Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

miki64

Потребител
  • От него общо

    172
  • Регистрация

  • Беше тук

За miki64

  • Рожден ден 01/01/2006

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • Skype
    mikich64

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    L200 2.5 TD
  • Интереси
    Всяко свободно време се стремя да бъда....Офф София.

miki64's Постижения

Често присъстващ

Често присъстващ (7/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. miki64

    Странна работа

    От сърце ти желая да не е пукнатина в главата...Не че не мож да караш така 3-4 години. :icon_angel:
  2. В тези теми на оффроуд форума има инфо... http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=24280 ...ще има и снимки :icon_blush: нови, но от 2007. Все пак е нещо: http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=24338 http://ftp.domainbg.com/miki64/Dakar/Dakar1.JPG http://ftp.domainbg.com/miki64/Dakar/Dakar.JPG http://ftp.domainbg.com/miki64/Dakar/Dakar3.JPG http://ftp.domainbg.com/miki64/Dakar/Dakar2.JPG http://ftp.domainbg.com/miki64/Dakar/Rev.JPG Всички снимки са извадени от горните теми и касаят злощастния ден на отказ от провеждане.
  3. miki64

    Gps "garmin" ?

    Колеги, от 1 година ползвам GPSMAP 60CSx на Гармин. Всекидневно в колата на предното стъкло, събота и неделя - по планините, на лов или офроуд с мотора или джипа. Картата ми от самото начало е Офроудската карта на БГ( също така известна като картата на Събин Коларов), не знам дали има по-подробна в БГ, най-малкото поради факта, че се доработва постоянно (аз лично съм изпратил поне стотина обработени трака на Събин - както офроуд пътища така и асфалтови такива). Повече за нея може да прочетете тук: http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=7669 както и тук: http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=7668 или тук: http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=19010 В тази тема също съм казал по нещо : http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=2635&hl= Освен това, в ежедневието (в джоба си) ползам при необходимост Holux GPSlim 236 Bluetooth GРS Receiver SiRF Star III 3, вързан през Bluetooth с мобилен телефон Nokia E65, където са инсталирани няколко навигатора - TomTom, TrekBuddy, MapNav или най-вече Route 66(последния е и с гласова навигация и го ползам най-често)...
  4. Колега, вероятно си разбрал, че определящ при избора е въпроса - с каква цел се прави? Ще се "показваш " ли с него, ще го товариш ли, ще се надбягваш ли( :icon_crying: ), ще го вкарваш ли в гората, за лов и кучета ли ....и т.н. В същия форум (офроуд българия) преди няколко седмици имаше интересна тема(руски сайт май беше) от робота за сравнителен тест на именно тези пикапи, но...нещо не можах да я намеря, за да ти дам линк. Но можеш да потърсиш пак и сам. Имаше интересни гледни точки. Лично аз карам старото L200(модела до 2006 г.).Избора ми падна на него с оглед - визия, простота на изпълнение, ежедневен автомобил(основно градско в София), семеен(двойна кабина), безпроблемен двигател(! при добро и навременно отношение), леки разходки(без лифтване), в ловния сезон го тормозя постоянно по планините, невисоки експлоатационни разходи, възможност за товар(освен всичко друго си возя и два ендуро-мотора отгоре) и т.н... Пак казвам - въпрос на мотивация при избора и приоритет! А иначе - и трите пикапа бих ги пробвал...Има и много изписано за проходимостта на трите модела, но не искам да изпадам в пристрастия :icon_blush:
  5. :icon_blush: Защо бе Поли...какво е станало? Да не би това http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...&f1=details
  6. miki64

