Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Леко придърпване при ускорение


Препоръчано мнение

Браво! :icon_thumbup:

 

Така на снимка изглежда, че са за смяна свещите - централния електрод изглежда скъсен и заоблен. Трябваше да си вземеш едни свещи и като така и така разглобяваш да ги смениш. Свещи има, вземи си същите и това е. Платинените мисля, че само в Япония се правят така че няма какво да объркаш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 76
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

... на снимка изглежда, че са за смяна свещите...

Аз бих допълнил 'неотложна' смяна - разстоянието е повече от 1.1мм (на снимките изглежда по-голямо от стъпката на резбата) и рискуваш да изпаткаш някоя от бобините.

Не бих се учудил, ако това са оригиналните свещи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих допълнил 'неотложна' смяна - разстоянието е повече от 1.1мм (на снимките изглежда по-голямо от стъпката на резбата) и рискуваш да изпаткаш някоя от бобините.

Не бих се учудил, ако това са оригиналните свещи.

Бобината в неговия случай е само една и товари достатъчно...... от опит мога да кажа, че разлика с 3 десети от мм (т.е. от 11 на 14) разликата в пробивното напрежение е 3-4 кВолта, а това подлага бобината на голям товар и кабелите също...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 години ...

Какво е решението за сл. проблем - когато карам на четвърта с 50 км/ч (около 1600 об/мин) колата се движи все едно прекъсва. Има едно присецване, леко и почти неусетно по няколко пъти в секунда. На трета с около тези обороти също го прави.

Нямам проблем с форсирането, поемането на газ от всякакви обороти и предавка. Може да го настъпя на пета с 1000 оборота и няма да присеца, да забие нос, да хълца и кашля... просто ще започне да се набира бавничко докато дойде силата. Никакви проблеми с мощността и оборотите.

При студена кола е по-изразено. Сменял съм само свещи с предписаните от производителя - НГК по 34 лв/бр. Кабели, капачка, палец - не съм сменял и даже не съм ги и проверявал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво е решението за сл. проблем - когато карам на четвърта с 50 км/ч (около 1600 об/мин) колата се движи все едно прекъсва. Има едно присецване, леко и почти неусетно по няколко пъти в секунда. На трета с около тези обороти също го прави.

Нямам проблем с форсирането, поемането на газ от всякакви обороти и предавка. Може да го настъпя на пета с 1000 оборота и няма да присеца, да забие нос, да хълца и кашля... просто ще започне да се набира бавничко докато дойде силата. Никакви проблеми с мощността и оборотите.

При студена кола е по-изразено. Сменял съм само свещи с предписаните от производителя - НГК по 34 лв/бр. Кабели, капачка, палец - не съм сменял и даже не съм ги и проверявал.

 

За такова прекъсване, тип притрисане, споменах в темата за газовите. Аз на бензин нямам никакъв проблем. Само при газ се усеща, че чак дразни от толкова много клатене, особено в студено и влажно време. Пламен направи пълен преглед на запалителната и горивна система. Не откри никакъв проблем. Обаче на газ си е тегаво положението. Ще трябва да ходя отново за настройка на инжекциона...

 

Щом на бензин ти го прави, най-вероятно проблема е в свещи/кабели/бобина/датчици.

Редактирано от manol
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз към дюза/и съм се ориентирал. За да го избегна трябва да подавам газ и после да я върна и пак така. Задържа ли газта на това положение, си сеца осезаемо. Не се отразява добре на кутията това сецане. Между 1450 и 1700 оборота го прави при фиксирана газ на равен участък. Ако е нагоре или надолу - не. Тогава двигателят е под някакъв товар и това не може да се прояви. Избягвам го като карам малко над тези обороти. Досега не съм ползвал добавка за в бензина, ама може и да сложа. Преди това обаче ще видя състоянието на дистрибутора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За такова прекъсване, тип притрисане, споменах в темата за газовите. Аз на бензин нямам никакъв проблем. Само при газ се усеща, че чак дразни от толкова много клатене, особено в студено и влажно време. Пламен направи пълен преглед на запалителната и горивна система. Не откри никакъв проблем. Обаче на газ си е тегаво положението. Ще трябва да ходя отново за настройка на инжекциона...

 

Щом на бензин ти го прави, най-вероятно проблема е в свещи/кабели/бобина/датчици.

