silver_carisma_GDI Публикувано 25 юни 2008 Сподели Публикувано 25 юни 2008 Здравейте колеги, преди няколко месеца ми се счупи копчето което управлява ел.стъклото на шофьорското място,с триста зора и приспособяване го направих до положение да вдига и сваля стъклото (е, автоматичния ход за надолу го загубих,но нищо) Днес най-неочаквано и без никакъв зор ми изхвърча и копчето за дясната врата. Не ми се захваща да го оправям защото знам каква е мъка.Там са едни тънки пластмасови крачета,които междувременно представляват и място за лагетуване на едни малки пластмасови полуосички-с една дума много напън за една залепена пластмаса. Та съм решил да си търся нови копчета или целия панел и аз незнам вече. Електрониката си е 6,ама тези пластмаси ми омръзнаха да ги правя.Някой да знае от къде да се снабдя с такова чудо? Знам че сега започва цифромания,не бе....нещо по-евтинко втора злоупотреба можееее..... :mitsu-smiley: :rolleyes: Благодаря предварително :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paco_RZ Публикувано 29 юни 2008 Сподели Публикувано 29 юни 2008 Здравейте колеги, преди няколко месеца ми се счупи копчето което управлява ел.стъклото на шофьорското място,с триста зора и приспособяване го направих до положение да вдига и сваля стъклото (е, автоматичния ход за надолу го загубих,но нищо) Днес най-неочаквано и без никакъв зор ми изхвърча и копчето за дясната врата. Не ми се захваща да го оправям защото знам каква е мъка.Там са едни тънки пластмасови крачета,които междувременно представляват и място за лагетуване на едни малки пластмасови полуосички-с една дума много напън за една залепена пластмаса. Та съм решил да си търся нови копчета или целия панел и аз незнам вече. Електрониката си е 6,ама тези пластмаси ми омръзнаха да ги правя.Някой да знае от къде да се снабдя с такова чудо? Знам че сега започва цифромания,не бе....нещо по-евтинко втора злоупотреба можееее..... :mitsu-smiley: :rolleyes: Благодаря предварително :icon_clap: И аз имам същия проблем,но не можах да намеря и си ги оправих и 2-те - първо ми се счупи копчето на дясната врата,след 3-4 месеца и на лявата врата.Наистина голяма мъка е,но няма как!!! А между другото ми се счупи и копчето за осветлението в купето,но него не можах да го оправя - поправин го,но се счупи веднага.Сега съм окъсил с една жица 2-те пластинки и лампата свети само при отворена врата - не може да се включва и изключва.Иначе КАРИЗМА-та ми е СУПЕР!!! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hellson Публикувано 30 юни 2008 Сподели Публикувано 30 юни 2008 Имам същия проблем, копчето ми се извади цялото за шофьорското (знам, че не се пише така, не мога да намеря правилната буква ;( ) стъкло. Обаче се оказа, че може да се контролира и без копчето, под копчето има едно много малки копченца които отговарят за вдигането и свалянето на стъклото. Много е лесно за ползване, но предпочитам да си намеря и аз от някъде панел за това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dambev Публикувано 30 юни 2008 Сподели Публикувано 30 юни 2008 Колега, виждам че си от Пловдив, провери на изхода за магистралата след ТХВП има някаква морга на която пише, че е за японски автомобили. Виж там! Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silver_carisma_GDI Публикувано 30 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2008 Колеги,благодаря на всички които се опитаха да ми помогнат! Днес пак се захванах с копчетата и ги поправих по много елементарен и дори малко смешен начин,но важното е че стана работата.Споделям: Отстрани на копчетата има дупчици. По тяхната права белязах местата където да пробия в продължение на оста други дупки във вътрешната част.Те всъщност съвпадат с малките полуоски,които го задържат.Взех от най-малките капси за колан( Мъжката част и малко я поскъсих с 2мм. Понеже нямах такава малка бургийка отворите направих с малко повече движения с най-голямата от малките отверчици(имам в предвид часовникарски) След което монтирах копчето и от вън навътре поставих капсите внимателно.Те са гладки и не износват отвора.Поставих внимателно горния капак-той допълнително не им позволява да излязат навън и се получи.БГ състемата заработи.Сега си имам копчета ръчна изработка и най-важното действат.Успех на всички :icon_thumbup: :icon_rock: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 юни 2008 Сподели Публикувано 30 юни 2008 Колега, виждам че си от Пловдив, провери на изхода за магистралата след ТХВП има някаква морга на която пише, че е за японски автомобили. Виж там! Успех!