Премини към съдържание

Новият Lancer - добри и лоши страни


na4о

Препоръчано мнение

  • Admin
.......

Аз и друго подозирам, темата се държи отворена с една конкретна цел - да се раздухва около колата, защото това привлича нови клиенти на Балкан Стар, а както знаем клуба и те имат взимане даване. В което няма нищо лошо, единствено ме притесняват двойните стандарти в модерирането.

 

Подозренията ти са напълно измислени, родени от въображения. :)

Имаме "взимане - даване" с Балкан Стар на приятелски начала. Те ни подкрепят с плащането на хоста и домейна за 1 година, в знак на благодарност.

Канят ни на тест драйв-ове, използваме 15% отстъпки за части, срещу показване на клубна карта.

И до там!

Клуба е напълно независим от тях в смисъл, че може да се пише каквото си поискаш срещу Балкан Стар, без обидни думи и квалификации, които всъщност важат за всички в този форум. Това обаче не пречи, да се уважаваме взаимно.

Относно двойните стандарти в модерирането отново прочети първото ми изречение в този пост! :)

Темата на този етап не се заключва, защото няма обидни и нецензурни думи.

Ако се наложи и по преценка на всеки един модератор, това може да се направи за секунди.

И последно - моля те, ако обичаш, за напред, да не обвиняваш във всяка втора тема, че форума е под форум на Балкан Стар!

Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 544
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Подозренията ти са напълно измислени, родени от въображения. :)

Имаме "взимане - даване" с Балкан Стар на приятелски начала. Те ни подкрепят с плащането на хоста и домейна за 1 година, в знак на благодарност.

Канят ни на тест драйв-ове, използваме 15% отстъпки за части, срещу показване на клубна карта.

И до там!

Клуба е напълно независим от тях в смисъл, че може да се пише каквото си поискаш срещу Балкан Стар, без обидни думи и квалификации, които всъщност важат за всички в този форум. Това обаче не пречи, да се уважаваме взаимно.

Относно двойните стандарти в модерирането отново прочети първото ми изречение в този пост! :)

Темата на този етап не се заключва, защото няма обидни и нецензурни думи.

Ако се наложи и по преценка на всеки един модератор, това може да се направи за секунди.

И последно - моля те, ако обичаш, за напред, да не обвиняваш във всяка втора тема, че форума е под форум на Балкан Стар!

Благодаря.

 

За последното изречение - не съм писал никога за Балкан Стар освен три постинга по-горе за нещо станало преди 4 години... Бъркаш ме с някого?

 

Добре, отпада това подозрение. :D

 

За мен цялата тази история е интересна не със самата кола, а с реакциите на хората. Това са толкова страници и отваряния на темата! Трябва да има някаква причина. Лансерът неочаквано събуди повече емоции отколкото старите Галантени теми. И преди имаше хора които много искаха Галант, който беше по-култов от Лансера, защото Лансери сега има много, а Галантите бяха акцизни тогава и изключително редки, виждани само на картинка, но такива разпри засягащи чак портфейла на хората, не е имало. Тогава имаше хора дали приблизително толкова пари за хубави Галанти колкото за тези Лансери. И всички пишеха в транс за Галантите, и имащите, и нямащите такива. Подобно, всички обявиха стария Лансер за кофти, и никога не е имало спорове.

 

Имаш ли обяснение на този феномен? Дали е свързан с колата или с хората? :D

 

Да речеш, има завист че си взимат нови коли, но и други си взимат Колтове, Аутлендъри, Грандиси... И няма спорове.

 

На доста фино ниво е проблема, убеден съм :D Ще излезе накрая, че Лансерът няма слаби страни :D :D

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Темата е разглеждана толкова пъти не защото има толкова какво да се пише за Лансер, а защото в нея се създаде напрежение.

Хората искат "сеир"!

Искат конфликт от двама души и след това да четат мнения и вътрешно да вземат страна! Това е интернет. Илюзорна среда в реално време. :)

Именно това е много по-интересно, отколкото доказателства.

Скучният информативен форум, който е невероятно полезен, губи от стойността си без да има емоция. :)

Това е причината според мен.

От една страна е така, но от друга темата предложи:

Кой двигател е по добър дизел или бензин?

