BAlexandrov Публикувано 7 ноември 2008 Сподели Публикувано 7 ноември 2008 Браво! :icon_thumbup: Така на снимка изглежда, че са за смяна свещите - централния електрод изглежда скъсен и заоблен. Трябваше да си вземеш едни свещи и като така и така разглобяваш да ги смениш. Свещи има, вземи си същите и това е. Платинените мисля, че само в Япония се правят така че няма какво да объркаш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 7 ноември 2008 Сподели Публикувано 7 ноември 2008 ... на снимка изглежда, че са за смяна свещите...Аз бих допълнил 'неотложна' смяна - разстоянието е повече от 1.1мм (на снимките изглежда по-голямо от стъпката на резбата) и рискуваш да изпаткаш някоя от бобините.Не бих се учудил, ако това са оригиналните свещи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 7 ноември 2008 Сподели Публикувано 7 ноември 2008 Ще предприема мерки! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 ноември 2008 Сподели Публикувано 7 ноември 2008 Аз бих допълнил 'неотложна' смяна - разстоянието е повече от 1.1мм (на снимките изглежда по-голямо от стъпката на резбата) и рискуваш да изпаткаш някоя от бобините.Не бих се учудил, ако това са оригиналните свещи.Бобината в неговия случай е само една и товари достатъчно...... от опит мога да кажа, че разлика с 3 десети от мм (т.е. от 11 на 14) разликата в пробивното напрежение е 3-4 кВолта, а това подлага бобината на голям товар и кабелите също........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 22 октомври 2013 Сподели Публикувано 22 октомври 2013 Какво е решението за сл. проблем - когато карам на четвърта с 50 км/ч (около 1600 об/мин) колата се движи все едно прекъсва. Има едно присецване, леко и почти неусетно по няколко пъти в секунда. На трета с около тези обороти също го прави. Нямам проблем с форсирането, поемането на газ от всякакви обороти и предавка. Може да го настъпя на пета с 1000 оборота и няма да присеца, да забие нос, да хълца и кашля... просто ще започне да се набира бавничко докато дойде силата. Никакви проблеми с мощността и оборотите.При студена кола е по-изразено. Сменял съм само свещи с предписаните от производителя - НГК по 34 лв/бр. Кабели, капачка, палец - не съм сменял и даже не съм ги и проверявал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 22 октомври 2013 Сподели Публикувано 22 октомври 2013 (редакция) Какво е решението за сл. проблем - когато карам на четвърта с 50 км/ч (около 1600 об/мин) колата се движи все едно прекъсва. Има едно присецване, леко и почти неусетно по няколко пъти в секунда. На трета с около тези обороти също го прави. Нямам проблем с форсирането, поемането на газ от всякакви обороти и предавка. Може да го настъпя на пета с 1000 оборота и няма да присеца, да забие нос, да хълца и кашля... просто ще започне да се набира бавничко докато дойде силата. Никакви проблеми с мощността и оборотите.При студена кола е по-изразено. Сменял съм само свещи с предписаните от производителя - НГК по 34 лв/бр. Кабели, капачка, палец - не съм сменял и даже не съм ги и проверявал. За такова прекъсване, тип притрисане, споменах в темата за газовите. Аз на бензин нямам никакъв проблем. Само при газ се усеща, че чак дразни от толкова много клатене, особено в студено и влажно време. Пламен направи пълен преглед на запалителната и горивна система. Не откри никакъв проблем. Обаче на газ си е тегаво положението. Ще трябва да ходя отново за настройка на инжекциона... Щом на бензин ти го прави, най-вероятно проблема е в свещи/кабели/бобина/датчици. Редактирано 22 октомври 2013 от manol Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 22 октомври 2013 Сподели Публикувано 22 октомври 2013 Аз към дюза/и съм се ориентирал. За да го избегна трябва да подавам газ и после да я върна