Колега! Недей разкарва хората.......Там най новата Японска кола е-Мазда-626-93 год. ......Другите са преди 90-та..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 30 юни 2008 Сподели Публикувано 30 юни 2008 Колеги,благодаря на всички които се опитаха да ми помогнат! Днес пак се захванах с копчетата и ги поправих по много елементарен и дори малко смешен начин,но важното е че стана работата.Споделям: Отстрани на копчетата има дупчици. По тяхната права белязах местата където да пробия в продължение на оста други дупки във вътрешната част.Те всъщност съвпадат с малките полуоски,които го задържат.Взех от най-малките капси за колан( Мъжката част и малко я поскъсих с 2мм. Понеже нямах такава малка бургийка отворите направих с малко повече движения с най-голямата от малките отверчици(имам в предвид часовникарски) След което монтирах копчето и от вън навътре поставих капсите внимателно.Те са гладки и не износват отвора.Поставих внимателно горния капак-той допълнително не им позволява да излязат навън и се получи.БГ състемата заработи.Сега си имам копчета ръчна изработка и най-важното действат.Успех на всички :icon_thumbup: :icon_rock: :icon_thumbup:Да живее българският технически гении :icon_clap: Не се шегувам, нито подбъзиквам.Просто и японците/холандците/ могат да научат нещо от нас... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naaas Публикувано 30 юни 2008 Сподели Публикувано 30 юни 2008 Колеги,благодаря на всички които се опитаха да ми помогнат! Днес пак се захванах с копчетата и ги поправих по много елементарен и дори малко смешен начин,но важното е че стана работата.Споделям: Отстрани на копчетата има дупчици. По тяхната права белязах местата където да пробия в продължение на оста други дупки във вътрешната част.Те всъщност съвпадат с малките полуоски,които го задържат.Взех от най-малките капси за колан( Мъжката част и малко я поскъсих с 2мм. Понеже нямах такава малка бургийка отворите направих с малко повече движения с най-голямата от малките отверчици(имам в предвид часовникарски) След което монтирах копчето и от вън навътре поставих капсите внимателно.Те са гладки и не износват отвора.Поставих внимателно горния капак-той допълнително не им позволява да излязат навън и се получи.БГ състемата заработи.Сега си имам копчета ръчна изработка и най-важното действат.Успех на всички :icon_thumbup: :icon_rock: :icon_thumbup:Точно това е истината колега, и аз търсих извесно време и на края си го направих по подобен начин. Докато сме още на тази тема, на някои случва ли му се когато е доста горещо в колата, на някое от стъклата да отказва автоматичното сваляне и качване? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silver_carisma_GDI Публикувано 30 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2008 Да. Понякога се случва,но никога не съм търсил логика-т.е дали е свързано с външната температура. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo Публикувано 1 юли 2008 Сподели Публикувано 1 юли 2008 Здравейте и от мен, аз имам същият проблем с копчето на шофьорската врата!!! Ще помоля колегата silver_carisma_GDI да прикачи някакви снимки ако е възможно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penev Публикувано 3 юли 2008 Сподели Публикувано 3 юли 2008 :mitsu-smiley: И аз имах същият проблем с управлението на моето стъкло и проблема го реших като смених бутона с един за управлението на задните стъкла.Почти не се използват. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 2 август 2008 Сподели Публикувано 2 август 2008 А как да си изкарам копчето за стъклото на дясната врата ще неще да работи от време на време и ако знаете какъв може да е проблема споделете. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 август 2008 Сподели Публикувано 2 август 2008 А как да си изкарам копчето за стъклото на дясната врата ще неще да работи от време на време и ако знаете какъв може да е проблема споделете. :mitsu-smiley:Както копчето на лявата.........С една тънка отверка, или с ножче повдигаш в предният и задният край и то излиза....