Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

GMM

Потребител
  • От него общо

    127
  • Регистрация

  • Беше тук

Посетили профила

1,855 посетили

GMM's Постижения

Често присъстващ

Често присъстващ (7/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Ето и малко инфо от Русия. Подобен проблем, който налага смяна на гарнитурите, но изглежда се появява отново, спред няколко по 10 хиляди, което според мен ще предположи изкривяване на пластмасовия колктор или леглото на главата. - Може и да греша. Но поне е сигурно, че не е изилоран само при мен случай. https://www.drive2.ru/l/9453114/
  2. Благодаря. Да гаранционна е. Ще я водя скоро за смяна на консумативи и ще помоля да я погледнат. Странна работа.
  3. Здравейте, Нормално ли е да има омазняване около болтовете на всмуктелния колектор. Около най-денсия болт (погледнат двигателя оптред ) е най-солно. Двигател 1.6 бензин (4A92) - 35 000 km. ASX. Не изгежда, като телко малсо а като тънки маслени пари, по-които полепва прах. Колата е напълнена с масло почти до горния показател на щеката. След 13 000 км си е все още до там маслото. Благодаря предварително.
  4. GMM

    Оригинални чистачки Valeo

    Много Благодаря sadoman!
  5. 1.5 мотора според мен е доста добре помислен. Освен Direct Injection има добавен и Port Injection за да елиминира проблема с Carbon Buildup, от който страдат май-всички мотори с Direct Injection в по-голяма или по-малка степен. VW например не слагат Direct and Port Injection на 1.0 и 1,5 TSI. Само на мотори 2.0 TSI и нагоре са добавили port injection от края на 2017. Това е знак, че Mitsubishi са помислили много преди да пуснат двигатела на пазара, и са се опитали да създадат от самото начало безпроблемен автомобил. Поне аз така си мисля.
  6. Здравейте, Откъде мога да си поръчам оригинални чистачки Valeo?
  7. Привет 'iihh'. Карах първия си ASX 1.6 Безнин до 155 000 и го продадох без никакви ремонти или проблеми по окачването. До последно всичко беше здраво. За 155к килмотра са сменени, предни накладки, масло скорости, свещи. Другите смени са течности/филтри според сервизните интервали, като съм сменял на около 15к (не съм чакал 20к километра). Проблема с привключването от първа на втора при студен двигател е моя тема. DJ Tymbi го оправи , като смени маслото на скоростната кутия. Колата бе на 80 000км. Не съм имал препблеми след това. (много съм благодарен на DJ-a за отделеното време и помощ !) Октомври 2017 си взех същият ASX - моделна година 2018. Отново 1.6 бензин. От 2011 година шофорам този модел. Мога да кажа че: Колата не е нито слаба, ното бърза. Недостиг на мощност се усеща на най-големите баири по нашите магистрали които са 2. Но по надолнище достига органичението от 140км много бързо. Предсказуемо поведение на пътя и евтина за покупка и подръжка. 6.5 е разхода смесено. И на предишната и на сегашната. Много приятна и лесна за шофиране и маневриране. Не изморява на дълъг път. Евтина, здрава, непритенциозна кола, която не се среща често по улиците. Недостатъг: в града няма. Извън града и липсва турбото на някой места по-магистралите, но то носи допълнителни разправии ако е Direct injection съвсем. Поздрави
  8. Колега, още ли търсите кола до 40к? Ако е актуално, пишете ми на и-мейл djulgerov@abv.bg. Поздрави, Никола