и пак така. Задържа ли газта на това положение, си сеца осезаемо. Не се отразява добре на кутията това сецане. Между 1450 и 1700 оборота го прави при фиксирана газ на равен участък. Ако е нагоре или надолу - не. Тогава двигателят е под някакъв товар и това не може да се прояви. Избягвам го като карам малко над тези обороти. Досега не съм ползвал добавка за в бензина, ама може и да сложа. Преди това обаче ще видя състоянието на дистрибутора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 22 октомври 2013 Сподели Публикувано 22 октомври 2013 За такова прекъсване, тип притрисане, споменах в темата за газовите. Аз на бензин нямам никакъв проблем. Само при газ се усеща, че чак дразни от толкова много клатене, особено в студено и влажно време. Пламен направи пълен преглед на запалителната и горивна система. Не откри никакъв проблем. Обаче на газ си е тегаво положението. Ще трябва да ходя отново за настройка на инжекциона... Щом на бензин ти го прави, най-вероятно проблема е в свещи/кабели/бобина/датчици. Колега имах същия проблем с моята кола (с разлика че е 2.0) оказаха се инжектори! Нека да ти прегледат инжекторите и да ги сменят с нови около 10лв е единия. След смята им колата заспа сега поема плавно двигателя работи без вибрации и при поддържане на обороти не придърпва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktora_mz Публикувано 11 октомври 2016 Сподели Публикувано 11 октомври 2016 (редакция) Колеги привет !!! Ситуацията е следната.Сменени свещи ,кабели и бубини.При потегляне между 1 и 2 до 1500 об. Съвсем леко имам зачудване (като лакатушене на колата).Като загрее почти го няма .Процедурата на Milen_z съм я правил 50 км включвам на 5 та до 100км няма прекъсване. Внушавам ли си или колата ми е Ок?? моторa e 4G92 1.6 16v c газов инжекцион.От място като тръгна 1.2.3.4.5 колата излита .... зачудването се проявява само при много плавно ускорение между 1 и 2 предавка и на бензин и на газ .Колеги какво мислите по въпроса ???? Колата е с 15 ки джанти а не с 14 ки заводски Редактирано 11 октомври 2016 от doktora_mz Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktora_mz Публикувано 12 октомври 2016 Сподели Публикувано 12 октомври 2016 (редакция) Кабелита са ми стари корекция ;) Редактирано 12 октомври 2016 от doktora_mz Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktora_mz Публикувано 12 октомври 2016 Сподели Публикувано 12 октомври 2016 Колеги привет !!! Ситуацията е следната.Сменени свещи ,кабели и бубини.При потегляне между 1 и 2 до 1500 об. Съвсем леко имам зачудване (като лакатушене на колата).Като загрее почти го няма .Процедурата на Milen_z съм я правил 50 км включвам на 5 та до 100км няма прекъсване. Внушавам ли си или колата ми е Ок?? моторa e 4G92 1.6 16v c газов инжекцион.От място като тръгна 1.2.3.4.5 колата излита .... зачудването се проявява само при много плавно ускорение между 1 и 2 предавка и на бензин и на газ .Колеги какво мислите по въпроса ???? Колата е с 15 ки джанти а не с 14 ки заводски бобините са ITN на 10 хил. км a свещите са BOSH Super 4 на 7хил. км Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 13 октомври 2016 Сподели Публикувано 13 октомври 2016 Тъкмо щях да кажа че бобините обикновенно са причинител на тези проблеми, ама казваш че си ги сменял. Между другото имам подобен проблем. При студен двигател рано сутрин, при форсиране има замисляне докато привключи на газ и загрее. Дори ми се случва като потегля колата да губи мощност, натискам повече газ и изведнъж се изстрелва. Честно казано мисля че може да се дължи на запушващи се дюзи. Миналия уикенд се пробвах да ги отпуша с добавка + каране на бензин извънградско със 100 октанов от Shell. Имаше малко подобрение, но не е на 100%. Ще ходя при газаджията скоро да го питам и него дали има нещо общо... