VR-4 280к.с. 2000-2002г., с нормална дирекция!

Аз пък се интересувам дали е възможно на Галант V6 да се постави мотор от VR-4 ? Мисля, че за Poli няма да е проблем да докара един такъв двигател от Япония, при това ще му свали турбините и ще го декларира като нормален мотор за V6. Предполагам, че единствения проблем в случая ще е монтажа на ECU-то на VR-4 в купето на V6.

Надявам се DJ-я да ни даде малко инфо по въпроса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е много висока цената и цяла кола да си докараш,аз мислех доста сериозно по един такъв вариант.Дори търсех начин за обръщане на дирекцията.Цената на битурбо и на атмосферен в Япония е почти идентична.Само че засега ще си остана с дизела и ако по-нататък не е VR4, ще е Subaru Legasy 3.0L .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е много висока цената и цяла кола да си докараш,аз мислех доста сериозно по един такъв вариант.Дори търсех начин за обръщане на дирекцията.Цената на битурбо и на атмосферен в Япония е почти идентична.Само че засега ще си остана с дизела и ако по-нататък не е VR4, ще е Subaru Legasy 3.0L .

Предполагам, че цената на цяла кола няма да е много висока, щом идва от Япония, но основния проблем е дясната дирекция...... Искам да карам автомобил с лява дирекция, затова мисля по този вариант с подмяна на мотора. Обръщането на дирекцията си е сложна работа - смяната на местото на волана не е достатъчно, трябва и педалите да се сменят заедно със съответните помпи, както и ново табло заедно с кабелите, защото таблото не може да се обърне, а кабелите ще дойдат къси за новото табло...... Доколкото съм запознат, на колите с дясна дирекция мотора и скоростите са монтират обратно, в сравнение с колите с лява дирекция, но това е съвсем отделен въпрос.

Щеше да бъде много по-лесно, ако японците произвеждаха VR-4 за Европа с ляв волан.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щеше да бъде много по-лесно, ако японците произвеждаха VR-4 за Европа с ляв волан.

:) С дясната дирекция свикнах точно за VReme-4 минути.Никакъв проблем, особено с VR-4 мощност!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...