Сцеплението на гумите.

Кой е по богат, за да си купи Лансер?

Социален статус.

и т.н и т.н...

 

Относно дали Лансер е по-добър от Галант, всички знаем отговора. Галант-а е 3 класи над Лансер. И като клас, и като изработка, но Галант-а омръзна на хората. От 1997 година му се радваме. Няма нов модел, удовлетворяваш вкусовете на хората по света. Американският Галант не е интересен за никой, освен последния си фейслифт от 2009- та година, който отново е неуспешен.

Отиваш в Мицубиши, за да си купиш среден клас кола.

Отговора е "искаш ли Лансер, или да"! :)

 

И от трета страна.

Хора си представят, че карат Ево X, но малко по-слабичък, при все това пак с агресивната и модерна визия.

Нивото на оборудване, когато излезе Лансер с CVT- кутията и двигателя 1.8 беше сензационна спрямо другите си конкуренти.

Повечето хора взеха заеми, други имаха готови пари от имоти и апартаменти, трети се възползваха от Прокредит Банк и изгодния лизинг, който някои от тях не успяха да погасят заради кризата и т.н.

Всички те искаха НОВА, СЪВРЕМЕННА кола. Да бъдат забелязвани!

Получиха я и после влезнаха в ожесточени спорове в нейна защита.

Нормално е. Получават добра кола и имат право.

Опонентите също имат право, защото дизелите имплантирани в тях не са най-удачния вариант, но това е положението.

Лансер-а е прекалено пластмасов. Но нима всички коли в този клас не са?

Темата предразполага безконечен коментар с продължения, но като всяка една и тя ще се изчерпа скоро...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Темата е разглеждана толкова пъти не защото има толкова какво да се пише за Лансер, а защото в нея се създаде напрежение.

 

Темата предразполага безконечен коментар с продължения, но като всяка една и тя ще се изчерпа скоро...

 

 

Този анализ съвпада с моите виждания. Значи е верен :D

На всички с Лансери им пожелавам много радост с колите, каквито и да са, а на тези които нямат, но искат, пожелавам да могат в най-кратък срок! :D

 

Лансерът според мен е ефектен автомобил. Най-голям ефект за дадена сума. Това важи както за нов така и за кола на вехто (използвам "вехто", за да начеша егото на Лансерджиите :)

 

Хайде, мир вече :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз да се изкажа по темата за присъстването при ремонта на колата. Бях в Ратола да ми сменят маслото и филтрите. Влезнах да си видя колата и приемчика учтиво ме помоли да го последвам в офисите, че го глобявали ако има клиенти в халето. После заседнах в кафето а от там халето ти е като на длан - всичко се вижда. Ако искаш можеш да залепнеш на джама и ще видиш всичко какво ти правят по колата. Аз мятах по едно око дали е още там :D или си правят 11-ки с нея по плаца :D Кафето е разположено така все едно е наблюдателна кула :)

 

А по главната тема - Лансер-а е хубава машина, но Галант-а бих го сменил само за Грандис или Лансер от Ралиарт нагоре :) - обаче за такива Лансери все още ми миришат чорапите... някога... някъде...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aaaaaaaaaaaaa, не съм съгласен с някои неща.

 

1."Хора си представят, че карат Ево X, но малко по-слабичък, при все това пак с агресивната и модерна визия."

2."Всички те искаха НОВА, СЪВРЕМЕННА кола. Да бъдат забелязвани!"

3."Получиха я и после влезнаха в ожесточени спорове в нейна защита."

 

1. Всеки трезво мислещ човек, притежател на някоя от модификациите, различна от Евото и Рали Арта, няма как да си представи че кара кола МАЛКО по-слаба от тях. Тя е доста по слаба и изобщо освен че е Мицубиши Лансер, няма нишо общо с тях като концепция.

 

2. Ами като няма СТАРА, СЪВРЕМЕННА кола, как да си купя НЕ НОВА?

Пък и да се твърди, че си купуваш Лансер, за да те ЗАБЕЛЕЖАТ, е МНООООГО СМЕШНО.

Никога не съм мислил по този начин. Колата я купих, точно за 3 часа и то поради съвсеееееем други причини, които не смятам да коментирам.

