Премини към съдържание

Панел за ел.стъклата


Препоръчано мнение

Оффф лелей... И аз си мисля че само мойте копчета са счупени, а то на всяка 2ра кола... Утре ще видя да ги разглобя и да видя какво мога да измисля, стискайте палци да ги сглобя :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...
  • Отговори 115
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

ето ме и мен със сложните въпроси. купих си аз една аларма с дистанционно запалване със стращно много опции. една от тях беше че алармата има автоматично вдигане на прозорците. уви, след далгото слагане на алармата (поради липса на време) се оказа че няма такава опция. та въпросът ми е: някой знае ли как може да се направи това нещо??? алармата е Majickar (multi control system). некакво "корейче" е (поне по документи)

Иначе и аз като купих колата имах проблем със копчетата, отворих, почистих, сглобих. едното създаваше проблеми (дясното). взех копчето от едната задна врата и го замених. така или иначе съм откачил задните прозорци.

А и да допълня. колата е 98 г. с 4 ел. стъкла (ако има значение де)

Редактирано от largo555
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш такава с канали за управление на стъкла или ако разбираш от програмиране на асемблер и електроника си ги изкарваш, ако има свободни изводи на процесора. Другия вариант е да се задействат при импулс за заключване на колата, но така няма да може да ги оставяш отворени при включена аларма, нито да ги контролираш пряко от дистанционното.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш такава с канали за управление на стъкла или ако разбираш от програмиране на асемблер и електроника си ги изкарваш, ако има свободни изводи на процесора. Другия вариант е да се задействат при импулс за заключване на колата, но така няма да може да ги оставяш отворени при включена аларма, нито да ги контролираш пряко от дистанционното.

я обястни малко повече. не ми трябва по никакъв начин да ги контролирам когато съм активирал алармата. аз за лятото имам соларен вентилатор. требва да го издиря къде е. нещо не ми е ястно с този асемблер. дай малко повече инфо. сигурен съм че ще има дооста заинтересувани хора. алармата не ми печи да е разпарчосам на бързо да видя какво има в нея. иначе ако обясниш ще е е добре кое как, защо какво и т.н. аз схващам барзо ама требва много ми се обяснява. ахахах

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На буксата в шофьорската врата имаш 4 проводника за нагоре, 4 за надолу и четири за автоматичния режим на всяко стъкло. Някъде около 10V им трябва за да реагират нормално. Най-лесния начин е ако ги свържеш през диоди към положителния импулс за заключване на вратите.

 

не ми е ястно с този асемблер. дай малко повече инфо. сигурен съм че ще има дооста заинтересувани хора

 

Вадиш процесора, слагаш го на програматор, сваляш програмата и я променяш, това при условие че има свободни изходи на самия процесор и после по някакъв начин реализираш управляващите вериги към стъклата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Владимиров....ти колко пъти си я правил тази операция. Колко аларми си преработил и си извадил изходи за стъклата. И ако процесора е от серията COP примерно, какво ще правим. Ще четеш процесори, ще деасемблираш ще променяш код.....ти в кой свят живееш. Айде спри се вече с тия глупости а, какво ще кажеш.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хич не ми пука.....Гледам да предпазя Ларго, че току виж човека залегнал яко над асемблера само и само да си вдигне прозорците с алармата.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може ако не става за повторно програмиране да го замени с друг. Виждал съм предимно с разни съвсем евтини PLD-та и разни съвсем прости процесори, а може и да не е нужно изобщо. Може и да направи допълнителен модул към приемника. Ако се занимава с такива неща защо да не го направи? Нали целта е да управлява стъклата при какви условия да се вдигат и да има контрол над това и от дистанционното. Защо да се предпазва? Има търсене за такива програмисти за embedded системи. Иначе съм предложил и най-лесния вариант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