    Водна помпа

    За това ли става въпрос? Ако е да - при Нипартс в каталога го има. Към 150-160 лв. май струва...
  7. Неговото не е ли малко американско изпълнение...та затова да се бърка конкуренцията :icon_blush: А честно казано - л---арски истории :mad: Разбирам да си втори, че дори трети или четвърти, да претендираш. Просто не им прави чест на двата екипа, а че човека си кара - кара си, и при това най-чистото каране на български пилот на рали към момента. Просто по-добър няма засега. Дай боже повече такива като него да има в България.
  8. Става въпрос за наличието на датчик до педала на газта на :mitsu-smiley: Тук Miroslav е най-компетентен и с възможности(достъп до информация, имам впр. вътрешна за марката :mitsu-smiley: ) да ни осветли по въпроса...Така, че давай...
  9. Парите те чакат ...знаеш къде. :icon_n_king: Заявката ми е: XXL - 1 бр. черна, 1 бр. бяла; XL - 1 бр. черна, 1 бр. бяла; M - 1 бр. черна О Б Щ О - 5 бр. за 60 лв.
  10. Пета година вече кара "вагончето" с червена лампа на "чек енджин". Нормално е, не се притеснявай. Със същия двигател е като твоя, опитвах вариант с емулатор - същото като и без него, затова го махнах(много жици...повече предпоставки за проблем). Разхода е +10% при икономично каране, свръх-неикономично е до +20% :icon_blush: Така, че карай си и не се притеснявай. Като обърнеш в движение на бензин - трябва да ти гасне лампата, нали?
  11. Прочети малко тук: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...ic=2683&hl= Както и тук: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...ic=2417&hl= И в двете съм писал по нещо, което има отношение към спейс вагона. Газ не е проблем никакъв да се монтира. Само дето така и не успях да "угася" една лампичка на таблото, но после разбрах, че на газ си е така... :icon_bye: ..или поне при моите майстори, които никак не бяха лоши тогава.
  12. Хубаво е поне да го прекараш през някой познат в сервиз, да го огледаш външно отвсякъде. То това си е ясно и може би не трябва да го казвам. Аз лично на моето(предишно) вагонче съм сменял за около 100 000 км каране в БГ ( взех го на 42 000) само биалетки предни, предни дискове на 110 000 км пробег(можеше и да не ги сменям, но вероятно поради тежкия ми крак и на газта и спирачката, малко ги бях поизкривил, без да са износени - но това е често срещано при по-тежките :mitsu-smiley: според знаещите), накладки предни 2 пъти и 1 път задни, за ремъци и агренажни колелета не говорим(то си е ясно и се прави на всеки автомолбил)...и май ремонтите с това ги приключвам.. Защо го казвам - при нормална експлоатация(читави масла и консумативи, редовно сменяни на квалифицирани места), това са според мен са слабите места които аз бих погледнал. Като цяло - прекрасен автомобил. Не ми се даваше на чужд човек, затова и ми го взе кумеца. Даписаното дотук е лично мнение и не гарантира пълното познаване и експлоатация на автомобила. Успех! :icon_thumbup:
  13. miki64

    Space Runner

    Вероятно става въпрос за VIN-а. Тоест - това което пише на големия талон като шаси. Пусни го тук и някой ще те светне какво караш. Ако не те мързи - има бая написано по темата - може и сам да си го направиш.
  14. На Сливница след като пресечеш Христо Ботев отляво(ако идваш откъм Мария Луиза) има магазин за ресори, на 20-30 м от светофара се пада. Там има и телефони за сервиз и склад някъде в Горубляне. А иначе при Миша може да намериш цели задни мостове комплект, но от Паджера. :good:
  15. Извинявам се за закъснението, нямаше ме. За този ролбар става въпрос - 87 лв и стотинки без ДДС, изчисляват го по някаква формула, цената е за единица обем. Ролбара е разглобяем - в трите равнини, така че може да си представиш за какъв детайл става въпрос...Някъде имам мобилния телефон на инж. Йордан...ли беше Йорданов ли.., ръководител на галваничния цех. Но, пак казвам, за да не може да се различи от оригиналния, обработката преди цеха трябва да е перфектна. ...И ...пак излиза 10 пъти по-евтино то Балканстар. :icon_blush:
×
×
  • Създаване...