Ако не си им познат на хората и Ферари да си вземеш, ще кажат просто : Виж к'ва яка кола!

Ама кой я кара, нито знаят, нито ги интересува.

Може и не-скромно да прозвучи, ама при мене е по-различно. Казват: Виж на Noby Лансера!

От което става ясно, че съм им познат на хората, доста преди тази кола да е моя. Демек забелязват колата, покрай мене.

 

3. Не съм я получил, а съм си я купил. И не споря ожесточено, в нейна защита, а просто не обичам някой да ми говори за недостаъците на нещо, което НЕ ПРИТЕЖАВА.

 

За това, нека не слагаме всички под общ знаменател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интерсна работа!

 

Само да добавя. Гледам, че вече Sportback се предлага и с 1.5 мотор. Точно това чаках.

1.8 не е по-лакум. Направих си едно индивидуално проучване за мотори близки по конски сили и тегла на автомобилитеот различните марки. Всички се движат в границите от 8.5 до 9.5 смесен разход. Това е за автомобили от 140 до 155 коня. Така че няма основание да се счита, че 1.8 гори много. Просто 143 коня не е икономичен по принцип а не индивидуално на Lancer. Затова има и 1.5, който аз предпочитам. Среден разход около 7 литра. Разбира се и не е толкова добър при по-високи скорости, но ограничението е 130.

 

И да ви попитам нещо. Как производителите изчисляват средният разход?

По мои сметки е например:

за Lаncer 1.8:

градско: 10,4

извън градско: 6,5

 

(10,4 + 6.5) / 2 = 8,45 ,което се доближава повече до реалния разход отколкото декларираният 7,9.

 

Тази формула работи и при другите марки, като базата ми за сравнение на реален разход е www.spritmonitor.de

Редактирано от GMM
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интерсна работа!

 

Само да добавя. Гледам, че вече Sportback се предлага и с 1.5 мотор. Точно това чаках.

1.8 не е по-лакум. Направих си едно индивидуално проучване за мотори близки по конски сили и тегла на автомобилитеот различните марки. Всички се движат в границите от 8.5 до 9.5 смесен разход. Това е за автомобили от 140 до 155 коня. Така че няма основание да се счита, че 1.8 гори много. Просто 143 коня не е икономичен по принцип а не индивидуално на Lancer. Затова има и 1.5, който аз предпочитам. Среден разход около 7 литра. Разбира се и не е толкова добър при по-високи скорости, но ограничението е 130.

 

И да ви попитам нещо. Как производителите изчисляват средният разход?

По мои сметки е например:

за Lаncer 1.8:

градско: 10,4

извън градско: 6,5

 

(10,4 + 6.5) / 2 = 8,45 ,което се доближава повече до реалния разход отколкото декларираният 7,9.

 

Тази формула работи и при другите марки, като базата ми за сравнение на реален разход е www.spritmonitor.de

 

 

Какъв е напредъкът спрямо преди 10-15 години? Никакъв, тези разходи са същите като на моделите от 90-те. Мивек, нов двигател, без някаква разлика в крайния резултат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е напредъкът спрямо преди 10-15 години? Никакъв, тези разходи са същите като на моделите от 90-те. Мивек, нов двигател, без някаква разлика в крайния резултат.

 

Преди да започнат разгорещените дебати, имах нещо подобно в предвид... Края на 80-те и през 90-те, митсу са имали двигатели с кубатура 1800 куб. см. достигащи 140 к.с. Имало е и МИВЕК, които с по-малка кубатура са вадили повече к.с. А сега имаме 1.8 двигател, който е мивек и е със същата мощност... Къде в случая МИВЕК технологията си казва думата?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е хайде сега!

1.8 преди 10-15 години беше не повече от 105 коня, а сега е 143.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мицубиши колт 90-та година е оборудван с двг 1.8 DOHC 136 HP. Следващия модел от 92-ра година е с 1.8 DOHC 140 HP. 4-та генерация на лансър е бил оборудван със същите ДВГ. Към примера 4-та генерация колт - мираж е с 1.6 МИВЕК 160 к.с., а 5-та генерация е с 1.6 МИВЕК 175 к.с.

 

Лансер 4 - 1989 година.