такаааа, този асемблер даже незнам какво представлява. или ако съм го виждал... не знам 1е така се казва и за какво служи. а и нямам подходяща "тесла" и вренето за сваляне на този процесор. и там целият му панаир. просто въпросът ми беше дали има някакъв лвсен начин да се направи това нещо. за удопство. целта ми е като си заключа колата да се затварят прозорците. нищо повече. ако е невъзможно.... здраве да е. не ми е като фикс идея. просто като намеря свободно време и се "зачовърквам" за нещо да правя. и не го обръщайте на къвга. мисля че темите са за да си помагаме!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш 6 изправителни диода например 1N4007, свързваш ги с проводниците за вдигане на стъклата във шофьорската врата (за най-сигурно мериш с един мултицет на кои изводи се подава напрежение, като натискаш бутоните), от другата страна с един проводник свързваш там, където е свързана алармата към управлението на централното и имаш краткотраен импулс +12V докато се заключва. Недостатък е че ще правят краткотраен опит да се вдигнат всеки път, когато заключваш дори да не са свалени, което ще консумира допълнително ток. Сигурен ли си че алармата няма канал за управление на ел. стъкла? Дори и най-евтините, които съм виждал имат. Може автоматичното вдигане да се активира с комбинация от бутони на дистанционното, която я има описана в упътването.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се чете. Редактирай и сложи по-голяма картинка. Трябва да пише power windows, electric windows или нещо такова. Може и да има изход, чиято функция се настройва по определен начин описан в упътването. Ако няма, виж на door lock output дали има 12V като заключваш и от там. Ако не можеш да го направиш намери някой който може.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

малко по-добри снимки. на английски и руски. алармата аз съм е слагал. долу в дястно (С8 )/ това ми е останало свободно подава импулс (-200мА) но по описанието дава импулс само когато запаля колата с дистанционното. дори ги пробвах/другото което ми остава свободно е за отваряне на багажника . то също мисля че отпада защото пък тогава се отключва колата. осттава май варианта със диоите. и ако можеш да качиш схема на диодите кой къде, че се зачудих защо 6 бройки??? аз задните прозорци съм ги откачил и не функционират. дори на панела намерих "дългият" импулс за затваряне на прозорците. и тествах със 12в + директно.... не реагират.

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/423864_3118619157790_1033845867_32351350_1239255621_n.jpg

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/417638_3118619677803_1033845867_32351351_1808453518_n.jpg

на долните снимки. на буксата съм отбелязал къде са кабелите за автоматичното. но като пустнах директно ток. не раегираха. когато пусна ток на мануалното вдигане, прозорците раегират. та взех да се замислям дали не трябва първо да направи контакт за "мануал" и оттам да прави връзка за "авто"???

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/421683_3118708080013_1033845867_32351372_1426868332_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/421683_3118708120014_1033845867_32351373_1067565234_n.jpg

Редактирано от largo555
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма такъв дълъг импулс, който да ги вдига. Има такъв, който захранва бутоните в останалите врати за 30 сек. (може и него да трябва да свържеш, ако след свързването на останалите стъклата не реагират).

Имаш 4 извода, на които напрежението (по отделно) ще е поне 10V, при леко натискане на бутон за вдигане и още 4 (за всеки бутон) като бутона е до край. Щом не ти идва идея как да го свържеш иди при някой алармаджия. Продават се и разни модули за управление, но може при монтажа да се прецака всичко ако се извърши некачествено.

 

Да. Трябва да подадеш сигнал за вдигане и да разрешиш и автоматичното + да подадеш сигнал и на него в същото време. За да разрешиш автоматичната функция, след като е откачан акумулатора трябва да задържиш бутона за съответното стъкло нагоре около 2 секунди или докато се чуе изщракване.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма такъв дълъг импулс, който да ги вдига. Има такъв, който захранва бутоните в останалите врати за 30 сек. (може и него да трябва да свържеш, ако след свързването на останалите стъклата не реагират).