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 3 август 2008 Сподели Публикувано 3 август 2008 И на мен ми е изчезвал автоматичния ход, но от Милен разбрах как да си го пускам. Само да подчертая, че моят случай е след вадене на акумулатора. Става въпрос, че трябва да се "рестартират" един вид прозорците. Сваляте или качвате прозореца зависи къде е бил и на където ви харесва, изчаквате 2 сек., държейки бутона, изчаквате да чуете едно леко "цък", после и в обратна посока по същия начин изчаквате да цъкне. Така автоматичния ход се възвръща, много е важно да си обучите прозорците. :D Японкса му работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaitan Публикувано 3 август 2008 Сподели Публикувано 3 август 2008 И на мен ми е изчезвал автоматичния ход, но от Милен разбрах как да си го пускам. Само да подчертая, че моят случай е след вадене на акумулатора. Става въпрос, че трябва да се "рестартират" един вид прозорците. Сваляте или качвате прозореца зависи къде е бил и на където ви харесва, изчаквате 2 сек., държейки бутона, изчаквате да чуете едно леко "цък", после и в обратна посока по същия начин изчаквате да цъкне. Така автоматичния ход се възвръща, много е важно да си обучите прозорците. :D Японкса му работа. Ако е свалян акумулатора всички ли стъкла биха блокирали или произволно някое. При мен левия блок вдига/спуска, а от десния не, както и заключващото копче не работи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 4 август 2008 Сподели Публикувано 4 август 2008 Всички трябва да изгубят тази функция, въпреки че примерно жена ми го беше обучила без да иска - просто си задържа копчето в повечко и аз бях в невидение, защо нейният прозорец си работи нормално моя не, но Милен ме насочи. А за копчето за заключване то си е работило винаги, ако не става нещо работата обърни се към рос, дето продава, коли на части в купува продава, той имаше такъв жлок за управление мисля, че беше 80 лв. за 4 ел ст. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Carisma_forever_Plam Публикувано 7 август 2008 Сподели Публикувано 7 август 2008 Здравейте и от мен колеги!От 1 седмица съм собственик на Mitsubishi Carisma 1997г. GLS 1.8 115к.с. Карам японски коли от 5 години,карах Хонда,Нисан,Тойота, :icon_blush: Хюндай,после пак нисан и сега вече се уредих на Митсубиши,баща ми преди известно време си купи също Митсубиши,трябваше ни евтина кола,без притенций за външен вид за работа предимно и купихме един Лансер комби,на външен вид гроломник абсолютен,но от към техническо състояние и разход прелестно създание,та така съвсем случайно преди едно мое заминаване бях споменал,че искам да сменям алмерата си с Каризма и когато си дойдох преди 2-3 седмици ми се отвори подобна на желанието ми кола ,без да се замисляме той замина за Австрия и взе колата без дори да сме я виждали предварително. Но сега виждам ,че си е заслужавало,дай боже всичко да бъде наред с нея и безавариййно шофиране.Само,че имам мънички проблеми по интериора,незнам кой и с какво би ми помогнал,но бих се радвал за помоща на всеки,става на въпрос първо за копчето на халогените и мъглата,което аз реших да свържа на едно с това на мъглата,като пусна еднто да свети и другото,като сложа и цокъл за дясната страна на задницата и там със 5w по слабичка круша да светят и двете мъгли и халогените,добро решение според мен, ще видим реализацията му. Но остава един не малък проблем за мен,а именно панела за ел.стъклата на шофьора,истинско мъчение ми е да натискам тези копчета,имам тотално нагорял и разбит панел и искрено ви моля за съдействие,или да купа отнякъде такъв втора употреба,плащам си пратката до мен всичко каквото е необходимо,или някой ако може да ми каже откъде изобщо мога да се снабдя с такъв бил той и нов. Много ви моля за съдействие,скоро заминавам на море и ми се иска до тогава да я притегна в приличен вид и да съм спокоен,че имам една добра кола,без компромиси откъм купе и техническо състояние. Лека полека с малко повече усилия и тънкости се справям,но имам нужда и от по запознати от мен.Днес ще правя и централното защото пък цялата ми дясна страна се отваря всеки път на магия,едновременно с това ще сложа и аларма със някакъв сензор който прави кръг около колата и когато се доближи някой до нея тя лекичко изписуква,пък дано това ми помоне срещу дребни джебчий на капачки на джанти и винтили на който станах жертва още със първото пренущуване пред нас за 1 час.СЪдба едни градят други рушат,фарс или не неискам да коментирам,може би просто част от играта наречена живот. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 7 август 2008 Сподели Публикувано 7 август 2008 .......Днес ще правя и централното защото пък цялата ми дясна страна се отваря всеки път на магия,.......Механиката на централното иска единствено малко смазване - и ще видиш колко много излизат тези лостчета :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Carisma_forever_Plam Публикувано 7 август 2008 Сподели Публикувано 7 август 2008 Механиката на централното иска единствено малко смазване - и ще видиш колко много излизат тези лостчета :rolleyes: Проблема е от друго естество обаче според мен,защото при отключване от шофьорската страна въпросните езичета се вдигат и след това пропадат,имат толкова празен ход,че няма накъде.