 

ДВГ: 1800 куб.см

Мощност: 136 к.с. при 6500 об/мин.

Въртящ момент: 162/4500 н*м

0-100 км/ч: 7.9 сек.

 

Ланнсер 10

 

ДВГ: 1800 куб. см МИВЕК

Мощност: 143 к.с. при 6000 об.мин.

Въртящ момент: 178/4250 н*м

0-100 км/ч: 9.8 сек. (manual transmision)

 

Пак питам, къде тук МИВЕК технологията си казва думата, и къде е еволюцията по отношение на ДВГ???

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е хайде сега!

1.8 преди 10-15 години беше не повече от 105 коня, а сега е 143.

 

Още през 1993 има Лансери GTI със 140 коня... И харчат горе долу същото. Вдигат 100 за под 8 секунди. Как в сегашния в това отношение?

И, забележи, още са на пътя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми бе за широко разпространените у нас Опел Вектра, Форд Ескорт и други.

Инача по принцип съм съгласен с вас, че бензиновите двигатели не са напреднали през последните 10-15 години, а може и да вървят назад.

Нещо което съм изпитал на гърба си. Старата ми кола е 120 коня при 5000-5200 оборота. Въртящия момент е 178 Nm при 3000 оборота.

Новата 143 при 6000 и 178 при 4200. Май ще се окаже, че ако сложа един чип може и да извадя от старата, това което получавам от новата. Ако сменя и главата вместо с 8 да бъде с 16 клапана ще изкочат още 10-15 коня. Ресурса му до І-ви основен ремонт е 400-450 хил. км., а на новата не се знае.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми бе за широко разпространените у нас Опел Вектра, Форд Ескорт и други.

Инача по принцип съм съгласен с вас, че бензиновите двигатели не са напреднали през последните 10-15 години, а може и да вървят назад.

Нещо което съм изпитал на гърба си. Старата ми кола е 120 коня при 5000-5200 оборота. Въртящия момент е 178 Nm при 3000 оборота.

Новата 143 при 6000 и 178 при 4200. Май ще се окаже, че ако сложа един чип може и да извадя от старата, това което получавам от новата. Ако сменя и главата вместо с 8 да бъде с 16 клапана ще изкочат още 10-15 коня. Ресурса му до І-ви основен ремонт е 400-450 хил. км., а на новата не се знае.

 

Емисиите и себестойността, това е подобрено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още през 1993 има Лансери GTI със 140 коня... И харчат горе долу същото. Вдигат 100 за под 8 секунди. Как в сегашния в това отношение?

И, забележи, още са на пътя.

А защо сравняваш само мощността?

Забелязваш ли, че в момента Лансър 1,8 е по-тежък с 30 кг. от Галант 2.0 бензин (и двете ги вземам от каталог)??? Или за теб теглото не игаре? И въпреки, че е по-тежък и с по-малка кубатура сегашният Лансър ускорява колкото въпросния Галант 2,0 и гори по-малко от него! :mitsu-smiley: Значи има сериозно развитие. Истина е, че съвременните бензинови мотори сякаш изостават като развитие, но това е на фона на огромния скок на дизелите в последните години! Но както всички виждаме нещата се променят - навлизат турбо и битурбо бензинови мотори с директно впръскване с достатъчно въртящ момент и нещата ще се променят. Даже и :mitsu-smiley: имат - 1,5 турбо друг е въпроса защо не го слагат на Лансър? :icon_hmm: . За мен това е много глупаво да предлагаш 1,5 , а 1,5 турбо не :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, двулитровия галант има ускорение 0-100 от 9.7 сек. и максимална скорост 210 км/ч, а лансер 1.8 има ускорение 0-100 от 9.8 и макс. скорост 204 км.ч. И нали се сещаш, че сравняваш нов и стар двг като има голяма разлика, че този на галанта е SOHC, а този на лансера е DOHC MIVEC....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ха ах ха. Пак мощости, пак чудеса. Що не е 1000 коня новия лансер??????????????

Стига де. Каде ще ги впрегнем толкова коне и за колко време?

За 2 години съм го карал 7 пъти на макс, и то за да видя колко може и кави мерки ще вземе електрониката.