 

Колега имах същия проблем с моята кола (с разлика че е 2.0) оказаха се инжектори! Нека да ти прегледат инжекторите и да ги сменят с нови около 10лв е единия. След смята им колата заспа сега поема плавно двигателя работи без вибрации и при поддържане на обороти не придърпва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Колеги привет !!! Ситуацията е следната.Сменени свещи ,кабели и бубини.При потегляне между 1 и 2 до 1500 об. Съвсем леко имам зачудване (като лакатушене на колата).Като загрее почти го няма .Процедурата на Milen_z съм я правил 50 км включвам на 5 та до 100км няма прекъсване. Внушавам ли си или колата ми е Ок?? моторa e 4G92 1.6 16v c газов инжекцион.От място като тръгна 1.2.3.4.5 колата излита .... зачудването се проявява само при много плавно ускорение между 1 и 2 предавка и на бензин и на газ .Колеги какво мислите по въпроса ???? Колата е с 15 ки джанти а не с 14 ки заводски

Редактирано от doktora_mz
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кабелита са ми стари корекция ;)

Редактирано от doktora_mz
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги привет !!! Ситуацията е следната.Сменени свещи ,кабели и бубини.При потегляне между 1 и 2 до 1500 об. Съвсем леко имам зачудване (като лакатушене на колата).Като загрее почти го няма .Процедурата на Milen_z съм я правил 50 км включвам на 5 та до 100км няма прекъсване. Внушавам ли си или колата ми е Ок?? моторa e 4G92 1.6 16v c газов инжекцион.От място като тръгна 1.2.3.4.5 колата излита .... зачудването се проявява само при много плавно ускорение между 1 и 2 предавка и на бензин и на газ .Колеги какво мислите по въпроса ???? Колата е с 15 ки джанти а не с 14 ки заводски

 

бобините са ITN на 10 хил. км a свещите са BOSH Super 4 на 7хил. км

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо щях да кажа че бобините обикновенно са причинител на тези проблеми, ама казваш че си ги сменял. Между другото имам подобен проблем. При студен двигател рано сутрин, при форсиране има замисляне докато привключи на газ и загрее. Дори ми се случва като потегля колата да губи мощност, натискам повече газ и изведнъж се изстрелва. Честно казано мисля че може да се дължи на запушващи се дюзи. Миналия уикенд се пробвах да ги отпуша с добавка + каране на бензин извънградско със 100 октанов от Shell. Имаше малко подобрение, но не е на 100%. Ще ходя при газаджията скоро да го питам и него дали има нещо общо...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Тъкмо щях да кажа че бобините обикновенно са причинител на тези проблеми, ама казваш че си ги сменял. Между другото имам подобен проблем. При студен двигател рано сутрин, при форсиране има замисляне докато привключи на газ и загрее. Дори ми се случва като потегля колата да губи мощност, натискам повече газ и изведнъж се изстрелва. Честно казано мисля че може да се дължи на запушващи се дюзи. Миналия уикенд се пробвах да ги отпуша с добавка + каране на бензин извънградско със 100 октанов от Shell. Имаше малко подобрение, но не е на 100%. Ще ходя при газаджията скоро да го питам и него дали има нещо общо...

 

Рафи, ако е от бубините няма да работи през цялото време, независимо дали е топла или студена. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо щях да кажа че бобините обикновенно са причинител на тези проблеми, ама казваш че си ги сменял. Между другото имам подобен проблем. При студен двигател рано сутрин, при форсиране има замисляне докато привключи на газ и загрее. Дори ми се случва като потегля колата да губи мощност, натискам повече газ и изведнъж се изстрелва. Честно казано мисля че може да се дължи на запушващи се дюзи. Миналия уикенд се пробвах да ги отпуша с добавка + каране на бензин извънградско със 100 октанов от Shell. Имаше малко подобрение, но не е на 100%. Ще ходя при газаджията скоро да го питам и него дали има нещо общо...

 

При мен (2.5) прави подобно заглъхване и след това по-рязко поемане на бензин, когато обикновено карам на газ. Ако карам повече време на бенз го няма, компа се учи спрямо горивото и разл. стойности в изгорелите газове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с непоемането на повече газ сутрин и на бензин,преди да превключи са дюзи. Понякога се оправя с каране на бензин. Аз лично слагам само 100 октанов бензин,за да може да ги чисти по-добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • Admin

Ето тук се сетих за статия от сайта ни. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

 

http://mitsubishibg.com/articles/view/11

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Да добавя информация за отстраняване на моя проблем с губенето на мощност при незагрял двигател преди превключване на газ.

 

Закупих силно препоръчаната добавка Castrol TBE сипах 100 октанов от ЕКО и за два тигела по околовръстното проблема се отстрани. По принцип трябваше по-дълго разстояние да измина, но не планирах извънградски пътувания.