Имаш 4 извода, на които напрежението (по отделно) ще е поне 10V, при леко натискане на бутон за вдигане и още 4 (за всеки бутон) като бутона е до край. Щом не ти идва идея как да го свържеш иди при някой алармаджия. Продават се и разни модули за управление, но може при монтажа да се прецака всичко ако се извърши некачествено.

 

Да. Трябва да подадеш сигнал за вдигане и да разрешиш и автоматичното + да подадеш сигнал и на него в същото време. За да разрешиш автоматичната функция, след като е откачан акумулатора трябва да задържиш бутона за съответното стъкло нагоре около 2 секунди или докато се чуе изщракване.

братле, аз съм в Германия. единственият алармаджия който ще бара колата ми в тая държава съм аз. за това съм писал тука за помощ. ако си бех в БГ досега щях да съм го направил. ако пък няма начин да стане.... здраве да е. просто когато съм тука имам свободно време за такива "човърквания", а когато съм в БГ нема време. от "архивите ми излезнха два диода (10А10 MIC)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://img841.imageshack.us/img841/9652/83500276.png

 

Отиваш в магазина и купуваш 1N4007 или нещо такова. Някакви стотинки струват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://img841.imageshack.us/img841/9652/83500276.png

 

Отиваш в магазина и купуваш 1N4007 или нещо такова. Някакви стотинки струват.

Ето това исках да видя. БЛАГОДАРЯ ТИ МНОГО. :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такааа, ето какво се получи. поради незнанието ми къде има тука наоколо магазин за диоди и разни такива бъзикни, реших да пробвам с подръчни материали. за около час със търсенето на кабелите (без мултиметър)успях да го направя. две релета и двата диода които имах. ако някой му е интересно и иска да си ги направи ето схемата.http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/432003_3124615027683_1033845867_32354389_565993757_n.jpg

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/425626_3124616467719_1033845867_32354390_573431747_n.jpg

на втората снимка е кабелът за централното който ви трябва

http://www.facebook.com/photo.php?v=3124605467444&notif_t=like

Редактирано от largo555
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте колеги, преди седмица си купих Каризма 2002 елеганс и имам следния проблем: панела на шофиорската врата си работи, но останалите копчета по останалите 3 врати не. Отворих и почистих панела и всички копчета но отново не работят, съмнявам се в копчето, което заключва стъклата. Проверих и всички бушони в колата ,но всико там е ОК та ако може някой да сподели решение ще съм много благодарен. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами виж го това копче, виж и отдолу на буксата - като не е натиснато трябва да има към 12V на един от проводниците. Ако няма и бутона е наред на платката трябва да има два малко по-големи транзистора - вижте ги дали са OK и дали няма някоя повредена пътечка. Виж и ел.схемите във Workshop Manual-а.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами виж го това копче, виж и отдолу на буксата - като не е натиснато трябва да има към 12V на един от проводниците. Ако няма и бутона е наред на платката трябва да има два малко по-големи транзистора - вижте ги дали са OK и дали няма някоя повредена пътечка. Виж и ел.схемите във Workshop Manual-а.

Ами явно става въпрос за проблем в платката тъй като след 2 проверка на копчето , като го натисна и след това пробвам да сваля задните стъкла от главния панел , те не се свалят, така че до няква степен работи тая платка :Д Аз пак ще видя някой техника да ми замери напрежението както казахте на буксата и да видим откаде идва проблема.

Редактирано от Капитана
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Колеги, нов съм.

Притежавам каризма 1.6- страхотна е, но имам питане - може ли да се отреже таблото на предните врати и да се постави говорител, защото предната музика е твърде малка?

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вратата трябва да има отвор. Говорител + фланец от някоя фейслифтова + някаква решетка или да смениш и четирите говорителя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

ларго555 всичко разбрах ама няма схемите бе пич, как да видя кое къде се връзва и по какъв начин, нито релетата нито диодите, ако може да ги обновиш ще съм ти много благодарен

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...