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 13 октомври 2016 Admin Сподели Публикувано 13 октомври 2016 Тъкмо щях да кажа че бобините обикновенно са причинител на тези проблеми, ама казваш че си ги сменял. Между другото имам подобен проблем. При студен двигател рано сутрин, при форсиране има замисляне докато привключи на газ и загрее. Дори ми се случва като потегля колата да губи мощност, натискам повече газ и изведнъж се изстрелва. Честно казано мисля че може да се дължи на запушващи се дюзи. Миналия уикенд се пробвах да ги отпуша с добавка + каране на бензин извънградско със 100 октанов от Shell. Имаше малко подобрение, но не е на 100%. Ще ходя при газаджията скоро да го питам и него дали има нещо общо... Рафи, ако е от бубините няма да работи през цялото време, независимо дали е топла или студена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 13 октомври 2016 Сподели Публикувано 13 октомври 2016 Тъкмо щях да кажа че бобините обикновенно са причинител на тези проблеми, ама казваш че си ги сменял. Между другото имам подобен проблем. При студен двигател рано сутрин, при форсиране има замисляне докато привключи на газ и загрее. Дори ми се случва като потегля колата да губи мощност, натискам повече газ и изведнъж се изстрелва. Честно казано мисля че може да се дължи на запушващи се дюзи. Миналия уикенд се пробвах да ги отпуша с добавка + каране на бензин извънградско със 100 октанов от Shell. Имаше малко подобрение, но не е на 100%. Ще ходя при газаджията скоро да го питам и него дали има нещо общо... При мен (2.5) прави подобно заглъхване и след това по-рязко поемане на бензин, когато обикновено карам на газ. Ако карам повече време на бенз го няма, компа се учи спрямо горивото и разл. стойности в изгорелите газове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktora_mz Публикувано 13 октомври 2016 Сподели Публикувано 13 октомври 2016 Благодаря колеги за инфото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 14 октомври 2016 Сподели Публикувано 14 октомври 2016 Това с непоемането на повече газ сутрин и на бензин,преди да превключи са дюзи. Понякога се оправя с каране на бензин. Аз лично слагам само 100 октанов бензин,за да може да ги чисти по-добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 28 октомври 2016 Admin Сподели Публикувано 28 октомври 2016 Ето тук се сетих за статия от сайта ни. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif http://mitsubishibg.com/articles/view/11 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 7 ноември 2016 Сподели Публикувано 7 ноември 2016 Да добавя информация за отстраняване на моя проблем с губенето на мощност при незагрял двигател преди превключване на газ. Закупих силно препоръчаната добавка Castrol TBE сипах 100 октанов от ЕКО и за два тигела по околовръстното проблема се отстрани. По принцип трябваше по-дълго разстояние да измина, но не планирах извънградски пътувания. Искам само да отбележа, че преди това пробвах с друга добавка + 100 октанов от Шел и нямаше никаква промяна. За съжаление Castrol TBE е вече рядко срещана добавка и можете да имате проблем с намирането и. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 15 март 2017 Сподели Публикувано 15 март 2017 Здр.колеги,пиша в тази тема да не отварям нова,и така в неделя Галанта както работеше.....загасна и не иска вече да запали.Както и се съмнявах.....оказа се изгоряла бобина на запалването,някой ако има за продаване работеща и читава бобина за Галант да пише на Л.С или на 0878 54 34 74 Наско.Ще помоля ако знаете парт номера на бобината да я пишете в темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 15 март 2017 Сподели Публикувано 15 март 2017 (редакция) Mobiletron CF39/CF40 ~ 100лв е. Втора ръка не бих сложил, че не се знае колко ще кара.