Днес неможах да намеря време за това,но когато отстраня проблема ще споделя какво е ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Carisma_forever_Plam Публикувано 10 август 2008 Сподели Публикувано 10 август 2008 Здравейте,отново от мен!Днес отделих 6-7 часа за поправката на основните проблеми на купето,от някой съм горд от други не.Сега по същество оказа се,че машинките за централното са фиктивни ,но им липсват на всяка една от тях по една телчица напомняща за прожинка,едната направо я смених ,а другата я поправихме със чмасти от стара,и така проблемите ми със централното бяха решени. Но искрено ви моля,помогнете ми да си намеря главния панел за управлението на шофьора за ел.стъклата,моя е тотално нагорял и разбит,немога да го търпя така,моля ви за помощ ,моля ви!!!Кажете ми откъде да си купя дори и нов ако е нужно,ако знаете някъде авто.морги в Пловдив,или яко някой продава,моля да ми пише или да ми даде съвет!Благодаря ви предварително и искрено се надявам скоро да приключи тази моя ел. драма! :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maimun-m Публикувано 16 август 2008 Сподели Публикувано 16 август 2008 Здравей, колега. Ros (http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=5258&hl=ros) продава Каризми 2ра употреба, а до скоро имаше и такъв панел.ако не го е продал....Един колега от Русе също продава Каризма - тел.0896955911 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 14 март 2009 Сподели Публикувано 14 март 2009 Днес сутринта ми изчезна автоматичното сваляне на едното стъкло, че и аз малко паразчарких.Като се свали панела за управление на стъклата, отдолу платката е подобна на тази на дистанционните и е чувствителна към замърсявания и най-вече към влага/намокряне. За всяка посока на палеца има по две бутончета при натиснато едно от тях стъклото се движи. Ако се натиснат и двете стъклото се вдига/спуска автоматично. Предполагам, че при по-сериозно замърсяване прилагате доста голяма сила и за това се чупят, трябва да дейставт изклкючително леко, ако не трябва да се почисти.Панела се сваля първо с надигане на предната част, после с натискане странично на страната, която ще се вади, после се развиват болтчетата и платката и гумичките се почистват.Снимки: http://img17.imageshack.us/gal.php?g=dsc03882j.jpg http://img17.imageshack.us/img17/3038/dsc03882j.th.jpghttp://img17.imageshack.us/img17/6518/dsc03888g.th.jpghttp://img17.imageshack.us/img17/1964/dsc03883f.th.jpghttp://img17.imageshack.us/img17/9714/dsc03884b.th.jpghttp://img17.imageshack.us/img17/2017/dsc03885d.th.jpghttp://img106.imageshack.us/img106/4025/dsc03886.th.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 15 март 2009 Сподели Публикувано 15 март 2009 Днес сутринта ми изчезна автоматичното сваляне на едното стъкло, че и аз малко паразчарких.Като се свали панела за управление на стъклата, отдолу платката е подобна на тази на дистанционните и е чувствителна към замърсявания и най-вече към влага/намокряне. За всяка посока на палеца има по две бутончета при натиснато едно от тях стъклото се движи. Ако се натиснат и двете стъклото се вдига/спуска автоматично. Предполагам, че при по-сериозно замърсяване прилагате доста голяма сила и за това се чупят, трябва да действат изключително леко, ако не трябва да се почисти........ Тоя панел при мене го сменях преди половин година, че имаше счупено копче. Ама там са едни дребошляци тия копчета, докато се разглоби е доста галимация. Че от тогава точно на предна лява врата ми се изгуби автоматичния режим и все се каня да го разглобявам на ново, ама като се сетя какво ме чака .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 15 март 2009 Сподели Публикувано 15 март 2009 Аз моя панел го извадих с голи ръце :D После развих болтчетата очистих гумичките и платката и го сглобих. Това за 10-15 минути на паркинга (с времето за снимките); Няма нищо сложно, добре е да се изчисти, иначе ще се натиска все по-силно и по-силно и вероятно ще се счупи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laskov Публикувано 16 Май 2009 Сподели Публикувано 16 Май 2009 Здравейте, Демонтирах панела за управление на стъклата на шофьорската врата. Мога ли да карам БЕЗ него докато го ремонтирам или някой от компютрите ще "забележи" и ще "се сърди" ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.