 

Миналия месец, си ходих от морето до Смолян. Прибрах се за 3 часа и 30 минути, без да съм стъпвал на магистрала(с гадното CVT :icon_bye: ), което показва че му са тамън конските сили на хайвана. От снощи вече съм си в Смолян. Пропътувах същото разтояние за 4 часа и 40 минути. Каква беше равносметката?

В първия случай, по-голямо количество изразходвано гориво 13.7л/100км и ресурс на автомобила и естествено по-голям риск за моя живот и на останалите по пътя и около него.

Във втория случай, по-малко количество изразходвано гориво 7.3л/100км и ресурс на автомобила и естествено по-малък риск за моя живот и на останалите по пътя и около него.

Разликата?

Спестени пари, нерви, проблеми и по-дълъг живот на колата. 1 час и 10 минути повече при втория опит, който обаче не смятам за загубено време, тъй като не съм пропуснал нищо жизненоважно. Мисля, че вторият вариант е по-добрият!

 

Можеше и 1.3 с 90к.с. да пуснат ако питат мене. По равнините, не ти са нужни кой знай колко коне да я опъват "каруцата". А и ограниченията са едни за цялата страна. Ако не се лъжа, над 30км превишение на ограничението има лишаване, а глобите вече са солени.

Да не говорим, че този/тези двигатели, са съобразени с нормите за изхвърлени вредни емиисии в атмосферата на Евро съюза и имат сертификат ЕВРО 4, които "легендарните" стари и мощни коли нямат.

 

Така че не мисля 143 к.с. през 2008 за някакъв недостатък.

Дайте нещо, друго дето не ви харесва на не-притежателите, за да го коментираме. :icon_thumbup:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, двулитровия галант има ускорение 0-100 от 9.7 сек. и максимална скорост 210 км/ч, а лансер 1.8 има ускорение 0-100 от 9.8 и макс. скорост 204 км.ч. И нали се сещаш, че сравняваш нов и стар двг като има голяма разлика, че този на галанта е SOHC, а този на лансера е DOHC MIVEC....

А колегата Aga нали пита къде било развитието на новите ДВГ точно?? Ето това е - 200cc по-малко обем, но същия въртящ момент. Това искам да му покажа, че има развитие. И пак напомням: Лансър 1,8 тежи повече от Галант 2,0, а дава същото ускорение (0,1 сек. е пренебрежимо малка разлика, за мен поне) :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Васко мисля, че ти пак не виждаш за какво се говори... Павка ако погледнеш примерите които дадох по горе за лансер 4 и 10 мисля, че ще установиш, че няма никакво развитие... А и в твоя пример няма развитие понеже сравняваш едновалов с двувалов мивек мотор...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса за конските сили... Аз лично винаги съм бил на мнение, че да имаш резерв от кончета винаги е от полза. Винаги може да ти излезе ситуация в която да ти потрябват няколко отгоре... обаче да ги нямаш :(

 

Извинявам се за споменаването на друга марка автомобили...но

 

Знаете ли каква е разликата между SLR-а и другите Мерцедеси? Реално погледнато са си еднакви автомобили. Разликата е, че когато изпреварваш с SLR трябва първо да се изнесеш и после да натиснеш газта... Признавам си такава кола само отвън съм я гледал, но от супер достоверен източник знам, че е точно така.

 

Реалността е, че дали има развитие или няма - това са модификацийте които се продават. Явно братята японци са сметнали, че това е достатъчно и така са го оставили.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тая тема какво ли не засегна.

 

По въпроса дали може да се коментира недостатък без да имам Лансър. Е защо не?? Примерно мен ме отказва тази пграниченост откъм мотори. Не мога да се оплаквам ли? Като цяло от вътре не е любимата ми кола и имам пълното право да не си я купя заради това, защото при положение, че ще дам известна сума пари, няма да получа това, което ми харесва.

 

Дали евентуално хората щели да започнат да го харесват когато направел някоя и друга година и цената му падне. Отношението ми ще бъде точно същото, но тогава може да направя компромис със себе си и да си я взема. Аз и сега не съм голям фен на Колта (не че не ми харесва, просто не съм му фен), въпреки че го карам, но не искам да го сменя за кола, която просто ми харесва повече от колта. Ще го сменя за кола, която наистина ми харесва.