 

Искам само да отбележа, че преди това пробвах с друга добавка + 100 октанов от Шел и нямаше никаква промяна. За съжаление Castrol TBE е вече рядко срещана добавка и можете да имате проблем с намирането и.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Здр.колеги,пиша в тази тема да не отварям нова,и така в неделя Галанта както работеше.....загасна и не иска вече да запали.

Както и се съмнявах.....оказа се изгоряла бобина на запалването,някой ако има за продаване работеща и читава бобина за Галант да пише на Л.С или на

0878 54 34 74 Наско.

Ще помоля ако знаете парт номера на бобината да я пишете в темата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mobiletron CF39/CF40 ~ 100лв е. Втора ръка не бих сложил, че не се знае колко ще кара.

Добре е да се смени и О-пръстена на дистрибутора откъм разпределителния вал.

Това за 6А13, не видях какъв е твоя ...

Редактирано от frantic_
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mobiletron CF39/CF40 ~ 100лв е. Втора ръка не бих сложил, че не се знае колко ще кара.

Добре е да се смени и О-пръстена на дистрибутора откъм разпределителния вал.

Това за 6А13, не видях какъв е твоя ...

 

Благодаря за отговора.... и моя Галант е 6а13.

 

https://www.autodoc.bg/janmor/7739384

Има ли отзиви за тази марка бобини......дали са хубави? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

JM5316 си изглежда съвсем ОК, на едно ниво с mobiletron-а.

В Русия преправят дистрибутора да работи с външна бобина от лада или каквото имат под ръка ... колхоз.

Мен ме гложди как може едноканалната запалителна система на 6А13 да се преправи към COP@Coil On Plug т.е. всяка свещ със собствена бобина.

Редактирано от frantic_
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук имаше евтини и мисля, че читави бобини - само се обади да ги питаш коя е за твоята кола:

"https://www.spectromatic.net/bg/search.html?action=dmExecAdvancedSearch&phrase=бобина+mitsubishi&ProductDetails=1&ProductCode=&CategoryID=0&SearchInSubcategory=1&BrandID=0&ProductPriceFrom=&ProductPriceTo=&ProductClassID=0"

 

Иначе имам втора употреба сигурно 2-3, ама няма да ти продам, защото може да са работили n-хиляди km. и да се прецакат точно на твоята кола и ще ме псуваш. ;) - а една такава търкалям от SPECTROMATIC, понеже я слагах за проба и после ме мързя да я свалям, както са я завряли на кучето в гъзЪ.

/- то ми я продаде един човек от форума, дето я купил за 60 лв. ама и той я сменявал залудо и се оказало, че не му бил от бобина проблемът./

 

Руският "колхоз" с външната бобина и комутатор от ЛАДА също не е лош, ама или трябва да ги имаш частите за без пари, или да е много по-скъпа бобината, за да го правиш -> а преди 3 год. бяха по 60 лв. сега са още по-евтини - 46 лв. (примерно)

 

За 4 отделни бобини трябва да се вземе сигнал от датчик колянов и разпределителен вал и с някакъв брояч да ги редува една след друга - може да се направи естествено.

 

Абе, каква е тая доставка на autodoc за 20 лв? - аз мислех, че Мегапартс са мошеници, дето доставката им до София е 9 лв. а до други градове беше по 6.40 лв. с ЕКОНТ, ама тези autodoc.bg явно са топ-мошеници.. ;)

Редактирано от dreadx
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Ето тук имаше евтини и мисля, че читави бобини - само се обади да ги питаш коя е за твоята кола:

"https://www.spectromatic.net/bg/search.html?action=dmExecAdvancedSearch&phrase=бобина+mitsubishi&ProductDetails=1&ProductCode=&CategoryID=0&SearchInSubcategory=1&BrandID=0&ProductPriceFrom=&ProductPriceTo=&ProductClassID=0"

 

Абе, каква е тая доставка на autodoc за 20 лв? - аз мислех, че Мегапартс са мошеници, дето доставката им до София е 9 лв. а до други градове беше по 6.40 лв. с ЕКОНТ, ама тези autodoc.bg явно са топ-мошеници.. ;)

 

В крайна сметка купих тази бобина и я монтирах...колата вече пали и върви.

 

https://www.spectromatic.net/bg/product/42942/h3t04171-bobina-mitsubishi-diamond-fb0085.html

 

Доставката от Ауто Док е 20лв....ама идва директно от Берлин,чаках 10 дена да ми дойдат повдигачите и комплект всички гарнитури за капаците на главите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...