Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

doktora_mz

Потребител
  • От него общо

    80
  • Регистрация

  • Беше тук

За doktora_mz

  • Рожден ден 10/30/1987

Местоживеене

  • Град
    Мездра

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Carisma 1.6 16v 90hp
  • Интереси
    Коли

Интернет контакт

  • Skype
    bace_ickata

doktora_mz's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Това е нормално да се чува ;)При мен го има същото.Маслото в скоростната кутия е много рядко и при тези обороти се плиска в стените на кутията. Каризмите не са толкова шумоизолирани и поради тази причина се чува доста все едно си пуснал вода . Колата ти е напълно ОК за мен . Колегите да кажат ако мислят нещо различно по темата
  2. Смених маслото 75w80 и източих старото 80w 90 .Вече е много по добре. Много рядко се чува и ако се чуе едвам се долавя на слух.
  3. doktora_mz

    Обороти Каризма 1.6

    Колега прави се адаптация на дросела Може всичко да ти е Ок , но когато не е настроено няма как да работи. Имах ама точно такъв проблем като твоя и след като отидох на Пловдив при Milen_z точно за 30 мин. ми направи колата. Прочети стари постове и ще намериш решение на проблема. Ако Милен ти е далеч има и други колеги по градовете Поздрави !!! При смяна на дросел задължително се прави адаптация т.е закачва се на комп. и се настройва. Когато не е настроен TPS -a, дросела ( болта който си въртял) и ако не ти е Ок стъпковото ( при теб е Ок виждам) няма как да се подаде инфо на компа на колата ти и той се бърка. Нз дали ме разбра колега , но споделям какво беше при мен
  4. Колеги искам само да вметна,че лекият шум се появява много рядко, ( Ако е лагер как ту шуми ту не????? ) Не виждам логика в това което се случва. Дори когато се появи е много слабо, но се чува.Да кажем ,че има хлабини ( Е как ту е хлабаво ту не ???? )
  5. doktora_mz

    Странно, но факт!

    Колега маслото в кутията ми е на 2000км.сипал съм 80 в 90 манол и са ми меки скоростите доста.Сипал съм такова масло не за друго а защото имам лек шум в кутията С това масло поуплътни малко .Чува се чат пат явно някой лагер си е тръгнал Тази добавка ще позамаже ли малко ситуацията подчертавам понякога ми се появява шум в кутията ( едвам доловим като къркорене) Благодаря предварително
  6. При мен го има същото карам така от 2 години . Казаха ми лагер на първичен вал, като изключвам от скорост на място ( без съединител) леко се опитвам да бутна на 5-та скорост ( казвам леко )шумът изчезва. Като натисна съединителя пак изчезва. Сипал съм 80 w 90 масло в кутията и сега почти не се чува. Като загрее хубаво и разбие маслото вътре тогава много леко се долавя на ухо зъзненето в кутията.Също така ми споменаха за някакви вилки..... Общо взето мисля да карам така и ако се опраси кутията от морга 2-ра ръка ( но пак не се знае колко е здрава и тя) Еми нз колеги мнения по темата ако имате БЛАГОДАРЯ
  7. Благодаря колеги за инфото
  8. бобините са ITN на 10 хил. км a свещите са BOSH Super 4 на 7хил. км
  9. Кабелита са ми стари корекция ;)
  10. Колеги привет !!! Ситуацията е следната.Сменени свещи ,кабели и бубини.При потегляне между 1 и 2 до 1500 об. Съвсем леко имам зачудване (като лакатушене на колата).Като загрее почти го няма .Процедурата на Milen_z съм я правил 50 км включвам на 5 та до 100км няма прекъсване. Внушавам ли си или колата ми е Ок?? моторa e 4G92 1.6 16v c газов инжекцион.От място като тръгна 1.2.3.4.5 колата излита .... зачудването се проявява само при много плавно ускорение между 1 и 2 предавка и на бензин и на газ .Колеги какво мислите по въпроса ???? Колата е с 15 ки джанти а не с 14 ки заводски
  11. Колеги продавам си каризмата http://www.cars.bg/c1841778 за повече инфо на 0876580559 Ицо
  12. Колеги имам въпрос относно + кабел на усилвателя. Сложил съм 16 кв. кабел многожилен но с леко по дебели жила. Всичко е направено с преса а усилвателя е модел Pioneer GM- A 5602 1 x 450w rms сложил съм и Thunder TCA 4090 и храня 4 елипси с него. За бас съм сложил HERTZ ES 380 15ka 450w rms 4 ohm. Кондензатора ми е 1 фарад хифоникс.Дотук добре Нооо ;( при продължителна работа на Pioneer - a много грее. Чисто нов е и в гаранция темппературата която вдига е доста висока ( немога да си сложа ръката на усилвателя ). Музиката не изключва и не влиза в авариен режим. Нормално ли е да грее толкова???? чисто нов е !!! Не съм сложил + бушон и подчертавам жилата са леко по дебели пак е многожилен но с по дебели жила. Имам познат свири с 15-ка като мойта без кондезнатор 1 фарад с 10 квадратови кабели но усилвателя е по нов модел и не загрява грам . Усилил съм го на мах. gain high bass bost 12 .... Hz 40 LPF OFF като му дам Оn свири по слабо. Музиката е доста силна но ме е малко страх да не изгоря усилвателя... + кабел върви от акумулатора до под седалките от там се разклонява за тъндъра без да минава през кондензатора. От разклонението тръгва друг кабел влиза през кондезнатора и после в пайнера т.е кондезнатора го позлвам само за баса. Колеги до колко е нормално това греене ? Така свири от 6 месецаи никога не е влизал в авариен режим. Имам приятел със същия + кабел (16 квадрата за заземяване на ел. табло жълто зелен ) и не му пече усилвателя ако свири слабо не грее само на мах в продължително свирене около 30минути. Колеги чакам съвет Благодаря че прочетохте темата
  13. doktora_mz

    Mitsubishi Carisma TUNING

    Колега да не е БОРДО ? :icon_angel:
  14. doktora_mz

    Mitsubishi Carisma TUNING

    Колеги пробвам да добавя снимка но все ми показва че е голяма и не ми позволява :(
×
×
  • Създаване...