 

Нова или кола на 2-3 години? В темата по едно време, докато четох, ми се натрапи идеята, че някои много натъртват на това, че можели да си купят нова кола. Ами админите направете им подфорум магазински мицубишита, за да могат спокойно да си комуникират помежду си, а не да се налага да четат глупостите на бедняците. Хайде кажете ми с какво Лансер превъзхожда Ц класа от 2005-6та година, която за 35к се купува на около 50-60к км и натоварена с абсолютно всички екстри, като дори е с мотор от 150коня нагоре, които на всичко отгоре горят учудващо малко (и по специално дизелите).

 

За сцеплението. Сцеплението е правопропорционално на акъла на водача. Ако акъла ти го няма и сцеплението го няма :) А иначе ако си мислите че ще усетите разлика в сцеплението с гуми 205 или 215, то тогава отидете да си купите спортна кола, която да отговаря на чувствата ви за стабилност.

 

За Адвокатите и БС: Защо всички си мислят, че като отидат с адвокат и ще стреснат някой. Да не би правилата, които са в сервизите, договорите не са изготвяни от адвокати. Или всеки си мисли, че неговия адвокат е по-умен от всички останали. В нашата държава има установена норма от 1 месец в който гарнционно дефектирал елемент трябва да бъде подменен, освен ако в договорът ви не е упоменат по-кратък срок. Така че, ако имате гаранционен проблем нямате никакво право да негодувате ако не е минал съответния период от датата на изходящия номер, когато сте предявили претенциите си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно така! Само Ц класата на Мерцедес не засегнахме в темата.

Нека някай, който притежава такъв автомобил да пише по въпроса. Особенно какво е положението със след гаранционните ремонти.

Аз лично, ако имах 100 бона бих ги дал за Ево Х, а не за кола, чиято цена се формира 50% от марката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно така! Само Ц класата на Мерцедес не засегнахме в темата.

Нека някай, който притежава такъв автомобил да пише по въпроса. Особенно какво е положението със след гаранционните ремонти.

Аз лично, ако имах 100 бона бих ги дал за Ево Х, а не за кола, чиято цена се формира 50% от марката.

Точно! :icon_thumbup:

Освен това чувството да се качиш в нова кола е незаменимо (особено ако ти е първата нова кола, както беше при мен :icon_angel: )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно така! Само Ц класата на Мерцедес не засегнахме в темата.

Нека някай, който притежава такъв автомобил да пише по въпроса. Особенно какво е положението със след гаранционните ремонти.

Аз лично, ако имах 100 бона бих ги дал за Ево Х, а не за кола, чиято цена се формира 50% от марката.

 

Бих предпочел GT-R

 

За какви следгаранционни ремонти говориш? Искаш да имаш кола за 30-40к и примерно смяната на ремък да ти е 200лв или някои частите по окачването да са по 20 кинта бройката - ами такова животно няма. А предимството на употребяваната кола, или на модел на няколко години, е че има достатъчно инфо за надежността й. Вие карате коли, които тепърва ще доказват издръжливостта си и качествата си. Купили сте ги, защото ви е привлякло нещо в тях и се надявате, че емблемата отпред е достатъчна гаранция за качеството на изработката на автомобила.

 

Да чувството да се качиш в чисто нова кола е страхотно, но след 1 година това чувство вече е изчезнало и идва въпросът дали си е струвало.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами да. Как ще знаеш къв е проблема бе ПИЧ, без да си го изпитал на собствен гръб?

То си има поговорка по този въпрос : " Не питай старило, а питай патило ! "

 

Разбира се, че имаш право да не си я купиш. Това си е твое пълно право. В по-преден пост писах за ефекта от тест драйва.

А по въпроса, че ще дадеш пари и няма да получиш това което ти харесва, ще ти кажа че просто си объркал магазина, или си отишъл в другата полвина на шоурума.

Обаче в ония дето ще има това дето ти харесва можеш само да гледаш. Както Ти така и Аз, така и много други сме направили компромис със себе си, щото нема пари за това дето ни харесва.

 

И нека да се престане с опитите за деление на БЕДНИ и БОГАТИ. Адски тъпо и грозно е да се прави това. Кой каквито възможности има това си купува.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...