  9. Благодаря на всички включили се за съветите. Opel Moka - не ми харесва ни витре ни вън. Ford - не е моята марка. Имал съм няколко. Няма да коментирам. Dacia Duster - много добра за парите си машина - но за служебен автомобил, не за личен. Jeep Compass - не се продава тук като че ли. Skoda Yeti - 1.4 tsi 150 HP и 4wd под 40 000 лева. - определно ще помисля. Hyundai Tucson и Kia Sportage са 50 и 50 + хиляди. Много ми харесват но висока цена. С риск да ми теглите една....... Толкова ли е зле Сузуки S-Cross, в сравнение със Skoda Yeti или Renault или останалите марки, които споменахме вече? Колата е хубава и доста добре oбезшумена, с голям багажник. Handling-а не е лош също. Цената е прилична. Много екстри. Допадна ми много. Само да не се троши - от това най-много ме е страх.
  10. Много ви благода за съветите. Quashqai и HR-V страдат от синдром 'прозведени в Англия' - много оплаквания от качеството на сглобката. Иначе HR-V много ми харесва. CX-3 е много малко и ниско. CX-5 е чудесно но е 50к+. Citroen i Peugeot 2008 не ми харесват. Renault Kadjar - много ми харесва но не знам нищо за тези коли освен,че Renault водеше класацията за ненадежност НО това се променя с последните им модели. Например Capture не е толкова ненадежден. Проблема е, че е малък - в класа B като CX-3, 2008. Kajar определено ми харесва, но нищочко незнам за TCE 130 мотора. Абе толкова много коли и ни една по-достойна от ASX.
  11. Цената на Tucson надминава възможностите ми. Няма да е на лизинг. Задачата е до 40к лева. Кола с клиренс от 180 нагоре и компактни размери. Багажник над 400 литра. Хубав икономичен бензин. Не по голям от 1.6. Най-важано е да е здрав и надежден. 4х4 е по скоро изключение. Ако имате други идеи помагайте. Аз се изчерпах. Мислех, че новия s-cross или Vitara са добра алтернатива на ASX.
  12. Поправка : 1.4 BoosterJet a ne turbojet
  13. Много благодаря и на двамата. Двигателят твърдят, че е нова разработка на suzuki. 1.4 Turbojet. 4x4 е реализирано с multiplate wet clutch. Нещо като haldex доколкото разбирам. Яд ме че Mitsubishi нямат никакво присъствие на нашия пазар вече. Като отидеш в автосалона им се мъчат да те изгонят. DJ прав си. И аз незнам, за какво ми е това 4х4. За един два пъти в годината, когато и вериги биха осигурили в пъти по-дорър грип от всяко 4х4.
  14. Здравейте, Резделих се с моя ASX на 150 000 км, със сменени предни накладки и предни чистачки за 5 години. Извинявам се, че ще попитам за друга марка тук, но от 10 години съм ползвател на Mitsubishi и тук намерих изключително компетентни съфорумци с голям опит и знания. Та този път мисля да изневеря и съм се насочил към Suzuki S-cross facelit от тази есен. Причина е налието на 1.4 турбо бензин. Много приятен за шофиране. Причина е и липсата на автомобили в БС. Нямат доставки и са им ирязали екстрите. Както и ги продават на цена доста по-висока от тази в европа. Имам две колебания. Надежност. - За Mitsubishi тя е безспорна и затова винаги е била предпочитана за мен марка. Незнам как е при Suzuki. Колябая се между предно и 4wd. Заслужава ли си новата система allgrip, или е проблемна и слаба, както тази за Ignis и SX4? Като цяло искам да разбера дали ще имам проблеми при нормалнна експлоатация с 4wd или е излишно усложнение. Птоблеми с течове, полуоски, допълнителни кардани, шум, виене от дисбаланс. Всички тези неща ме притесняват. Страхувам се да не се окаже направена от недостатъчно надежни или слаби компоненти, които биха усложнили и оскъпили експлоатацията на колата. Дефиниция на нормална експлоатация: 99% асфалт (планински месности), 1% излет на поляна. Предварително благодаря за отговорите. Ако решите, че темата не е подходяща я изтрийте или преместете.
  15. Привет. Собственик съм на ASX 1.6 бензин. 4 години. Тази седмица направих 100 000 км. На всеки 20 000 или един път годишно - 300 лева за обслужване. Аз не съм чакал никога до 20 000. Сменям масло на около 15 000 най-много. Една смяна на спирачна течност на 50 000 или две години. 27 лева по спомен. Все още съм с оригиналните спирачки и чистачки. Среден разход 6.4 за изминатите километри. Обмислям да заменя моя с нов ASX.
×
×
  • Създаване...