Добре е да се смени и О-пръстена на дистрибутора откъм разпределителния вал.Това за 6А13, не видях какъв е твоя ... Редактирано 15 март 2017 от frantic_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 15 март 2017 Сподели Публикувано 15 март 2017 Mobiletron CF39/CF40 ~ 100лв е. Втора ръка не бих сложил, че не се знае колко ще кара.Добре е да се смени и О-пръстена на дистрибутора откъм разпределителния вал.Това за 6А13, не видях какъв е твоя ... Благодаря за отговора.... и моя Галант е 6а13. https://www.autodoc.bg/janmor/7739384Има ли отзиви за тази марка бобини......дали са хубави? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 15 март 2017 Сподели Публикувано 15 март 2017 (редакция) JM5316 си изглежда съвсем ОК, на едно ниво с mobiletron-а.В Русия преправят дистрибутора да работи с външна бобина от лада или каквото имат под ръка ... колхоз.Мен ме гложди как може едноканалната запалителна система на 6А13 да се преправи към COP@Coil On Plug т.е. всяка свещ със собствена бобина. Редактирано 15 март 2017 от frantic_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 16 март 2017 Сподели Публикувано 16 март 2017 Mobiletron слагай, няма да сбъркаш! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 18 март 2017 Сподели Публикувано 18 март 2017 (редакция) Ето тук имаше евтини и мисля, че читави бобини - само се обади да ги питаш коя е за твоята кола:"https://www.spectromatic.net/bg/search.html?action=dmExecAdvancedSearch&phrase=бобина+mitsubishi&ProductDetails=1&ProductCode=&CategoryID=0&SearchInSubcategory=1&BrandID=0&ProductPriceFrom=&ProductPriceTo=&ProductClassID=0" Иначе имам втора употреба сигурно 2-3, ама няма да ти продам, защото може да са работили n-хиляди km. и да се прецакат точно на твоята кола и ще ме псуваш. ;) - а една такава търкалям от SPECTROMATIC, понеже я слагах за проба и после ме мързя да я свалям, както са я завряли на кучето в гъзЪ./- то ми я продаде един човек от форума, дето я купил за 60 лв. ама и той я сменявал залудо и се оказало, че не му бил от бобина проблемът./ Руският "колхоз" с външната бобина и комутатор от ЛАДА също не е лош, ама или трябва да ги имаш частите за без пари, или да е много по-скъпа бобината, за да го правиш -> а преди 3 год. бяха по 60 лв. сега са още по-евтини - 46 лв. (примерно) За 4 отделни бобини трябва да се вземе сигнал от датчик колянов и разпределителен вал и с някакъв брояч да ги редува една след друга - може да се направи естествено. Абе, каква е тая доставка на autodoc за 20 лв? - аз мислех, че Мегапартс са мошеници, дето доставката им до София е 9 лв. а до други градове беше по 6.40 лв. с ЕКОНТ, ама тези autodoc.bg явно са топ-мошеници.. ;) Редактирано 18 март 2017 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 27 март 2017 Сподели Публикувано 27 март 2017 Ето тук имаше евтини и мисля, че читави бобини - само се обади да ги питаш коя е за твоята кола:"https://www.spectromatic.net/bg/search.html?action=dmExecAdvancedSearch&phrase=бобина+mitsubishi&ProductDetails=1&ProductCode=&CategoryID=0&SearchInSubcategory=1&BrandID=0&ProductPriceFrom=&ProductPriceTo=&ProductClassID=0" Абе, каква е тая доставка на autodoc за 20 лв? - аз мислех, че Мегапартс са мошеници, дето доставката им до София е 9 лв. а до други градове беше по 6.40 лв. с ЕКОНТ, ама тези autodoc.bg явно са топ-мошеници.. ;) В крайна сметка купих тази бобина и я монтирах...колата вече пали и върви. https://www.spectromatic.net/bg/product/42942/h3t04171-bobina-mitsubishi-diamond-fb0085.html Доставката от Ауто Док е 20лв....ама идва директно от Берлин,чаках 10 дена да ми дойдат повдигачите и комплект всички гарнитури за капаците на главите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.